Vakwerk

Onze ervaring met Heide Smid liep van het begin tot het einde erg prettig. Als eerst werden wij ontvangen door Jeroen in de showroom, waarbij we met een kopje koffie de eerste schetsen van onze gashaard hebben gemaakt. Vervolgens een week later alle puntjes op de i gezet, totdat het voor ons perfect was. Ook toen we achteraf nog vragen hadden of aanpassingen konden wij Jeroen altijd bereiken, dit vonden wij heel fijn. De mannen die het hebben geplaatst waren echte vakmannen. Alles staat super strak en netjes. Dit viel onze stucadoors ook zelfs op. Wij zijn erg tevreden met Heide Smid.

Betrouwbaar en nette afwerking, komt afspraken na.

Het enige nadeel is dat de rekening niet klopt

Professioneel uitgevoerd

Het plaatsen van een rookkanaal en het plaatsen van de kachel in een bestaande schouw is professioneel en netjes uitgevoerd. Monteurs zijn vakmensen en heel vriendelijk.

Netjes en goed uitgevoerde klus

De aanleg van een nieuw rookkanaal voor een houtkachel werd nauwkeurig en netjes gedaan. Het gebruikte materiaal is van hoge kwaliteit en de werking uitstekend. Wel mis ik een garantie bewijs voor de Blue Chimney afzuiger en werd mij niet een duidelijke keuze gegeven voor de bediening van de afzuiger. Ik kreeg een afstandsbediening terwijl achteeaf bleek er ook een vaste bediening te bestaan. Zeer tevreden over het eindresultaat

Vaklui

Super netjes en vakkundig inbouw cassette geplaatst in bestaande schouw. Goed opgaaf vooraf en geen verassing achter af

Een goede keus om met De Heidesmid in zee te gaan!

De oude open haard was aan vervanging toe en we wilden hout duurzamer verbranden ivm fijnstof uitstoot en het warmteverlies. Ook wilden we de authentieke schouw graag behouden en zo min mogelijk breekwerk. Er werd gelukkig een passende kachel gevonden en deze kon in een dag worden ingebouwd. De mannen hebben netjes gewerkt en een paar dagen later een afwerklijst geplaatst om het helemaal af te maken. We hebben de kachel al regelmatig en tot volle tevredenheid gestookt. Na een aanvankelijke communicatiestoornis zijn alle vervolgafspraken keurig nagekomen. Het was een goede keus om met De Heidesmid in zee te gaan.

Goede zorg

Goede zorg

Heel nette monteur, en prima kwaliteit

We kregen een duidelijke offerte, werk werd vooraf goed opgenomen. De plaatsing was keurig netjes, goede voorlichting en en fijne nazorg.

zeer deskundige, plezierige contacten/installatie

Voorbereidings traject : professioneel++ Montage: goede indruk, behulpzaam, heel netjes gewerkt, zowel binnen als buiten, in goed overleg Zeer aanbevelenswaardig!

Prima ervaring

Houtkachel gekocht Hwam 3120 bij de Heidesmid. Prettig gesprek gehad met de adviseur daarna besloten de kachel daar te kopen. De adviseur had veel kennis van zaken en was een prettig persoon. Na de aflevering zagen we een kras op de pijp. Dit loopt nog maar ik ga ervan uit dat dit naar wens wordt opgelost.

Dit is voor ons de 2e houtkachel die wij bij de Heidesmid hebben gekocht. Het advies, uitleg, contact, inmeten en plaatsen ging allemaal in goed overleg. Al met al zijn wij erg tevreden.

Vakundige monteur

Super Kwaliteit in verkopen cijfer 9. service kan nog wat beter cijfer 5. ze hebben strak werk geleverd, kachel brand in begin niet goed en dat hebben ze na ruim 7 maanden opgelost. nu brand de kachel als de brandweer :)

Professioneel bedrijf, dat gemaakte afspraken nakomt en correct werk levert

Onlangs is door medewerkers van De Heide Smid B.V. onze nieuwe houtkachel, de Jacobus 9, geplaatst. Tevens werd een flexibele metalen buis in onze schoorsteen aangebracht. De werkzaamheden werden professioneel, deskundig en netjes uitgevoerd. Het was de vraag welke diameter flexibele buis aangebracht zou kunnen worden. Het geduld en de creativiteit waarmee gezocht werd naar de beste oplossing voor ons ( ook een schoorsteen met twee knikken) is door ons enorm gewaardeerd! Uiteindelijk is de 15 cm diameter pijp , die wij graag wensten, geplaatst. Ook het hak en breekwerk in de kamer is zonder noemenswaardige rommel uitgevoerd. De externe luchtinlaat voor de kachel kunnen wij iedereen aanbevelen. We hebben al vele genoeglijke uren met Jacobus doorgebracht, waarbij we merkten dat het klimaat in de kamer enorm is verbeterd. Onze complimenten voor het totale proces en eindresultaat!

Zeer tevreden over de plaatsing van de nieuwe houtkachel

De monteur die kwam plaatsen was erg vriendelijk en heeft alles perfect uitgelegd. Zeer netjes gewerkt. Alles netjes opgeruimd en zeer coranaproof gewerkt.

Zeer tevreden over onze nieuwe gashaard

Met veel plezier gebruiken we nu enkele weken onze Kalfire gashaard. De haard werd professioneel en vakkundig geplaatst door twee medewerkers. In de winkel werden we keurig geholpen.

Keurig

Prima geholpen

vanaf de opmeting van het rookkanaal, de montage, de afwerking van het personeel. Dus van a tot z, zeer tevreden!

Goed werk

2 monteurs waren op de afgesproken tijd. Helaas niet gebeld voor die tijd zoals aangegeven. 1 onderdeel hadden ze niet bij zich, heb ik zelf opgehaald. Verder fijn doorgewerkt met Goed resultaat

Informeel klanten contact + nette montage

Voorbereiding schoorsteen mbv dubbelwandige pijp en een koofje door houten plafond verliep goed Levering kachel liep 2 weken uit tgv brexit. Toen de kachel door de douane kwam, werd er snel gereageerd en werd de kachel eind montage met voorrang in gepland. Kachel plaatsing en rook pijp montage ging snel, accuraat en netjes.

Opdracht is uitstekend uitgevoerd

Alles is keurig, netjes en servicegericht uitgevoerd. Monteurs hebben hun werk heel goed gedaan.

Prima service en vakkundige mensen!!!

Heel fijn geholpen, goede kwaliteit en service van begin tot einde!

prima werk afgeleverd

alleen 1 punt waar ik niet over tevreden ben is , dat de afspraak over de montage kosten bijna verdubbeld waren.

Snelle plaatsing en vakwerk.

Een vertrouwd adres met de gemoedelijke achterhoekse mentaliteit. Prettige medewerkers die nakomen wat ze zeggen.

Keurig werk geleverd. We zijn er bijzonder blij mee.

Net werk, afspraak is afspraak, lekker warm vuurtje!

Duidelijke communicatie met goed overleg, zodat we wisten wat er ging gebeuren en wat de kosten waren. De inspectie vooraf was fijn. De werknemer die het rookkanaal aanlegde deed dit rustig en netjes. Het kanaal gilmt en de rook stijgt boven het dak uit. Prima werk wij zitten er heerlijk warmpjes bij.

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.