Beleefde vriendelijke bezorger.

PLUS Postma is al jaren lang mijn favoriete supermarkt. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de kwaliteit van de geleverde producten? (houdbaarheidsdatum, onbeschadigd) N.v.t.
  • Hoe waardeer je de service rondom de levering? (op tijd, klantvriendelijkheid)

klantgericht

bestellingen worden keurig geleverd en producten voldoen aan de verwachting. Vervangende producten zijn er met regelmaat veel helaas en sluiten niet altijd aan bij het origineel bestelde product.

Positief

Mijn eerste online bestelling / bezorging, is naar tevredenheid verlopen.

top service

prima service en vriendelijk personeel.

Zeer klantvriendelijk

Mijn boodschappen konden toch niet bij me geleverd worden, omdat ik door persoonlijke omstandigheden niet thuis aanwezig kon zijn. Ik heb met Plus gebeld en het was totaal geen probleem om de boodschappen de volgende dag te leveren bij mij thuis. Als ze niet alles kunnen leveren, dan bellen ze me ook op of ik een vervangend product wil hebben. Ik ben zeer tevreden met Plus.

Het duurde wat lang.

Wat ik een beetje erg vond dat ik toch nog 5€ extra moest betalen terwijl ik het opgehaald heb.

geen commentaar

Bezorging is correct ook de bezorger, over altenatieve altijd goed. Ben er blij mee. gr.Gerda v. Gulik

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Vond het wel jammer dat ik de verkeerde boter ontvangen heb, deze was ongeveer €2 duurder dan de boter die ik besteld had.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Zoals verwacht alles netjes en op de afgesproken tijd geleverd.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Goede hulp en goed uitleg

Ben tevrede en ze komen ook op tijd aan en ook goede uitleg als het produkt er niet is

Perfecte service!

Boodschappen waren compleet en keurig verpakt. Fijne hulp in de winkel!

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Alles netjes en op tijd bezorgd

Alle artikelen netjes in de krat gelegd en op tijd bezorgd.

Is goed

Toppie

Altijd een leuk iemand,aan de deur en problemen worden ter plekke op gelost

Ontzettend prettig

Ik ben zeer tevreden over het assortiment en de klantvriendelijkheid van deze Plus.

• Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app?
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? N.v.t.

Dit keer niet geheel tevreden

Er gaat veel mis in de communicatie soms. Wel aanbevelen omdat het meestal wel goed gaat.

Geweldig goed.

De boodschappen worden keurig bezorgd, tot in mijn keuken, ben ik heel blij mee.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

De laatste tijd gaat de service achteruit.

De kwaliteit van eten en drinken bij Plus van Limbeek is goed. Alleen gaat er in de afgelopen tijd te vaak wat mis met het bezorgen van de boodschappen. Bijvoorbeeld 2 diepvries maaltijden die wel betaald zijn, maar niet geleverd. De laatste tijd moet ik vaak na de bezorging de Plus bellen en dan komen ze het nabezorgen. En ik krijg dan excuses. Er is de laatste periode veel wisseling van het personeel. Ik zou het fijn vinden als er wat wordt gedaan met mijn review.

Ging veel mis

Niet besteld wel geleverd, teruggenomen door bezorger, maar had al betaald ; fles limoncello. Besteld 1 doos Park Villa wijn. Op bon ( en betaald ! ) 2 dozen. Totaal teveel betaald ongeveer € 40,— ! Volgende keer noodzakelijk àlles controleren waarna betaling !? Doosje tompoezen besteld , geleverd 24 april, houdbaar tot 25 april Eerste bestelling week geleden was okay!!

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Hele vriendelijke jonge man die het bracht, top

Was een hele vriendelijke jonge man die de boodschappen bracht.

Niet conform afspraak

Levering zou plaats vinden tussen 14:00 en 16:00 uur. Zonder tegenbericht is de levering later dan 16:00 uur geleverd. Ipv Caesar salades heb ik Griekse salades ontvangen Bij het online bestellen mocht ik aangeven of ik Pluspunten Dagje uit spaar. Bij levering kon je bezorger hier mij geen informatie over geven, noch heb ik spaarpunten ontvangen. De optie om aan te geven of ik Dagje Uit punten spaar is mij dan totaal onduidelijk. Er zaten verschillende maten eieren in de verpakking

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Zijn blij met desiree.. Zij belt ons altijd....om aanpassingen door te spreken. Vrolijk en gezellig

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Goed en altijd op tijd en vriendelijk