Ook fijn dat er recepten niet zo moeilijk zijn om te maken, Voor mij mogen er nog meer recepten komen:-)
Sinds enkele jaren laat ik mijn wekelijkse boodschappen bezorgen en vrijwel nooit fouten en of problemen. En als er dan eens iets niet in orde is, wordt dit a la minute opgelost. Altijd wordt binnen het beloofde tijdsbestek bezorgd en dat ook nog eens door vriendelijke en behulpzame bezorgers.
Omdat er iets mis was bij het hoofdkantoor konden ze mijn bestelling niet leveren die ik zou komen ophalen in de winkel
alles was netje inkrasten gedaan, top 1 klein minpuntje, appels en bananen, lagen bovenop het brood, voor de rest top
Ik ben er klaar mee was vaste klant maar mij zie je er niet meer
Een week tevoren een bestelling geplaatst voor 5 halve vlaaien. De dag zelf werd ik gebeld dat drie van de vijf bestelde vlaaien er niet waren. Dat is niet de service die ik gewend ben van PLus.
Eerste keer om bij hun te bestellen.Aardige bezorgster.Alleen jammer dat je alleen de eerste vier bestellingen gratis bezorgd krijgt.Prijzen zijn toch overal al duur genoeg helaas.
Snelle bezorging vriendelijke bezorger
Vond het vervelend te moeten vragen dat men flessen niet op het brood moeten leggen. Vraag mij af of men dat niet uit zijn/haar eigen kan doen.
Het is fijn - als men minder valide is - om boodschappen thuis te ontvangen, maar ik vind het onprettig als het bezorgtijdstip (zonder overleg) erg afwijkt van de afspraak. Voorts zou het prettig zijn als opgegeven voorkeuren worden gehonoreerd. Uitstekende communicatie met medewerkers van de klantenservice. Slechte communicatie met de bedrijfsleider van de winkel die verantwoordelijk is voor de bezorging.
snelle levering, duidelijk, netjes geleverd, ga dit zeker vaker doen ideaal als je zelf geen vervoer hebt en beperkt met tillen.
Mankeert helemaal niets aan.
Prima
Mijn vlees lag al enige? Tijd uit de koeling toen we daar aan kwamen. Een dag later heb ik ze weg kunnen gooien, dat was echt rot. En de extra kosten van het online boodschappen gingen er niet automatisch vanaf. Verder heel vriendelijk en geduldig personeel! Leggen alles goed uit als je vragen hebt
Prima service en zeer wel bereid om op een plek af te leveren die geen woonadres is.
online bestellen en af en toe een ontbrekend artikel. het neemt toe .....de ontbrekende artikelen. ergernis dus ook.
We zijn heel erg blij met de service van de Plus en de bezorging die punctueel is. Wel jammer dat regelmatig producten die in de aanbieding zijn, uitverkocht blijken te zijn en niet geleverd worden.
Goedemorgen, Ik heb een bestelling geplaatst. Bij het ophalen gaf de medewerkster mij aan dat de toetjes niet voorradig zijn en er andere smaakjes zijn meegegeven. Dat is o.ke en ik gooi de bestelling in mijn wagen, koude spullen apart bij thuiskomst in de koeling. s'avonds kijk ik mijn bestelling na en ik heb geen Dreft, de waspoeder was 5 halen 2 betalen en ik heb er maar 1 ontvangen. Als ik de de volgende kom om dit aan te geven krijgen ik te horen dat de actie verlopen is vandaag dus grote pech punt! Er was er maar 1x waspoeder en de Dreft was op. Teleurgesteld in Plus.
Slecht
lekker rustig voor de pc je artikelen uitzoeken ik hou der van
Verbeterpunt bij de houdbaarheidsdatum te letten op versh9ud producten
Door slechte levering kon mijn bestelling niet klaargemaakt worden voor levering. Eenmaal in de winkel heb ik zelf alles kunnen halen minus 2 producten van de 25. Erg jammer dit.
Alles prima en op tijd geleverd erg vriendelijke bezorgster!
Bezorging was een lachertje! Er zaten maar een paar producten, verdeelt over 2! Kratten!Bijna leeg. Er was bijna niks van wat ik besteld had .Volgens bezorger was alles uitverkocht in hun winkel in presikhaaf! Moest hij voor een paar dingen helemaal naar Arhem zuid rijden. Terwijl hier in zuid een Plus winkel zit, daar ben ik heengereden en hadden bijna alles op voorraad! Slechte zaak! Ik bestel voortaan weer bij AH
Super en op tijd geleverd.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.