Alles is prima verlopen

Een zaak waar ze weten waarover ze praten Veel keuze

Goede kwaliteit en komen afspraken keurig na

Helemaal niets op aan te merken: zowel wat betreft nakoming afspraken als wat betreft de levering, plaatsing en de afwerking van de houtkachel. De Heide Smid is zeker aan te bevelen.

Goed, betrouwbaar en vriendelijk

Zeer goed service. Komen de afspraken echt na ze proberen goed met je mee te denken

zeer prettig en vakkundig geholpen, prachtig eindresultaat

Vakkundig geholpen en goed meegedacht om een mooi eindresultaat te krijgen. Afspraken worden nagekomen en goed bereikbaar. Hele fijne communicatie en samenwerking. Top ervaring

Vakmanschap en kwaliteit komt samen

Mooie haard geplaats nadat eerst een oude haard verwijderd is, alles netjes afgeplakt en rommel opgeruimd. Proffesionele apparatuur zoals een hoogwerker om de schoorsteen werkzaamheden te doen. Elektra en gas werk snel en correct. De later geleverde natuurstenen ombouw geplaatst. Al met al een zzer mooie haard en werkt prima! Bedankt.

Vakwerk

Groot assortiment in de winkel. Vamk7ndug geplaatst

Afspraken zijn altijd nagekomen op tijd

Afspraken altijd op tijd nagekomen

goed advies, goede monteur, super product, laat de winter maar komen!

Als ervaren stokers was onze oude kachel na 20 jaar aan vervanging toe, op zoek naar een speksteenkachel bij De Heide Smid in Halle. Goed advies en de keuze was snel gemaakt. Netjes aan huis geleverd en geïnstalleerd. Het stoken kon na 10x (conform handleiding) echt beginnen. Inmiddels kennen we de kachel door en door en wordt en blijft het behaaglijk warm in onze woonruimte. Laat de winter maar komen, we zitten er warmpjes bij!

Wat een fijne ervaringen dit mooie bedrijf.

Mooie Ilvar 7 pelletkachel laten installeren in ons chalet. Zit ook cv in,maar de warmte van zo,n pelletkachel is zo veel lekkerder,comfortabeler. Erg fijn dat we met de Heide Smid konden samenwerken.

Prachtige houtkachel vlot geplaatst

Onze nieuwe houtkachel kon sneller geleverd en geplaatst worden dan vooraf was voorspeld. Dat was een fijne verrassing. De plaatsing van de haard en de roestvrijstalen buis in de schoorsteen ging vlot en zonder problemen. De deskundige monteur arriveerde om 8.30 uur en vertrok na de koffie om 10.45 u, toen in de nieuwe kachel het allereerste knappende houtvuur brandde. Tip: Door zoveel mogelijk zelf voor te bereiden (in ons geval: aansluiting in rookkanaal op maat hakken, plaatsing van rolsteiger op plat dak bij de schoorsteen) werd veel tijd gewonnen en dat leverde een aanzienlijk lagere factuur op!

Weet het nog niet

Goede avond De Heidesmid B.V. , Ik heb gevraagd naar een herziende eind prijs, maar helaas nog niets gehoord. Dus kan nog geen beoordeling invullen.

Prima bedrijf

Hele goede service en goed advies!

Tevreden!

Prima uitleg in de winkel en vakkundige installatie.

Helemaal tevreden!

Na 20 jaar werd het tijd om de oude houtkachel en het rookkanaal te vervangen. Tijdens ons bezoek aan de showroom in Halle perfect geholpen en uiteindelijk gekozen voor de Jannik Medium High van Dik Geurts. Het inmeten en plaatsen van het rookkanaal verliep soepel en uiterst professioneel. De kroon op het werk, de plaatsing van de houtkachel, verliep ook vlot en naar volle tevredenheid. Het genieten kon beginnen. En dat is het Genieten met een grote G! Een zeer rustig brandende en simpel, maar effectief te regelen houtkachel met een hoog rendement. Wij zitten er de komende tijd warmpjes bij!!

Top service!!

We hebben ons bij verschillende zaken laten informeren maar bij de Heidesmid het beste gevoel overgehouden door duidelijk en kundig advies. We hebben 2 prachtige haarden uitgezocht en deze zijn op een zeer nette manier geplaatst.

Goed advies, enorme keus en een prachtige kachel gekocht

Bij de verbouwing van ons huis heeft De Heide Smid ons al geadviseerd en uiteindelijk ook de aansluitingen geregeld voor de kachel. Erg kundig en goed geregeld. Ondertussen hebben we ook de kachel bij ze gekocht. Fijn adviesgesprek over hoeveel vermogen kan/mag/logisch is en ook heel veel keus in modellen. We hadden het geluk dat we een showroommodel wat een paar keer gebrand had mochten kopen. Als ik dan toch één ding moet noemen is dat we wel een paar weken moesten wachten tot de kachel kwam. Maargoed dat is een goed teken, ze hebben het dus blijkbaar druk!

Heel fijne medewerkers, maar helaas was de klus niet in één keer geklaard.

Fijne begeleiding bij de keuze. Mijn keuze veranderde in de coronatijd en dat was geen probleem. Bij de installatie van de gashaard bleek dat deze scheef stond. Toen heeft het een aantal weken geduurd tot het goed was.

De heidesmit hebben het zo als afgesproken was vakkundig geïnstalleerd. Ik was zelf niet thuis met het plaatsen van de Dik Greurts corner slim.Wel met het installeren van de flexibele schoorsteen dat ging niet zo makkelijk. Maar door het vakmanschap van de monteurs s het allemaal netjes geregeld. Toen ik thuis kwam was alles voor gebruik gereed En ben er blij mee

Kwaliteit en goede service!

Zeer tevreden met het gekozen product, ook de montage verliep prima. Een menselijk foutje werd ook keurig opgelost.

Goed advies, goede montage en eerlijke prijs

Ik ben alleen maar tevreden over de Heide Smid. We hebben een palletkachel van Nordic Fire bij hen gekocht. We kregen goed en eerlijk advies. Ook over het gesprek in huis over de montage en de daadwerkelijk montage zijn we erg te spreken. De montage van de kachel ging dermate soepel dat de uren die op de offerte stonden niet gebruikt zijn. Daar is keurig rekening mee gehouden in de eindfactuur. En het belangrijkste, we zijn super blij met ons kacheltje!

Tevreden klant

Prettig en goed geholpen. Vriendelijk personeel, heel blij met de nieuwe haard.

vriendelijk .goed advies correct afgehandeld

vriendelijk en kundig personeel Kachel keurig geplaatst

Uitstekend advies en correcte plaatsing

Na een bezoek aan de showroom met de verkoopadviseur de juiste keuze gemaakt op basis van onze wensen en ervaringen voor onze nieuwe houtkachel. De nieuwe houtkachel voldoet aan al onze verwachtingen. Lekker warm en zeer zuinig in het gebruik van hout. Een echte aanrader.

Zeer tevreden over het geleverde werk

Alles super gedaan

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.