Altijd op tijd en behulpzaam met de boodschappen binnen brengen
Netjes optijd geleverd En zag er keurig uit
Service prima. Goed optijd en vriendelijke bezorger! Keurig afgeleverd in stevige plus kratten.
De App geeft soms aan dat er een bestelling op een ander apparaat bezig is, terwijl dat niet zo is. Het is vrij makkelijk per ongeluk een bestelling te verliezen. De alternatieve producten zijn meestal goed, maar soms niet.
Tevreden
Veel was goed. Punten van kritiek; Levering werd 16.30 (ipv tussen 14.00-16.00) en daarmee liep onze planning een beetje mis. Alle verse groenten en salades waren max 2 dagen houdbaar. Dit aangegeven in de winkel en dat werd goed opgepakt. Verder was alles prima voor elkaar. Ik ga nogmaals de weekboodschappen bestellen en bepaal daarmee of Plus of PicNic mijn weekboodschappen gaat leveren. Het feit dat de Plus een dorps-supermarkt is, is wel een streep voor.
Mijn eerste grote boodschappen werden ruim op tijd geleverd. Geen fouten in de boodschappenlijst en de bezorger was vriendelijk en heeft de boodschappen op het aanrecht gezet. Zeer vertrouwelijk gevoel qua bestellen en afrekenen. Nogmaals ik ben erg tevreden en zolang ik revalideren ben blijf ik gelukkig bij mijn vertrouwde winkel. Bedankt allemaal. Vriendelijke groet tot de volgende keer.
Ipv 4 zijn er 5 broodjes afgerekend en andere broodjes dan besteld. (Wel aangegeven: geen alternatief). Ook geen zegels toegevoegd. Vervelend weer naar de winkel om te reclameren/ruilen, etc.
De producten die we aangeboden kregen i.p.v. de ontbrekende producten waren duurder. Bij 1 zelfs 2x zo duur, dit ging om een diepvriesproduct. Het vervangende product hebben we dan ook niet genomen, hierdoor moest ik zeg nog naar de supermarkt en heb ik ook nog een diepvriesvak betaald, welke we dus weer retour hebben gegeven aan de bezorger. Jammer dat we én het product niet hebben ontvangen én geld hebben betaald voor iets wat we niet hebben gekregen.
Super levering en mooi op tijd
De helft van de producten ontbreken... zoals de cola zero van PLUS. Ik kan moeilijk geloven dat deze niet op voorraad is.Ook de wasproduchten van de aanbiedingen.. Van de chorizorolletjes is de houdbaarheidsdatum verstrekken... dus helemaal niet tevreden. Voor 110 euro besteld, voir 50 euro geleverd..
Vriendelijke medewerker. Zette netjes de boodschappenkrat in de gang. Was voorheen gewend dat ze die gewoon buiten voor de deur lieten staan. Toch net ff wat netter op deze manier. Tijdsindicatie werd wel aantal keer gewijzigd.
Dacht dat ik kon besparen omdat er geen bezorgkosten in rekening worden gebracht en dan wordt er vervolgens 6 euro servicekosten berekend. Ik bestel niet nog een keer valt me erg tegen
Ben blij met boodschappen Maar ik bestel ariel van de reclame Die tot zaterdag duurd wie is weer de dupe De oudere want geen ariel niet op voorraad Nu pas dinsdag als ik dit had bij vomar kreeg ik Een tegoed bon mensen in de winkel kunnen Lekker hamsteren en de bejaarden zitten zonder
Wanneer ik mijn boodschappen kom ophalen moet ik meestal wat langer wachten. De caissière achter de kassa komt me helpen als de rij bij de kassa weg is. Op zich geen probleem, maar zij ‘mag’ het kassa gebied niet verlaten. Logisch! Dus zij roept via het oortje dat ze in heeft, een collega om de boodschappen te brengen. Echter wordt er traag of niet gereageerd op haar oproep om mijn bestelling te komen brengen. Ze blijft geduldig en communiceert ondertussen met mij dat het er zo aan komt. De rij bij de kassa groeit en een collega, ik vermoed de hoofdcaissiere, komt naar de service balie en merkt op dat er een rij bij de kassa staat. Deze opmerking was m.i. niet nodig geweest als er direct op de oproep van de medewerker werd gereageerd en mijn boodschappen naar de servicebalie werden gebracht. Jammer, dit is naar de medewerker niet leuk en zou ik als klant niet mee moeten hoeven krijgen. Ik bestel mijn boodschappen om snel klaar te kunnen zijn, dan zou het wat mij betreft wat beter ingeregeld mogen zijn in de winkel. Daarnaast moet ik voor mijn gevoel bij elke bestelling aangeven dat er een lange tht op de verse producten moet zitten omdat ik voor een week bestel. Doe ik dit niet dan kan ik er vaak donder op zeggen dat er korte datums tussen mijn producten zitten.
Helaas worden er extra kosten voor een krat gerekend, waar ik niet om gevraagd heb. Nu lijkt het alsof het mijn probleem wordt, hoe de boodschappen verpakt moeten worden. In mijn eige online bestelling was het bedrag 5 euro lager als aan de deur toen ik moest pinnen. Voelt niet fijn, deze bijkomstigheid.
Altijd op afgesproken tijdstip bezorging en nette bezorgers!
Op tijd bezorgd door een vriendelijke medewerker. Goede kwaliteit.
Ik heb een lijst met boodschappen doorgestuurd. Blijkbaar waren er een aantal producten niet leverbaar. Vind ik bijzonder als de aanbieding start op zondag en de boodschappen op maandag komen. De bezorger vroeg of ik hierover gebeld was. Dat was niet zo. Hierdoor was ik een stuk duurder uit door de vervangende producten. Dat was niet mijn bedoeling. Ik was d hier niet blij mee.
Goed vlotte leverin. Vriendelijk personeel
Goede service, vriendelijk personeel, goede aanbiedingen. Wat ik nog wel mis is, meer glutenvrije producten.
eerste keer online bestelling ben tevreden
Bijna alles bezorgd als het niet voorradig is bellen ze jouw alleen jammer dat je het dezelfde week weer moet bestellen maar met gratis bezorgen geen probleem maar met een nieuwe bestelling moet je weer bezorgkosten betalen Jammer dat ze de opmerkingen niet goed lezen
Fijne, snelle service. Makkelijk
Eigenlijk altijd tevreden, maar de app is soms echt drama. Krijg vaak meldingen dat ik al in de app zit op een ander apparaat terwijl ik het maar op 1 apparaat gebruik.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.