Super. plus

Correct hulpvaardig vriendelijk bezorgers..

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de kwaliteit van de geleverde producten? (houdbaarheidsdatum, onbeschadigd)
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Ik ben een tevreden klant, die blijft bestellen

geen

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Fijn dat er mensen zijn die dit willen doen

Prima lokale supermarkt

Prima lokale supermarkt, bezorging komt van dichtbij, direct uit de winkel. Bezorging met bekende gezichten

Tevreden klant

Mooie aanbiedingen ,prijs kwaliteit altijd goed ,vriendelijk aan de deur dus tevreden klant.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Zijn altijd op tijd en zeer vriendelijk naar mensen toe ik als klant blijft hier bestellen

Geweldig.

Super snelle levering en heel vriendelijk bezorgers.

Actieproducten niet leverbaar

Vriendelijke chauffeur, jammer dat zoveel actieproducten niet leverbaar zijn.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

voor de eerste keer beviel het prima

Totaal geen ervaring met online bestellen en laten bezorgen. Omdat er bij ons in het dorp tijdelijk geen supermarkt is maar eens geprobeerd.. Site van PLUS is duidelijk en gebruikersvriendelijk. De bezorging was volgens afspraak en de afhandeling was prima.

Zeer correct

Boodschappen netjes op tijd .Allesgoed verpakt Bezorger keurig persoon.

bezorgers keurig prima

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Altijd prima op tijd en een vriendelijke bezorger

Regelmatig bestel ik wat bij de plus in Vries en ze bezorgen het altijd keurig op tijd. De bezorger is altijd vriendelijk en vrolijk. Als er iets met de bestelling aan de hand is, dan krijg je netjes van te voren een telefoontje. Het enige minpuntje is dat ze soms vlees dat in de aanbieding is niet op vooraad hebben.

perfect

Ian kwam al lachend binnen met mijn boodschappen. Hij helpt met het uitpakken. Hij rekent snel en correct alles af. En vertrekt met een vriendelijke groet.

Heel goed!

Hele goede service en heel snel!

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

alles goed zover alleen als ik WITTE eieren bestel had ik die ook graag en niet steeds bruine, voor de rest alles prima

Product niet op voorraad

Ik heb nu 2x besteld en 2x is de raak reine Claude zero niet op voorraad

• Hoe waardeer je de lage prijzen van de artikelen?
  • Hoe waardeer je de service rondom de levering? (op tijd, klantvriendelijkheid) N.v.t.
  • Hoe waardeer je de gebruiksvriendelijkheid van plus.nl of de PLUS app? N.v.t.
  • Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Nee

Bezorgers erg vriendelijk, maar…

Het wordt netjes op tijd bezorgd door erg vriendelijke medewerkers. Alleen heb ik al een paar keer vers producten (met zuivel) ontvangen die erg kort houdbaar is, waardoor ik veel weg moet gooien. Daarnaast grijp ik soms mis bij aanbiedingen, zoals vorige week met een krat Heineken. Volgens de bezorger was het niet meer op voorraad terwijl hij bij een aantal adressen voor mij 5 kratten afgeleverd heeft. Kan dat niet eerlijker verdeeld worden zodat iedereen wat heeft, als er niet voldoende op voorraad is? Of anders zou het netjes zijn als de krat een dag later zonder bezorgkosten geleverd wordt. Ik laat het juist bezorgen omdat ik dit zelf niet kan halen.

Matig

Wederom alternatieve duurdere producten tegen mijn nadrukkelijke wens en instelling in. Krat afgerekend dat ik niet wilde

Negatief

Er zijn teveel producten niet geleverd conform de bestelling. De aangeboden alternatieven zijn duurdere opties en voldoen niet aan de verwachting.

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

Goed en correct! Goede service! Aardig!

Als ik niet bestel, komt er niets! Soms lastig maar goed te doen! De plus is een fijne winkel. Het personeel idem dito. Beleefd en ter zake kundig!! Kortom: ik blijf hier bestellen!

top

goede communicatie per mail over tijdstip levering , vriendelijk, correct en snel gedaan door medewerker. top!

matig

Wij wonen op Rijnsburgerweg 4-044 Voorhout, dat bestaat uit een hoofdgebouw en tientallen 55+woningen ( vandaar dat 044) nu zag ik menigmaal busjes van de Plus/vanDijk op het terrein om boodschappen af te leveren, Een prima idee, vandaag de premiere..helaas een ontevreden type aan de deur over dat hij t niet kon vinden , was al bij het hoofdgebouw geweest ( had blijkbaar de borden over het hoofd gezien) en was min of meer onze schuld dat het niet duidelijk was aangegeven want nu kwam hij bij andere klanten later. De geleverde diepvriesspinazie was al min of meer aan t ontdooien. Ik had iets meer kennis over adressering verwacht van Plus/van Dijk. Moet nog even denken of ik hier mee doorga

• Is dit je eerste online bestelling bij PLUS? Ja

De bezorger is zeer vriendelijk en geduldig want ik ben niet zo snel Dat is een compliment waard voor de bezorger

Archimedeslaan 21

3584 BA Utrecht