Zelf om boodschappen gaan kost me zo een paar uur, met een druk gezin komt dit niet altijd goed uit. Nu doe ik mijn boodschappen thuis op de bank en wordt het thuis gebracht waar ik het alleen maar moet opruimen. Helemaal blij mee!!
mijn bestelling wordt altijd keurig en op tijd afgeleverd, wordt ook nog gebeld als bepaalde producten niet leverbaar zijn en zij stellen dan zelf een alternatief voor...helemaal top ...
Mijn grootste ergernis is de slechte zoekfunctie van de app. Ook levering van producten uit de aanbiedingen is niet altijd mogelijk. De klantvriendelijkheid is uitstekend , evenals de bezorging.
Helaas een half beschimmelde mandarijn in het netje. Maar dat lossen we volgende week hopelijk wel op.
Bezorging en service zijn goed. Wat wel een minpunt is, is dat je voor een alternatief extra moet betalen als het duurder is dan het bestelde artikel.
Prima service
Inmiddels al meerdere keren vanuit Emmeloord of online boodschappen gedaan of in de winkel en zijn zeer te vreden hebben vaak leuke aanbiedingen en alles is even vers ook het personeel zeer vriendelijk Het is een klein stukje rijden maar dan heb je ook wat
Het is zo fijn dat de bezorging bestaat als je zelf je boodschappen niet meer zelf kan doen. PLUS maakt dat mogelijk en dat gaat goed. Regelmatig doe ik een bestelling. Af en toe is er niets te leveren en wordt er een alternatief product aangeboden. Het vlees en de groenten zijn vers voor een redelijke prijs. En de prijzen van de groep "LAAG" producten zijn zijn ook werkelijk laag en zeer aantrekkelijk en goed. De leveringen zijn goed realtime te volgen via internet en de medewerker is zeer vriendelijk en behulpzaam. Ij kijk altijd met voldoening naar mijn volle koelkast en voorraadkast.
Gezellige bezorger, leuke aanbiedingen én de eerste 4x gratis!!!
Bevalt zeer goed!
Aardige bezorgers en als er iets is wordt het altijd opgelost. Wij zijn blij met Plus.....
Het maken van een boodschappenlijstje gaat steeds gemakkelijker alhoewel sommige producten voor mij nog steeds zelf worden gehaald. Dit betreft veelal incidentele producten waarvan de verpakking en/of merk niet direct naar boven komen. Dit vind ik niet bezwaarlijk. Bestellen van groente zijn soms lastig omdat er hoeveelheden in het systeem zitten die niet passend zijn voor mijn huishouden. Het gaat per 500 gram of kilo. Maar de boodschappenservice aan de deur ervaar ik als heel prettig! Het ontlast mij en mijn gezin enorm.
Ik was in de schuur en had de bezorger niet aan zien komen gelukkig belde hij naar mijn telefoon dat ze voor de deur stonden.
Positief
Heerlijk om de deur niet uit te hoeven en alles thuis afgeleverd te krijgen. Enige nadeel: als iets niet op voorraad is, kom ik daar pas achter bij het uitpakken van de boodschappen. Dat is wel eens lastig.
Snelle service. Zeer alert op opmerkingen.
De bezorgen had weinig geduld belde 2x kort achter elkaar aan en was alweer op weg naar zijn wagen binnen een paar minuten moest er achter aan gaan om als nog mijn boodschappen te krijgen ik bestel daar niet meer is altijd wel wat
Ik vindt het alleen jammer dat als je voor een boodschappenpakket hebt gespaard dat je dan niet in kunt leveren als ze de boodschappen thuis komen brengen,verder prima service.
Super goede service en vriendelijk personeel.
Goede service en produkten
Prima aflevering met vriendelijke bezorg(st)ers.
Ik laat nu al ruim twee jaar m’n boodschappen bezorgen door Plus van Holten. En daar heb ik tot op de dag van vandaag geen spijt van. Elke week komen ze op de aangegeven tijd de boodschappen brengen, nemen lege flessen mee en rekenen af. Als er iets niet op voorraad is word ik bijna altijd gebeld en kan ik zelf een andere keuze maken. En daar ben ik reuze blij mee. Ook het personeel verdient een grote pluim, altijd vriendelijk en behulpzaam. Wij zien ze graag komen.
Het gaat voor 80 procent goed
Super tevreden
Online bestelling gedaan om te laten bezorgen tot 10 en 12 uur. Die ochtend paar keer gekeken hoelaat ze kwamen en dan stond er dat ik nog 2 mensen voor me had. Om 11 uur keek ik weer toen stond er dan ik om 11.34 uur aan de beurt was. Gewacht tot 12.30 uur en er was nog steeds geen bezorger... er stond in de ap0 dat ik de volgende was om de 10 min kwam er 10 min wachttijd bij zag ik. 12.47 uur de plus maar zelf gebeld en toen werd duidelijk dat de bezorgers vast zaten in een lift. Heel vervelend natuurlijk! Ik maakte een afspraak voor in de middag tussen 15 en 17 uur omdat ik dan weer thuis was. Vanaf 14.55 uur aan het kijken op de app wanneer ze zouden komen want de hond moest er ook nog uit. Precies weer hetzelfde verhaal er stond eerst 15.05 uur dat ze zouden komen en dat ik de eerst volgende zou zijn, om 15.05 uur weer in de app kijken dan stond er dat ze om 15.15 uur kwamen. Uiteindelijk waren ze er pas om 16.15 uur. Heb dus uiteindelijk bijna 4 uur gewacht tot ze kwamen. Bestel normaal bij de AH dus daar ga ik voortaan weer bestellen want dit heb ik nog nooit meegemaakt! Ik heb dit bij de bezorger allemaal aangegeven en gezegd dat ik het jammer vond dat ze me niet even in de ochtend hebben gebeld om te melden dat ze het niet gingen redden, toen zei hij dat ze dat hadden gedaan! Nou er is niet gebeld en op het kantoor moesten ze eerst navraag doen bij de bezorgers voor ze mij konden vertellen dat ze in een lift vast zaten.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.