Makkelijk te bestellen en precies afgeleverd zoals afgesproken
Prima afstemming
Ik had aangegeven de bezorging graag tussen 14.00 en 16.00 te willen op onze feestlocatie. Helaas kwam de bezorgster pas rond 16.45 uur aan. Ze bood haar welgemeende excuses aan, maar als klant had ik het netjes en fijn gevonden als ik geïnformeerd was dat het later zou worden. We hadden ook bier besteld voor ons feestje en kregen dat nog met moeite op tijd koud… We hadden flessen pepsi besteld, maar blijkbaar waren die niet voorradig en ontvingen we kleine blikjes pepsi. Dat vond ik voor een feest niet echt een fijn alternatief, maar dat is persoonlijk.
Levering netjes afgeleverd door de Plusmarkt medewerker. Waren enkele producten niet leverbaar van de actie een verzoek bij het niet kunnen leveren dan een alternatief leveren! De niet geleverde producten zijn netjes voor een alternatief product binnen 2 uur nageleverd.
De tijdsindicatie klopte niet, de bezorger kwam ca. 35 minuten eerder, maar gelukkig was ik net thuis anders had de bezorger voor een dichte deur gestaan.
Als vaste klant valt me dat behoorlijk tegen. Ga ik naar de plus in Budelschoot, daar zijn de leuke aanbiedingen nog voldoende op voorraad. Hier kan plus Weert nog wat van leren. Meer wik ik hier niets meer over zeggen M.vg Mariet
Erg aardige mensen. We kwamen door file te laat aan maar daar werd relaxed mee omgegaan. Bestelling was compleet en dat wat er niet was werd een vervangend product voor geleverd.
Heel makkelijk om op korte termijn toch je boodschappen te halen of te laten brengen Bijv met plus express Er wordt keurig verteld of er iets niet aanwezig was en of er een vervangend product is bij de voorraad ( kan terug als je niet oké bent hiermee!)
Alles is geleverd volgens de bestelling en alles was uitstekend.
Vriendelijk behulpzaam
Er stond niks klaar, was zeker op tijd maar ze moesten de boodschappen nog doen in de winkel Veel aanbiedingen waren er niet meer en er zijn een aantal aanpassingen gedaan Omdat ik tijd tekort had dacht ik laat maar , maar dit doe ik denk ik niet nog een keer Ik baalde flink ! Zou het zeker niet aanbevelen tijdens een actie week!
Snel en netjes geholpen
1ste x: bestelling van iemand anders gekregen 2de x: bedorven producten gekregen 3de x: ipv Euro_aanbieding 18 vervangende producten en €20 meer betaald plus €6 voor de gratis bezorging Ik ben er helemaal klaar mee
Dat is jammer.
Alles verliep soepel vriendelijke bezorgster. En ik had een gratis bezorging. Ook fijn
Ik had dingen besteld maar meer deels was niet op voorraad ik kon het niet laten bezorgen mede omdat ik geen keuze meer had ik had alleen maar maandag naar dan gelde de acties niet meer dat vindt ik niet kunnen zet dan in de bestelling bv niet op voorraad dan weet ik waar ik aan toe ben als ik het kom ophalen en ik zie dat het niet kompleet is SLECHTE ZAAK geeft dan een bon om de producten als nog te halen
Super snel en zeer vriendelijke bezorgster!
Veel was er niet op voorraad, daar ben ik over gebeld. Alternatief besproken en dan toch iets anders erin. Alle diepvries vergeten mee te geven maar wel afgerekend. Konden hierdoor terug. Ook nog een missend artikel
Normaal geef ik plus Tijhuis 5 sterren, maar de laatste tijd krijg ik teveel producten die op of zelfs over de houdbaarheidsdatum zijn bij bezorging. Eerder was dit nooit het geval. Na verbetering op dit punt geef ik weer de 5 sterren.
Zie tekst
Ik heb ver van te voren besteld. Nu kwam ik de bestelling halen en vervolgens waren er producten niet en kreeg ik een vervanger die ik niet wilde. Jammer is dit
Twee weken geleden had ik een bestelling geplaatst en kon er die week niet bezorgd worden. Nu had ik voor zaterdag bezorgen een bestelling geplaats kreeg ik vrijdag een telefoontje dat het niet door kon omdat er geen mensen warem om de bestellingen te lopen. Ook niet voor zondag of maandag. Ik ben daardoor maar naar AH gegaan.
Debestelde boodschappen worden op tijd geleverd ik ben heel tevreden hierover.
Ben niet zo blij met de vervangende producten
Top altijd nog gebracht door fijne mensen en als er dan iets fout gegaan is zo geregeld
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.