Mooie bakken. Ben er blij mee

Heel prettig dat staat beschreven hoe en met wat je de bakken moet vullen.

Prima ervaring. Ik heb contact gehad over de aflevering. De bewuste dag waren ze me vergeten maar er werd snel nadat de afleveringstijd was verstreken, gebeld met excuses. Er werd nog aangeboden alsnog langs te komen dus keurig opgelost.

Zo mooi

In het echt de plantenbakken nog mooier

Snelle goede service!

Snel besteld, snel afspraak kunnen maken en de dag erna al in de tuin! Plantenbak mooier dan verwacht!

Geweldig service

Super bedrijf

Top van begin tot eind!

Plantenbak bestel. Bleek niet de juiste (mijn fout). Ik werd gebeld om te overleggen, er werd meegedacht, gezocht naar een alternatief en uiteindelijk het teveel betaalde binnen 2 dagen terug op mijn rekening gestort.

Prachtige bakken snel geleverd en gped persoonlijk contact.

Prima gevoel aan overgehouden

Mijn bestelling is keurig en op tijd afgehandeld. Erg tevreden met mijn aankoop.

Goed product. Op afgesproken tijd geleverd.

Precies zoals verwacht, netjes afgeleverd.

Grote keus, snelle service en goed producten

Besteld en er stond binnen 5 werk dagen word het geleverd. Een dag later een mail dat ik een afspraak kon maken met de bezorgdienst om alles te laten leveren. Weer een dag had ik alles in huis. Mooie grote stevige bakken met mooie struiken. De inkijk voor mijn raam is weg helemaal top.

Alles ging prima

Netjes op tijd geleverd het product ziet er netjes uit zoals afgebeeld

De pallet met bakken en aarde werden keurig in mijn tuin gezet.

Bevestigingsmails, bericht over wie vervoerder is en daarmee kun je contact opnemen voor levering. Aflevering is vlot en netjes. Prachtige bakken. Ik had eerder de Galant al gekocht. Nu extra bakken erbij gekocht. Erg mooie bakken

Gewoon een top bedrijf die als je een klacht hebt dit erg goed en netjes oplost

Nogmaals een heel betrouwbaar bedrijf die zich onderscheidt door Snelle levering Eerlijk product Eventuele klachten keurig en snel oplost Ik beveel dit bedrijf van harte bij u aan Ze krijgen van mij een 10 Ik zou zeggen ga zo door dan krijgt u nog veel meer klanten

Prima plantenbak

Goede plantenbak met gat onder. Slijtage aan de buitenlaag ontstaat wel een beetje na meer dan een jaar buiten, maar doet niet af aan de bak.

Plantenbak met inhoud besteld. Dezelfde dag al bericht om de koeriervte bellen voor levering. De volgende dag al thuis. Alles goed verpakt en verzorgde levering. Super tevreden!!!

Mooie plantenbak, snelle levering door vriendelijke chauffeur

Wij zijn heel blij met onze nieuwe plantenbak, goed en stevig verpakt en keurig gebracht en zelfs op zijn plek gezet door de chauffeur.

In een woord Prima

Snelle levering van goed product

Alles klopt

Goed overzichtelijke website met goed assortiment. Alle afspraken heel netjes nagekomen. Top product en service

Prima webshop , makkelijk en duidelijk

Planten bakken zijn netjes verpakt en thuis gebracht, je wordt netjes gewezen , om naar eventuele vervoer schade te kijken. Prima verzorgd , echt tevreden over het geheel.

Grote bestelling: grotendeels tevreden

Heel blij met de mooie houtstructuur plantenbakken. Echt een aanwinst voor onze tuin. 13 houtstructuur fiberclay plantenbakken: De houtstructuur plantenbakken (Galant, Falcon dark wood en Ivara dark wood) zijn helaas niet allemaal dezelfde kleur (ondanks dat dit vooraf is gevraagd) Het kleurverschil tussen de Galant (fletser van kleur) en de andere twee is niet zo groot dat het mooi staat bij elkaar. Dus een andere indeling gemaakt. Bij een van de bakken was een kleine beschadiging, zagen we na het uitpakken. De daarbij bestelde hydrokorrels, potgrond en sierschors ruim voldoende, handig dat bij de plantenbakken staat hoeveel je nodig hebt. Van de ruim 50 planten hebben 2 het niet gehaald. (levering was pas na het weekend, plantjes stonden droog) De potmaat C2 planten waren laat gesnoeid, sommige waren extreem doorworteld. We zijn toch maar om nieuwe planten gegaan om onze bakken mooi gevuld te krijgen. De bestelde planten ergens anders gezet en nu na 4 weken goede verzorging, begint het toch ergens op te lijken.

Gemakkelijk bestellen en bezorgen

Al tijden keek ik steeds op de site van een groot bedrijf naar een hoge standaard met schaal voor de voortuin. En er bleef maar: niet leverbaar staan. Ik had de afbeelding op Pinterest opgeslagen en wilde het verwijderen toen ik dacht, ik zet hem nog één keer in de zoek balk. En bingo bij Plantenbakken en zo, stond ie gewoon te koop:)

Afhandeling prima, bak valt tegen

Levering vrij snel, afspraak maken met koerier over tijdstip bezorging. De bak heeft aan de buitenkant hoekprofielen met schroeven. Misschien kan dat niet anders om de stevigheid te creëren of om deze waterdicht te maken, maar dit was een tegenvaller. Had een strakke gladde bak verwacht.

lakemondsestraat 26 4043 JD Opheusden

085 487 1900

Over Plantenbakken & Zo

Welkom bij ''Plantenbakken & Zo''. Dé nummer 1 in outdoor plantenbakken! Plantenbakken & Zo wil de particuliere en zakelijke markt ontzorgen door eenvoudig en online een compleet pakket van outdoor plantenbakken en toebehoren aan te bieden.