Prima bedrijf. Kachel geleverd en geplaatst volgens afspraak.

Het betreft een gaskachel met propaangas uit flessen ( wij hebben een gasloos huis). Wel jammer dat er gasflessen van een erg duur merk werden geleverd met een statiegeldsysteem. Die flessen waren in onze directe omgeving ook niet om te ruilen dus dat was niet erg praktisch. De flessen hebben we wel gewoon weer kunnen inleveren dus alles is uiteindelijk wel goed gekomen.

Super bekwame en vriendelijke service

De HeideSmid kan ik echt aanraden. Een prachtige kachel Hase Lima waar ik 70 weken op moest wachten. In de tussentijd is vakkundig het rookkanaal aangebracht en voor de tussenliggende tijd hebben ze een super oplossing geboden waardoor ik heerlijk van een houtkachel heb kunnen genieten. Vakkundige vriendelijke mensen die hun afspraken nakomen!

DESKUNDIG met hoofdletters

Top advies, voor opname thuis en installatie. Van harte aanbevolen!

Afspraken goed nagekomen en prima werk geleverd.

Goede voorlichting gehad en er is goed met ons meegedacht. Kachel is netjes geplaatst, zelfs iets eerder dan gepland. Wij zijn zeer tevreden.

Voor kwaliteit betaal je nou eenmaal

Kwalitatief goede producten en dito personeel. Komen netjes op tijd en werken zorgvuldig. Volkomen volgens afspraak. Offerte was nagenoeg gelijk aan de eindfactuur, dus geen verrassingen.

Betrouwbaar en klantvriendelijk ..ons kent ons

Omgang met monteurs prima, werkzaamheden gingen vlot en soepel. Ook advisering bij ons 1e bezoek helemaal fijn. Alle tijd en goed advies.

Redelijk tot goed.

+ Vlotte en correcte installatie van de Houtkachel. - Oude kachel zou hierblijven. Menheeft helaas de afvoerpijpen van de oude kachel meegenomen en vernietigd. Schadepost van ca 150 €

Prima, alles netjes uitgevoerd

Goed.

Duidelijke info en nakomen van afspraken

Na offerte even gebeld of alles OK overgekomen was. na acceptatie duidelijke info over afspraken/datum controle en plaatsing. Vriendelijke monteurs netjes afgeleverd en ingebouwd.

Een zeer fijn en professioneel bedrijf.

Zowel de offerte als uitvoering van de plaatsing van de kachel waren erg goed. Er werd snel en schoon gewerkt. De na calculatie was ook prima. We zijn erg tevreden met de Heide Smid.

Een woord is voldoende: perfect

Keurig op tijd. Er werd netjes gewerkt. Goed overleg bij vragen. Geen stofboel en rommel nadat de klus was geklaard.

Vakkundig en netjes gewerkt

De Heide Smid heeft bij ons een inzethaard geplaatst. Dat is een type gesloten haard die je in plaats van de open haard plaatst, zonder uitgebreid hak- en breekwerk. Er komt in de nis van de open haard een haard (met deur) waardoor het rendement enorm toeneemt. De Heide Smid heeft vakkundig advies gegeven en zeer netjes werk geleverd.

Top geregeld

een mooie kachel en zeer kundig gemonteerd. We zijn er blij mee.

Top advies en uitvoering.

Heide Smid geeft goed advies, wij zijn vanuit Halle door verwezen naar Duiven omdat daar een collega werkte die onze vraag beter kon beantwoorden. Heel erg goed dat dat gedaan werd. Onze ervaring met Denis, Joris en Wiliam is erg positief. Nauwkeurigheid is het motto. Er wordt niets aan het toeval overgelaten. Super!!!! Groeten Dim en Toine van der Stoep

Goede kwaliteit

Vakmanschap en inzicht

Gashaard volgens afspraak geleverd

Prettig personeel, plaatsing in goede samenspraak met ons. Werkten efficient. Ook de nazorg werd goed ingevuld.

correcte afhandeling

Vanaf het moment van de bestelling in de winkel werden alle afspraken goed nagekomen. Het advies in de winkel en thuis bij het plaatsen van de haard waren prettig.

Super betrouwbaar bedrijf!

Vriendelijk peroneel in de winkel, goede verkoper (met verstand van zaken), afspraken werden keurig gemaakt (en ook nagekomen) , leveren en aanleg ging super en netjes (ook het beschermen van vloeren en schilderwerk ging prima en opruimen was ook tot in de puntjes). De kachel doet het fijn! Echte vaklui die de boel installeren en aftimmerden! Gewoon super!

Van advies tot aan het eindresultaat top service!

Wij hebben een perfect advies gekregen van jullie met een krappe planning. Deze is mooi op tijd behaald en we zijn erg blij met de houtkachel!

Zeer goed geholpen en de levering uitstekend

Volgens afspraak geleverd en vakkundig gemonteerd.

Prima ervaring

De Heidesmid neemt de tijd om om je goed te informeren en ook om latere vragen te beantwoorden De ondertekening van de begrote offerte is gevolgd door een deskundig huisbezoek waarbij alles is ingemeten. Veiligheid staat hierbij hoog in het vaandel. De plaatsing van de houtkachel en noodzakelijke aanpassingen aan de schouw zijn vakkundig uitgevoerd (zegt een pietje precies).

een slechte werknemen kan er een zootje van maken.

tijdens plaatsen had een werknemer van Heide Smid geen zin volgens ons, het was bijna weekend. ondanks onze hulp ging hij er als een haas vandoor.

Duidelijk en eerlijk

Professioneel bedrijf met flexibele mensen. Zeer tevreden over het resultaat.

Kennis en vakmanschap komen samen wat resulteert in een super eind product.

goed en vakkundig geholpen en helpen je overal mee. niets is teveel en denken mee om er iets moois van te maken.

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.