Angela verdiend een extra!
Het gehakt wat ik besteld had was maar 1 dag houdbaar. Helaas kwam ik daar 2 dagen later pas achter.
Elke keer zijn er producten niet bij omdat ze niet meer op voorraad zijn. Sinds vertrek Tossings is dit al jaren het probleem in Bocholtz. Tevens zijn 4 rode paprika's niet vers. Ze zijn zacht. Zou ik nooit zo kopen!!! Voorraadbeheer en kwaliteit zeer onder de maat. Jammer dat er in Bocholtz geen concurrentie is.
Ik geef aan geen alternatieven te willen en dan wordt dat toch gedaan en die artikelen zijn dan altijd een stuk duurder soms wel meer dan 1.5 euro. Ik ben het een beetje beu.
Goede service!
Altijd gezellig als onze bezorger langs komt. Leuk dat het ook altijd dezelfde is
goed
Echt hele fijne winkel,en fijn personeel, helemaal top.
Orima
Helaas beschimmelde fruit Producten geleverd gekregen. Volgende dag wel een nieuw bakje kunnen halen, maar toch weer een extra handeling die niet had gehoeven.
Sommige artikelen niet aanwezig omdat ze in de winkel op waren
vlotte bezorging en klantvriendelijk.
Goede service, bijna altijd binnen de gestelde tijd komen ze langs. Wel mis ik regelmatig artikelen in de app, die wel in de winkel aanwezig zijn, zoals een tas/zak appels. Ook is de app de laatste weken heel erg traag. Is hier wat mee gebeurd?
Netjes op tijd en ,bijna, alles geleverd
Vanish was niet geleverd. Heel jammer..
Veel artikelen niet leverbaar en ook geen vervangend alternatief geleverd, waardoor we alsnog naar een andere winkel moeten. Ook prijs-kwaliteit verhouding van de artikelen is matig vergeleken met andere supermarkten.
Voor ons de eerste keer dat we zo bestellen: - fijn op tijd - spullen goed - aardige bezorger Leerpunt is om alternatief aan te kruisen want nu zaten we zonder keukenrol omdat ik een specifieke aanbieding van keukenrol had aangegeven. Zeker voor herhaling vatbaar.
Online reclameartikelen besteld,waren niet geleverd bij de supermarkt, ,ook vandaag(dinsdag) niet. Zo jammer weer! Kunnen ze in de winkel ook niks aan doen! Zet dan geen artikelen in de reclame als ze toch niet geleverd worden!!!
Bezorgers altijd beleefd en zeer hulpvaardig
Nette en behulpzame medewerker die zelfs mee liep naar de auto en alles netjes ingepakt!
Boodschappen niet bezorgd
Goede service
Dit was mijn 2e bestelling en twee keer geen rollade! De wilde perziken heb ik uit de bak gehaald omdat ik een rotting proces zag. Van de hele bak waren er twee goed en de rest is de vuilnis in gegaan. Jammer, ook dat er geen chocolade was!
Goed
Ik werd gebeld dat je van een actieartikel maar 5 stuks mag bestellen. Dat staat nergens in het bestelproces. Ik had totaal 48 stuks. Van de ene soort waren er maar 3 voorradig, de andere 5. Ze stelden voor de bestelling te annuleren.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.