Zonder melding iets anders geleverd krijgen

Ik heb speciaal bij Plus besteld, omdat ik op zoek was naar uitdeelzakjes popcorn. Ik voeg producten bij om de ondergrens qua bedrag te halen en bezorgkosten om vervolgens niet mijn bestelling te ontvangen. Ipv 30 uitdeelzakjes, krijg ik 6 grote zakken popcorn. Zegt de bezorger: je zou de popcorn kunnen verdelen in zakjes. Kom nou zeg! Ik verwacht dat wanneer de bestelling niet geleverd kan worden, er niet een alternatief voor mij bedacht wordt, maar dat er contact met mij opgenomen wordt ter afstemming. Zonder de uitdeelzakjes had ik de hele bestelling niet nodig gehad. Eenmaal en nooit weer voor mij.

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app? N.v.t.

Alles ging goed

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Boodschappen klopte, gratis bezorging werkt niet

Ik heb via de app besteld en de boodschappen gekozen die zorgde voor gratis bezorging, alleen verrekende hij dat niet. Uiteindelijk dus maar gekozen om het op te halen in de winkel voor €2,50 boodschappen waren wel compleet

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de service rondom de levering? (op tijd, klantvriendelijkheid) N.v.t.
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Matig, omdat er veel aanbiedingen uitverkocht waren.

Heel jammer, Zoals de titel zegt. Waren er weer veel boodschappen niet leverbaar. Sommige konden vervangen worden, maar sommige ook niet leverbaar of vervangbaar. Service prima, ze belden netjes. Maar door het niet te leveren producten, moest ik alsnog de deur uit naar een ander dorp. Dus weet niet of ik nog een keer ga bestellen. Want ik zie het nut niet als er producten niet leverbaar zijn. Dit was niet de eerste keer! Niet leverbaar! Elke keer weer.

Alleen die 6euro mag wel minder want daarom koop ik bijna niets meer bij jullie

• Hoe waardeer je het online assortiment? (het keuzeaanbod van artikelen) N.v.t.
  • Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen? N.v.t.
  • Hoe waardeer je de kwaliteit van de geleverde producten? (houdbaarheidsdatum, onbeschadigd) N.v.t.
  • Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app? N.v.t.
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? N.v.t.

Fijne service

Fijne service en klantvriendelijk personeel. Minpunt: ligt aan de bezorger/picker van boodschappen of je een alternatief product krijgt ja of nee

Redelijk

Een groot deel van de bestelling bleek weggevallen bijbestellen is lastig

Gemakkelijk en vriendelijke bezorger

De levering is prima. De tijd loopt wel eens uit, maar dan krijg je netjes een mailtje wanneer ik de bezorger kan verwachten. Alleen is niet altijd alles op voorraad of te vinden in de on line bestelling.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

de app werkt niet altijd vermoed dat ik er twee heb

mjn email is [email protected] en niet meer m.j.c.m.oerlemans die is al van 2017 overleden ik heb een tijd niet kunnen bestellen omdat de app niet werkte ik bestel bij plus en jumbo mvg gerard schaaf gasthuissteeg 33 6191kd beek limburg telefoon 0655688053

Perfecte service en levering

Zeer aardige en behulpzame bezorgster; keurig op tijd.

knudde

bij mijn laatste bestelling was die site weer hopeloos 8 keer inloggen ben maar opgehouden met bestellen , zelfs het overwegen naar een andere supermarkt te gaan als dat zo doorga

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Waren netjes op tijd, aardige bezorgers.

Vriendelijke bezorgers, verwerkten de korting nog die er niet vanaf was gegaan.

Goede bezorging

Bezorgen ontzorgt

Ik laat al jaren maat tevredenheid bezorgen. Alleen jammer dat met de laatste update de knop ‘eerdere bestellingen’ slecht werkt. En hij ook niet meer bijhoudt welke artikelen je het meest besteld en bovenaan zet.

Heel goede ervaring

Goed contact met winkelpersoneel en de bezorger is ook top

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Boodschappen waren prima op tijd. Wij waren gewend dat dranken koud werden geleverd, was nu niet zo. Ook was een krat bier vergeten. Ondanks de toezegging dat die werd nageleverd, is dit niet gebeurt. De volgende dag zelf opgehaald en een fles wijn als compensatie gekregen

Weer een prima bezorging

Op 1 item na alles prima bezorgd. Helaas geen vervanging van 1 artikel, maar goed... kan gebeuren Een van de actie artikelen was niet meer aanwezig, die goed vervangen door ander vergelijkbaar artikel zodat het actie voordeel bleef. Verder... mooi op tijd en als altijd vriendelijk te woord gestaan.

Fantastisch geholpen

De bezorger hielp me enorm met alles netjes naar binnen brengen en alles netjes uit te ruimen echt een hele vriendelijke en enthousiaste jongen!!!!

Snelle goede service

Snelle service, verse producten en altijd overleg als iets onverhoopt niet op voorraad is. Aardige en attente medewerkers!

Bezorging slecht

Ik heb vandaag een bestelling gehad van van jullie. Er werd geen melk, en en wijn geleverd zonder dat het gezegd was Ik maakte de bezorger nog attend dat ik ik ook diepvries had besteld. Toen zei de bezorger of ik mee wilde lopen naar beneden. Ik betaal toch voor voor bezorgen. ..zeer onvriendelijk. Sorry.... M.v.g. Barbara kurver

netjes vriendelijk

netjes,vriendelijk

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Prima verzorgd en keurig op tijd

Vriendelijke bezorger, alles volgens bestelling. Als er iets niet geleverd kan worden dat zeggen ze dat bij het afleveren

Vriendelijke bezorgers

Bezorging binnen de afgesproken tijd. Alternatieve producten vallen ook altijd goed uit.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Het bestelde bleek niet leverbaar

De bestelde wijn uit de aanbieding bleek niet leverbaar. Gelukkig lukte het bij PLUS Borne wel.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Altijd prima geregeld én op tijd geleverd!

Ik heb bestelling zelfs tussendoor nog gewijzigd en dat ging ook prima. Helemaal tevreden!

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.