Super advies, verkoop en aflevering!

Van de week een kachel gekocht bij de heide smid. Klant vriendelijk, snel en vakkundig geholpen en goed aflever service. Alles is goed en duidelijk uitgelegd en word fijn geholpen met het vervoer naar huis en ook daarin werd mee gedacht! Zeker een aanrader om daar een kachel te kopen!

Vriendelijk Vakmanschap

Voor mijn houten chalet met defecte gaskachel naar de showroom getogen om een nieuwe te zoeken. Omdat ik zelf (atechnisch als ik ben) niet eens wist of er aardgas of propaangas uit de leiding kwam, stuurden ze de volgende dag iemand langs om poolshoogte te komen nemen en te adviseren ... Na een uitgebreide rondgang tussen alle verschillende opties, kosten en duurzaamheid, besloot ik een pelletkachel te kiezen. (Had er eigenlijk nooit ‘echt’ van gehoord. De pelletkachel is vorige week geplaatst. Wow! Wat een wereld ding ! De geur, de sfeer en het gemak! De installatie ging vakkundig en in overleg. Ik ben klaar voor de winter ! (Maar eerst nog even fijn de Zomer vieren!)... Dank voor de service

Professioneel en persoonlijk

De Heide Smit heeft ons professioneel geholpen op prettige en persoonlijke wijze. Verkoop en installatie zijn zeer goed verlopen.

Deskundig personeel, netjes, vriendelijk.

Zeer tevreden over onze inbouw haard. Ze hebben deze aangebracht in een bestaande situatie. Het gat was ruimer dan de nieuwe haard om dit op te vullen hadden ze diverse oplossing. Op moment van plaatsen zijn deze opties besproken en hebben we samen de voor ons optimale oplossing gekozen. De materialen hadden ze allemaal al mee waardoor ze de haard plaatsing gelijk helemaal af konden ronden. Complimenten.

Mooi product en goede service

We kregen een goed advies in de winkel en er was voldoende keuze. De verkoper was vriendelijk en we konden vrij snel tot een goede keuze komen. Plaatsing ging voorspoedig en inmiddels genieten we volop van onze heerlijke haard. Al met al een aanrader.

Prima kwaliteit en service

We hebben een houtkachel gekocht bij jullie. We hebben eerst een afspraak gehad in de showroom in Halle waar we prima geholpen zijn met info en uitleg over de houtkachel. De planning en de installatie verliepen ook naar wens. Goede communicatie en deskundige monteurs die de kachel geplaatst hebben.

Fijne communicatie en goede levering

Zowelnin de showroom als bij de installatie nette en vriendelijke medewerkers, er word tijd voor je genomen. Alles loopt zoals afgesproken en er wordt tijdig e duidelijk gecommuniceerd.

prima service.

Goede uitleg in de winkel wat de mogelijkheden zijn ,prettig geholpen en zodoende de juiste keus kunnen maken. Plaatsing en aansluiting van de kachel prima verlopen.

Geweldig bedrijf

We hebben er een kachel gekocht voor de overkapping. Ze wisten precies wat we zochten en hadden deze ook in de showroom staan. Komen van te voren meten. Binnen zes weken kachel geplaatst. Goede afwerking. Kortom we zijn er blij mee.

Beleefd en goed werk en goed gemaakt.

geweldige goed gewerkt

Wat een service!!

Wij hebben na heel goed advies van De Heide Smid een Jacobus 12 doorkijkhaard gekocht. Prachtige kachel. De montage was vakkundig en het afbreekwerk van de oude inbouwhaard werd netjes gedaan. Zelfs tijdens de montage konden we in overleg nog kleine wijzigingen doorvoeren. Na een uitgebreide stookinstructie genieten we nu van een prachtige kachel. Wij zijn zeer tevreden over de service, het vakmanschap en klantgerichtheid van De Heide Smid!

Professioneel en maatwerk

Zowel het vervangen van een verouderde houtig door een duurzame pellet CV kachel en plaatsen van een nieuwe schoorsteen en windvaan is met een prachtig resultaat opgeleverd. Persoonlijke en vakkundige advisering en zeer kundige installateurs

Erg goed, totdat de rekening kwam

We hebben goede ervaring met Heide Smid. Fijne gesprekken, installatie en product prima in orde. Echter toen we de eindafrekening kregen verbaasde ons de post werkloon. Deze kosten bleken ineens bijna het dubbele te zijn alleen omdat er voor één persoon een halve dag extra was berekend?? We hebben direct per mail om uitleg gevraagd in meerdere mails. Maar helaas tot nu toe nog geen enkele reactie mogen ontvangen. Jammer, nu houden we hier toch een kater ge voel aan over. We gaan er vanuit, dat het geheel op een misverstand berust, maar communiceer daar dan over! --------------- Uiteindelijk contact gehad en uitleg gekregen, en met tevredenheid afgerond.

Hebben de kachel netjes geplaatst.

Een goed advies waardoor wij nu blij zijn met onze hout kachel.

Goed eindresultaat

Prettig geholpen en een goed eindresultaat

fijne kachel maar niet compleet geleverd

de door mij zelf uitgezochte kachel is geleverd zonder de wel bestelde chamotte stenen voor de bodem en niet met de extra 1 meter pijp die ter plekke in overleg op maar zou worden gezaagd. NB had ik daar een dag van te voren nog over gebeld. De stenen heb ik zelf moeten halen en de verkeerde op een andere dag weer retour moeten brengen. Dat had qua (after)service echt beter gekund! Nog geen excuses heb ik gehoord.. De kachel zelf is overigens top! ik overweeg een tweede nog an te schaffen..

Kan niet bestaat niet, vanuit onze wens is er meegedacht en een perfect resultaat bereikt.

Na een aantal teleurstellingen bij concurrenten uiteindelijk bij de Heide Smid terecht gekomen. Vanaf het eerste contact dat notabene direct bij ons thuis kon plaats vinden zijn wij perfect geadviseerd. Open en eerlijk is er gecommuniceerd over de mogelijkheden, onmogelijkheden en risico's. Om uiteindelijk een prachtig resultaat te bereiken. Kwaliteit en service, perfect.

Prima! Klantgericht!

Klantvriendelijk, nette service. Werkzaamheden zijn volgens afspraak uitgevoerd.

Vaklui

Keurig gedaan, prettige mensen, duidelijke communicatie

Goede service, goede begeleiding en perfect eindresultaat

Goede service, snel en fijn contact.

Fijne service, meedenkende installateurs, snel en goed contact over inspectie en levering.

Snel geplaatst, heerlijke warmte

In mijn verlaagde zitkamer was het altijd wat minder warm dan in de rest van de kamer. Deze kachel maakt het het zitten s'avonds in de zitkamer weer behaaglijk een aangenaam. Na een weekje branden verkleurde helaas de schoorsteenpijp, maar dat was niets ernstigs en met een dag of drie was het probleem op een hele nette manier opgelost. Goed werk beste mensen van de Heide Smid B.V.! Mvg Elly

Professioneel, betrouwbaar en netjes

Absoluut een aanrader, men denkt mee, werkt netjes en is professioneel. Resultaat is erg mooi geworden.

Prettige sfeer, goed advies en verkoper die weet waar hij over praat.

Zie hierboven

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.