Fijn geholpen in de winkel. Goed advies over de mogelijkheden. Houden zich aan de afspraken en uiteindelijk nette montage door vriendelijke mensen. Nu genieten we van een houtkachel waarvan we van te voren niet hadden gedacht dat het op een mooie plek in huis zou lukken.

Prettig zaken doen

Goede voorlichting, vriendelijke mensen en afspraken worden nagekomen. Arbeidsuren op nacalculatie vielen mee. Er werd goed en professioneel gewerkt.

Goede voorlichting en aandacht bij het maken van de keuze

Gehele traject vlot en volgens afspraak gelopen, met ook na het plaatsen toelichting ten aanzien van gebruik en onderhoud.

Goed meegedacht wat de mogelijkheden zijn voor een hoekhaard en de afwerking met staal. Alles keurig in overleg.

Een goede ervaring

Snelle service en goed advies.Wel prijzig

Ze doen wat ze zeggen en ze zeggen wat ze doen! Goede communicatie, duidelijke afspraken, uitstekende service en niet te vergeten vaklui in dienst. Weten wat ze moeten doen en aan het eind van de dag is de klus geklaard!

prettig van advies tot uitvoering

bij afkeur oude inzetgaskachel een alternatief geboden voor een andere occasionkachel, bezoek aan de showroom erg prettig geholpen en goed advies. Zowel de keuringsmonteur als de plaatsingsmonteur en de bejegening in de winkel erg prettig. Wij bevelen zeker dit bedrijf aan. Er wordt gewerkt volgens planning en afspraak op een vriendelijke en ervaren wijze.

Geweldige service en top monteurs

Kachel aangekocht en snel geplaatst door 2 vakmannen. Geweldige ervaring.

Fijne mensen goed tevreden

Fijne mensen goed tevreden alles na wens

Ruime keus en goede voorlichting

Ruime keus in de showroom. Goede voorlichting. Het in meten had beter gekunt,de persoon kan beter een tijd mee gaan met montage om ervaring op te doen. Montage ging goed ,snel en netjes.

Korte lijnen de juiste service

Veel kennis en ervaring in huis

Klantvriendelijk en er werken kundige mensen. Komen afspraken na en doen wat ze beloven. Heel tevreden!!

Goed, snel en klantvriendelijk

Zie bovenstaande woorden

Top werk geleverd!

Zeker een aanrader, geschikt personeel die meedenken over de situatie en een oplossing .super bedrijf!

Perfect gedaan :)

Een mooi kacheltje gekocht bij De Heide Smid, die ze perfect hebben geïnstalleerd inclusief binnenpijp door de schoorsteen, afwerking van de schouw en inkorten van een gasleiding. Het ding brandt mooi en trekt als een tierelier!

Top service!

Van advies, naar aanschaf tot installatie op en top geregeld. Transparant, scherp geprijsd, eenduidig en duidelijk

In 1 woord perfect geregeld.

In 1 woord perfect geregeld.

Uitstekende service en installatie

Het gehele traject is ons goed bevallen. Vooraf goed geïnformeerd, soepele planning en de plaatsing is ook super verlopen. De heren hebben netjes en schoon gewerkt, al met al een goede ervaring.

Nette installatie en mooi geplaatst.

Nette monteurs die kundig zijn en meedenken met mij als klant.

Team is op 1 persoon na prima

De verkoper was ,in onze beleving, niet geschikt voor deze functie. Luisterde niet goed, te opdringerig, maakte fouten en ,misschien door onervarenheid, te weigeren kennis. De schouw was prima en aangenaam. De 2 personen die de kachel kwamen installeren geven wij een 9. Aangename kundige vakmensen. Gemiddeld genomen,op de verkoper na, zeer tevreden.

Betrouwbaar

Voor mij al 7 jaar het adres voor kachels service en onderhoud

Goed advies, betrouwbare afspraak, degelijke uitvoering.

Contact is prettig, er wordt gedacht in mogelijkheden, duidelijke offerte en betrouwbare levering en uitvoering.

Prettig geholpen van verkoop tot installatie!

Keurig geholpen, afspraken zijn keurig na gekomen, vriendelijke medewerkers met verstand van zaken.

Goed geregeld en netjes gewerkt

Eerlijke offerte en nacalculatie. Afspraak is afspraak. Zou wel een Achterhoeks bedrijf kunnen zijn.

Leuk contact.

Soepel in de afspraken. Kon bestelling aanpassen

Halle Heideweg 16 7025 CL Halle

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.