Goed geregeld
Wij hadden boodschappen bestelt online maar kon ze helaas niet ophalen. Had ze gebeld en ze kwamen ze brengen.
Boodschappen wel betaald en niet geleverd. En alle acties niet leverbaar en dan geen tegoedbon gekregen. Erg slecht!
Goed en tevreden Alleen jammer dat er een paar boodschappen niet voorradig waren
Goede service en vriendelijke man
Nog geen goed omdat ik regelmatig ervaar dat mijn opmerkingen niet wordt gelezen en of uitgevoerd. Daardoor moet ik toch weer boodschappen doen terwijl ik dit juist wil voorkomen.
Conform afspraak geleverd.
Zie bovenstaande
vriendelijk personeel, als er eens een keer iets niet klopt prettig contact en het wordt altijd opgelost.
Goede informatie betreft levering en perfecte bezorging door zeer klantvriendelijke medewerker!
hallo ik ben blij met de ontvangen boodschappen en deze zijn ook netjes afgeleverd door een vriendelijke bezorger. echter pakbon en kassa bon kloppen niet. 1 blikje bonduelle snijbonen te veel 1 blikje bonduelle gebroken sperciebonen te weinig ik behoud dit artikel gewoon dat is geen probleem
Alles klopt zoals gebruikelijk
De boodschappen werden keurig volgens afspraak aan de deur afgeleverd. En het is heel prettig om pas aan de deur af te rekenen, nadat de boodschappen zijn uitgepakt en gecontroleerd.
Zie boven.
Zoals gezegd ben blij met de plus.
Ontbreken van basis artikelen vreemd en gegeven alternatieven liggen niet heel erg voor de hand.
Geen problemen, levering correct.
Ik had 2x WC-papier pak 24 stuks besteld ivm actie 1+1 gratis, maar krijg 3x pak 16 stuks zonder korting dus ben 10 euro duurder uit. Ook aardbeien cakerol besteld, maar krijg naturel cake. Jammer, was mijn 1e bestelling om uit te proberen. Andere supermarkten communiceren als een product niet op voorraad is en gewijzigd is. Korting wordt dan alsnog berekend.
Ook track en trace geweldig bijna op de min nauwkeurig.
1 artikel bleek niet voorradig te zijn en voor een ander kreeg ik een alternatief. GEEN PROBLEEM
Alle aandacht voor de klant, denkt mee over bestelling!
Bij het inpakken van de boodschappen lijkt het me logisch dat je druiven,appelflappen etc. niet onderin de krat legt!
De boodschappen worden altijd goed gebracht door de vriendelijke bezorgers en de site is ook heel goed om te bestellen
Scheelt tijd én geld! Ik kies bewuster en doe minder impulsaankopen.
Prima op tijd alles goed geregeld
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.