vlot

Mijn bestelling verliep vlot. Snel bij mij thuis geleverd. Ik ben wel helemaal niet tevreden over het leveringsbedrijf. Bellen niet aan de deur, lopen zomaar in mijn tuin. Kloppen dan op de achterdeur en laten het pakket daar staan. Daarna vind ik nog een kaart in de brievenbus waarop vermeld staat het pakket NIET te kunnen leveren omdat er niemand thuis was. Sorry maar ik heb de hele dag thuis zitten wachten. Kan het ook niet appreciëren dat mijn pakket zomaar achtergelaten wordt in de regen. En wachten tot ik de deur opendoe is wel een minimum aan beleefdheid. Daarbij heb ik een deurbel en zou ik het ten zeerste appreciëren dat deze gebruikt werd. Misschien toch eens een andere leveringsfirma overwegen.

Schattige kleertjes behulpzame eigenaar!

Hier online wat schattige kleertjes gevonden. Kortingscode werkte niet dus even opgebeld en toen heel goed geholpen! Korting alsnog doorgevoerd en 2 dagen later was mijn bestelling in huis (verzending naar Nederland) Super leuke kleertjes zou er zo weer bestellen!

Snelle levering, mooi assortiment

Vlotte communicatie

Alles verlopen zoals gewenst

Maandag besteld volgende dag in huis. Netjes verpakt.

Fijne en correcte afhandeling

Alles is correct verlopen, zeker een aanrader

Vlotte aankoop, leuke merken in de winkel en mega snelle verzending!

Alles super vlot verlopen. Heel tevreden van de service!

Prima aanbod, ook voor een jongen.

Fijne mensen, mooi aanbod. Interessante stapelkorting.

Pluspunten

Zeer snelle service. Alles prima in orde.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Erg snel en vriendelijk met het beantwoorden van mails. Erg coulant dat we een kortingscode kregen voor een slabber waarvan het knoopje al gauw kapot ging!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Heel vriendelijke mensen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer tevreden over de levering van de producten. En ook over de producten op zich.

Niet direct iets dat me stoorde.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer lieve mensen... als er een foutje loopt dan zorgen ze ervoor dat het goed komt.

• Communicatie

Pluspunten

Snelle levering, artikelen in perfecte staat.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Leuke kleding aan correcte prijzen. Snelle levering. Goede communicatie via mail.

Niets

2 sterren: slechter dan verwacht

de maten komen niet goed over een met Nederlandse maten. Dit merk valt heel klein.

• Snelheid/Levertijd

Beste, We vinden het heel jammer dat u niet tevreden bent met de maten van het door u gekochte artikel. We vinden het erg jammer dat u ons hiervoor afstraft met een 5. Zou u ons via email : info@thilo.be even een mailtje willen sturen ? met vermelding over welk artikel(en) het gaat ? dan kunnen we samen even kijken of we een oplossing vinden. Met vriendelijke groet, Thilo

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede, correcte informatie. Leuk accessoire meegekregen bij de Lego-shirts, de kids vonden het supertof!

Heel veel mails ontvangen ivm de bestelling, kan de communicatie gebundeld worden in een beperkter aantal mails?

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en perfect in orde.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prima service, goede prijs, leuke kleding en snel geleverd. Zeer aan te raden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ze kwamen kledij persoonlijk afleveren aan de deur! Super service!!

• Snelheid/Levertijd

De mail om het leveradres te veranderen iets eerder sturen. Ik heb tot 3x toe het leveradres willen wijzigen maar het ging niet....

Over Baby- en kinderspeciaalzaak Thilo

Bij Thilo kan u terecht voor baby en kinderkleding vanaf de geboorte tot 14 jaar. We hebben diverse merken in verschillende prijzen. Naast baby en kinderkleding kan u ook bij ons terecht voor baby artikelen van flesjes tot bedjes en wandelwagens. Ook voor Geboortelijsten kan u bij Thilo terecht. Al onze bestellingen worden met veel zorg behandeld en we verwerken deze zo snel mogelijk. Hebt u een vraag aarzel niet ons te contacteren, we staan je graag te woord.