Goede kwaliteit en vriendelijke bediening !

Mooie en goede kwaliteit van kinderkleding en vriendelijke bediening.

Snelle en vlotte bediening

Snelle, klantvriendelijke service

Al sinds jaren ben ik klant bij Thilo, en telkens word ik zeer snel en vriendelijk geholpen. Leuke collecties!

snel en correct

snel en in orde

Goede en persoonlijke service

Leuk om lokaal te kopen. Zeer professionele afhandeling. Service verloopt vlot. Als er toch iets is kan je hen makkelijk bereiken en lossen ze het direct op.

super!

Veel keuze, snelle verzending, niets op aan te merken!

Super bediening

Webwinkel voor kinderkledij met vlotte zoekfuncties en uitgebreide beschrijvingen

De indeling in rubrieken en de onderliggende aanvinklijsten, zorgen er voor dat je snel kan zoeken op de website. De producten zijn bovendien duidelijk beschreven met goede foto's en een uitgebreide omschrijving. Bij het textiel worden zo onder andere de samenstelling en de wasinstructies vermeld: weten of kledij en beddegoed geen synthetische vezels bevat en beddegoed op zestig graden kan gewassen worden is bijvoorbeeld belangrijk voor kinderen met eczeem en/of een allergie aan huisstofmijt. Tot slot worden er producten in verschillende prijsklassen aangeboden.

Tiptop

Super snelle verzending van online aankoop. Leuk extraatje in de verpakking! Heel tevreden!

zeer goede service

Vlotte manier van bestellen. Ondanks gratis levering toch gekozen voor ophalen in de winkel omdat dit handig is met een winkel in de buurt. Vlot kunnen ophalen.

Toffe collectie, super klantvriendelijk!

Altijd een plezier om bij jullie in de winkel te komen! Super vriendelijk, toffe collecties! Onze kids en wij worden hier heel vrolijk van! Jullie doen dit fantastisch en met heel veel passie! Tot snel! An

Goed en vriendelikk

Goed en vriendelijk

Goeie en snelle opvolging van mijn online-bestelling

Goeie en snelle opvolging van mijn online-bestelling

Perfecte service en levering

De kleren dat ik nu heb besteld voor mijn dochtertje van 3 jaar oud. En zijn de tofste kleren dat ik ooit heb gehad voor haar. En is ook tof dat ze de enigste is met deze style van kleren.

Bestelling en levering verliep vlot.

Donderdagavond besteld, zaterdag had ik het in huis!

Super service. Ze helpen je met alles.

Alles goed en snell.

Zeer klantvriendelijk!

Je wordt er altijd zeer vriendelijk onthaald en helpen je heel goed!

Zeer vriendelijke service

Mooi aanbod in de winkel, zeer vriendelijke mensen om je te helpen.

Goede kwaliteit van producten.

Vrindelijke mensen altijd klaar om te helpen. Zeer goede kwaliteit van kleding.

Het is echt een hele leuke winkel. Je vind er toch bijna alles wat je nodig hebt. Mijn dochter is bijna 3 jaar en ik heb echt heel leuke kleren gevonden. De kleedjes zijn er ook heel erg mooi.

Heel vriendelijk mensen

Mooie producten en snelle levering.

Over Baby- en kinderspeciaalzaak Thilo

Bij Thilo kan u terecht voor baby en kinderkleding vanaf de geboorte tot 14 jaar. We hebben diverse merken in verschillende prijzen. Naast baby en kinderkleding kan u ook bij ons terecht voor baby artikelen van flesjes tot bedjes en wandelwagens. Ook voor Geboortelijsten kan u bij Thilo terecht. Al onze bestellingen worden met veel zorg behandeld en we verwerken deze zo snel mogelijk. Hebt u een vraag aarzel niet ons te contacteren, we staan je graag te woord.