Snelle bezorging en in het echt nog mooier.

De baby kleertjes zijn prachtig en snel geleverd.

Ik vind er altijd wel mijn ding.

Bij elk bezoek bij Thilo word ik altijd vriendelijk onthaald en geholpen. Uitstekende service, mooie collectie.

Super mooie kleding.

Ik had wat dingen besteld voor onze kleindochter en de kleding zag er echt supermooi uit. Het klopt alleen niet altijd wat er bij de ervaringen stond. Ik had een shirt besteld wat heel smal uit zou vallen. Ik heb daarom een maat groter besteld. Dit was achteraf niet nodig geweest omdat het shirt nu te groot was.

Snelle levering, heel tevreden van de aankoop

Goed ervaring

Echt mooi I lovr it

Perfect products - fast shipping

Top !

Twee petten gekocht. Precies zoals omschreven zoals ik dus verwacht had. Mooie kwaliteit. Snelle levering

Goed geholpen bij de keuze van de kleding

Alles inorde en uitstekende service.

Zeer tevreden, pakketje was zoals omschreven.

Helemaal prima, alles naar wens

Zeeeer goede opvolging van de bestelling

Mijn vrouw had een paar laatste stuks besteld maar er liep iets mis met de betaling . En daarna konden we het niet meer bestellen omdat de laatste stuks niet meer in voorraad waren (omdat ze in onze bestelling zaten ) maar even gebeld en ik kon ze de volgende dag ophalen .

Topservice

Al vaak online iets besteld en altijd alles tiptop. Snelle levering en mooie kleding.

Alles uitstekend

Alles mooi. Alles vlot!

Mooie uitgebreide collectie

Je kan voor alles terecht Ze zoeken spontaan mee naar een oplossing

Tiptop!

Alles tiptop in orde! Van bestelling tot levering!

Supervriendelijke service

De service bij Thilo is altijd supervriendelijk. Snelle verzending en overzichtelijke en klantvriendelijke website. Bedankt Thilo!

Snelle verzending, veel en vriendelijke communicatie

Tevreden van de producten en snelle verzending

Keurig ingepakt, snelle levering, vlotte communicatie

Keurig ingepakt en snel geleverd en vlotte mailing communicatie!

Goed verpakt en vriendelijke service!

Super, uitstekend!!

Zeer tevreden, vlotte verzending,

Mooie aankoop van Lily Balou via webshop. Duidelijke opvolging van je pakje. Snelle levering. Echt fijne ervaring met deze winkel.

vlotte afhandeling van de bestelling

alles is vlot en eenvoudig verlopen.

Ontspannen winkelen

Ontspannen winkelen met fijne korting!

Correct en tijdig afgehandeld. Voor herhaling vatbaar.

Voor herhaling vatbaar

Lily Balou kleertjes besteld. Helemaal in orde, snelle verzending, dus een tevreden klant!

Over Baby- en kinderspeciaalzaak Thilo

Bij Thilo kan u terecht voor baby en kinderkleding vanaf de geboorte tot 14 jaar. We hebben diverse merken in verschillende prijzen. Naast baby en kinderkleding kan u ook bij ons terecht voor baby artikelen van flesjes tot bedjes en wandelwagens. Ook voor Geboortelijsten kan u bij Thilo terecht. Al onze bestellingen worden met veel zorg behandeld en we verwerken deze zo snel mogelijk. Hebt u een vraag aarzel niet ons te contacteren, we staan je graag te woord.