Uitstekend
Goed
Elke week worden er boodschappen bezorgd, zeer tevreden!
Alleen jammer, dat regelmatig aanbiedingen aan mijn neus voorbij gaan!
Mijn boodschappen kwamen erg laat. Ik vind het vervelend dat ik steeds te weinig actie zegels krijg.
Sommige producten zijn niet in de lokale supermarkt te krijgen, daarom bestellen we af en toe een voorraadje bij Plus. Het probleem is, dat de bestel-app / webwinkel niet tijdig de lokale supermarkt inseinen, dat je 30 pakken van iets besteld hebt. Tenminste, dat zegt de medewerker. Of misschien wordt dat wel doorgegeven maar kijken ze er te laat naar, namelijk op de dag van bezorgen. Wat ook voorkomt, is dat jouw filiaal een bepaald product gewoon niet verkoopt, dus ook niet op voorraad heeft. Hoe dan ook kun je beter een paar dagen vooruit bestellen en gelijk doorgeven aan je lokale winkel, dat ze x pakken moeten bestellen, anders komt het niet goed. Ook hapert de app nog wel eens qua verbinding. Als je een kortingscode vergeten bent in te vullen kun je die niet meer toevoegen, tenzij je heel de bestelling annuleert en opnieuw begint, dat is een beetje flauw.
Bezorging en boodschappen prima Jammer dat er nooit bij deze plus toiletpapier van de aanbieding is Dat is altijd uitverkocht. Wij denken dan: er kan toch meer ingekocht worden!
Wij gaan vaker online bestellen
De bezorger was erg vriendelijk, maar de hele bestelling bestond uit duurdere alternatieven en de aanbiedingsproducten waarvoor ik de bestelling had gedaan, waren niet meegeleverd en ook niet vervangen.
Prima
Prima op tijd en de hele bestelling is goed en vers bezorgd.
Groot assortiment, betaalbare prijzen en klantvriendelijk personeel.
we bestelen al 3 jaar online en we zijn zeer content
Ik bestel al jaren online en heb geen klachten
Uitstekend.
Groente en fruit mogen van een betere kwaliteit te zijn
Goed
vind he prima geregeld alleen de website vind ik niet fijn, en 6 euri bezorgkosten vind ik heel erg veel
Ik kan makelijk alles online bestellen ik hoef er de deur niet voor uit
Bestellingen en bezorgingen gaan altijd goed en worden snel bezorgd.
Perfecte levering en service
ik bestel nu bijna 4 jaar bij PLUS en ben een heel tevreden klant. Hoop nog een jaar of 25 door te kunnen gaan, dan ben ik over de 100 en ga wat anders bedenken.
Alleen jammer dat de aanbiedingen er niet zijn
Omdat ik al geruime tijd beperkt ben. Ivm operaties is het superfijn dat we de boodschappen digitaal kunnen bestellen en ze thuis worden bezorgd. Ik ben er erg blij mee.!
Nette bezorger. Alles netjes afgeleverd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.