Super geregeld

We zijn super tevreden, alles is zo goed geregeld. En wat werken jullie mannen netjes. Erg te vrede

Goed geholpen, netjes geplaatst

Wij zijn goed geholpen in de showroom, voor elke situatie is er wel kachel. Wij hebben een hoek inzethaard en daardoor beperkt qua ruimte. De verkoper denk goed mee. Na aankoop is er nog iemand komen inmeten. De installatie was met een uur of 5 gedaan. Aardige jongens die alles netjes geïnstalleerd hebben en opgeruimd hebben achtergelaten

Goede service, mooi product

Al heerlijke avonden voor de haard gehad! Houden zich aan de afspraak, keurige behandeling en nette aflevering! Heel blij mee

Alles perfect geregeld!

Vanaf offerte tot en met levering alles perfect uitgevoerd. Goede en vriendelijke medewerkers hebben alle werkzaamheden tot volle tevredenheid verricht. Kachel werkt zoals is meegedeeld.

Vakkundig

Nieuwe pelletkachel geplaatst vakkundig en met veel zorg geplaatst door Heidesmit

prima ,snelle levering en plaatsing.

ruime keuze ,en snelle levering.

Vakkundig en meedenkend

Onze elektrische kachel is geplaatst door vakkundige mensen die meedachten in oplossingen. Zij hebben het werk uitstekend uitgevoerd. Wij zijn dik tevreden over de Heidesmid.

Prima werk en service

Er is door de medewerkers van Heidesmit prima werk verricht. We hebben een mooie pelletkachel staan, vakkundig aangesloten. Wij zitten er deze winter lekker warmpjes bij. Leo en Thea van Maurik

Professionele informatie, sloop- en opbouw werkzaamheden keurig uitgevoerd, huisbezoek voor controle van benodigdheden, correcte plaatsing en aansluiting. Keurige afhandeling. Inderdaad een aanrader.

Degelijk bedrijf.

Vriendelijke verkoper. monteurs met ervaring, voor het plaatsen van de kachel , en goede uitleg gegeven voor de bediening van de kachel.

Uitstekend!

Beste Heidesmid team, Graag willen wij oprechte waardering uitspreken voor de uitstekende service die wij hebben ontvangen bij het installeren van onze rookkanalen. Vanaf het allereerste contact zijn we zeer goed geïnformeerd en geadviseerd, wat ons enorm heeft geholpen bij het maken van onze keuzes. De planning en montage van de rookkanalen verliepen absoluut vlekkeloos. De vaklieden die bij ons zijn geweest, hebben hun werk niet alleen professioneel uitgevoerd, maar ook buitengewoon netjes. Bij het inspecteren van hun werk achteraf konden we amper zien dat er überhaupt werkzaamheden hadden plaatsgevonden - een indrukwekkende prestatie! Bovendien waren we aangenaam verrast toen de uiteindelijke factuur iets lager uitviel dan aanvankelijk verwacht. Dit soort meevallers maken de ervaring natuurlijk nog prettiger. Kortom, onze ervaring met De Heidesmid is ronduit positief geweest. We zijn zeer tevreden over het hele proces en willen jullie bedanken voor jullie professionaliteit, efficiëntie en vriendelijke service. We zullen jullie zeker aanbevelen aan vrienden en familie die op zoek zijn naar vergelijkbare diensten. Met vriendelijke groet,

...

Uitstekend bedrijf dat haar beloften 100% nakomt

Enorme keuze en vakkundige medewerkers. Zeer tevreden, zowel in de winkel als bij de installatie van de elektrische haard.

Goede service en werk uitgevoerd door vakmensen

Heel vriendelijke en behulpzame service.

Kundige mensen

Mooie showroom en goede installateurs Voor ons was dit de eerste open haard voor binnen en buiten.

Erg goede communicatie en goede voorlichting vooraf. Kan bij de app voor bediening nog iets meer instructie gebruiken, maar ja hij hoeft nog niet aan in juni...

Fijn bedrijf om een kachel te bestellen.

Onze ervaring is geheel gekomen zoals wij het voor ogen hadden. Het meedenken en kijken of het allemaal wel kan en bij order bevestiging komen ze daadwerkelijk eerst aan huis om tekijken wat de benodigde spullen moet zijn voor de monteur . Van a tot z zijn wij goed geholpen.

Goede persoonlijke aandacht en service

Eind vorig jaar een mooie kachel gekocht maar voor de plaatsing bleek er van alles mis te zijn met mijn huis, zodat de kachel niet geplaatst kon worden. Met veel geduld (en liefde voor houtkachels :-)) is er meegekeken en meegedacht zodat de kachel uiteindelijk geplaatst kon worden, hele fijne service. Plaatsing werd ook vakkundig gedaan! Erg blij met mijn mooie kachel, het is echt een blikvanger in de kamer geworden. Dank jullie wel!

Fijn bedrijf dat meedenkt!

De Heide Smid heeft bij mij een lekkage vanuit de schoorsteen verholpen.. .Het was niet duidelijk wat er aan de hand was. Er hadden al meerdere mensen reparaties verricht. Zonder resultaat. De Heide Smid heeft de zaak uitgebreid onderzocht en verholpen. Ze stuurden aardige en deskundige medewerkers.Stuurden vooraf een offerte die naderhand naar beneden werd bijgesteld na het uitvoeren van de klus.Ze bellen om te overleggen en je kunt ze altijd bellen.

Vakmensen van A tot Z

Vanaf de verkoop tot en met de montage en inbedrijfstelling van onze gashaard zijn we erg tevreden over de geleverde kwaliteit en het vakmanschap van het bedrijf en het personeel. Ik beveel dan ook de Heide Smid van harte aan bij derden die op zoek zijn naar een haard.

Vakwerk

Vakmensen die het prima gedaan hebben

Moeilijke start, maar happy end.

Top verkoper, eerlijke informatie. Goede communicatie. Monteurs zijn competente vakmensen, die vlot en efficiënt werken. Bovendien goed lachs en gezellige kerels. Niets dan lof over hun werk.

Ruime keuze aan haarden, goede service.

Na een schoorsteen inspectie ivm een beginnende schorsteenbrand een goed gesprek over kachels. Onze houtkachel was bijn 30 jaar oud, dus niet erg eco vriendelijk. Showroom in Duiven bezocht en na wat rondkijken en goefe informatie een HWAM 3420 gekocht. Installatie was nog ruim een week eerder dan afgesproken. Netjes gedaan en zeer tevreden.

Erg prettige samenwerking.

Erg prettig contact. Zowel via de mail als persoonlijk. Snelle reactie op vragen. De heren hebben vakkundig en netjes gewerkt.

Halle Heideweg 16

7025 CL Halle

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.