Denken in oplossingen

Van begint bij oriënteren tot aan het aansteken van de openhaard erg goed meegedacht. Gewoon naar de Heidense Smid gaan. Denken in oplossingen en denken ook met de klant mee.

Super blij met mijn haard

Medewerkers reageren snel en vriendelijk op vragen en de haard is netjes geplaatst. Alles ook schoon achtergelaten. Top service!

Erg klantvriendelijk en goede service

Personeel klantvriendelijk, mooie showroom, goeie service met de plaatsing van de kachel en alles wat er vooraf komt.

Fijn contact, goed resultaat

Afspraken werden nagekomen. Bij oplevering bleek de haard licht beschadigd, dit werd keurig opgelost.

Waardeloos

Het advies betrof een geheel nieuw schoorsteenkanaal. Kosten duizenden euro's. Het juiste advies had MOETEN zijn: eerst een inspectie en daarna pas een plan met offerte. Gelukkig heeft een collega deze volgorde aangehouden en uit de inspectie bleek dat het kanaal in prima staat is. Vegen, nieuwe kap en klaar. Hierdoor konden we bijna 3000 euro in onze zak houden. Ik ga hier nooit meer naar toe!!

Beste Jeannette, Bedankt voor u review en mail naar onze collega Jeroen. Graag waren wij met u in contact gekomen om deze review te bespreken. Om die reden hebben wij u gebeld en getracht per mail contact met u te krijgen. Helaas hebben wij u niet te pakken gekregen en gaf u per mail aan ons niet te willen spreken. Wij vinden het zeer spijtig dat het zo is gelopen, ons advies en inzicht is goed bedoeld op duurzaamheid en brandveiligheid. Mocht u van gedachten zijn veranderd en ons toch nog de kans willen geven om ons advies toe te lichten staat onze deur altijd voor u open. Met vriendelijke groeten, De Heide Smid

Hartstikke blij!

Snelle service. Duidelijke uitleg, alles goed geregeld

Prima ervaring!

Prima installatie en vakkundige monteurs, wij zijn zeer tevreden!

Prima installatie en de restpunten zijn netjes opgelost. Vakmensen.

Goede ervaring.

plezierige en ervaren installateur

Enige uitleg over werking en stoken van de kachel hebben wij gemist.

Monteur heeft netjes.gewerkt

We hebben al veel plezier van onze kachel

We hebben de rekening ontvangen, maar deze klopt niet helemaal. We hebben meteen gebeld en zouden teruggebeld worden. Dit is inmiddels ruim 2 weken geleden maar we wachten nog steeds op een telefoontje........

kachel plaatsen perfect maar probleem oplossen slecht.

kachel plaatsen perfect, probleemoplossen slecht.

Geweldige houtkachel!

Een prachtige kachel. Vakkundig geïnstalleerd waarbij op het laatste moment nog creatief gezocht werd naar een mooie oplossing voor een probleem.

Goed advies en keurige installatie

Als niet stoker toch de stap gezet om de boerderij van een haard te voorzien. Erg prettig ontvangen in de showroom (toen mocht het nog) in een ongedwongen sfeer en goed advies. Toen even wachten voordat de kachel geleverd werd. Met.name het aanbrengen vam het rookkanaal werd goed voorbereid en zeer netjes geplaatst....keurig gewerkt en alles werd evenzo achtergelaten...complimenten

Optimaal resultaat

Snel, goed overleg, prettige samenwerking en vriendelijk personeel.

Klacht is opgelost

Klacht is opgelost

Probleem leek ontstaan door levering maar alsnog opgelost door Joris

Service prima in de winkel en in het traject tot plaatsen toe. Plaatsen dreigde mis te gaan doordat de haard niet geleverd was. Planner in kwestie heeft dit alleen medegedeeld en voelde verder geen enkele betrokkenheid bij de klant om het te willen regelen. Gelukkig greep Joris in en werd alles alsnog geregeld!

de haard is perfect geïnstalleerd

1 dag eerder begonnen met de voorbereidingen voor de plaatsing omdat men elders niet terecht kon vanwege het weer. Vanwege de constructie was het problematisch om de buis helemaal door de schoorsteen te krijgen maar met enig doorzetten is het toch gelukt en is de haard prima geplaatst. Nu zo'n twee weken gestookt en de haard werkt perfect en volgens verwachting.

Prima service.

We zijn goed geadviseerd. De kachel was snel geplaatst. We hebben duidelijke uitleg gekregen. We zijn tevreden. Joris, prima service.

Vakkundig geplaatst, keurig

Achteraf bleek de offerte hoger uit te vallen . Eerste prijsafspraak moest begrijpelijk bijgesteld ivm dakdoorvoer. Begrijpelijk. Maar dan laatste factuur nig weer bijna €500 meer vonden wij raar. Misschien toch meer duidelijkheid omtrent nacalculatie. Gelukkig is het goed afgehandeld. Top. Klantvriendelijk

Top, zowel advies, communicatie als uitvoering.

Goed advies en vakkundig geplaatst

Zeer tevreden met de geplaatste kachel! Gedegen adviestraject, waarin ik goed geholpen ben. Er werd goed naar mijn wensen geluisterd en er is goed meegedacht om mijn wensen binnen het budget te realiseren. Plaatsing was professioneel en alles keurig achtergelaten. Fijn dat er na de plaatsing nog even tijd werd genomen voor wat praktische tips en tricks. Mensen met hart voor kachels!

Klantvriendelijk bedrijf met goede service.

Een prachtig bedrijf,aan de buitenkant zie je er niet aan af dat het zo'n mooi en groot bedrijf is. Zoveel keuze en goede service.

Goed advies en netjes geplaatst !!

Bij Heidesmit eindelijk een goed en als ‘echt’,een alternatief op een OH geadviseerd gekregen. Vriendelijk en kundig geholpen en goed geïnformeerd over de levering. Wij zijn er niet alleen tevreden over maar genieten er vooral van !!

levering zoals besproken

serieuze voorbereiding, gaf vertrouwen. plaatsing conform afspraak, nette monteurs. factuur gaf een vraag welke niet meer beantwoord werd, was kleine afwijking. we hebben desalniettemin factuur volledig betaald. Geen "after sales" , vonden wij een gemiste kans. Monteurs waren weg voordat we er erg in hadden. Wel goed werk geleverd maar had beter gekund, even een kleine demo bijvoorbeeld of iemand van sales laten bellen, was tenslotte een serieus bedrag ! We moeten de haard nog proberen, verbouwing was nog niet klaar

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.