Uitstekende service.

De producten werden op de afgesproken tijd zonder beschadigingen geleverd. De bezorger was zelfs zo vriendelijk om de goederen in onze garage neer te zetten.

Mooie plantenbak

Snelle levering. Zo snel dat ze een paar dagen voor de afgesproken datum al de plantenbakken afleverden, toen ik niet thuis was. Voor de rest een prima ervaring de bakken zien er mooi uit.

Mooie plantenbak

Goede service, aardige mensen en mooie en goede kwaliteit plantenbakken.

Alles volgens afspraak.

En de levering ging het ook makkelijk na een telefonisch afspraak. Plantenbak is geleverd met genoeg verpakkingen Erg tevreden..

Positief

Prettig geholpen, mooie bakken, goeie prijs

Mooi en op tijd bezorgd

Aanrader.

Keurig bedrijf dan snel levert en z'n afspraken voor 100% nakomt

Snelle bevestiging van de bestelling en levertermijn.

Hele mooie plantenbakken en snel volgens afspraak geleverd

Hele mooie plantenbakken en snel volgens afspraak geleverd

Fijne ervaring

Fijne ervaring met goede levering.

Correcte en gemoedelijke afhandeling/bezorging.

positief

De bezorger was vriendelijk en heeft de bak ook in de tuin gezet

perfect en keurig bezorgd

we zijn zeer tevreden over de snelle nette aflevering. keurig telefoontje. kortom zeer tevreden met de plantenbakken.

Bestelling en levering volgens afspraak verlopen

Makkelijke site, vriendelijke mensen en goede service

Bloembakken online gekocht, waren goed verpakt, snel en netjes geleverd

Perfecte bakken

Persies op maat, licht gewicht

Precies wat ik van mijn bestelling had verwacht.

Bezorging ging perfect in overleg en op gekozen moment van klant

Goed product en op tijd geleverd.

Zeer tevreden.i

Goed geholpen en keurig netjes bezorgd.

Zie boven.

Pampasgras viel tegen

De bakken werden later geleverd omdat ze eerst de verkeerde bakken bij de transporteur hadden gebracht. Bakken bevielen uiteindelijk goed. Het pampasgras dat ik voor in de bakken had besteld viel tegen. Erg klein nog. Daarvoor in de plaats hebben we bij het plaatselijke tuincentrum nog ander siergras gehaald.

Goede klantenservice, denken goed mee

Ik had in het verleden schalen gezien die ik graag wilde hebben, maar niet meer leverbaar waren. De webshop gaf aan deze nog wel te hebben liggen, maar konden niet garanderen dat ze mooi bleven in de winter, daarom waren ze uit het assortiment gehaald. Met flinke korting kon ik ze kopen. Ook de vervoerder is erg prettig. Je kan zelf bellen (er wordt direct opgenomen) en een bezorgafspraak maken. Het enige was ik miste in de omschrijving op de webshop was een indicatie van het gewicht van de zuilen.

Mooi product en snel geleverd

Mooie plantenbak die snel geleverd werd. Ook een aantrekkelijke prijs. We hebben ook potgrond en hydro-korrels besteld wat ook gunstig geprijst was.

Prachtige plantenbakken gratis bezorgd voor schitterende prijs!

Heel fijn geholpen met advies voor de hydrokorrels en potgrond erbij. Zeer correcte bezorging. Wij zijn er heel blij mee ;-).

Over Plantenbakken & Zo

Welkom bij ''Plantenbakken & Zo''. Dé nummer 1 in outdoor plantenbakken! Plantenbakken & Zo wil de particuliere en zakelijke markt ontzorgen door eenvoudig en online een compleet pakket van outdoor plantenbakken en toebehoren aan te bieden.