Fijne samenwerking

Deskundig advies Zorgvuldige plaatsing Afspraken zijn prima nagekomen

Vakkundig, snel, vriendelijk en goed advies!

Wij hadden een open haard en deze is gesloopt. Daarvoor in de plaats een kachel laten plaatsen door Heidesmid. Jeroen van locatie Duiven, heeft ons zeer goed geadviseerd. Zeker gezien het feit dat we eigenlijk in eerste instantie een verkeerde kachel (straling i.p.v. convectie) hadden uitgezocht. We zijn erg blij met onze kachel die door het koudere voorjaar al verschillende dagen is aangeweest. Heerlijk!

Prima advies, prettige medewerkers, goede vakmensen

Tijdens zoektocht naar nieuwe gashaard inclusief ombouw bij de Heide Smit terecht gekomen. Mede door prettige sfeer en contact met medewerkers opdracht verstrekt. Afhandeling en inbouw prima verlopen. Alle afspraken nagekomen.

Dik tevreden. In 2 dagen, 2 haarden geïnstalleerd.

Zowel de binnenhaard als de buitenhaard tot volle tevredenheid opgeleverd.

Goede vakmensen, werken netjes en zorgvuldig en waar je goed met overleggen kunt

Perfect.

Vriendelijke monteur heeft vakkundig het rookkanaal aangebracht.

Wel een flinke prijs voor zo'n kort rookkanaal, maar het is allemaal netjes en vriendelijk voor elkaar gemaakt.

heel positief

vriendelijk ontvangen, goed geinformeerd en perfekt geinstalleerd, met zorg omgegaan met onze spullen en alles super netjes achtergelaten

Top advisering en service van begin tot eind!

Al bij het verkoopgesprek hadden wij goed gevoel bij de Heide Smid. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. De plaatsing is gedaan door vakmensen. Ook het wandmeubel is perfect en snel geplaatst. Wij gaan nog lang genieten van onze Kalfire!

We zijn echt super geholpen, netjes geplaatst

naar volle tevredenheid

De plaatsing gebeurde door Johan en Herman, twee zeer bekwame kachelinstallateurs, zorgvuldig, bedreven en met oog voor detail. Het overleg met de firma Gesink (Erwin) met betrekking tot de locatie waar de hoogwerker moest komen te staan verliep eveneens vlekkeloos.

In Corona tijd een afspraak gemaakt. Prima te woord gestaan en een mooie Hwam kachel uitgezocht. Heide Smid kwam voor de montage eerst kijken hoe de situatie was. Nog voor de afgesproken datum is de kachel gemonteerd en als het weer frisser wordt, kunnen we lekker gaan stoken. We kunnen dit bedrijf zeker aanbevelen.

Netjes geholpen, goed advies Vakkundig geplaatst door vriendelijke heren.

Zeer vakkundig, klantvriendelijk en behulpzaam

Wij zijn door de Heide Smid geholpen nadat wij een schoorsteenbrand hadden. Na de brand is Joris bij ons geweest om de situatie goed te bekijken en op basis daarvan vakkundig advies te geven. Het contact is altijd zeer prettig geweest! Vervolgens is het monteursteam een nieuwe kachel inclusief pijp en ombouw komen monteren. Dit is zeer vakkundig gedaan en details zijn onderling afgestemd. Kortom we zijn heel erg blij met het resultaat en willen daarom De Heide Smid zeker aanraden.

Nette aanleg van een rookkanaal en zuinig brandende houtkachel.

In ons huis moest een rookkanaal aangelegd worden langs een route die door verschillende bedrijven als 'uitdagend' werd beschreven. Uiteindelijk hebben we toch voor de Heide Smid gekozen omdat dit bedrijf met het meest doordachte plan van aanpak kwam. Na een eerste inspectie op locatie werd het rookkanaal in een paar dagen keurig aangelegd en weggewerkt. De kachel is geplaatst en alles daarna netjes opgeruimd. De houtkachel brandt nu mooi. Eerlijk is eerlijk; de Heide Smid was niet de goedkoopste. Maar ze hebben aan de verwachtingen voldaan en prima werk geleverd.

Aankoop van de inzethaard ging prima ondanks de destijds geldende coronamaatregelen. Plaatsing was ook goed, netjes gewerkt en de inzethaard is perfect geplaatst! En hij doet het ook goed, zeker nadat we de online cursus van De Heide Smid hebben gevolgd! De haard geeft veel warmte, meer dan de openhaard die we eerst hadden. Erg tevreden dus!

Flexibele mensen

De juiste informatie voor een houtkachel.

Eindresultaat is goed

De eerste kennismaking in de showroom was erg positief. Helder, duidelijk en transparant. Het verdere traject hebben wij als ondersteunend ervaren en er werd goed meegedacht. Over de uiteindelijke uitvoering minder tevreden, terwijl het eindresultaat prima is. De verwijdering van de oude buis in het rookkanaal was snel en netjes geregeld. Vervolgens hebben we heel erg duidelijk de wens moeten uitspreken dat we iets op een bepaalde manier geregeld wilden hebben. Na de enigzins denigrerende opmerking klant is koning werd er uitvoering aangegeven. Soort van, want helemaal naar wens was het nog niet en ondertussen al bedacht dat we snel iemand anders gingen vragen voor de verdere uitvoering van de schouw. Opvallend dat deze mensen zonder enige aarzeling en problemen uitvoering aan onze wensen konden geven. We hebben het gevoel overgehouden dat wanneer er een dag werk gepland staat, maar men eerder klaar is - dit vrije uren oplevert. Dit zal vast niet zo zijn, maar heb dit wel zo ervaren. Daarna moest er een afspraak gepland worden voor het plaatsen van de kachel, daar is nog wel de nodige tijd over heen gegaan. In de offerte is voor het plaatsen van de kachel de nodige tijd gerekend. Bij navraag bleek dat er uit wordt gegaan van een ruime berekening, 5 uur inclusief reistijd. Voor het plaatsen van een klein kacheltje terwijl alles helemaal gereed was, dit werd nog eens extra bevestigd bij binnenkomst door de monteur, bleek uit de nacalculatie dat er toch meer uren dan begroot nodig waren. Wel heeft de laatste monteur erg netjes gewerkt en extra service geleverd.

Deskundig, gaan zeer netjes te werk.

Ik kreeg een grondig vooronderzoek bij de aansluiting van de houtkachel. Daarbij kwam veiligheid als nummer 1 aan bod. Goede adviezen en bij het aansluiten is er heel netjes gewerkt.

Goed advies, vakkundige inbouw

Goed advies op maat door Robert. Daarna goede bespreking voorwerkzaamheden en offerte. Later is kachel er vakkundig ingebouwd in bestaande schouw. Erg tevreden.

Snelle service en echt top allemaal

Prima verlopen

Prima verlopen

Denken goed mee, en goede uitvoering!

Na een schoorsteenbrand met de heidesmid in contact gekomen. Pakte het direct fijn op en waren heel eerlijk over hoe en wat. Gewoon duidelijk. Thuis op de bank direct mee denken over mogelijkheden. De uitvoering van de werkzaamheden gebeurde vakkundig! We zijn heel blij met het resultaat!

Heel super kachel

Ik vind heerlijk kachel en het doet wat het belooft. Ik was alleen teleurgesteld omdat onze afspraak was uitgesteld was. Maar we zijn verder heel tevreden, ook de communicatie met medewerkers was prima.

Perfecte service en heerlijke warmte

Door de goede service was duidelijk dat we via De Heide Smid onze nieuwe hout kachel wilden hebben. Ze hebben de schoorsteen gereed gemaakt en onze droom kachel geplaatst. Inmiddels hebben we in de korte periode dat we hem hebben er al heel veel plezier van gehad. Wij raden daarom De Heide Smid zeker aan als je op zoek bent naar een mooie kachel en de bijbehorende service.

Erg mooie haard en vriendelijk personeel

Mooie winkel met deskundig en behulpzaam personeel

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.