Opdracht uitgevoerd zoals afgesproken, een fijn bedrijf

De gemaakte afspraken zijn gedaan zoals afgesproken in de winkel. De communicatie is prettig verlopen. Na het eerste stucwerk van de achterwand bij de kachel waren we niet tevreden over het resultaat. Deze klacht is netjes opgelost en de werkzaamheden zijn opnieuw gedaan. Nu is het resultaat mooi geworden. Wij zijn dan ook heel tevreden met de Heide Smid!

Mooie gashaard

We zijn tevreden over de gashaard die geplaatst is. We hebben een goede voorlichting in de winkel gekregen en de haard staat goed in de nieuwe woning. Op dit moment hebben we hem nog niet aan gehad, maar dat zal in de herfst en wintertijd zeker gaan gebeuren.

wij zijn blij met onze pellet kachel van de heide Smit

Wij wilden van het gas af en in overleg met de Heide Smid hebben wij besloten voor een pellet kachel te gaan. De kachel werd geinstalleerd en na een klein aanloop probleem, wat snel verholpen werd, functioneerd hij nu naar behoren. Wij zijn ontzettend blij met de kachel, de goede adviezen en de service van de Heide Smid!

Vaklui

Ze weten waar ze het over hebben. Snelle levering Vakundige monteur

What you see is what you get.

Wij hebben een gaskachel gekocht. Prima advies, prijsstelling vrij marktconform en vervolgens een uitstekende technische begeleiding ter voorbereiding van het plaatsen en aansluiten. Dit mede door het afstemmen van de dakdoorvoer in het schuine/platte dak. Één rustpunt werd bijna dezelfde dag opgelost. Kortom: goede kwaliteit en bij Heide Smid geldt afspraak = afspraak. Wij zijn tevreden over het geheel en eindproduct.

Fijn en goed geholpen

We zijn voor een advies gesprek naar de Heide Smid gegaan. De verkoper heeft ons prima geïnformeerd welke mogelijkheden er allemaal waren. We konden hierdoor eenvoudig een keuze maken en een houtkachel uitzoeken die bij ons huis en ons gezin past. Ook de plaatsing verliep goed. Monteurs kwamen met goed materiaal.

We hopen nog lang te kunnen genieten van deze hout CV kachel!

Tot op heden hebben we onze krachtige hout CV lodge kachel nog niet aan gehad, maar we hebben al wel veel positieve reacties gehad over hoe het geheel eruit ziet! De prijs- kwaliteit verhouding mee genomen komen we uit op een 7.

Duidelijk snel en correct

Ik mis alleen nog een stukje pijp voor mijn buiten kachel! Die zou mogelijk bij laatste deel bij de afwerking in de kamer mee komen! Optie!

Vakmensen.

Fijn welkom in de winkel. Daar goed geholpen met de keuze. Wat ruis op de lijn met degene die dan vervolgens de situatie komt bekijken. Maar de monteurs die alles installeren voordat de kachel komt, helemaal top. De monteur die de kachel plaatste helemaal top. Hij staat en ik ben zeer tevreden en blij met het resultaat. Bennie en monteurs, bedankt ! Vakmensen.

Een zeer prettig en kundig bedrijf,!

Mooie kachel geleverd en goede service

Goede service we hebben een mooie hout cv kachel gekocht. Offerte was naar onze zin, maar bij het afleveren hadden we wat verschil van inzichten over de eindafrekening, maar dit is keurig opgelost door de Heide smid. Dus naar volle tevredenheid. We zijn blij met ons nieuwe hout/cv kachel, laat de kou maar komen.

In één woord: fantastisch

De kachel is geplaatst. Een droom voor ons. En hoe. De voorbereidende besprekingen, de offerte, het was duidelijk en met kennis van zaken. De installatie was geweldig en sneller dan gedacht. En dat zagen we ook terug op de factuur. Leuke mensen, hardwerkende mensen. Met zorg voor ons interieur. Van krijgen jullie een 10 met een griffel. Roelof en Sonja de Rouw

Productinformatie aangevraagd

Ik had via de mail productinformatie aangevraagd en kreeg dezelfde dag vrij snel antwoord. Dat vind ik gewoon goed! zouden meer bedrijven moeten doen! Top!

Volgens afspraak goed geregeld

Goed advies. Hebben alleen de kachel nog niet aan gehad . Geen weer voor nog haha

We zijn er erg blij mee!!

Over zowel de voorbereiding als plaatsing van de gaskachel in onze veranda zijn we zeer te spreken. Men komt afspraken na en werken erg netjes en zorgvuldig! We zijn er erg blij mee! Dankjewel!

correct te woord gestaan en geholpen

De installatie van flexibele schoorsteenpijp is keurig afgehandeld en het personeel is leuk

Goed geregeld allemaal

Vak mensen aan he tv werk

Klant Vriendelijk

Goed advies en meedenken over mogelijkheden de afspraken helemaal na gekomen. Monteurs netjes gewerkt en af gewerkt. Zeker aanbevelen bij mensen die een kachel zoeken. Super blije en te vreden klant. Groeten Henny Memelink

Alles prima verlopen. Kachel werkt goed.

Gehele ervaring was positief. Het was reeds de 3e kachel via de Heidesmit. Dat zegt genoeg.

Uitstekend geadviseerd en meedenkend en flexibel tijdens de uitvoering

Eerlijk verhaal, transparant. Mee ontwerpen tijdens de lievelingsdier. Flexibel tijdens de uitvoering en coulant (we wilden wat anders dan standaard, daardoor ontstonden niet aangekondigde meerkosten. Die waren terecht maar werden toch gedeeld. Topservice!)

Prettige samenwerking met mooi resultaat

Het hele proces van voorlichting tot plaatsing is op een erg prettige manier verlopen. Tijdens het plaatsen was er bij ons in huis een tegenvaller die door hen prima is opgelost.

Fijne service, mooi resultaat.

Fijne service, mooi resultaat.

Professioneel bedrijf.

Netjes geholpen, werkzaamheden naar wens uitgevoerd. Zijn tevreden over het eind resultaat.

Kennis van zaken en ervaring

Tijdens het voorgesprek ontstond ons vertrouwen al, mede door de duidelijk uitleg en door de totale aanpak. Aanpak en uitvoering werd gedaan door deskundige vakmensen.

Deskundig, netjes en op tijd!

Ik ben zeer positief over hoe het hele proces van verkoop tot uitvoering verlopen is. Zeer deskundig en vriendelijk personeel. Echt Top!

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.