Voldoet meestal aan mijn verwachtingen.
Mijn korting van de boodschappen €8,50 staat helaas wel op mijn bon,ik had de kortings code GRATIS ingevuld
Onze eerste bestelling hebben we vorige week geplaatst. Gisteren is deze bestelling bezorgd. De app voor het bestellen werkte goed en makkelijk. De boodschappen werden op tijd en compleet geleverd. Ook de medewerker was erg vriendelijk.
https://www.plus.nl/product/plus-boerentrots-varkenssaucijzen-3-st-tray-300-gram-300436 wat goedkoop zeg plus aub kijk hier even naar dit zou ik zelf als een grote schaamte vinden.dit is toch geen aanbieding?
Prettig bedrag (25 euro) om boodschappen te bestellen. Handige plattegrondom de bezorger te volgen. Goede uitleg van bezorger over producten die als alternatief zijn.
het was top
Goed
Geweldige ervaring
Na een tijd weer eens een online bestelling en helaas weer niet compleet
Fijn dat je statiegeldflessen mee kan geven, en dat er vervangende artikelen geleverd worden als iets niet voorradig is, dat is echt een plus.
Ik had een aanbieding 2+2 gratis voor schoonmaakmiddelen. Aan de deur maakte de bezorger bekend dat 1 product die bij deze aanbieding zat niet leverbaar was, maar ik heb geen vervanging gekregen. Oftewel, ik heb mijn gratis product niet gekregen, waar ik in principe voor betaald heb bij de aanbieding. Schandalig.
Altijd goed en op tijd
De bezorger was heel vriendelijk en ruim op tijd en alle boodschappen waren naar wens.
Blijven gaarne wekelijks bestellen
Altyd op tyd en goede service. Toppers
Altijd op tijd en goede service
Halve roti pannenkoek? Jammer geen twee x bieten en geen lof. Wanneer je lof die avond wil eten en bieten als salade erbij, moet je wel iets heel anders improviseren. Ik zal t nogmaals bij jullie proberen hoor. Zeker nu de bezorgkosten er niet zijn. Zag trouwens dat Picnic met veel producten goedkoper zijn.... Oei.
Het is ongelofelijk hoe slecht plus het ophalen van boodschappen heeft georganiseerd. Naar aanleiding van een actie heb ik een account aangemaakt en een bestelling geplaatst. Omdat artikelen niet in Arnhem voorradig waren wilde ik ze zelf ophalen in Renkum. Daar aangekomen bleek mijn bestelling niet op voorraad. Ook niet in de winkel. De schappen met Ariel en Sun waren leeg. Ik ben ook niet gebeld van tevoren, Terwijl men ‘s ochtends al wist dat het er niet was. Er kom geen adequate oplossing gevonden worden En ik ben zonder boodschappen weer 20 km naar huis gereden. Ik hoop dat de artikelen alsnog geleverd gaan worden tegen de actieprijs, maar de vestiging’s manager gaf mij weinig hoop. Kortom hier spreekt een zwaar ontevreden klant die niet gauw nog eens naar plus zal gaan. Met dank aan de slechte organisatie.
Praktisch altijd de boodschappen die ik bestel. Fijn de mail met een iets preciezer tijdstip wanneer de bezorger komt.
Bestelling contact en bezorging prima zoals altijd maar mijn kortingscode was niet toegepast voor gratis bezorging Na telefonisch contact, dag voor bezorging zou dit opgelost worden Maar toen ik de bon bekeek was dit niet zo Weer gebeld en nu zou het bij de volgende bestelling goedkomen Ik heb een kortingscode voor 4 keer gratis bezorging, dus hoop dat bij de volgende bestelling er 2x 6 euro afgaat.
Ik heb nu een aantal keren besteld bij plus. Maar steeds zijn er veel producten niet op voorraad. Ik krijg ook niet altijd een vervanging hiervoor. Hierdoor moet ik alsnog naar een andere winkel gaan om de missende producten te kopen voor het recept wat ik wilde maken. Dat vind ik heel irritant. Bijv bij de jumbo zijn meestal alle producten aanwezig. Hierdoor zal ik niet snel nog eens bij plus bestellen.
Alleen graag melden wanneer een artikel er niet is Als management moet je altijd zorg dragen dat je producten aanwezig is
gewoon goede ervaringen er wordt goed overlegd
fijn geleverd voor de eerste keer geweldig
Helaas zat de fles allesreiniger niet goed dicht waardoor sommige boodschappen onder de allesreiniger zitten en ruiken :-( dat is wel een beetje zonde, kip en kaas die naar allesreiniger ruiken.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.