het gaat meest al goed.
Goede bezorging en vriendelijk personeel
Goede service en alles compleet binnen. En binnen een dag. Dank jullie wel.
Geweldige service op tijd en super vriendelijke bezorging
Ook goede service bij vragen.
2 producten (brood en kipsnacks) waren helaas niet leverbaar en niet vervangen. Er werden voor andere producten weliswaar alternatieven meegeleverd, deze waren niet naar mijn smaak. Is het mogelijk dat ik een volgende keer hierover gebeld zou kunnen worden, voordat de bestelling verzameld wordt ?
Dit was mijn 1e bestelling en niet mijn 2e. De 1e is vervallen waardoor dit nu de 1e bestelling was.
Super vriendelijke bezorger! Prima producten. Goed contact met winkelpersoneel. Alleen de verse bonen ware uitgedroogd en een aantal producten die vanwege datum snel op moesten.
Prima levering en bezorging.
Altijd vriendelijk personeel!
Goede service
Het bestellen van Holger bier kan alleen per flesje, graag ook dat we per krat kunnen bestellen. Nu is het nog koud weer, maar de “ koude” producten zullen in de toekomst toch wel gekoeld bezorgd worden? De bezorger was netjes op tijd, heeft een heel goed geheugen haha want hij wist dat ik ooit klant van een concurrent was, en toen hij de bestelling van onze naam en adres zag bij binnenkomst, keek hij er erg leuk naar uit om bij ons te komen bezorgen, een lieve jongen, die ook eventjes de tijd voor de klant neemt, en alles goed uitlegt als er iets helaas niet op voorraad is
Handig te bestellen, vlot antwoord, vlotte bediening. Nette en voorkomende leverancier. Paar keer gratis aflevering, las ik in de mail, wegens nieuwe klant. Fijn, maar zou leuk zijn als dit vaker kon, met een actie of vanaf prijs of iets dergelijks.
A)les goed geleverd.
Goed contact met de winkel na aanleiding van een vraag. Alle afspraken zeer goed nagekomen. Bijzonder aardige bezorgster.
Vriendelijke mensen en goede kwaliteit.
Helemaal goed
Wat ik jammer vind is dat er vanuit de wi kel de online bestelling word verwerkt en niet vanuit het distributiecentrum zoals bij de jumbo. Daardoor krijg ik niet altijd de producten die ik eigenlijk besteld had en het alternatief is vaak duurder of wat ik niet hebben wil. Dit komt door het beleid van plus zelf en ik zou dat graag anders zien. Dan zou plus voor mij een betere en ern voordelige winkel zijn.
Enig verbeterpuntje zou ik vinden wanneer je tot een bepaalde tijd voor levering nog producten kunt toevoegen. En de bediening binnen het menu om te bestellen zou wat overzichtelijker/gebruikersvriendelijker gemaakt kunnen worden. Wanneer je terug wilt naar een andere productgroep, dan moet je helemaal omhoog scrollen en op de productgroep waar je op dat moment bent klikken om terug te gaan. Verder zeer tevreden.
mis helaas een bezorgtijd voor 09.00 uur
Korting met de waardebon. Staat er online niet bij. Contact met de winkel zou het handmatig worden toegevoegd. Mijn bestelling komt vervolgens zonder dat product en nog aantal producten. Vervolgens wordt er een alternatief gezocht voor een product die veel duurder is. Duurdere prijs moet gewoon betaald worden.
Goed
Super goede bezorging, wij zijn tevreden
Alles netjes in orde
Ik bestel ak een aantal maanden bij Plus Ruurlo. Zeer tevreden! Vriendelijke bezorgers!
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.