Fijne bezorgservice

Goede producten en vriendelijke bezorger

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de service rondom de levering? (op tijd, klantvriendelijkheid)

Perfect !!!

Ik ben erg tevreden over de bezorgers van Plus en over alle produkten,die ik heb besteld. Voor mij is Plus en super fijne winkel met goede produkten en hele lieve beleefde hulpzame bezorgers.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Blij met de mogelijkheid online mijn bestelling te kunnen doen. Wordt op correcte manier thuis bezorgd. Tip. Probeer de aanvulling op een bestelling zoals bv plastic zakken te lezen en te leveren.

Op tijd en vriendelijk

De bezorger is altijd vriendelijk, behulpzaam en goed gehumeurd.

• Hoe waardeer je het online assortiment? (het keuzeaanbod van artikelen)
  • Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen? N.v.t.
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Ik heb niets ontvangen en wel de digitale bon gehad

Gelukkig niets betaald. Nog naar de winkel geweest. Konden mij niet helpen. Ik heb woensdag het adres veranderd in mijn account. Mogelijk is er daarom iets mis gegaan.

• Hoe waardeer je het online assortiment? (het keuzeaanbod van artikelen) N.v.t.
  • Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen? N.v.t.
  • Hoe waardeer je de kwaliteit van de geleverde producten? (houdbaarheidsdatum, onbeschadigd) N.v.t.

het gaat

De kratten stonden er al voor de deur voor ik open had heb een wagentje waar de bezorger het op plaatst nu moet lang de kratten naar buiten om ze zelf op het wagentje te zetten Weet wel niemand heeft nog tijd of te druk. vraag het even daar voor is toch het gemak voor thuis brengen

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Zoals verwacht gewoon goed.

Goede en snelle service en geholpen door vriendelijk personeel

Heel tevreden.

Tevreden met alles ik word soms gebeld als er iets niet op voorraad is En in overleg een ander product geleverd word!!!

Goede snelle service

Boodschappen besteld vlotte levering leuke chauffeur. Een dikke plus

Slecht

Ik bestel graan repen. Geven ze pas aan bij bezorging. Zeer slechte communicatie en ook geen korting bon voor later of een alternatief.

SUPER

Ik ben SUPER BLIJ met de service en boodschappen van plus

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app? N.v.t.

Niet complete bestelling

Ik heb iemand mijn boodschappen af laten halen omdat ik zelf bedlegerig ben en helaas waren er van de 4 dozen tissue's 2 verkeerde geleverd en ik heb geen bonnen voor de dag uitjes gehad. Ik kan ook nergens vinden waar ik dat kan melden.

Snel en vriendelijk

Goeie service en snelle levering

Geen gedoe met files

Vanuit huis lekker boodschappen doen

Correct vriendelijk behulpzaam

Het is bijna onze vaste bezorger wat heel fijn is. Bouwt er een band mee op. Is voor de klant als bezorger erg prettig.

niks mis mee

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Keurig op tijd bezorgd, track en trace werkt erg goed zodat je vrij precies weet wanneer de bezorger aankomt. Ze vriendelijke bezorger en snelle afhandeling, alles wat ik besteld had is geleverd

Fijn bedrijf

Fijne bezorger

De bezorger is heel klantvriendelijk

Heel fijn en gemakkelijk

Ben momenteel niet in staat zelf boodschappen te doen . Dit is voor mij nu de oplossing waar ik heel blij mee ben. Wel jammer dat niet alle artikelen van de aanbieding er zijn, maar dit ervaar ik ook als ik in de winkel de boodschappen doe.

Eenvoudig, gemakkelijk, goedkoper

Eenvoudig, gemakkelijk, goedkoper

Bestelling nier compleet

Ik had 9x tompouce besteld maar werd in de ochtend al gebeld dt er maar 5 x aanwezig was. Mijjn idee is dat dit, omdat je van te voren besteld, niet voor kan komen. Er is een alternatief gevonden in de vorm van vlaai. Bij het ophalen duidelijk mijn naam vermeld , maar dit duurde te lang, omdat de medewerker steeds een verkeerde naam opnoemde, zelf als ik 10 sec daarvoor mijn naam doorgeef. Tot 7x toe mijn naam moeten doorgeven, waarvan 5x een reactie terug met verkeerde naam. Hierdoor ophalen extra lang geduurd.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Eerste keer online boodschappen besteld ga ik zeker nog een keer doen

• Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app?
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? N.v.t.

Verse en betaalbare appelflappen

Online besteld, en op tijd geleverd

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Perfecte service, snel geleverd!

Heel fijn

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app? N.v.t.
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.