Ik werd gebeld omdat iets niet voorradig was, samen hebben we een alternatief gevonden! Perfecte serviliteit vind ik dat!
Heel fijn dat er soms alternatieve producten zijn maar niet als ze qua smaak helemaal anders zijn. Bvb aardappel en dan de sweet chille krijgen.. was nogal pikant. De kartonnen van bepaalde producten waren nat van koude en natte dingen dat door elkaar lagen. Als producten er niet zijn, gelden sommige acties niet. 3 dagen op voorhand een bestelling doorgeven, dan zou er een systeem mogen zijn dat die producten aan de kant gehouden worden voor de levering lijkt mij. Maar voor de rest altijd tevreden geweest van plus. Helaas wss wel de laatste keer geweest. Dan kom ik liever zelf naar de winkel om te zien wat er is en wat niet. Ik moet wel zeggen dat de communicatie met de medewerkster echt super is en allemaal heel vriendelijk alsook de bezorgers
mijn ervaring is uitstekend. Alleen wanneer een artikel niet voorradig is, gaarne even een belletje.
Nette en vriendelijke bezorgers/sters
Plus ter maat is voor mij een super winkel met leuk vriendelijk en toppers
Alles wat de bezorging betreft is een 10 waard. Vriendelijke bezorgers en op de afgesproken tijd bezorgd. Echter de app daar kan ik niet tevreden over zijn. Doodgewone artikelen die ik altijd besteld heb staan opeens niet meer op de site. Ze liggen wel in de Pluswinkels. Verder zijn de aanbiedingen vaak niet op voorraad. Vind het niet fijn om dan toch nog zelf te gaan winkelen bij een andere Pluszaak.
prima winkel , fijne mensen
App ligt er regelmatig uit Bij je zegels verzilveren eerst weer een code krijgen is niet te te plakken kost veel tijd bij de kassa ik wil niet dat het van mijn boodschappen gaat ( maar Montana geld )
Als ik een hele vlaai bestel en het blijk dat er maar twee verschillenden halve vlaaien zijn dan vind ik niet als wat ik bestel niet op internet moet staan. Maar dit blijkt meer te gebeuren Verstegen kruiden staan nooit op internet maar zijn er wel en als je ze neer zet bij opmerkingen krijg je niets of van de plus omdat die bepaalde heeft en niet alles.
Vandaag veel artikelen niet aanwezig en ondanks ik ze toestemming heb gegeven daar geen altenatief voor gedaan en vandaag een aantal vers producten erg opdatum. Zeer vriendelijke bezorger
Top
Zeer nette jonge man, producten zijn super lekker en betaalbaar. daarom voor ons PLUS! Gewoon altijd goed geholpen.
bestel regelmatig mijn boodschappen en iedere keer zijn er dingen niet op voorraad. Wat moet ik met 2 dozen watermeloenijsjes terwijl ik er 1 bestel? 8 blikjes sinas bestellen en er maar 4 ontvangen? Drop is niet aanwezig dus leveren we gewoon niets? Vind de service behoorlijk achteruit gegaan de laatste maanden en ga er serieus over nadenken of ik nogmaals bij jullie bestel
Ik had hulp nodig en dat gaven de bezorgers zonder problemen.
Plezierige winkel om je boodschappen te doen
vriendelijke mensen behulpzaam verse producten zijn ook echt vers en goede service als iets bijv niet goed gaat
Bodschappen waren prima, mooi op tijd ,vriendelijke jongen , netjes ingepakt , maar ik vraag me af waar mijn gratis verzending voor eerste bestellig was :(
Goede vibes in deze supermarkt en prima service bij de bezorging. Complimenten aan de bezorger Jan, die had mij uitstekend geholpen bij een lastige levering. Vijf sterren!
Jammer dat de melding die kan melden kwa tijd en dat mensen ook werken tot half 16.30en dan pas 17.55 thuis kan zijn endan staan ze om 14.00 voor je deur dan vind ik een beetje jammer
Prima producten Goeie bezorger Nergens klachten over
De website is overzichtelijk en de reclames aantrekkelijk. De bezorgers zijn klantvriendelijk en altijd mooi op tijd.
Zeer fijn! Alles geleverd en anders een vervangbaar product!
De bezorgers zijn heel erg aardig. Het valt me wel op dat heel vaak producten niet op voorraad zijn. Dat zou eigenlijk bij het bestellen al duidelijk moeten zijn.
Afgelopen bestelling weer hetzelfde verhaal: ik had speciaal voor een bepaalde aanbieding weer eens bij Plus besteld (want bestel de laatste tijd altijd bij AH), en juist dit product was weer niet op voorraad. Wel een tegoedbon waarmee ik zelf naar de winkel kon... Kortom, voorlopig bestel ik weer bij AH want het is in de afgelopen 40 weken 1 keer voorgekomen dat een product niet geleverd kon worden. Het systeem dat op de site al aangegeven wordt als je een product niet kunt bestellen omdat de voorraad dit niet toelaat is gewoon betrouwbaarder voor je wekelijkse boodschappen. Overigens is de bezorging zelf wel altijd heel netjes en vriendelijk, dus daar licht het niet aan.
Ruime keus
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.