Op de afgesproken tijd, goede producten
Super !
Ervaring heeft dus meer met management Plus te maken dan met bezorging, maar regelmatig zijn producten niet aanwezig. Dit probleem speelt al jaren, laatste tijd wel erger.
Goed geregeld en netjes op tijd
Prima service
Super fijne supermarkt en vriendelijke personeel
Heb de bestelling nog niet ontvangen, uitverkocht!! Deze actie is door de Plus niet goed ingeschat, dus verdient het een dikke MIN.
Misschien ook niet goed maar bij de actie 2 halen 1 betalen had ik er 1 besteld in de veronderstelling dat we er dan wel 2 zouden krijgen maar helaas Jammer Gr G Wind
Geweldig,je moet er even voor zitten om alles online in te vullen maar daarna een hele week geen omkijken naar.
Product wordt in folder gezet maar nergens bij een Pluswinkel te verkrijgen. Blijkt dus nep verkoop van product G 3 groenverwijderaar. Ben echt misleid door de folder 2+2 gratis . Bij 2 Pluswinkels ( Rotterdam en Heerde ) besteld maar beide met verhaal dat product in geen enkele Pluswinkel is te verkrijgen. Nepverkoop dus.
Is niet te leveren,staat wel op de site?????
Prettig winkelen op die mannier.
Hele goede bezorgservice met zeer vriendelijke en correcte chauffeur. Bij artikel niet aanwezig en/of kleinere hoeveelheid bellen ze altijd op voor een oplossing.
Zowel de mensen in de winkel, als degene die de bestelling komt brengen zijn altijd behulpzaam en vriendelijk. ''Sorry, maar dat gaat niet'' is bij hen nagenoeg onmogelijk.
Bestelling gedaan. Vervolgens keurig op de afgesproken tijd naar de supermarkt gereden. Pindakaas. Uw bestelling? Kunnen we niet vinden. Even de baas vragen. Nee mijnheer, die is er niet. We hebben u een uurtje geleden een mail gestuurd. Geen mail gehad. Wellicht in uw spam? Spam gecheckt. Geen mail. Kortom: onzin. Spullen op de website zetten en niet leveren. Half uur tijd verspild. Dit was 1 x maar nooit meer bestellen hier.
Netjes en snel geleverd. Mis alleen wel veel biologische producten in het assortiment. Zal niet daardoor niet snel nog een keer bestellen.
De app van de Plus werkt fijn, vervolgens vond ik de service vanuit Plus Klaas Neels goed. Deze supermarkt zou ik bij iedereen aanbevelen.
We laten de boodschappen regelmatig thuis bezorgen. Heel fijn dat dit kan. Dit gebeurt eigenlijk altijd klantvriendelijk! Bedankt.
Vriendelijk, goede producten. Erg tevreden
Een minpuntje, had maandverband besteld, aangegeven bij niet voorradig een alternatief. Ik kreeg inlegkruisjes. Dit is een totaal ander product. Verder top geregeld!
Ben heel tevreden met de thuisbezorging van mijn boodschappen door de mensen van Plus van Dijck.
Netjes verzorgd, alles aanwezig en beleefde aardige bezorger!
Ik neem de volgende keer weer gewoon lekker mijn boodschapjes mee op de terugreis van woon-werkverkeer uit de grote stad.
Wessel is een hele klantvriendelijke bezorger. Hij denkt mee en neemt de tijd.
Ik ben zeer tevreden met alles.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.