Makkelijke site om te bestellen, en goed en netjes bezorgd
Iedere week weer netjes en verzorgd
Elke week komt mijn plusbezorger met een brede glimlach mijn spullen in de keuken brengen, zo blij mee, als ik eens iets speciaals wil, zet ik het op de bestelling en het komt voor elkaar !!!
Hier ben ik heel blij mee zeer vriendelijk bezorgers
Makkelijk bestellen van boodschappen. Prima kwaliteit geleverde artikelen. Prettige tijd van leveren met vriendelijke bezorgers.heel fijn als je zelf moeilijk boodschappen kan doen.
prima
Netjes en op tijd bezorgd
Echt hele fijne bezorging. Vrijwel altijd door Rob die er echt voor zorgt dat hij de klanten kent.
Goede producten netjes op tijd en altijd vriendelijke bezorgers echt een dikke plus punt
Erg goed en mooi
Wat een beleefde bezorgers ze brengen het altijd tot in de keuken . Altijd keurig op tijd en soms bellen ze of ze eerder mogen komen . Wat fijn als ik iets vergeten ben en nog naar de winkel kan bellen en het product wordt als nog tegevoegd
Altijd op tijd en vriendelijke bezorgers
Alles op tijd en vriendelijk
Altijd keurig verzorgd en vriendelijk
Ze zijn altijd op de afgesproken tijd. De bestelling klopt altijd, evt. Alternatief product. Bezorger attent en behulpzaam.
1xbesteldis prima gegaan envrijdag middag warenmijn boodschappen bij mij thuis!!!
Alleen maar goed.
Boodschappen worden keurig op tijd geleverd
Goede artikelen en snelle levering.
Het is fijn dat ik vanaf thiis mijn boodschappen kan doen en rekening kan houden met mijn rug. Bezorgers zijn altijd vriendelijke en behulpzaam. Ook fijn dat als er een product jiet aanwezig is ik vervangende krijg, of dat er gebelt wordt om het te melden.
Met de lang houdbaar producten gaat het wel goed, maar de vers producten is het soms moeilijk, voor de inpakkers. Sinaasappels waarvan een paar rot zijn, bananen die je na een paar dagen al kunt weggooien, groentes die je eigenlijk allemaal binnen paar dagen moet opmaken enz enz. Ik moet het er duidelijk bijzetten in de opmerkingen, maar ook dan wordt het wel eens vergeten. Aanbiedingen zijn ook vaak niet voorradig. Maar buiten al deze zaken, ben ik blij dat de vriendelijke bezorger het elke week komt brengen.
Lokaal, vriendelijk, minpuntje is dat er zaterdags niet meer geleverd wordt door het filiaal
ben zeer tevreden met het thuisbrengen van al mijn boodschappen
Gewoon prima
Zeer blij met deze optie als service.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.