Netjes afgewerkt, komen afspraken na

Werken netjes, alles wordt zorgvuldig afgeplakt, en alles volgens afspraak, een bedrijf die zijn afspraken na komt , geen klachten.

Zeer tevreden, over de inlichtingen en ondersteuning in de showroom. Vervolgens is de houtkachel netjes en zorgvuldig, zelfs twee weken eerder dan afgesproken, geplaatst.

We zijn goed voorgelicht en geholpen.

De vertegenwoordiger had alle tijd voor ons en heeft alles heel goed uitgelegd. Hij vroeg hoe wij kachel stookten en heeft precies aan- gegeven welke kachel voor ons de beste optie was. Hij heeft de voor- en tegens aangegeven.

Redelijk tot goed

De levering en plaatsing was goed maar de nazorg had een hiaat . maar daar zal ongetwijfeld Corona debet aan zijn . Tijdens de plaatsing had de afdek plaat tegen het plafon niet de juiste maat . dat kan voorkomen , maar bij het tweede bezoek was dat weer zo ,min puntje . Daarna maanden niks meer gehoord tot de kachel ook niet meer wilde branden heb ik er toch maar een mailtje aan gewaagd of we nog in beeld waren . Daar op is contact met ons opgenomen en een afspraak gemaakt . De afdek plaat was en is goed en de kachel had lege baterijen en zijn vervangen en alles is weer opgelost .

Deskundig en betrouwbaar

Alles naar wens verlopen

Dit is de 2e keer dat ik een houtkachel en buis door schoorsteen heb laten installeren. Na een verhuizing. Ook dit keer weer helemaal naast wens. En in overleg is er alles mogelijk bij de heidesmid Ze weten waar ze mee bezig zijn. Prettige ervaring.. dank!!!

De Heide Smid doet wat het belooft.

Wij hebben een pelletkachel gekocht, deze is ook geplaatst. De plaatsing is volgens afspraak gedaan en tijdens de plaatsing is er met ons meegedacht.

Het advies was duidelijk en met voldoende checks of eea veilig geplaatst kon worden. De plaatsing verliep netjes en naar wens.

Zeer vakkundig geholpen, zowel in de showroom als tijdens plaatsing.

Fijne vakmensen aan het werk gehad.

Zeer professionele afhandeling

De Heide Smid werkt met zeer betrouwbare mensen die hun afspraken nakomen, denken goed mee wat past en niet past en zijn zeer ervaren en vakbekwaam in het plaatsen van de inbouwhaarden, ook al is het geen standaard situatie waar ze moeten plaatsen. Goed werk!

Waardeloos

Tijdens het plaatsen bleek dat de flexibele buis niet paste door het rookkanaal. Vooraf was dat niet gemeten. Gevolg, 4000 euro armer, en heidesmid deed er Niets aan. Maandenlang niets van gehoord, en na bijna een jaar zijn ze opnieuw komen kijken. Het zou 2 duizend euro kosten het rookkanaal aan te passen. Ik vind dat we de kosten daarvan moesten delen, immers, zij zijn de expert en deze optie was mij nooit verteld. Later door een ander bedrijf laten herstellen. Bleek dat we al een schoorsteenbrand hadden gehad en ook bleek dat ze vanaf bovenaf nooit met een flexibele buis erin hadden gekund. Dit heeft mij 1400 euro gekost om de puinzooi met Heidesmid te herstellen. Vervolgens bleven ze op de lijn komen omdat er nog een factuur van 800 euro openstond. De hoogwerker die ze destijds hadden ingezet en dus onnodig bleek, kostte 450 euro. Ik vond het rieeel er samen uit te komen. Immers, zij hadden iets geleverd wat niet volgens afspraak was. Hadden ze eerder meting gedaan, hadden ze geweten dat het rookkanaal te smal was. Daarbij hebben ze bij de kachel geen luchttoevoer gemaakt waardoor al het zuurstof wegtrok uit de woonkamer. De reactie daarop van Heidesmit was: dan zet je toch een raampje open!!!! Het andere bedrijf heeft ook dat hersteld. Communicatie is waardeloos, fouten erkennen doen ze niet en we zijn echt zo teleurgesteld in dit bedrijf. Ik raad het echt niemand aan. Je betaalt 4000 euro en gaat naar een specialist. Dat het dan zo afloopt heeft mij echt veel buikpijn bezorgd.

Netjes, correct, denken goed mee en goede service.

Wij zijn erg tevreden met de service van Heidesmid.

Super advies, verkoop en aflevering!

Van de week een kachel gekocht bij de heide smid. Klant vriendelijk, snel en vakkundig geholpen en goed aflever service. Alles is goed en duidelijk uitgelegd en word fijn geholpen met het vervoer naar huis en ook daarin werd mee gedacht! Zeker een aanrader om daar een kachel te kopen!

Vriendelijk Vakmanschap

Voor mijn houten chalet met defecte gaskachel naar de showroom getogen om een nieuwe te zoeken. Omdat ik zelf (atechnisch als ik ben) niet eens wist of er aardgas of propaangas uit de leiding kwam, stuurden ze de volgende dag iemand langs om poolshoogte te komen nemen en te adviseren ... Na een uitgebreide rondgang tussen alle verschillende opties, kosten en duurzaamheid, besloot ik een pelletkachel te kiezen. (Had er eigenlijk nooit ‘echt’ van gehoord. De pelletkachel is vorige week geplaatst. Wow! Wat een wereld ding ! De geur, de sfeer en het gemak! De installatie ging vakkundig en in overleg. Ik ben klaar voor de winter ! (Maar eerst nog even fijn de Zomer vieren!)... Dank voor de service

Professioneel en persoonlijk

De Heide Smit heeft ons professioneel geholpen op prettige en persoonlijke wijze. Verkoop en installatie zijn zeer goed verlopen.

Deskundig personeel, netjes, vriendelijk.

Zeer tevreden over onze inbouw haard. Ze hebben deze aangebracht in een bestaande situatie. Het gat was ruimer dan de nieuwe haard om dit op te vullen hadden ze diverse oplossing. Op moment van plaatsen zijn deze opties besproken en hebben we samen de voor ons optimale oplossing gekozen. De materialen hadden ze allemaal al mee waardoor ze de haard plaatsing gelijk helemaal af konden ronden. Complimenten.

Mooi product en goede service

We kregen een goed advies in de winkel en er was voldoende keuze. De verkoper was vriendelijk en we konden vrij snel tot een goede keuze komen. Plaatsing ging voorspoedig en inmiddels genieten we volop van onze heerlijke haard. Al met al een aanrader.

Prima kwaliteit en service

We hebben een houtkachel gekocht bij jullie. We hebben eerst een afspraak gehad in de showroom in Halle waar we prima geholpen zijn met info en uitleg over de houtkachel. De planning en de installatie verliepen ook naar wens. Goede communicatie en deskundige monteurs die de kachel geplaatst hebben.

Fijne communicatie en goede levering

Zowelnin de showroom als bij de installatie nette en vriendelijke medewerkers, er word tijd voor je genomen. Alles loopt zoals afgesproken en er wordt tijdig e duidelijk gecommuniceerd.

prima service.

Goede uitleg in de winkel wat de mogelijkheden zijn ,prettig geholpen en zodoende de juiste keus kunnen maken. Plaatsing en aansluiting van de kachel prima verlopen.

Geweldig bedrijf

We hebben er een kachel gekocht voor de overkapping. Ze wisten precies wat we zochten en hadden deze ook in de showroom staan. Komen van te voren meten. Binnen zes weken kachel geplaatst. Goede afwerking. Kortom we zijn er blij mee.

Beleefd en goed werk en goed gemaakt.

geweldige goed gewerkt

Wat een service!!

Wij hebben na heel goed advies van De Heide Smid een Jacobus 12 doorkijkhaard gekocht. Prachtige kachel. De montage was vakkundig en het afbreekwerk van de oude inbouwhaard werd netjes gedaan. Zelfs tijdens de montage konden we in overleg nog kleine wijzigingen doorvoeren. Na een uitgebreide stookinstructie genieten we nu van een prachtige kachel. Wij zijn zeer tevreden over de service, het vakmanschap en klantgerichtheid van De Heide Smid!

Professioneel en maatwerk

Zowel het vervangen van een verouderde houtig door een duurzame pellet CV kachel en plaatsen van een nieuwe schoorsteen en windvaan is met een prachtig resultaat opgeleverd. Persoonlijke en vakkundige advisering en zeer kundige installateurs

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.