Men denkt mee met de wensen die er zijn, alles is geweldig verlopen!

Vaklui zijn het… erg blij met het eind resultaat!

Kwaliteit, vriendelijk en professioneel

Wij zijn in Halle geweest en zeer fijn geholpen. Installatie van onze Kalfire E-One ging super en na het constateren van een pitje in het glas werd er direct actie ondernomen en een nieuw glas besteld.

Perfect.

Netjes ontvangen , thuis meegedacht en gewerkt . Erg tevreden met het resultaat.

Vanaf het begin tot aan het eindresultaat geweldig.

Bij binnenkomst bijzonder prettig ontvangen. Alle ruimte om eens rustig te kijken, en daarna alle gelegenheid om vragen te stellen. Ook het installeren van onze elektrische haard en schouw ging zoals verwacht. Al met al een goede winkel met veel show modellen, en prettige medewerkers.

goede verkoper. Uren te hoog berekend. Door recitatie minder berekend

Verkoper heeft goede uitleg gegeven en perfecte kachel verkocht. De afspraak voor plaatsing verliep slecht. Drie afspraken gekregen. Waar verschillende reden van uitstel enz. werden verteld. Risico voor gebruik hoogwerker erg duur. Hadden we beter zelf kunnen huren. Kamer was na de plaatsing behoorlijk zwart. Veel zwarte stof uit de stofzuiger van hun.

Goede voorlichting door de verkoper. Hij heeft zelf de situatie ter plekke bekeken. Heel goed meegedacht voor een oplossing voor de rookgasafvoer onder het balkon! Helaas een gaslek in de meterkast, maar na een telefoontje was er binnen 2 uur een monteur die dit opgelost heeft, en dat op zaterdag. Wij zijn tevreden tot op heden.

Zeer goede zervice en meedenken met ons als klant!

We hadden een houtkachel besteld bij Heide Smid (Halle) met levering en installatie ter plekke. Hiervoor diende het eea te geschieden zoals huidige rookkanaal schoonmaken (met ketting), dichtmetselen van de bestaande open haard, aanbrengen van flexibele pijp, stucen van de schouw, en tenslotte plaatsen van de houtkachel zelf. Natuurlijk duiken er bij dit soort projecten altijd wel wat verrassingen op, en Heide Smid wist altijd flexibel te werken en goede oplossingen te bedenken en uit te voeren. Wij zijn uitermate tevreden met de geleverde diensten en met het zeer vriendelijke en bekwame personeel!

Prima geholpen

Prettig en goed geholpen. Materiaal op tijd geleverd.

Uitstekend!

Het was al lang een wens van mij, om gezellig bij een haard met een goed boek en uitstekend smakend glas wijn ,weg te kunnen kruipen. Maar ja wat voor haard dan? Wat voor kleur materiaal, wat voor kast eronder, grootte en op welke plek in het huis komt hij dan het beste tot zijn recht? En op welke plek kon de pijp het beste doorgetrokken worden? Door de Heidesmid hier met zeer veel geduld, op een zeer ervaren manier mee geadviseerd. Het werd een gashaard. Binnen de 2 dagen was de pijp tot door het dak doorgetrokken en hing de haard. Waarna precies opgemeten kon worden hoe groot de kast moest zijn die er onder geplaatst moest worden. Er werd heel netjes snel en met humor gewerkt. Ben er erg blij mee en tot dusver, dik tevreden over de uitvoering en service!

Zeer tevreden over de plaatsing van de nieuwe schoorsteen voor de houtkachel.De uitvoering vond plaats op de afgesproken datum.Kosten bleven binnen de verstrekte raming. Er is vakkundig werk geleverd door de uitvoerende ploeg waarbij zij goed rekening met onze wensen hielden.

Flexibel & meedenkend

De Heide Smid heeft in mijn renovatie woning uit 1860 de (bijna antieke) houthaard vervangen door een moderner exemplaar. Hierbij is er uitstekend mee geacht over hoe deze zo efficiënt mogelijk geplaatst kon worden. Toen op de dag van plaatsing het niet mogelijk bleek om de bestaande buis te gebruiken hebben ze gelijk een nieuwe buis er doorheen getrokken zonder een nieuwe afspraak te moeten maken. Verder geweldige voorlichting over luchtstromen en gebruik icm een VTW en tips over het gebruik van materialen om de haard heen. En super blij met het resultaat.

Van A tot Z zoals het hoort.

Na ongeveer 2 maanden wachten werd de kachel een week eerder geplaatst door een uitvaller. Het voortraject is zeer soepeltjes verlopen. Van de afspraak in de winkel tot in huis voor de opname. Het plaatsen van de kachel was in een ruime halve dag gedaan. De monteurs waren zeer vakbekwaam en hebben zeer netjes gewerkt. Al met al een top ervaring met de Heidesmit.

Alles klopt; ontwerp, communicatie, service

Prachtige gashaard! Verkoop, installatie, service aan de telefoon en thuis, ALLES TOP! Dank jullie wel Heide Smid

zeer goed en betrouwbaar

planning afspraken op tijd vriendelijk personeel geen probleemen met de offerte en de nacalculatie bij storing (vorige kachel problematisch probleem toch opgelost) voor een goed en betrouwbaar bedrijf kies ik HEIDE SMID!!

De Heidesmid voor betrouwbaar advies en levering.

In onze woning was geen schoorsteen aanwezig. Hiervoor moest een kanaal worden aangelegd. De Heidesmid heeft ons positief verrast door uitstekend maatwerk te leveren en mee te denken en werken bij de aanleg hiervan en bij het plaatsen van de kachel. Ook hebben we hele goede ervaringen met de werknemers die bij ons over de vloer zijn geweest.

Deskundig advies, realisatie door vakmensen!

Op basis van een goed advies en een heldere offerte hebben afspraken gemaakt. Deze zijn in de uitvoering keurig nagekomen en het resultaat mag er zijn! Onze complimenten.

Prima service, vaklui!

Eerst al prima geholpen in onze keuze door Denis en later ook prettige ervaren monteurs. Een aanrader die Heidesmid!

Fijne samenwerking

Deskundig advies Zorgvuldige plaatsing Afspraken zijn prima nagekomen

Vakkundig, snel, vriendelijk en goed advies!

Wij hadden een open haard en deze is gesloopt. Daarvoor in de plaats een kachel laten plaatsen door Heidesmid. Jeroen van locatie Duiven, heeft ons zeer goed geadviseerd. Zeker gezien het feit dat we eigenlijk in eerste instantie een verkeerde kachel (straling i.p.v. convectie) hadden uitgezocht. We zijn erg blij met onze kachel die door het koudere voorjaar al verschillende dagen is aangeweest. Heerlijk!

Prima advies, prettige medewerkers, goede vakmensen

Tijdens zoektocht naar nieuwe gashaard inclusief ombouw bij de Heide Smit terecht gekomen. Mede door prettige sfeer en contact met medewerkers opdracht verstrekt. Afhandeling en inbouw prima verlopen. Alle afspraken nagekomen.

Dik tevreden. In 2 dagen, 2 haarden geïnstalleerd.

Zowel de binnenhaard als de buitenhaard tot volle tevredenheid opgeleverd.

Goede vakmensen, werken netjes en zorgvuldig en waar je goed met overleggen kunt

Perfect.

Vriendelijke monteur heeft vakkundig het rookkanaal aangebracht.

Wel een flinke prijs voor zo'n kort rookkanaal, maar het is allemaal netjes en vriendelijk voor elkaar gemaakt.

heel positief

vriendelijk ontvangen, goed geinformeerd en perfekt geinstalleerd, met zorg omgegaan met onze spullen en alles super netjes achtergelaten

Top advisering en service van begin tot eind!

Al bij het verkoopgesprek hadden wij goed gevoel bij de Heide Smid. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. De plaatsing is gedaan door vakmensen. Ook het wandmeubel is perfect en snel geplaatst. Wij gaan nog lang genieten van onze Kalfire!

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.