Alles inorde en uitstekende service.

Zeer tevreden, pakketje was zoals omschreven.

Helemaal prima, alles naar wens

Zeeeer goede opvolging van de bestelling

Mijn vrouw had een paar laatste stuks besteld maar er liep iets mis met de betaling . En daarna konden we het niet meer bestellen omdat de laatste stuks niet meer in voorraad waren (omdat ze in onze bestelling zaten ) maar even gebeld en ik kon ze de volgende dag ophalen .

Topservice

Al vaak online iets besteld en altijd alles tiptop. Snelle levering en mooie kleding.

Alles uitstekend

Alles mooi. Alles vlot!

Mooie uitgebreide collectie

Je kan voor alles terecht Ze zoeken spontaan mee naar een oplossing

Tiptop!

Alles tiptop in orde! Van bestelling tot levering!

Supervriendelijke service

De service bij Thilo is altijd supervriendelijk. Snelle verzending en overzichtelijke en klantvriendelijke website. Bedankt Thilo!

Snelle verzending, veel en vriendelijke communicatie

Tevreden van de producten en snelle verzending

Keurig ingepakt, snelle levering, vlotte communicatie

Keurig ingepakt en snel geleverd en vlotte mailing communicatie!

Goed verpakt en vriendelijke service!

Super, uitstekend!!

Zeer tevreden, vlotte verzending,

Mooie aankoop van Lily Balou via webshop. Duidelijke opvolging van je pakje. Snelle levering. Echt fijne ervaring met deze winkel.

vlotte afhandeling van de bestelling

alles is vlot en eenvoudig verlopen.

Ontspannen winkelen

Ontspannen winkelen met fijne korting!

Correct en tijdig afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar

Lily Balou kleertjes besteld. Helemaal in orde, snelle verzending, dus een tevreden klant!

Goede kwaliteit en vriendelijke bediening !

Mooie en goede kwaliteit van kinderkleding en vriendelijke bediening.

Snelle en vlotte bediening

Snelle, klantvriendelijke service

Al sinds jaren ben ik klant bij Thilo, en telkens word ik zeer snel en vriendelijk geholpen. Leuke collecties!

snel en correct

snel en in orde

Goede en persoonlijke service

Leuk om lokaal te kopen. Zeer professionele afhandeling. Service verloopt vlot. Als er toch iets is kan je hen makkelijk bereiken en lossen ze het direct op.

super!

Veel keuze, snelle verzending, niets op aan te merken!

Super bediening

Webwinkel voor kinderkledij met vlotte zoekfuncties en uitgebreide beschrijvingen

De indeling in rubrieken en de onderliggende aanvinklijsten, zorgen er voor dat je snel kan zoeken op de website. De producten zijn bovendien duidelijk beschreven met goede foto's en een uitgebreide omschrijving. Bij het textiel worden zo onder andere de samenstelling en de wasinstructies vermeld: weten of kledij en beddegoed geen synthetische vezels bevat en beddegoed op zestig graden kan gewassen worden is bijvoorbeeld belangrijk voor kinderen met eczeem en/of een allergie aan huisstofmijt. Tot slot worden er producten in verschillende prijsklassen aangeboden.

Over Baby- en kinderspeciaalzaak Thilo

Bij Thilo kan u terecht voor baby en kinderkleding vanaf de geboorte tot 14 jaar. We hebben diverse merken in verschillende prijzen. Naast baby en kinderkleding kan u ook bij ons terecht voor baby artikelen van flesjes tot bedjes en wandelwagens. Ook voor Geboortelijsten kan u bij Thilo terecht. Al onze bestellingen worden met veel zorg behandeld en we verwerken deze zo snel mogelijk. Hebt u een vraag aarzel niet ons te contacteren, we staan je graag te woord.