Erg teleurgesteld

Een A merk zonder overleg toevoegen aan mijn bestelling dat bijna dubbel zoveel kost als het huismerk is niet alleen niet netjes, het is eigenlijk nogal onbeschoft. Als ik het A merk kan betalen had ik die wel besteld... Dat kan mensen ontzettend boos maken maar dat helemaal niet nodig is. Een alternatief is een vergelijkbaar product, een A merk leveren voor een huismerk is absoluut geen vergelijkbaar product en.. waarom communiceert tegenwoordig niemand meer? Had me gebeld en het had niet voor niks bij de bezorgster in de auto gelegen. Die onze frustratie nu moet incasseren terwijl zij de krat niet heeft ingepakt. Echt heel erg jammer en ik weet niet of we op deze manier nog online blijven bestellen, want zo met mensen omgaan getuigt niet echt van respect, en is een erg egoistische manier om mensen teveel voor boodschappen te laten betalen die ze helemaal niet besteld hadden. Wellicht ten overvloede: Jullie bezorgster is een topper. Alleen de rest: erg jammer. P.s er zat ook nog een beschadigde pizza bij, maar dat laten we maar zo. Toen was de bezorger toch al weer weg.

• Hoe waardeer je het online assortiment? (het keuzeaanbod van artikelen) N.v.t.
  • Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de service rondom de levering? (op tijd, klantvriendelijkheid)

Waardeloze service!

Volgens mijn email was de bestelling geleverd op het afgesproken tijdstip. Echter hebben wij niets ontvangen en ook volgens onze camera is er niemand aan de deur geweest. Daarom de plus gebeld. Blijkt dat die email automatisch wordt gegenereerd als de bestelling wordt afgemeld. De produkten zouden niet voorradig zijn geweest en ik zou daarover zijn gebeld. Niet dus en ik heb ook geen gemiste oproep. Al met al is dit voor ons een zeer slechte eerste ervaring met de Plus bezorgservice!!!

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen? N.v.t.
  • Hoe waardeer je de kwaliteit van de geleverde producten? (houdbaarheidsdatum, onbeschadigd) N.v.t.

Teleurgesteld

Ik vindt het ovoldoende omdat ik oude persinaasappels kreeg en verrotte mineola's dat kan echt niet daarom zijn wij afgeknapt op de kwaliteit van PLUS. Ik moest zelf de spullen uit de winkel halen en de rotte mineola's en ook de oude netten werden gewoon verkocht echt heel slecht voor zoveel geld. Ik ben zelf groenteman geweest bij PLUS ik weet echt wel wat kan en niet als ik zo mijn afdeling had zoals ik het Zaterdag aantrof dan zou ik het zeker anders gedaan hebben .

Super snelle levering

Dit is de eerste bestelling bij Plus Nolenslaan De winkel is bekend bij ons Aan Jeroen de rede verteld, geen probleem dat lossen we op voor u

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Vriendelijke bezorger en vlg s afspraak

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Op tijd vriendelijk en in overleg

Je kunt n snelle levering verwachten,duidelijke communicatie en volledige informatie Altijd vriendelijke bezorgers/sters

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Altijd op tijd en goede service

Bestelling komt altijd op tijd en wordt netjes bezorgd.

N iet fijndit keer

Veel boodschappen waren er niet bij. Moesten dus toch nog naar de winkel zelf.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

een supermarkt met oog voor de klanten

goede prijs/kwaliteit verhouding,persoonlijke benadering,vriendelijke werknemers van balie telefoon tot bezorging.als klant ben je niet alleen maar een cijfer of omzet.

Vriendelijk

Dil tevreden!

Andere winkel in de buurt gekozen. Zeer prettige ervaring en erg vriendelijke bezorger. Voor herhaling vatbaar, dus!

Goede levering, op tijd.

Prima service: vriendelijk, op tijd, denken mee.

Teleurstellend

Teleurstellend, ik had 40 pakken drinken besteld. Komt de bezorger aan met 5 stuks. Blijkbaar mag je maar 5 keer de aanbieding kopen. Ik had de bestelling op dinsdag geplaatst, met bezorging op zaterdag. Niks gehoord, maar blijkbaar hebben ze mij op zaterdagochtend gebeld. Ik had 1 gemiste oproep van een privé nummer op zaterdag 9.00 uur. Bezorging zou tussen 10.00 en 12.00 zijn. Beetje jammer dit. Ben alsnog naar de supermarkt geweest voor extra drinken. Had dus net zo goed eerder zelf met de auto kunnen gaan ipv bestelling te plaatsen.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Top bezorgers en zo betrouwbaar

bestelling zelf moeten ophalen

We werden keurig gebeld dat de bestelling niet was geleverd. Het zou de volgende dag komen maar dan was er niemand die kon leveren. De bestelling zou dan 3 dagen later geleverd worden. Uiteindelijk zelf de volgende dag opgehaald. Dit vond ik niet pretting. Personeel was erg vriendelijk

Vervelend

2 producten wel betaald niet geleverd Toen de soep op tafel stond kwam ik er achter dat de bolletjes niet geleverd waren Mijn man controleert de aflevering niet . Snel in de auto gestapt en bolletjes gehaald om half 8 naar een dag werken eten koken en dan nog op pad niet fijn Er was niets gevonden er waren ook geen witte bolletjes meer, gelukkig nog wel bruine die toen gehad. Vandaag wilde ik mijn koffie visite een plakje cake geven maar helaas ook deze niet was niet bezorgt . Voortaan gaan we beter controleren hoop dat jullie dat ook doen . Morgen kom ik langs om mijn cake op te halen

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

plus is een pluspunt in product en levering.

Heel fijn dat de digitale punten nu ook verrekend wordt bij bezorging. De app is vernieuwd en is een minpunt met bestellen. Werkt traag en pakt niet goed bij aanklikken. Via de website lukt het wel. Jammer. Wordt aan gewerkt is beloofd. Spaaracties zijn soms leuk maar niet altijd nuttig.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Nog steeds heel fijne bezogers

Zoals hier boven al verwoord

Prima en goed geholpen

Bestelling stond klaar en kon ik zo afrekening, daarna meenemen

Vriendelijke mensen goede service

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Gratis bezorging was helaas niet zo

Ik had via de mail gekregen gratis bezorging deze week gelding met code gratis, die ik vervolgens nergens in kon voeren. Bij de deur nog gevraagd die zei dat ik moest bellen gedaan maar niemand kunnen bereiken.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Zeer goed, vriendelijke bezorger en goede service.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Was niet klaar. Met lege handen naar huis.

Moest het afhalen in de winkel maar niets klaar

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen? N.v.t.
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Makkelijk om een bestelling te doen

Handige app. Scheelt in tijd.

Klantvriendelijk

Correct, op tijd en goede producten.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.