Goed geregeld.

Van begin tot eind prima in orde, het werkt goed ook online.

Vakkundig geholpen

Bij de verkoop al direct vakkundig geadviseerd over de schoorsteen en de kachel. Bij plaatsing goede tips gekregen, eigenlijk geen negatief woord over te spreken. Bedankt HeideSmid

Wij zijn tevreden over de order afhandeling

De verkoper en de persoon die ingemeten heeft waren beide vriendelijk en vakbekwaam.

Zijn zeer tevreden!

Correct en deskundig met veel Achterhoekse vriendelijkheid.

In één woord: uitstekend!

Geweldige uitleg door dhr. Tom Smit en gunstig geprijsd. Daarnaast zeer goede en vriendelijke monteurs uit Halen.

Na enige oefening een geweldige kachel!

Het opmeten en de installatie verliep prima. Fijne deskundige mensen die netjes werken. Na de installatie hadden wij opstartproblemen. Het hout wilde niet echt branden. Alleen met de aloude kampvuurmethode lukte het een beetje. Na advies van De Heidesmid, de aanschaf van een houtvochtmeter en veel oefenen hebben wij nu een heel fijne kachel waar we al heel wat uurtjes plezier aan hebben gehad.

Het begon zo goed maar uiteindelijk niet te vertrouwen

De ontvangst was hartelijk, het advies omtrent de aankoop van een houtkachel perfect maar na de installatie begon de ellende. Plotseling kregen we een factuur i.v.m. nacalculatie van bijna 10% van het aankoop bedrag. De redn daarvoor en waarom dit is gedaan is nog steeds onduidelijk. Ook is er geen overleg geweest en zijn niet mogelijke alternatieven aangedragen. Dit neigt naar oplichterij dus mensen kijk uit met dit bedrijf, maak zeer duidelijke afspraken en laat je niet oplichten!

Top service en uitstekende kwaliteit.

Na een ongelukkige eerste ervaring met een openhaard in contact gekomen met De Heide Smid. Een ruim assortiment in beide vestigingen, ervaren en vriendelijk mensen die daar werken. Het hele traject van ontwerp tot installatie en in gebruiksname is super goed bevallen.

We hebben een fijne haard. Kregen goed advies en het is netjes geïnstalleerd.

gewoon heel goed

Klantvriendelijk en daarbij horende uitstekende communinacatie: m.n. in het afspreken en nakomen van afspraken

Ik heb redelijk goede ervaringen met het bedrijf.

Na wat strubbelingen in het begin, is alles toch goed in orde gekomen.

Mooi wark

In het begin een duidelijke offerte en snelle levering. De monteurs zijn. vakkundig en vriendelijk. Strak afgewerkt zowel binnen als buiten

Goede service en vooral nazorg

Kachel is snel geleverd; er was achteraf wat overleg nodig, maar dit is tot volle tevredenheid opgelost.

Top geregeld

Pelletkachel gezocht en gevonden bij de heidesmid. Levering en plaatsing ging soepel en snel. De plaatsing werd uitgevoerd door een deskundig monteur, die ook de tijd nam om e.e.a. goed uit te leggen. Dit is bij een pelletkachel geen overbodige luxe..... Enig minpuntje: tijdens koop gesprek is het onderhoud aan de kachel. Dit dient jaarlijks te gebeuren en in overleg met de schoorsteen veger. Maar verder is alles prima geregeld....top.

Fijn geholpen in de winkel. Goed advies over de mogelijkheden. Houden zich aan de afspraken en uiteindelijk nette montage door vriendelijke mensen. Nu genieten we van een houtkachel waarvan we van te voren niet hadden gedacht dat het op een mooie plek in huis zou lukken.

Prettig zaken doen

Goede voorlichting, vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen. Arbeidsuren op nacalculatie vielen mee. Er werd goed en professioneel gewerkt.

Goede voorlichting en aandacht bij het maken van de keuze

Gehele traject vlot en volgens afspraak gelopen, met ook na het plaatsen toelichting ten aanzien van gebruik en onderhoud.

Goed meegedacht wat de mogelijkheden zijn voor een hoekhaard en de afwerking met staal. Alles keurig in overleg.

Een goede ervaring

Snelle service en goed advies.Wel prijzig

Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen! Goede communicatie, duidelijke afspraken, uitstekende service en niet te vergeten vaklui in dienst. Weten wat ze moeten doen en aan het eind van de dag is de klus geklaard!

prettig van advies tot uitvoering

bij afkeur oude inzetgaskachel een alternatief geboden voor een andere occasionkachel, bezoek aan de showroom erg prettig geholpen en goed advies. Zowel de keuringsmonteur als de plaatsingsmonteur en de bejegening in de winkel erg prettig. Wij bevelen zeker dit bedrijf aan. Er wordt gewerkt volgens planning en afspraak op een vriendelijke en ervaren wijze.

Geweldige service en top monteurs

Kachel aangekocht en snel geplaatst door 2 vakmannen. Geweldige ervaring.

Fijne mensen goed tevreden

Fijne mensen goed tevreden alles na wens

Ruime keus en goede voorlichting

Ruime keus in de showroom. Goede voorlichting. Het in meten had beter gekunt,de persoon kan beter een tijd mee gaan met montage om ervaring op te doen. Montage ging goed ,snel en netjes.

Korte lijnen de juiste service

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.