Toffe bezorger zeer vriendelijk en netjes eentje die met zorg zijn werk doe met oog voor de klant.
mijn bestelling was te vroeg maar alles was aanwezig, ook een artikel buiten de gewone artikelen om (dus alleen verkrijgbaar in de winkel), dus de opmerking wordt gelezen en verwerkt Ik vind alleen de bezorgkosten erg hoog en dat speelt mee met het wel of niet bestellen!
Helemaal goed
Prima ervaring
Belden netjes dat zaken niet op voorraad waren om te overleggen
Altijd goede service bij bezorging. Zeer aan te bevelen.
Zet steeds bij de bezorg opmerkingen let op datum zuivel.Krijg melk die al een dag over de datum is en dat gebeurt vaker daarom die opmerking erbij,Het wordt wel altijd netjes opgelost maar je hebt er toch weer werk mee of je kan terug en kost het je benzine geld.
Ik misfe helaas 2 dingen ivm. Niet leverbaar maar hebben ze ons niet gezegd ook of alternatief aangebonden :-(
Heerlijk om op deze manier mijn boodschappen te doen en het is heel makkelijk op de site om alles te vinden. Leuke aanbiedingen ook iedere week. Ontzettend vriendelijk personeel. Ik ben een zeer tevreden klant bij jullie.
Hartstikke bedankt voor de goede service
Besteld en binnen nog geen 24 in huis. Ik hoop ik dat Plus bij €25,- blijft dit is toch stuk fijner als je alleen bent dan en hoger bedrag. Vriendelijke chauffeuse! Nogmaals erg tevreden en ik bestel zeker vaker in de toekomst
Ik had op 09-02-2023 een online bestelling geplaatst met ondermeer de aanbieding 5 halen 2 betalen echter de 5 flessen Ariel wasmiddelen zijn niet leverbaar. Ik zou het waarderen dat ik de 5 flessen Ariel wasmiddelen voor de aanbiedingsprijs alsnog ontvang als deze weer op voorraad komen. Met vriendelijke groeten , Christián bothof Flintenweg 2-C 9441PC Orvelte
10+
erg behulpzaam heel goed .
Ik ervaarde deze eerste keer als: * heel fijn om de wijze hoe het bestellen in z'n werk gaat. *ideaal omdat je de bestelling nog kunt wijzigen. *handig om de bestelling te volgen als die onderweg is.
een groot gemak, hoef er zelf niet op uit, geen gezoek en geen gesjouw, prima service!
Altijd een correcte afhandeling van mijn vestelling. Super!
Prima
De bezorger was behulpzaam, aardig en spontaan een topper
Prima
Goede service, vriendelijke bezorger en bijna alle producten waren voorradig. Prettig dat voor niet-voorradige producten een alternatief wordt geboden zodat je niet met lege handen staat als je op iets had gerekend. Bezorgtijd is live te volgen, heel fijn. Goede aanbiedingen bij Plus! Dit was mijn eerste keer thuisbezorgen en ik ben erg positief, dus ga het zeker vaker doen.
komen afspraak na
Verse producten en op tijd bezorgd.
Alles is goed geregeld
Zijn heel blij dat het kan ,alleen kan ik niet alles vinden wat ik zou graag bestellen
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.