Aardige bezorger, gemakkelijk en duidelijke communicatie.
ik heb nog weinig ervaring met de bezorgdienst, maar het bevalt goed. Het enige nadeel is, dat ik minder beweging heb.
Kom al jaren in de Gors, altijd vriendelijk behandeld. Op maandagochtend staat er een niet zo vriendelijke dame bij de zelfscankassa. Vaak zijn aanbiedingen op maandag al op, dat is wel eens vervelend. Bij de gratis bezorging van deze week werd er evengoed 6 euro gerekend, maar na een telefoontje naar de winkel is dit, na wat gemor bij de klantenservice, weer rechtgezet. Het afwasmiddel 1+1, was niet geleverd en daar vroeg ik een tegoedbon voor. 1 voor mezelf en 1 voor mijn dochter. Daar werd een beetje moeilijk over gedaan maar na wat gesputter kreeg ik toch 2 bonnen. Dat is niet klantvriendelijk. Dat deze dame een kort lontje heeft is haar probleem, maar maak er niet het mijne van. Jammer, want verder is het een fijne winkel.
Ik vind het een verademing om niet altijd zelf meer door de winkel te hoeven lopen en te sjouwen met mijn boodschappen. Tijd over voor andere dingen. Op zich ben ik tevreden, op een paar aandachtspuntjes na; - soms worden verse producten kort op de datum geleverd - een enkele keer bedorven fruit/groenten - moet zelf altijd wel de rekening checken aangezien soms toch bijv. bezorgen in rekening wordt gebracht terwijl ik boven de 100 euro heb besteld - als er een aanbieding is van 1+1 gratis en er is nog maar 1 product hiervan op voorraad, dan wordt wel de volle prijs gerekend voor dat ene product (terwijl ik dit dan zelf niet zou kopen aangezien de aanbieding dan niet geldt)
Dit is niet nodig voor mij! Ik heb elke week rechtstreeks contact via hun Facebook Messenger.
goed op tijd 100 % goed verzorgd
Vanwege mijn zeer slechte mobiliteit ben ik zeer blij met online bestellen. Altijd correct verzorgd en door zeer vriendelijk en behulpzaam personeel geleverd.
Vriendelijke bezorger, hulpvaardig, netjes en correct. Hiervoor had ik een andere vesteging en daar was ik helemaal niet tevreden over. Na de beschimmelde kaas die ik terug gebracht heb ben ik gestopt met bestellen daar.
Fijne manier van bestellen in de app, ruime keuze uit bezorgtijden. Je wordt goed op de hoogte gehouden van wanneer ze de boodschappen bezorgen. Vriendelijke bezorgster!
Prettig
prima, volgende week weer een bestelling
Hulpvaardig, aardig, persoonlijke boodschap op de envelop. Netjes verpakt/afgeleverd, helemaal top!
Mijn 4 jarige ervaring is nog nooit negatief geweest. Altijd op tijd, perfect ingepakt, zelfs de vervangende artikelen zoals ik zelf bedacht zou hebben.
Dan krijg je van tevoren een bonnetje met hoeveel het gaat kosten aan de deur, maar blijkt het ineens toch 6 euro duurder te zijn dankzij 'servicekosten' Schandalig
keurig en op tijd geleverd
Vertrouwd, vaste bezorger (altijd vrolijk en deskundig), aanbod van alternatieve producten met de mogelijkheid om deze te laten staan.
Goed
Bespaart gesjouw met zware tassen
Via de app heb ik de boodschappen besteld, maar helaas waren bij de bezorging een aantal producten niet leverbaar, omdat deze niet in het assortiment zitten. Jammer dat dit niet in de app wordt aangegeven. Gelukkig kon ik gebruik maken van de gratis bezorgen actie, maar de verzendkosten van €6,- zijn behoorlijk aan de hoge kant. Helemaal wanneer je een ruim aantal producten niet geleverd krijgt en daarvoor nog een reis naar de supermarkt moet maken.
Een hele vriendelijke bezorger. Netjes op tijd.
We zijn helemaal tevreden over de bestelling en de afhandeling
Alle producten waren er.
Aardig personeel ik bestelde voor het eerst erg te vreden groeten
Ik/wij zijn blij dat deze service er is. Om medische redenen moeten wij nu boodschappen laten bezorgen en dan wil je wel dat het ook goed is. Een aandachtspunt. Zorg dat ook deze boodschappen netjes/schoon zijn. Op de verpakking van de luiers zat zoveel vuiligheid. Naar mijn mening is dat niet nodig. Bezorger, was netjes en beleefd!
Boodschappen besteld om maandag te laten bezorgen. Plots door ziekte op maandag, niemand op de zaak om in ontvangst te nemen. Smorgens snel gebeld en kon de volgende dag (dinsdag) bezorgd worden. Super blij mee.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.