Ik zou het niet beter kunnen omschrijven
helaas staat alles wat in de winkel is niet op internet.
Als rugbyclub bestellen we regelmatig en het is altijd prima in orde
Wij zijn super tevreden van de Plus zelf en ook van de bezorgers, altijd super vriendelijk,top.
De bezorger is altijd op tijd en geeft goede service en is altijd zeer vriendelijk!
altijd netjes bezorgd en beleefd ben heel erg tevreden
Wat fijn dat ik op deze manier mijn boodschappen kon doen, ik heb de griep en hoef niemand lastig te vallen…
De bestelde olijfolie van 1 liter van 5,99 was er niet, hiervoor alternatief van 2x0,5 liter, maar de prijs was niet aangepast naar 5,99. Daarnaast de geleverde olijfolie toscane met een houdbaarheidsdatum van nog maar 3 weken. Deze laatste wil ik graag omruilen, kan dat? Wel complimenten aan de bezorger, hij kon er niets aan doen en begreep het allemaal...
Bezorging was op afgesproken tijd. Netjes binnen afgeleverd. Vriendelijke bezorgers.
Gebruik gemaakt van de gratis bezorging. Plus alle speciale aanbiedingen——-> blije gezichtjes
Goedemorgen Mijn spaarkaart van plus is er niet afgegaan van €6,00 Ik heb dit overlegt met Sami Ivm tegoed ontvangen En jammer dat ik geen alternatief heb gekregen voor de kattensnoepjes Met vriendelijke groet mevr de jonge
Een aantal laat ik mijn boodschappen elke week bezorgen, altijd worden de artikelen bezorgd zoals besteld, soms ontbreekt er wat en wordt dan netjes opgebeld of ik iets anders wil hebben.
Het is erg fijn dat de mogelijkheid er is om te bestellen
Goede service, heel vriendelijke en vertrouwde bezorger. Ben erg blij met Plus
Service is altijd perfect, artikelen die geleverd worden vers. En je komt nooit onaangename verrassingen tegen, door onverwacht geen beschikbare producten.
Bestellen was super makkelijk, dames die kwamen bezorgen super vriendelijk, alles klopte, een dikke vette 10! ga zo door! groetjes Gerrie
Ik heb helemaal geen klachten, ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Ook in de winkel.
Doordat er vervangende producten zijn geleverd was de actie 5 halen 2 betalen niet geregistreerd. Moest terug naar de winkel om t te regelen. Daarvoor laat ik de boel niet thuis bezorgen.
Vanwege omstandigheden doe ik een bestelling om zelf niet naar de winkel te hoeven. Als er dan producten niet meegaan die ik bijvoorbeeld nodig heb om te koken, moet ik alsnog naar de winkel.
Fijn dat er ook op zondag bezorgd wordt en dat door een altijd vriendelijke, behulpzame bezorger genaamd Tim!
Niet de eerste keer dat aanbiedingen niet op voorraad zijn.
Ze pakken netjes de krantjes uit ze zij Harding.
Ben al 5 jaar klant bij online boodschappen doen bij Plus. Aanbiedingen en acties zijn goed. Er zijn nog paar puntjes die kunnen verbeterd worden: - soms ontbreken er artikelen die wel betaald zijn. - soms de versheid/houdbaarheid van groenten/fruit niet zo goed. Volgend idee/vraag: Hoe worden artikelen vergoed als ze bv kapot/niet vers/bedorven o.a. zijn? Misschien een functie aan toevoegingen nadat je bestelling is bezorgd met bewijs van foto of zo.
Het gebeurd nogal eens dat de opmerking niet goed gelezen wist. Maar zo ben ik super blij.
Zie hiervoor.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.