Uitstekend uitgevoerde werkzaamheden.

Snel en vakkundig gedaan

Goede ervaring

Afspraken zijn prima nagekomen. Snelle service, aardig net, vakkundig personeel. Werkzaamheden goed uitgevoerd.

Van begin tot eind zeer klantvriendelijk en meedenkend

Goed luisteren Brede keuze Deskundig Betrouwbaar

De pelletkachel is uitstekend geïnstalleerd

Ik heb de Heide Smid als een zeer prettig en deskundig bedrijf ervaren. Vanaf het eerste bezoek t/m de oplevering van de kachel heb ik een goed gevoel bij de Heide Smid gehad. Er werd goed meegedacht om tot een juiste oplossing te komen, echt maatwerk en ben dan ook zeer tevreden.

Prima geholpen en professionele monteurs gehad

Ben zeer positief over het advies, kachel ziet er goed uit en nu maar afwachten op koeler weer zodat we de kachel kunnen uitproberen.

Zakenkundig, communicatie prima

Van het kijken naar kachels tm de plaatsing hadden we gelukkig met vaklui te maken. Heerlijk

Uitstekend bedrijf. Goede communicatie. Goed werk geleverd

Bij ons is een palletkachel geïnstalleerd. Alles prima geregeld. Geen verrassingen

Goede service en goede inzet monteurs.

Het bleek een hele klus om de pelletketel en pelletkachel bij ons thuis te plaatsen, meer werk dan ingecalculeerd, maar uiteindelijk kwam het goed. De monteurs hebben zeer hard gewerkt en het contact met Bennie hebben wij als zeer prettig ervaren. Na drie weken kregen we problemen met de warm water voorziening. William is hiervoor 3 keer bij ons geweest, waarvan 2 keer buiten werktijd. Het probleem lijkt nu opgelost.

Vriendelijk en professioneel

Mooi assortiment. De Heidesmid heeft goed met onze situatie meegedacht.

Vakkundig advies en service

Kachel is correct geplaatst door vakkundige mensen. De kamer werd goed afgedekt en nadien is de werkplek schoon achtergelaten. Dit was de 2e keer dat wij een kachel bij de Heidesmid kochten mede om de goede service en uitgebreide keuze. Enige minpuntje was dat het hout dat zou worden meegeleverd niet op dezelfde dag kwam en zonder overleg een aantal dagen zonder vooraanmelding op de stoep stond.

goede service en kundig personeel,echt top

prima ervaring,mooie zaak, veel keuze aan kachels en toebehoren

Vriendelijk en vakkundig personeel

Na de aanschaf van de kachel goed begeleid tijdens de voorbereiding voor de installatie van de kachel. Aangezien er nog wat sloopwerk moest gebeuren, het verwijderen van de oude schoorsteenmantel en er opnieuw gestuct moest worden, kwam er iemand van De Heide Smid even kijken of ze eerst het rookkanaal wilden installeren of dat dit beter later kon gebeuren ivm de stucwerkzaamheden. Daarbij ook advies gekregen waarop te letten. Na installatie van de kachel kan ik alleen maar zeggen dat we erg blij zijn met het eindresultaat.

Snel, goed en volgens afspraak de kachel geïnstalleerd.

Alles volgens afspraak gedaan. Snel, netjes en precies gewerkt. Super!

Perfect geregeld

Alles conform afspraak, zeer netjes en mooi eindresultaat!

Alles goed geregeld. En een goede aftersale.

Alles volgens afspraak verlopen en het vakmanschap is goed zichtbaar.

Pluspunten

Denken met je mee. Goed advies bij de aankoop.

Tekeningen van de open haard of een 3 D doorsturen naar in ons geval de aannemer. Openhaard kon niet geplaatst worden omdat de juiste maten en tekening bij de aannemer niet bekend was

Pluspunten

Bij De Heide Smid heb ik een paar Stihl accumachines gekocht voor de tuin. Offerte per mail was scherp en zo geregeld. Toen ik de machines op kwam halen stonden ze gemonteerd en getest klaar in de werkplaats. Uitgebreide tekst en uitleg voor het gebruik. Als extra service kreeg ik nog een onderhoudsproduct mee. Zelfs met het inladen van de spullen werd geholpen. Erg klantvriendelijk. Super service. Leroy bedankt!

Pluspunten

Werksn xchoon en netjes

Pluspunten

Heldere uitleg en communicatie, komen hun afspraken na en de installatie is probleemloos verlopen.

geen

Pluspunten

Prettig contact met Richard Hendriksen , goede uitleg, heeft verstand van zaken en tevens was er goed overleg mogelijk ivm latere aanpassing maat van de kachel.

Bij eerder bezoek waarbij we zelf rond keken werd ons teveel eigen mening van een van de medewerkers 'opgedrongen' Richard luisterde goed naar ons. Prettig!

Pluspunten

Komen de afspraken goed na en leveren keurig werk.

Zou zo niet weten

Pluspunten

Vlotte plaatsing en prettige monteurs.

Meld mogelijk gebruik van de hoogwerker in eerste offerte.

Pluspunten

Deskundig en vakbekwaam personeel Ruime keus Heldere uitleg Prettige omgang met personeel

n.v.t.

Pluspunten

Mooie winkel in Halle en Duiven Goed advies mbt de kachel Monteurs zijn vakmensen

Wordt niet te opdringerig met de verkoop

Pluspunten

prettig contact vanaf begin tot eind. kundig en goed advies. uiterst correcte monteurs. kortom tevreden klant

nvt

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.