Goed advies, kundig personeel met oog voor detail en respect voor materiaal.

Goede voorbereiding. Voorzichtig met nieuw en bestaand materiaal. Nette afwerking. Na plaatsing schone oplevering van de werkomgeving. Kundig personeel met oog voor detail en intentie dat de haard een mooi geheel moet zijn.

Ontzettende goede keus voor een kachel van de noaberschap 😃

Perfect overleg met Bennie bij de heide smid over keus van de kachel. Dag van plaatsing.....wat geweldig!! Top team in huis. Fijne samenwerking en toch zo relaxed. Vakwerk van plaatsen kachel en aftimmerwerk......zijn er blij mee. Wij sluiten 2019 warmpjes af. Heide smid....dank jullie wel.

Goede service en kwaliteit

Afspraken worden keurig nagekomen. Monteurs werken keurig en er wordt met je meegedacht!

geslaagd

betreft advies, controle en montage

Erkend bedrijf welk goed en gedegen advies geeft

Samen met mijn vrouw hebben we een goed gevoel overgehouden aan De Heide Smid B.V. We zijn goed ontvangen alles wordt rustig 1 of 2 x wanneer gewenst uitgelegd. De voor- en tegenpunten werden uitvoerig besproken. Zodoende kwamen wij uit op de pelletkachel. We moesten een aantal weken wachten voor plaatsing, zodoende hadden we besloten om zelf het rookkanaal te gaan laten leggen. Zodoende kwamen er allemaal vragen op me af, welke ik gelukkig kon laten beantwoorden door de Heide Smit. Dennis heeft voor de opbouw van het rookkanaal extra ruim gemeten (extra bochten en pijpen). Zodat we nooit te kort hadden, alles wat over was werd gecrediteerd. Wij hebben zelf iemand in gehuurd om de gaten in de kanaalplaten te laten boren.(afgestemd met Dennis, wat het exacte diameter voor het gat moet worden). Wij hebben dus zelf het rookkaneel vanaf de eerste verdieping tot door het dak gelegd. Daarna heeft De Heide Smid onze installatie beoordeeld voordat de kachel zou komen. Na een paar kleine aanpassingen door ons zelf werd de kachel een weekje later geleverd. De Kachel brandt prima, heeft een goede trek. Wat een heerlijke warmte zo....Laat de kerst maar komen!!! Rob en Annemarie Smedinga

tevreden

Prachtige open haard, goede monteurs.

Zeer positief!!

Ik ben super tevreden over de installatie en de werkwijze van de monteurs. Het eindresultaat is perfect !!

Professionele uitleg in de showroom alsook de plaatsing

Tijdens het plaatsen kun je waarnemen dat het vaklieden zijn die van wanten weten. Goed op elkaar ingespeeld en men "ziet" werk. Aftimmering netjes afgewerkt, alles netjes opgeruimd. Kortom aan te bevelen als men een haard wil. Chapeau !!!

goede kachel, prima service

vanaf binnenkomst, goed geholpen. uitleg gehad over meerdere soorten en manieren van stoken en kachels. de uiteindelijke keus is na overleg thuis beoordeelt of het ook daadwerkelijk zo geplaatst kon worden, zoals we zelf dachten. Dit werd iets aangepast. evenals de flexibele kachelpijp. de kachel is goed aan te krijgen en brand mooi zie foto via mail verstuurd

Goede vriendelijke service zowel door kantoor als monteurs.

Fijn geholpen

Goed geholpen door verkoopmedewerker. Montage ook top!

Heel mooi eindresultaat

Vakmensen aan het werk met een mooi en zeer tevreden eindresultaat! Door de gedeelde kennis op de stookavond van hout stoken weer een schone en blije stoker erbij!

Prima service en vakkundig personeel

Vakkundig personeel en keurige installatie

Zeer fijn bedrijf.

Kundig advies, goede installateur. Bedrijf wat werkt vanuit aandacht voor de klant en waarbij secuur werken vooraan staan. De hout CV-installatie is binnen de geplande tijd goed opgeleverd.

Van advies tot installatie: Top

Met recht toe recht aan advies, uitstekende installateurs ( communicatief sterk, werken netjes, nemen ‘de rotzooi ‘ mee, leveren de kachel schoon op). Zeer tevreden over het hele traject. Goed bedrijf met uitstekende medewerkers.

Perfect gemaakt.

Bij de aanschaf werden we vriendelijk en deskundig voorgelicht en met verstand van zaken door de diverse mogelijkheden geloodst. De aanschaf was dan ook snel geregeld. Het plaatsen was ook een niet te moeilijke klus. En het eindresultaat mag er dan ook zijn. We zijn zeer te vreden over de aanschaf en plaatsing.

Heide Smid heeft een ruime keuze aan kachels. De verkoper denkt goed mee en is deskundig. De installateur(s) zijn kundig en keurig. Het hele team voor en achter de schermen is klantvriendelijk. Alles was naar wens. Een echte aanrader!

Voortraject super, plaatsing wat minder

Het voortraject bij heide smid vonden wij super! We waren eerst bij een andere partij geweest en die wilde alleen van achter de pc beoordelen wat kon. Daar hadden we absoluut geen vertrouwen in. Heide smid daarentegen maakt eerst een offerte, maar laat dan ook nog iemand langs komen die alles inspecteert en kijkt of het lukt. Echt super. De plaatsing zelf ging goed, aardige mannen, alleen niet heel schoon. Hadden op onze pas wit geschilderde muren allemaal zwarte handen zitten. Daarnaast namen ze zonder overleg met ons alle (sier)attributen mee uit onze oude open haard. De haard zelf zit prachtig in de schouw. Dat hebben de heren echt heel mooi gedaan. Dus daar echt tevreden over. Alleen deed de haard het al na 2 dagen niet meer. We kregen ‘em niet meer uit en de temperatuur bleef oplopen. Gelukkig was er ‘s avonds iemand bereikbaar en heeft ons geholpen. We zouden de volgende dag terug gebeld worden. Na zelf 2 keer gebeld te hebben helaas niemand gesproken. Daarna weekend dus geen haard kunnen gebruiken. We hopen zelf gebeld te worden en dat het snel opgelost is. We zijn dus helaas nog niet tevreden.....

zeer prettig zaken doen

betrokken verkoper, prima installateurs, veel keus en mooie producten

Plaatsing is goed gegaan en de speksteenkachel stookt heel zuinig en toch lekkere warmte!

Bijzonder plezierig

Pellet en hout kachel gekocht en laten plaatsen. Alles oke en we zijn meer dan tevreden. De heidense smid heeft kwalilteit hoog in het vaandel staan p

De Heidesmid is een bedrijf dat moeite voor je doet en met je meedenkt. We zijn zeer tevreden.

Perfect geregeld! Zeer tevreden!!!

Sfeerhaard werd zeer deskundig opgehangen.

Snel vakkundig en zorgvuldig geholpen met zowel aanschaf als plaatsing

We zijn goed geholpen in de showroom en al snel was onze kachel uitgezocht. Bij controle van de doorvoer van onze "Oude" pijp thuis, werd ook gekeken of de kachel die wij uitgezocht hadden voldoende warmteopbrengst zou geven voor de hele oppvl. Op basis van deze info hebben wij besloten een andere grotere/zwaardere kachel te nemen van het zelfde merk, een HWAN. De afspraak voor de plaatsing was al gemaakt en een maand later konden wij al genieten van de heerlijke warmte. Blij mee zowel voor de warmte maar ook de sfeer en het meubelstuk dag het is. Schitterend, hadden we veeeel eerder moeten doen

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.