vriendelijke bezorger en behulpzaam, goede produkten
Gezellige winkel.
Had per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst maar in overleg met de plus hoefde ik er maar 1 aan te nemen vind dat een groot compliment waard vormde plus Teeuwen in Leerdam
Geweldige service door de vriendelijk bezorger. Verse produkten, daarom laat ik altijd door Plus bezorgen. De app is duidelijk en makkelijk in gebruik. Is er een produkt niet voorradig dan kan je het hokje aanvinken met alternatief artikel.
klantvriendelijk
Ik dacht: geen bezorgkosten dus dat is makkelijk maar helaas is er elke keer bij mijn online bestelling iets mis. De zegels worden vergeten, ik heb nu geen bon gehad, de producten zijn er niet of worden verleend geleverd, etc etc nu 3 beiden betaald en 2 gehad. Ik had er ook maar 2 besteld. Ik doe het nooit meer, online bestellen bij plus want ik moet toch elke keer weer daarna naar de service balie zucht...
Het is heel erg dat de plus de prijzen heel veel omhoog gooit , soms met 2.00 euro per artikel,, niet normaal. Elke week worden de prijzen verhoogd en niet zo klein beetje ook, iedereen spreekt daar schande van . Schrikbarend , steesds meer mensen haken af van de plus , Gaan naar de AH… lidi… Aldi… Jumbo… Dirk van de Broek. Ik denk er ook over om te stoppen met mijn bestellingen van de plus. Andere supermarten gaan ook wel wat omhoog maar normaal maar de Plus gooit er een extra schepje boven op. Hoop dat daar verandering in komt anders krijgt de PLUS een heel groot probleem. Een voorbeeld is . Theelichten had ik altijd voor 2.99 euro .nu 4.99 euro Cercelaatworst een rol had ik ook altijd voor 2.99 euro en nu 4.99 Ga zo maar door, echt erg.
Vaak zitten de boodschappen er niet bij die je besteld terwijl het wel in de winkel ligt. Bij de bestelprocedure is ook niet bekend welke producten dat zijn zodat je niet zelf wat anders kunt bedenken. Ook worden de kortingen niet verrekend op de voorlopige bon en klopt er vaak niks van. Daar moet meer aandacht aan worden besteed. Want hoe fijn ik deze winkel ook vind ik overweeg over te stappen
Laatste bestelling van 9 februari met bestelling van 'verse'worst. Na controle was de tht van deze worst 9 februari; Vorige bestelling met gelderse worst; deze was al voorbij de tht. Supermarkt heeft het wel goed opgelost maar leidt wel tot gedoe en de neiging om te stoppen met online bestellen.
altijd netjes op tijd en de boodschappen zijn altijd in orde
Goede overzichtelijke app, goede service en altijd vriendelijke bezorger. Je hoeft geen groot bedrag aan boodschappen te hebben en regelmatig een gratis bezorging code . Ben zeer tevreden.
Plus Benthuizen levert altijd prima, als er een product niet is dan altijd een alternatief. Bestelling word op tijd geleverd.
altijd op tijd en volledig
Goed
Via de app snel en makkelijk besteld. En de volgende dag geleverd.
Altijd vriendelijke bezorgers nergens iets op aan te merken
goed
boodschappen altijd op tijd, bezorger goed gemutst
Goede app Makkelijk online bestellen Vriendelijk personeel Accurate levering
Altijd goed overleg wat betreft vervangende producten. Bezorgers zijn altijd heel vriendelijk.
Ik bestelde voor het eerst bij plus, door de aanbiedingen ariel, odorex en sun. De rest van de boodschappen erg duur. 3x opnieuw moeten bestellen op de site, want terwijl ik items aan het zoeken ben om toe te voegen en de site gewoon open staat, leegt mijn winkelmandje zichzelf tot 2x toe. De spullen waardoor ik deze bestelling deed waren niet beschikbaar, zonder een bericht hierover. En geen goede oplossing, bonnetjes en kom zelf maar vaak langs om te kijken of het er weer is. Als het niet standaard in jet assortiment zit weten we uberhauprlt niet of het ooit binnenkomt. Slechte service, erg onhandig los van de acties erg duur.
Was benieuwd naar uitvoering en aflevering bestelling. Niks te klagen. Erg blij mee
Zie boven
prima sortering enthousiast personeel verse producten kortom PLUS is het helemaal
Mijn app had een zooitje van de bestelling gemaakt. Gebeld en mocht telefonisch de juiste bestelling doorgegeven en de vriendelijke dame heeft alles geregeld. Super lief! De bezorger was vriendelijk, alleen nog een tikkie onzeker maar dat komt vast goed als hij het wat langer doet!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.