Super vriendelijk en erg behulpzaam

Mensen met veel geduld, vriendelijk en behulpzaam, fijne winkel

super

artikel naar wens kwaliteit uitstekend

Leuk winkeltje

Je krijg goed uitleg En veel keuze van kleding

Goed product en supersnelle levering

Alles perfect verlopen met supersnelle levering - Top

snelle reactie en persoonlijke opvolging van mijn bestelling

Goede website en persoonlijke opvolging van mijn bestelling. Zeer snel geleverd.

Heel behulpzame mensen die klaar staan voor hun klanten.

Snelste service

Ik denk dat ik nog nooit zo vlot een bestelling heb mogen ontvangen. Leuke aanbod met mooie prijzen.

Snelle en goede service met persoonlijke touch

Bestelling kwam snel toe en was voorzien van een vriendelijke boodschap. Producten van goede kwaliteit. Goede prijs/kwaliteit.

Goede service.

Vriendelijke mensen, goede service, snelle levering, geen problemen bij omruiling. Kortom top!

Zeer klantvriendelijk

Zeer aangenaam

Snelle levering .

Prima service !

Tijdens deze moeilijkere periode, buggy online besteld en kon hem veilig komen afhalen in de winkel. Nogmaals super bedankt !

Zeer goed zoals altijd

Goede service / erg vriendelijk / goede kwaliteit

Perfecte en snelle service

De online bestelling en service zijn even top als de kwaliteit van de kleren.

netjes verpakt, mooie merken, genoeg keuze

Fijne webshop! netjes verpakt, mooie merken, genoeg keuze. Ik kom zeker terug.

mooie winkel , vriendelijk onthaald en verder geholpen.

leuke winkel , ga er zeker nog terug . mooi aanbod vriendelijke verkoper

Vlotte afhandeling, snelle verzending, heel tevreden!

Alles is prima verlopen, we zijn heel blij met de mooie kledij.

Duidelijk en snel

Ok

Zeer mooie kleren

Prachtige en kwaliteitvolle kleren ! Zeer snelle levering

vlot

Mijn bestelling verliep vlot. Snel bij mij thuis geleverd. Ik ben wel helemaal niet tevreden over het leveringsbedrijf. Bellen niet aan de deur, lopen zomaar in mijn tuin. Kloppen dan op de achterdeur en laten het pakket daar staan. Daarna vind ik nog een kaart in de brievenbus waarop vermeld staat het pakket NIET te kunnen leveren omdat er niemand thuis was. Sorry maar ik heb de hele dag thuis zitten wachten. Kan het ook niet appreciƫren dat mijn pakket zomaar achtergelaten wordt in de regen. En wachten tot ik de deur opendoe is wel een minimum aan beleefdheid. Daarbij heb ik een deurbel en zou ik het ten zeerste appreciƫren dat deze gebruikt werd. Misschien toch eens een andere leveringsfirma overwegen.

Schattige kleertjes behulpzame eigenaar!

Hier online wat schattige kleertjes gevonden. Kortingscode werkte niet dus even opgebeld en toen heel goed geholpen! Korting alsnog doorgevoerd en 2 dagen later was mijn bestelling in huis (verzending naar Nederland) Super leuke kleertjes zou er zo weer bestellen!

Snelle levering, mooi assortiment

Vlotte communicatie

Alles verlopen zoals gewenst

Maandag besteld volgende dag in huis. Netjes verpakt.

Fijne en correcte afhandeling

Alles is correct verlopen, zeker een aanrader

Herentalsebaan 258 2100 Antwerpen

+32 333 723 61

Over Baby- en kinderspeciaalzaak Thilo

Bij Thilo kan u terecht voor baby en kinderkleding vanaf de geboorte tot 14 jaar. We hebben diverse merken in verschillende prijzen. Naast baby en kinderkleding kan u ook bij ons terecht voor baby artikelen van flesjes tot bedjes en wandelwagens. Ook voor Geboortelijsten kan u bij Thilo terecht. Al onze bestellingen worden met veel zorg behandeld en we verwerken deze zo snel mogelijk. Hebt u een vraag aarzel niet ons te contacteren, we staan je graag te woord.