Toffe collectie, super klantvriendelijk!

Altijd een plezier om bij jullie in de winkel te komen! Super vriendelijk, toffe collecties! Onze kids en wij worden hier heel vrolijk van! Jullie doen dit fantastisch en met heel veel passie! Tot snel! An

Goed en vriendelikk

Goed en vriendelijk

Goeie en snelle opvolging van mijn online-bestelling

Goeie en snelle opvolging van mijn online-bestelling

Perfecte service en levering

De kleren dat ik nu heb besteld voor mijn dochtertje van 3 jaar oud. En zijn de tofste kleren dat ik ooit heb gehad voor haar. En is ook tof dat ze de enigste is met deze style van kleren.

Bestelling en levering verliep vlot.

Donderdagavond besteld, zaterdag had ik het in huis!

Super service. Ze helpen je met alles.

Alles goed en snell.

Zeer klantvriendelijk!

Je wordt er altijd zeer vriendelijk onthaald en helpen je heel goed!

Zeer vriendelijke service

Mooi aanbod in de winkel, zeer vriendelijke mensen om je te helpen.

Goede kwaliteit van producten.

Vrindelijke mensen altijd klaar om te helpen. Zeer goede kwaliteit van kleding.

Het is echt een hele leuke winkel. Je vind er toch bijna alles wat je nodig hebt. Mijn dochter is bijna 3 jaar en ik heb echt heel leuke kleren gevonden. De kleedjes zijn er ook heel erg mooi.

Heel vriendelijk mensen

Mooie producten en snelle levering.

Super vriendelijk en erg behulpzaam

Mensen met veel geduld, vriendelijk en behulpzaam, fijne winkel

super

artikel naar wens kwaliteit uitstekend

Leuk winkeltje

Je krijg goed uitleg En veel keuze van kleding

Goed product en supersnelle levering

Alles perfect verlopen met supersnelle levering - Top

snelle reactie en persoonlijke opvolging van mijn bestelling

Goede website en persoonlijke opvolging van mijn bestelling. Zeer snel geleverd.

Heel behulpzame mensen die klaar staan voor hun klanten.

Snelste service

Ik denk dat ik nog nooit zo vlot een bestelling heb mogen ontvangen. Leuke aanbod met mooie prijzen.

Snelle en goede service met persoonlijke touch

Bestelling kwam snel toe en was voorzien van een vriendelijke boodschap. Producten van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit.

Goede service.

Vriendelijke mensen, goede service, snelle levering, geen problemen bij omruiling. Kortom top!

Zeer klantvriendelijk

Zeer aangenaam

Over Baby- en kinderspeciaalzaak Thilo

Bij Thilo kan u terecht voor baby en kinderkleding vanaf de geboorte tot 14 jaar. We hebben diverse merken in verschillende prijzen. Naast baby en kinderkleding kan u ook bij ons terecht voor baby artikelen van flesjes tot bedjes en wandelwagens. Ook voor Geboortelijsten kan u bij Thilo terecht. Al onze bestellingen worden met veel zorg behandeld en we verwerken deze zo snel mogelijk. Hebt u een vraag aarzel niet ons te contacteren, we staan je graag te woord.