Dit vond ik vervelend.
Ijsbergsla en paprika waren bruin
Goede service, klantvriendelijke en nette bezorger
Besteld vanwege ziekte…. Nooit eerder gedaan dus geen idee wat ik er van kon verwachten. Ik kreeg mijn boodschappen, en vervolgens de bon in handen gedrukt. Afgerekend en bezorger ging weer. Hij was druk zei ie! Ik pak vervolgens de boodschappen en wil ze in de koeling/kasten leggen. Mijn oog valt op producten wat ik niet had besteld. Blijken alternatieve producten te zijn. Jammer dat het niet vermeld was aan de deur. Vervolgens blijkt het ene verse product na het andere, vandaag op te moeten. Hoe dan? Overigens niet eens een korting voor gerekend ook nog. Normaal in de supermarkt zelf krijg je daar een x percentage aan korting. Nee dit was eens en nooit weer voor mij.
Zeer goede service
Altijd bij de Jumbo besteld. Bestel ik 1x bij de Plus, meteen voor 20 euro opgelicht. Toiletpapiet 1+1 gratis, slaan ze er 3 aan, betaal je er toch 2. Leveren duurdere melk en duurdere tomatenpurree dan besteld. Als ik toch naar de winkel moet om mijn geld terug te krijgen, had ik ook daar de boodschappen kunnen doen en minder stress gehad. 1x en nooit meer de Plus.
Eerste bestelling on line, tot dusver alles o.k.!
Top!
App werkt prima, bezorging is netjes en punctueel
Altijd wordt ik super netjes geholpen en alles is dik in orde. Bezorger ook super vriendelijk en behulpzaam echt top
Snelle service , alles naar wens bezorgd geweldig voor als je aan huis gebonden bent en de deur niet uit kan . SUPER plus bedankt !!
Tot nu ben ik zeer tevreden over de bezorging , vind de bezorgkosten of servicekosten zoals zij het noemen wel veel, al heb ik als nieuwe klant 4x gratis dat is wel heel fijn en nu voor die al vaker hebben boodschappen besteld is er een actie van gratis bezorgen.
Scheelt me heel veel tijd! Alles keurig ingepakt. Diepvriesproducten in een speciale tas. Alles voor in de koelkast in een aparte krat. Ophalen perfect geregeld. Aanrader!
1 Plus product was w.s. niet voorradig. Waardoor ik 2x zo duur product heb ontvangen.
Goed letten op de tht datum alsjeblieft!
Ik werd altijd gebeld als er iets niet was of als er vervangende artikelen geleverd konden worden, Nu had ik niks. Jammer jammer. hoop dat de volgende keer toch even gebeld te worden.
Wij zijn een zorginstelling en wij zochten een extra winkel voor online te bestellen , Zaterdag onze eerste bestelling geplaatst , maandag kregen wij onze levering deze hebben wij al klein gehouden om te kijken hoe dit ging lopen van deze kleine levering waren 17 producten gedeeltelijk of zelfs helemaal niet leverbaar. Winkel gebeld nu blijkt dat de levering vers pas in de avond komt. Hoe kun je nu mensen online bedienen wanneer de levering laat binnen komt. Het verzoek was dat wij ons maar moesten aanpassen eventueel met een ander datum maar maandag is voor ons alleen maar mogelijk , antwoord medewerker dan word het niets om bij ons te bestellen . Wij denken dat deze winkel of manager nog niet klaar zijn om online te leveren , In plaats dat het voor ons zou ontlasten heeft dit ons veel tijd en energie gekost wij hebben nu van alles moeten bedenken en regelen om een maaltijd op tafel te krijgen. Ons advies stop met online leveren tot alles voor elkaar is, voorheen kwamen wij ook in de winkels van Plus maar met deze ervaring stoppen we hier ook maar mee.
Ik mis de boodschappenpakket zegels. Die zou ik op papier ontvangen. Verder is de order goed afgehandeld.
Ben heel blij met de service van de plus
Door een vervelende herstel van een bevalling kon ik helaas niet naar de winkel. Normaal ga ik naar van de pol in Kesteren ontzettende fijne winkel en erg klantvriendelijk kunnen menig winkels een voorbeeld aan nemen. Nu voor het eerst moeten bestellen en werd bezorgd door van de pol in Kesteren. Wat ben ik blij met hun snelle en fijne service. Heel erg bedankt! En wat mijn betreft blijven we bestellen en ook in de winkel komen.
Ik heb EEN sate broodje en EEN kroketbroodje besteld. Tot mijn verbazing zitten er 2 in een verpakking. Er staat nergens aangegeven dat je in principe 2 besteld in plaats van 1. Je betaald ook voor 2. Er staat in het winkelmandje 1 broodje in plaats van 2. Zou misschien handig zijn, om daar goed aan te geven dat je 2 besteld. Aangezien dit nu voor mij teveel was.
matig tevreden
Mijn boodschappen worden snel en goed geleverd, door vriendelijk personeel. Heel erg blij mee:)
Goede, nette service van plus. Hoop op vaker gratis leveren kan ik vaker hier bestellen. Concurrentie is vaak zonder of bijna geen bestel kosten. Zou fijn zijn als dit bij de plus ook word
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.