Mooie bakken

Plantenbakken zien er mooi uit en volgens afspraak bezorgd.

Goede en duidelijke site en snelle levering!

Goede producten, helaas transportschade, maar dit is naar tevredenheid en vlot afgehandeld. Top!

Super snelle en correcte orderverwerking en bezorging.

De bestelling was perfect verlopen en het zoeken van artikelen is simpel.

Plantenbak is niet antraciet, maar grijs

Alles prima geregeld. Van bestellen tot afleveren. Helaas 1 plantje niet aangeslagen, maar ja dat heb je met levende dingen. Helaas was de kleur lichter dan op het plaatje deed vermoeden, maar past nog prima bij onze tuin inrichting.

ziet er goed uit. op tijd geleverd

zie boven

Goede producten, scherpe prijzen en super aardige mensen!

Perfect!

Goed maar klein minpuntje

Bestelling ging vlot. Levering doe externe partij vertraagd. Ik heb drie antraciete fibreclay plantenbaken besteld. Bij levering bleek er één een ietslichtere kleur te hebben. Ik had geen zin in retourneren dus heb ik ze alle drie met betonverf geschilderd

Mooie grote plantenbakken

Met zorg afgeleverd door een koerier.

Prima bestelling, bezorging en retour

Prima bestelling, bezorging en retour

Snelle bezorging, scherpe prijs

Scherpe prijs Nette snelle levering in overleg met klant

Mooie plantenbakken

Ik zocht wat grotere plantenbakken voor binnen met houtstructuur. Zwarte, grijze en witte bakken passen alles behalve in ons interieur. Na enig zoekwerk bij Plantenbakken&Zo uitgekomen en blij met de snelle levering.

Prachtige bakken en supersnel geleverd

Razend snel geleverd , en prachtige plantenbakken, van zeer goede kwaliteit

Prachtige zuil met schaal

Hebben een zuil met schaal gekocht voor de planten ,verder n kleine gekocht voor op de tuintafel schitterend

Zeer goed uitziende plantenbakken.

Keurig volgens afspraak geleverd in een prima staat ‼️

Mooi product, alleen afspraken met levering was niet goed

Prachtige plantenbakken voor een goede prijs. Er werd meteen een afspraak gemaakt om te bezorgen, alleen kwam er niemand opdagen op de dag dat ze bezorgd zouden worden. Vervolgens gebeld en zou ik teruggebeld worden, maar dit gebeurde ook niet. Toen weer zelf gebeld en de dag erna werden de plantenbakken wel netjes bezorgd.

Mooi product

2 grote plantenbakken besteld en schadevrij ontvangen. De bakken zijn een meter hoog, zien er zwaar uit, maar zijn goed te tillen door één persoon Ze zien er mooi uit en dat voor een redelijke lage prijs. Ben er erg blij mee.

snel gebracht, goed in gepakt

duidelijke web site, mooie artilelen

Ik ben erg tevreden. Goed lopende zaak. Aardig personeel. Komen afspraken goed na.

Goede bakken, wel zwaarder dan verwacht

Wij hebben fiberclay bakken besteld

Alles volgens afspraak gegaan. Mooi product.

Snelle, vlotte en goede service!

Ik heb plantenbakken gekocht bij plantenbakkenenzo. Binnen enkele dagen waren de bakken al afgeleverd. Service is uitstekend, netjes afgeleverd door de koerier, ben er zeer tevreden over!

keurig geleverd

Heb niet een evht grootste tuin maar voor wat ik in bakken wou planten hadden ze wel de juiste maten

Perfecte levering en bezorging.

Goed advies en snelle bezorging. Correcte afhandeling bij ruiling en terugbetaling.

Mooi en snel geleverd

Mooie niet te zware plantenbakken!

netjes en snel

Zonder problemen en helemaal compleet

lakemondsestraat 26

4043 JD Opheusden

085 487 1900

Over Plantenbakken & Zo

Welkom bij ''Plantenbakken & Zo''. Dé nummer 1 in outdoor plantenbakken! Plantenbakken & Zo wil de particuliere en zakelijke markt ontzorgen door eenvoudig en online een compleet pakket van outdoor plantenbakken en toebehoren aan te bieden.