Vakkundig geplaatst en top service.

Het plaatsen en de service is top geregeld. Ik zeg als je een kachel wil laten plaatsen ben je bij de Heid Smid aan het juiste adres.

Uitstekende service en verkoop

In het voorjaar op zoek naar een houtkachel. uitstekend geadviseerd door verkoop. De installatie verliep helemaal volgens planning. Wij genieten nu heerlijk van deze kachel. Verheug me nu al op de winter…

De service en kwaliteit zijn super

Het eindresultaat overtrof onze verwachting. Zelfs tijden de inbouw blijven ze meedenken en aanpassingen doen die het eindresultaat nog mooier maakte. We zijn dan ook meer dan tevreden met het nieuwe Pronk stuk in onze chalet.

Super, naar afspraak uitgevoerde werkzaamheden. Top

Naar een goed gesprek over de wensen en ideeën werd er een indicatieve offerte opgesteld. Deze hebben we verder uitgewerkt en naar het inmeten is er een definitieve tekening naar onze wens gemaakt. Ook het sloopwerk van de oude haard is hier in meegenomen en door de HS netjes uitgevoerd. De nieuwe haard is door de monteurs volgens tekening gemaakt, en ook kleine extra werkzaamheden werden zonder problemen mee genomen. Het waren echt installateurs/ monteurs met kennis en hebben net werk geleverd zoals verwacht. ***** TOP *****

Flexibel bedrijf met een mega hoog service level

Eerder hier al een super mooie HWAM kachel kunnen kopen. Nu had ik voor een andere kachel ook nog een binnenwerk nodig waarbij de Heide smid bij goed geholpen heeft, nadat ik verkeerd gemeten had. Kwam de Heide smid gelijk met een oplossing waarbij zij super snel konden schakelen zodat ik snel weer warm zat. Bedankt voor de goede service en snelle communicatie.

Ik raad het iedereen aan om naar de Heidesmit te gaan voor een kachel

Netjes afgehandeld! Betrouwbaar! Vriendelijk!

De juiste partij voor een perfecte haard!

Van advies in de showroom tot installatie en uitvoering door 2 ervaren monteurs zijn we helemaal tevreden met de sfeervolle kachel. Er is goed gekeken na onze situatie en met de monteurs overlegd over de wensen over de aansluiting.

Maken de gemaakte afspraken meer dan waar

Servicegerichte medewerkers die meedenken, netjes werken en alles ook weer opruimen.

Prettig bedrijf

We hebben een nieuwe kachel laten plaatsen door de Heidesmid en zijn er erg blij mee. Het staat fantastisch. Nu nog even wachten hoe de kachel gaat branden als het stookseizoen begint. De medewerkers van de Heidesmid zijn kundige mannen die weten waar ze voor staan.

Zeer mooie kachel geplaatst met deskundig personeel en goed technisch advies gekregen.

Goed geholpen in de winkel. Afspraken worden nagekomen. Monteurs zijn deskundig. Erg tevreden.

Alles goed aangelegd en gecommuniceerd

Een bedrijf met prima service die de afspraken nakomt

Onze ervaring begon met een goede ontvangst in de winkel waar we prima zijn geholpen. Alles gaat in goed overleg! Via de mail wordt alles wat besproken is nogmaals bevestigd en als er iets veranderd, wordt dat meteen besproken en zo nodig aangepast. De monteurs waren vriendelijk en hebben goed doorgewerkt waardoor ze eerder klaar waren dan gepland. Uiteraard werd dit ook weer netjes in de rekening gecorrigeerd. Kortom een goed bedrijf om zaken mee te doen.

Uitstekend product en werk geleverd!

Vanaf het 1e gesprek voelde wij al een klik. Uiteraard goed voorgelicht en uitgedacht gezien de kleine ruimte die we hebben. Levering en montage zijn perfect uitgevoerd. Goede vakmensen!!

Prachtige kachel!

Vakkundige montage. Wij zijn er erg blij mee!

Twee ervaringen.

Diverse malen achter stand van zaken rondom onze gerepareerde houtkachel aan moeten bellen zonder respons terug te krijgen m.u.v. Joris. Ophalen en uiteindelijke terugplaatsing van onze houtkachel was wel heel netjes.

Betrouwbaar, zeer vriendelijk en professioneel - echt vakmanschap

Goed advies, prettige manier van communiceren en uitstekende uitvoering van werkzaamheden met oog voor detail. Erg tevreden met het resultaat.

In 1 woord alles top

Geweldig van aankoop tot montage

Professioneel, klantvriendelijk en super correct.

Monteurs Maik en Johan leverden de kachel geweldig op en lieten geen rommel achter. De demonstratie van de kachel was ook perfect. Dank.

Prima bedrijf , vriendelijk en kont afspraak na

Ze denken mee , kachel zetten verliep voorspoedig

Geweldige service

Mooie Dovre 525CB uitgezocht na deskundig advies door medewerker van de Heidesmid in Halle. Fijn geholpen maar vooral keurig geplaatst. Super kacheltje

Men denkt mee met de wensen die er zijn, alles is geweldig verlopen!

Vaklui zijn het… erg blij met het eind resultaat!

Kwaliteit, vriendelijk en professioneel

Wij zijn in Halle geweest en zeer fijn geholpen. Installatie van onze Kalfire E-One ging super en na het constateren van een pitje in het glas werd er direct actie ondernomen en een nieuw glas besteld.

Perfect.

Netjes ontvangen , thuis meegedacht en gewerkt . Erg tevreden met het resultaat.

Vanaf het begin tot aan het eindresultaat geweldig.

Bij binnenkomst bijzonder prettig ontvangen. Alle ruimte om eens rustig te kijken, en daarna alle gelegenheid om vragen te stellen. Ook het installeren van onze elektrische haard en schouw ging zoals verwacht. Al met al een goede winkel met veel show modellen, en prettige medewerkers.

goede verkoper. Uren te hoog berekend. Door recitatie minder berekend

Verkoper heeft goede uitleg gegeven en perfecte kachel verkocht. De afspraak voor plaatsing verliep slecht. Drie afspraken gekregen. Waar verschillende reden van uitstel enz. werden verteld. Risico voor gebruik hoogwerker erg duur. Hadden we beter zelf kunnen huren. Kamer was na de plaatsing behoorlijk zwart. Veel zwarte stof uit de stofzuiger van hun.

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.