Super service
Heel goed.
Komen altijd op tijd ,voor je afrekent bepraten ze de eventuele veranderingen kortom hele prettige mensen
Gewoon weer top zoals altijd . Netjes op tijd aardige chauffeur
altijd in ordeen op tijd
sind de corona kom ik weinig buiten en kan slecht lopen nu laat ik het bezorgen alleen jammer dat soms de reclame is uitverkocht terwijl ik de boodschappen vaak al zaterdag of zondag bestel maar laat het vrijdag bezorgen
Vriendelijke bezorging. Voor een alternatief wordt er op wens contact opgenomen. Op een enkele uitzondering na zijn de producten vers en in goede staat. Ben blij met deze winkel en zijn personeel!
Altijd vriendelijk en beleefd. Goed op tijd
Ondanks een paar vervangende producten, een heel fijne service. Netjes en snel bezorgd.
Prima ervaring keurige bezorging
Niet de bestelling gekregen wat ik wilde Gebak besteld omdat ik moest werken ,verkeerde gebak gekregen waar wij niet bestelde En een stuk duurder . Dinsdag besteld online voor een zaterdag had van te voren kunnen bellen dat het er niet was
Dik tevreden heel af en toe is een product tegen de datum aan
'n Prima product tegen 'n juiste prijs
we zijn er helemaal content mee. Groet aan Ard!
Inplaats van de bestelde alcoholvrije rose werd wijn met alcohol geleverd. Na mijn telefoontje werd het wel keurig hersteld
De bezorging vind altijd plaats binnen het gewenste tijdvenster. Bezorgers zijn altijd vriendelijk en behulpzaam.
Soms wat problemen met de app, maar doorgaans heel tevreden. Je suis plus content!
Jammer dat niet alle aanbiedingen gelden voor elke winkel
In het juiste tijds bestek afgeleverd Toppie
Ik kan alleen maar vol lof praten over de Plus. Zeer vriendelijk personeel..erg benaderbaar.
bezorgers zijn aardig. eventueel telefonische reactie van het winkelpersoneel op een vraag is klantvriendelijk en helpend. Af en toe bij het digitaal invullen van de bestelling zijn er wat haperingen.
maar heb 1 opmerking Waarom geen abonnement of iets dergelijks zoals de AH voor het bezorgen van de boodschappen
Goede service goede bezorging
Ik miste bepaalde artikelen en die waren niet op mijn factuur te zien ook.. maar wel op mijn bestellijst.. vervangende artikelen wijken compleet af van het artikel dat ze niet zouden hebben. Toen kreeg ik te horen dat ze geeneens tapas hadden maar op de site staan toch echt leverworst tapas. Kortom: eens maar nooit weer.
Fijne einkel en ook online super goeie servicr
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.