Goed, mits de producten voorradig zijn!
Goede service en erg fijn dat de boodschappen deze keer gratis geleverd werden.
ik ben netjes gebeld wanneer er iets niet voorradig is.dat is pas service. erg vriendelijke bezorger.
Prima verzorging van de aan huis gebrachte boodschappen ,vriendelijke bezorgers
Al twee jaar klant bij plus ,,boodschappen bezorgen,, na twee jaar 1 klantje! Verder alle spulletjes prima! Goede vleeswaren, groenten prima, rest van producten ook prima. Heel goede service en ontzettend klantvriendelijk. Zeer klantvriendelijk personeel een pluim.
Thuis op je gemak boodschappen doen, en ze worden keurig op de aangegeven tijd thuisgebracht, heerlijk.
Als mogelijkheid voor als zelf halen niet lukt een prachtige mogelijkheid . De vriendelijke bezorger en de stipte afgesproken tijd maakt het extra fijn . Jammer dat soms bestelde producten er niet zijn ( aanbiedingen) . Maar een vervangend product weigeren vind ik lastig .
Altijd op tijd en alles klopt.
De online bestelling is mij goed bevallen.
dik tevreden
Snel en compleet bezorgd
Bezorging op tijd. En vriendelijk personeel
Alles prima in orde. Wat ik wel een verbeterpunt vind voor de app. Ik bestel artikelen en krijg op het eind een melding dat er producten bij zitten die niet te leveren zijn. Prima alleen ik krijg niet te zien welke. Nu moet ik mijn boodschappenlijstje bewaren om alles na te kijken.
Online
Helaas ben ik niet gebeld dat de helft van mijn bestelling niet aanwezig was. Ik had dan namelijk voor een andere bezorgdag gekozen wanneer het wel aanwezig was, ipv de helft van de bestelling ontvangen..
Vriendelijke bezorger
De boodschappen worden keurig bezorgd op de afgesproken tijd.
Prima verlopen
niets aan toe te voegen
vriendelijke en behulpzame bezorgers Altijd alles keurig bezorgt
Geweldige service
+ de kortingscode was natuurlijk perfekt, - ik kreeg geen alternatief voor de runderpoulet, dat een van de hoofdingrediënten was (bijv. een stuk rundvlees o,i,d.). Ik had wel tofu in huis, maar dat is natuurlijk niet hetzelfde.
Bij het afleveren van de boodschappen was een zakje knapper bolletjes voor in de soep te weinig geleverd. wel op de eindafrekening erbij geteld. Dan ben ik ontevreden over het niet leveren van de 3x een doosje bonbons. In plaats daarvan, als alternatief geven ze chocolade flikjes van droste. Was ook nog duurder. en dan in deze dure tijd? bij mij is een bonbon iets anders dan een chocolade flikje. De Chauffeur heeft altijd haast??? De volgende keer wil ik graag samen met de Chauffeur eerst alles controleren, of alles naar mijn wens geleverd wordt? Deze Chauffeur is telkens erg nors en kortaf. Helaas kan ik zelf nog niet winkelen komen. b.v.d. Groetjes J.
Mijn bestelling staat op tijd klaar, heel handig hoef ik zelf de winkel niet meer door. Nog fijner als de plus ook bij ons thuis bezorgt, maar helaas zitten wij net te ver van de plus af. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Tevreden met de service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.