Kennis en vakmanschap komen samen wat resulteert in een super eind product.

goed en vakkundig geholpen en helpen je overal mee. niets is teveel en denken mee om er iets moois van te maken.

Goede service vriendelijke communicatie! Prima ervaring

Alles prima geregeld

Kachel netjes op afspraak geleverd en geplaatst.

Erg professioneel en klantvriendelijk

Bij De Heide Smit zijn wij erg klantvriendelijk geholpen. Tijdens de installatie bij ons thuis werd er erg netjes gewerkt en alles weer schoon achtergelaten. Zeer tevreden over de uitleg van de kachel en natuurlijk het eindresultaat.

Vakmensen

Prachtige haard thuis en vakkundige installatie

super vakmensen snelle service alles netjes achtergelaten

Topservice, is al de 8e kachel dei door Heide Smit werd geplaatst

SUPER goed bedrijf

Alles was erg goed geregeld en werkt uitstekend ! Ik ben ontzettend blij met mijn kachel nu zit er warmpjes bij.

Super, snel geleverd en gemonteerd

Na een controle van de huidige situatie kon de kachel snel worden geleverd en gemonteerd door klantvriendelijke en kundige monteurs.

Deskundig advies en goede service

De installateur werkte zeer netjes en gaf goede (stook)adviezen

Goede voorlichting en er wordt netjes gewerkt.

na een goede voorlichting over welke kachel erbij ons zou passen. Werd deze na de bestelling snel geleverd en werd de kachel geplaatst. Men ging niet eerder weg, voordat zeker was dat de kachel goed trok en de pijp voldoende hoog was. Mijn complimenten voor het het team dat de kachel heeft geplaatst.

Vakkundig, vriendelijk en houdt zich aan afspraken!

Wij hebben meerdere zaken met de Heidesmid geregeld de afgelopen tijd. Met allen in het bedrijf van verkoper, monteurs tot de mensen van de planning, alles verloopt even prettig in alle opzichten. Dit bedrijf levert prima vakwerk en kan ik iedereen aanbevelen! Erna

prima bedrijf die de afspraken nakomt en net vakwerk leveren.

Vaklui met no-nonsens die weten wat ze doen.

Voor een houthaard een professioneel advies en hoogwaardige kwaliteit in uitvoering

Op zoek naar een houthaard hebben we een afspraak gemaakt bij de Heidesmid in Halle. Na het aangeven van onze wensen hebben we een goed advies gekregen, en na een huisbezoek een plan voor uitvoering. Alles is keurig geïnstalleerd en genieten inmiddels volop van onze haard.

Super bedrijf

Goed bedrijf met goede service en kwaliteit. Je wordt goed voorgelicht met veel verstand van zaken. De service bij plaatsing van de kachels is goed en de materialen die bij installatie worden gebruikt zijn ook van heel goede kwaliteit waardoor de afwerking van het rookkanaal er erg mooi verzorgd uitziet!

Prima service, lange levertijd

We hebben een prima ervaring bij de Heide Smid gehad. Vriendelijk geholpen in de winkel en voldoende expertise bij de verkoper. De offerte was duidelijk en het inmeten en plaatsen ging ook prima! Wel erg jammer dat levertijd meerdere maanden in beslag nam.

vakkundig ,correct en volgens afspraak kachelpijp geplaatst

werkzaamheden volgens offerte en voorafgaande bespreking op locatie uitgevoerd. top gedaan

Prima service, een mooie kachel en een uitstekende monteur.

Mooie houtkachel gekocht, goede voorlichting en een zeer bekwame monteur.

Goed advies, meedenkende verkoper (Joris) en eerlijk!

Ik ben keurig geholpen met een goed en eerlijk advies. Tussendoor bellen/mailen is geen probleem. Snelle en goede reacties. Superblij met het resultaat en de heerlijke warmte!

prima product en goed werk afgeleverd

De uitleg in de winkel in Halle was goed en we werden goed voorgelicht omtrent de juiste keuze van een bepaalde kachel en de aanpassing van het rookkanaal. De werknemers van Heidesmid hebben de kachel keurig geplaatst en het rookkanaal voorzien van een flexibele rvs-buis.

Fijne club: vanaf het eerste advies tot en met plaatsing en nazorg.

We werden tweemaal prima geadviseerd in Halle. Levertijd was even een aandachtspuntje. Maar uiteindelijk ook volgens afspraak deskundig geplaatst. Kosten mbt materialen en werkzaamheden werden transparant doorberekend. Prettige mensen!

Fijne service Graag willen we jaarlijkse veegbeurt 0ok door jullie Iss die mogelijkheid er??

Afspraken worden nagekomen

Het kostte even wat tijd en moeite om duidelijkheid te krijgen over de uitvoering van de werkzaamheden maar dat is naar tevredenheid opgelost

Een perfect bedrijf

Ze komen de afspraken perfect na, wij hebben er de Hary Leenders Kilo gekocht en is geplaatst alles netjes volgens afspraak een topbedrijf en super tevreden

Top service en top kwaliteit

Zeer tevreden over hoe professioneel ik ben geholpen vanaf het eerste moment tot en met de plaatsing. Ook na de plaatsing nog vriendelijk te woord gestaan met advies over hoe het beste te stoken. De kachel zit er mooi in. Zeker een bedrijf om aan te raden!

Betrouwbare producten en service.

Houtkachel besteld, geheel volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd Alleen een afwerklijst ontbrak en die is wat later aangebracht.

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.