Fijn dat het mogelijk is als je aan huis gekluisterd bent. Versheid is prima.
Zie boven
X
Heel fijn.vriendelijke bezorger die op tijd kwam. Boodschappen keurig verzorgd.
Het online assortiment is een stuk kleiner dan bij andere supermarkten maar je kunt over het algemeen wel vinden wat je nodig hebt al is de zoekfunctie niet echt optimaal. Wat ik echt niet fijn vond is dat ik bij het afrekenen te zien kreeg dat er meerdere artikelen niet voorradig waren, echter wordt er niet genoemd wat er dan niet was, je krijgt dus geen gelegenheid om iets aan passen of te vervangen. Bezorging is netjes en op tijd. Kwaliteit is goed.
prima bezorging kwaliteitsproducten
Fijne bezorger. Gaat altijd goed met bestellen.
Was weer helemaal top, alles netje op tijd geleverd.
Een aandachtspunt, soomige hoidbaarheidsdatums zijn nog zeerbrperkt en enkele eieren waten niet meer heel.
De bezorger was via de bezorgingsmail goed te volgen, tijdsindicatie en hoeveel klanten voor je. Zeer nette en vriendelijke bezorger. Zette de boodschappen zelfs binnen. Alles was goed ingepakt (geen geplette boodschappen) en goede keuze bij vervangende artikelen.
Het was zo fijn dat de bezorger al mijn boodschappen, incl. een krat bier, voor mij binnen heeft gezet. Door een blessure/operatie aan mijn rechterhand kon en mag ik nl. niet tillen. Dus een dikke pluim voor de bezorger.
10 flessen vd aanbieding park villa merlot besteld Echter bleek dat ik ze wel kon bestellen maar ze niet voorradig waren Hier had ik op gerekend Ik kon tevens geen tegoedbon ontvangen
Altij op tijd en hebben bijna alles wat ik heb besteld.
Alles volgens bestelling geleverd, tijd goed aangegeven en producten ruim op de datum.
Makkelijk online besteld, mogelijkheid tot wijzigen tot een bepaald moment en goede bezorging.
Deze keer voor de eerste keer opgehaald. Normaal laat ik het bezorgen. Beide opties zijn prima!
Goede service, aardige bezorgers. Ben zeer tevreden altijd.
niets aan te merken
In coronatijd het gemak en de kwaliteit van thuisbezorgen van mijn eigen supermarkt ontdekt. Helaas is er de laatste tijd minder aandacht, voor de derde keer op rij geplette boodschappen. Heb dit telkens aangegeven in de opmerkingen maar daar tot 3 keer toe geen reactie op gekregen?! Was vorige week onder meer het basilicumplantje totaal geplet en heb ik een nieuwe moeten bestellen. Deze keer lag ie weer half geplet onderin. Net als de appels en avocado. Wie legt daar nou melkpakken bovenop? Ook waren weer diverse producten niet voorradig terwijl ik ze een uur later gewoon in de winkel zag liggen. Jammer. Zalm. Maar tot 6 februari houdbaar. Eetrubriek avocado? Keihard. Al dit soort dingen is een teken van onzorgvuldigheid.
Goede ervaring
Helaas zijn de boodschappen later geleverd dan is afgesproken en wekte het pinapparaat niet. Dit apparaat moest gereset worden wat de nodige tijd kostte. Als excuses van de bezorger werd mij medegedeeld dat hij pas bij de Plus werkte.
Gewoon alles netjes zoals het moet en een hele aardige bezorger.
Mis wel de gesneden vleeswaren! Die heb je ook nodig. Advies: in assortiment opnemen.
Goede vervangende produkten geleverd. Vriendelijke bezorger.
Keurige en vriendelijke medewerkers, helaas niet alles leverbaar maar dat kan gebeuren. Jammer dat de boodschappen op het brood gepakt worden zodat het brood geplet arriveerde.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.