Prima kachel, netjes aangesloten

We hebben een HWAM 3420c kachel met een vloerplaat gekocht bij de Heide Smid in Duiven. Onze oude houtkachel is ingeruild. In juli besteld en eind september geplaatst. Tevens is in de tussentijd nog iemand komen kijken voor de afmetingen/plaats/status van het bestaande rookkanaal en is het rookkanaal geveegd. De nieuwe kachel is netjes geplaatst alleen de vloerplaat vinden we een beetje aan de grote kant. Helaas zijn er geen kleinere vloerplaten te leveren werd ons verteld. De kachel bevalt ons erg goed en het is een groot verschil met onze vorige kachel. Zuiniger, beter te regelen en een mooi vlambeeld. We hebben alle contacten met de medewerkers van de Heide Smid als zeer prettig ervaren.

geweldig goede afhandeling bij de aankoop van een kachel.

een goed bedrijf,met goede en fijne en deskundige mensen.

Goed werk geleverd.

Netjes gewerkt. Vriendelijke werknemers goed met kunnen overleggen.

Prima service en een mooie houtkachel als resultaat.

Van oriënteren in de winkel tot het plaatsen van de houtkachel, goed en gedegen advies, een eerlijk verhaal en correcte plaatsing door gespecialiseerd technisch personeel. Prettige contacten en altijd bereid tot het beantwoorden van vragen. Eindresultaat: een mooie en veilige houtkachel, die naar volle tevredenheid brandt.

prima bedrijf dien zijn afspraken nakomt met goede monteurs

Professioneel, afspraak is afspraak en klantgericht

Super van het begin tot het eind. De verkoper is zeer betrokken en vooral ook heel kundig. Eddy, de monteur was geweldig, enorm veel ervaring en wat een handige vakman. Wij zijn zeer tevreden met het resultaat en alles werkt heel goed.

Uitstekende service! Prachtig resultaat

In september 2021 een nieuwe hout kachel gekocht bij de vestiging in Halle. Ook in het voortraject (rookkanaal, dak doorvoer icm nieuw bouw) heeft De Heide Smid meegedacht in mogelijkheden en oplossingen. Zeer tevreden over het resultaat en de weg daar naartoe.

Professioneel en netjes gewerkt.

Ook het plaatsen van een flexibele kachelpijp in een bestaande schoorsteen is van het begin (offerte en huisbezoek) tot en met het plaatsen netjes, zorgvuldig en professioneel gedaan.

Geleverd conform afspraak. Professionele werkwijze

Levering conform afspraak. Professionele werkwijze. Nietjes gewerkt

van aankoop t/m installatie een zeer prettige ervaring

een foto van onze fijn brandende kachel heb ik per email naar jullie marketing gestuurd

Vakkundig geplaatst en top service.

Het plaatsen en de service is top geregeld. Ik zeg als je een kachel wil laten plaatsen ben je bij de Heid Smid aan het juiste adres.

Uitstekende service en verkoop

In het voorjaar op zoek naar een houtkachel. uitstekend geadviseerd door verkoop. De installatie verliep helemaal volgens planning. Wij genieten nu heerlijk van deze kachel. Verheug me nu al op de winter…

De service en kwaliteit zijn super

Het eindresultaat overtrof onze verwachting. Zelfs tijden de inbouw blijven ze meedenken en aanpassingen doen die het eindresultaat nog mooier maakte. We zijn dan ook meer dan tevreden met het nieuwe Pronk stuk in onze chalet.

Super, naar afspraak uitgevoerde werkzaamheden. Top

Naar een goed gesprek over de wensen en ideeën werd er een indicatieve offerte opgesteld. Deze hebben we verder uitgewerkt en naar het inmeten is er een definitieve tekening naar onze wens gemaakt. Ook het sloopwerk van de oude haard is hier in meegenomen en door de HS netjes uitgevoerd. De nieuwe haard is door de monteurs volgens tekening gemaakt, en ook kleine extra werkzaamheden werden zonder problemen mee genomen. Het waren echt installateurs/ monteurs met kennis en hebben net werk geleverd zoals verwacht. ***** TOP *****

Flexibel bedrijf met een mega hoog service level

Eerder hier al een super mooie HWAM kachel kunnen kopen. Nu had ik voor een andere kachel ook nog een binnenwerk nodig waarbij de Heide smid bij goed geholpen heeft, nadat ik verkeerd gemeten had. Kwam de Heide smid gelijk met een oplossing waarbij zij super snel konden schakelen zodat ik snel weer warm zat. Bedankt voor de goede service en snelle communicatie.

Ik raad het iedereen aan om naar de Heidesmit te gaan voor een kachel

Netjes afgehandeld! Betrouwbaar! Vriendelijk!

De juiste partij voor een perfecte haard!

Van advies in de showroom tot installatie en uitvoering door 2 ervaren monteurs zijn we helemaal tevreden met de sfeervolle kachel. Er is goed gekeken na onze situatie en met de monteurs overlegd over de wensen over de aansluiting.

Maken de gemaakte afspraken meer dan waar

Servicegerichte medewerkers die meedenken, netjes werken en alles ook weer opruimen.

Prettig bedrijf

We hebben een nieuwe kachel laten plaatsen door de Heidesmid en zijn er erg blij mee. Het staat fantastisch. Nu nog even wachten hoe de kachel gaat branden als het stookseizoen begint. De medewerkers van de Heidesmid zijn kundige mannen die weten waar ze voor staan.

Zeer mooie kachel geplaatst met deskundig personeel en goed technisch advies gekregen.

Goed geholpen in de winkel. Afspraken worden nagekomen. Monteurs zijn deskundig. Erg tevreden.

Alles goed aangelegd en gecommuniceerd

Een bedrijf met prima service die de afspraken nakomt

Onze ervaring begon met een goede ontvangst in de winkel waar we prima zijn geholpen. Alles gaat in goed overleg! Via de mail wordt alles wat besproken is nogmaals bevestigd en als er iets veranderd, wordt dat meteen besproken en zo nodig aangepast. De monteurs waren vriendelijk en hebben goed doorgewerkt waardoor ze eerder klaar waren dan gepland. Uiteraard werd dit ook weer netjes in de rekening gecorrigeerd. Kortom een goed bedrijf om zaken mee te doen.

Uitstekend product en werk geleverd!

Vanaf het 1e gesprek voelde wij al een klik. Uiteraard goed voorgelicht en uitgedacht gezien de kleine ruimte die we hebben. Levering en montage zijn perfect uitgevoerd. Goede vakmensen!!

Prachtige kachel!

Vakkundige montage. Wij zijn er erg blij mee!

Twee ervaringen.

Diverse malen achter stand van zaken rondom onze gerepareerde houtkachel aan moeten bellen zonder respons terug te krijgen m.u.v. Joris. Ophalen en uiteindelijke terugplaatsing van onze houtkachel was wel heel netjes.

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.