Kreeg dag van te voren een mail dat bezorger komt tussen 8 en 10. 8 uur op en even later een mail dat bezorger komt tussen half 9 en half 11 want bezorger is nog niet onderweg. Daarna zelfde voor half 10 en half 12, daarna 11 uur en 13 uur. Kortom slecht. Om 10 over 11 uiteindelijk de bezorging. De artikelen waren bijna goed omdat ik 11 dezelfde artikelen had besteld en er waren er maar 9 voorradig dus 2 alternatieven. Maar daar kan ik me leven.
Over het algemeen goed, er gebeurt wel eens wat, maar dat is overal. Alleen de bezorging zou wat vaker kunnen. Door gebrek aan personeel zijn er diverse dagen dat er niet bezorgd kan worden. Dat is jammer
Had een per abuis een dubbele bestelling geplaatst, ze zouden er 1 annuleren en het gratis bezorgden op de andere bestelling zetten Dat zouden ze doen helaas bleek dit niet het geval Heb daarover gebeld en moet nu op de volgende bestelling vermelden eenmalig geen bezorgkosten Je moet dus goed opletten
Over het algemeen ben ik tevreden met Plus. Prijzen zijn wel enorm aan het stijgen, dat is overal zo. Soms wordt er minder goed op de bestelde fruit en groente gelet waardoor je eten krijgt wat je zelf niet uitgekozen had in de winkel, wat erg jammer is. Regelmatig actie van gratis bezorging, woehoe! De website ligt er de laatste tijd wat vaak uit. Bezorging is online te volgen, zo handig! Lieve bezorger!
Wat prettig dat benoemd werd welke producten vervangen waren! Die ervaring heb ik niet bij de plus waar ik normaal kom.
Klasse bezorger geweldig
Voet gebroken en bestel service nodig. Die hebben me super geholpen!
Heel prettig en accuraat!
PLUS heeft prima producten; boodschappen worden altijd op tijd geleverd; vriendelijke medewerkers
Vaak producten niet leverbaar en men Beld niet van te voren of je andere dingen wil. Ei salade besteld drie stuks vervangen door andere nou ja ok dan maar ze zijn net 1a2 dagen houdbaar en het zijn grote bakken.
Altijd de gevraagde artikelen, en je weet via de ap wanneer en hoe laat het bezorgd word.
Zeer vriendelijke bezorger
Ik ben erg tevreden. Het is fijn dat de boodschappen bij je "eigen" plus vandaag komen. Daardoor zijn de lijntjes kort. Natuurlijk is er wel eens wat maar dan wordt het altijd netjes opgelost!
Met gemak de boodschappenlijst aanmaken. Wat je speciale wensen zijn kun je kwijt bij opmerkingen bv 4 appels. Komt altijd goed. Daarna decdag en tijdstip invullen en indienen. Nog tojden genoeg om te wijzigen. Op de dag van bezorgen krijg je een track email waarop je kan zien hoeveel klanten er nog voor je zijn en op een stadskaart kun je zien waar de bezorger is. Alle bezorgers zijn uiterst vriendelijk in voor een grapje. Kortom deze bezorgmethode voor ons als ouderen een schot in de roos .
We bestellen regelmatig online, altijd netjes en logisch in kratten gepakt. De mensen die komen brengen zijn uiterst vriendelijk, complimenten aan PLUS Tuitman!
We moeten altijd de bestelling en kassabon nakijken, gaat niet altijd goed. Wij krijgen de boodschappen op vrijdag (bestellen woensdag) en dan zijn er niet altijd de produkten/aanbiedingen die we besteld hebben voorradig, jammer!
IK BESTEL AL JAREN MIJN BOODSCHAPPEN BIJ PLUS EN DIT GAAT PRIMA. HET ASSORTIMENT IS GROOT, IK ONTVANG GOEDE ALTERNATIEVEN ALS ER IETS NIET IS, DE HOUDBAARHEIDSDATA ZIJN LANG IK KAN OP ZEER KORTE TERMIJN NOG WIJZIGEN EN DE BEZORGERS ZIJN HEEL ATTENT.
Omdat het druk was met bestellen en er voor bezorging voor de volgende dag al vol zat ben ik de boodschappen zelf af gaan halen,en dat gaat prima!
Klantvriendelijk. Wordt altijd gebeld als product niet op voorraad is wat erg prettig is.
Bezorgers zijn vriendelijk en correct
3 producten anders geleverd gelijk de duurde als alternatief geleverd. Ijsberg sla was helemaal plat en de druiven zaten rotten tussen.
de boodschappen netjes op tijd, klantvriendelijk, goede service. bezorger was behulpzaam. kan niet beter
Goed geregeld
Altijd op tijd
Niets te wensen over
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.