de spullen werden op tijd gebracht door n erg vriendelijke jonge man.
Zeer prettig en makkelijk, zelf de statiegeld flessen(oude) worden verekend en meegenomen.
Ik maak ongeveer 1,5 jaar gebruik van de dienst en 100% tevreden
Bestel al jarenlang met volle tevredenheid. Vriestasje ben ik geen fan van.
het zou fijn zijn als je een dag eerder bericht krijg wat niet bij de bestelling zit dan heb je nog tijd om naar ah te gaan
Goede service met vriendelijk personeel. Bestellingen zijn voor 95% altijd compleet.
Ik geef duidelijj aan geen alternatief leveren en ik krijg toch iets anders geleverd. Wil graag mijn geld terug.
De aanbiedingen werden niet geleverd, daarvoor werden wel de gevraagde artikelen bezorgd maar niet die in de aanbieding waren. Wel 2x statiegeld van €5.00 dus 10 euro gerekend voor iets dat niet is geleverd. Geen idee wat 5 euro statiegeld heeft. Al met al dit is de laatse keer dat ik klant was bij PLUS!
Zeer goede en prettige ervaringen met de online bestellingen van Plus (Klazienaveen).
Altijd zeer vriendelijk, behulpzaam en gewoon goede service.
Veel beschikbaarheid, ook nog voor de volgende dag, dat is super. App werkt niet altijd, maar prima. Bezorging altijd netjes, soms telf. overleg, fijn. Maar versproducten zijn soms echt aan de datum. Ik kreeg pizzabodems tgt de bezorgdatum, zonder belletje of korting. Meerdere malen gehad, kan soms gebeuren, maar dat vind ik wel jammer. Ik ga weer over naar een ander filiaal, daar had ik dit echt minder.
Bestellen via de app verloopt over het algemeen perfect. Producten worden netjes afgeleverd en indien niet voorradig door goede alternatieven vervangen.
Goeie service en bestelling mooi op tijd geleverd
Mijn bestelling is perfect uitgevoerd, slechts 1 artikel was niet leverbaar.
Goede service. Wel prijzig. Boven €100 zou bezorging gratis moeten zijn
De boodschappen worden altijd op de afgesproken tijd bezorgd. De bezorger is altijd vriendelijk en behulpzaam.
De aanbiedingen zijn duidelijk maar hoeveel je in moet toetsen bij 1+1 gratis is niet duidelijk
Keurig op tijd en netjes tot in de keuken gewoon toppie
Goede keuze, zeer vriendelijk personeel.. De web pagina laat te wensen over... Website valt regematig uit en dan kan je opnieuw beginnen met het risico artikelen vergeten te bestellend.. zeer storend...
Prettig dat boodschappen thuis bezorgt kunnen worden En jecwordt met resoect behandeld
Altijd zorgvuldig tot in keuken geleverd
bezorger altijd vriendelijk en behulpzaam en leggen je ook duidelijk dingen uit die je vraagt.
Altijd goed verzorgd alleen jammer dat ik vaak als laatste op de lijst sta dan is 2 uur best lang
Eerste ervaring
Super service
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.