Prima service, lange levertijd

We hebben een prima ervaring bij de Heide Smid gehad. Vriendelijk geholpen in de winkel en voldoende expertise bij de verkoper. De offerte was duidelijk en het inmeten en plaatsen ging ook prima! Wel erg jammer dat levertijd meerdere maanden in beslag nam.

vakkundig ,correct en volgens afspraak kachelpijp geplaatst

werkzaamheden volgens offerte en voorafgaande bespreking op locatie uitgevoerd. top gedaan

Prima service, een mooie kachel en een uitstekende monteur.

Mooie houtkachel gekocht, goede voorlichting en een zeer bekwame monteur.

Goed advies, meedenkende verkoper (Joris) en eerlijk!

Ik ben keurig geholpen met een goed en eerlijk advies. Tussendoor bellen/mailen is geen probleem. Snelle en goede reacties. Superblij met het resultaat en de heerlijke warmte!

prima product en goed werk afgeleverd

De uitleg in de winkel in Halle was goed en we werden goed voorgelicht omtrent de juiste keuze van een bepaalde kachel en de aanpassing van het rookkanaal. De werknemers van Heidesmid hebben de kachel keurig geplaatst en het rookkanaal voorzien van een flexibele rvs-buis.

Fijne club: vanaf het eerste advies tot en met plaatsing en nazorg.

We werden tweemaal prima geadviseerd in Halle. Levertijd was even een aandachtspuntje. Maar uiteindelijk ook volgens afspraak deskundig geplaatst. Kosten mbt materialen en werkzaamheden werden transparant doorberekend. Prettige mensen!

Fijne service Graag willen we jaarlijkse veegbeurt 0ok door jullie Iss die mogelijkheid er??

Afspraken worden nagekomen

Het kostte even wat tijd en moeite om duidelijkheid te krijgen over de uitvoering van de werkzaamheden maar dat is naar tevredenheid opgelost

Een perfect bedrijf

Ze komen de afspraken perfect na, wij hebben er de Hary Leenders Kilo gekocht en is geplaatst alles netjes volgens afspraak een topbedrijf en super tevreden

Top service en top kwaliteit

Zeer tevreden over hoe professioneel ik ben geholpen vanaf het eerste moment tot en met de plaatsing. Ook na de plaatsing nog vriendelijk te woord gestaan met advies over hoe het beste te stoken. De kachel zit er mooi in. Zeker een bedrijf om aan te raden!

Betrouwbare producten en service.

Houtkachel besteld, geheel volgens afspraak geleverd en geïnstalleerd Alleen een afwerklijst ontbrak en die is wat later aangebracht.

Fantastisch en perfecte service

Blij met de aankoop van een nieuwe dichte houtkachel. Bij het inmeten was de conclusie dat het kanaal totaal niet in orde was voor een dichte houtkachel en er zelfs van binnenuit de boel opengebroken zou moeten worden om een nieuw kanaal aan te leggen. Voor ons een grote shock hier hadden we totaal niet op gerekend. Hadden zelfs al hun stookcursus gevolgd om verantwoord en deskundig te kunnen stoken, waren hier al blij mee. Helaas moesten we besluiten om van de koop af te zien en hadden verwacht dat hier terecht kosten aan verbonden zouden zijn. Het positieve bericht kwam dat De Heide Smid onze situatie kon indenken en daarom geen kosten in rekening heeft gebracht. TOP service. Heel jammer dat we nu geen houtkachel hebben maar we komen zeker terug als de mogelijkheid er wel is. Super bedankt.

Goede voorlichting, vakkundige, vriendelijke monteurs

Goede voorlichting en advies gehad over diverse kachels. Installatie voorverkenning en de eigenlijke installatie verliepen soepel en in goede sfeer. Blij mee :)

Klantgericht en klantvriendelijk

Twee vriendelijke medewerkers op bezoek gehad voor plaatsing voorzethoutkschrl en nieuwe flexibele pijp. Vlot en schoon werk afgeleverd. Nog uitleg over hoe te stoken. Wij zijn zeer tevreden over de werkzaamgeden. En ja, de kachel brandt prima.

Hoge servicegraad en kennis.

Wat ons overtuigde bij de 1e kennismaking om met De Heidesmid verder te gaan, was het integere advies. Later bij het opstellen van de offerte werd dat beeld weer bevestigd, zo ook bij de installatie van de pijp en kachel. Praten niet mee, maar denken mee. Ook de afterservice met de stookavond die wij bezocht hebben was een aanvulling

Prima meegedacht en prachtige haard

Goed meegedacht over het ontwerp, planning werkzaamheden prima op orde en conform afspraken geleverd.

Werk uitvoering goed Fin afwikkeling slecht

Kachel montage goed echter Fin afwikkeling slecht na ontvangt vd faktuur heb ik een mail geschreven dat vlgs mij een onderdeel niet geplaatst is Anderhalve week terug heb ik de mail ingediend echter tot op vandaag geen reactie vervolgens heb ik zelf gebeld voor reactie ,men zou mij terug bellen echter dit is nog steeds niet gebeurd Zo ga je niet met een klant om,daarom mijn negatieve commentaar Na bovengenoemd schrijven is door Heidesmid direct contact opgenomen en alles naar wens op 39 nov jl opgelost dus nu wel zeer goede beoordeling

Prettig

Prettig overleg in Halle Zeer klantgericht. Goede adviezen. Prettige en deskundige uitvoering . Administratieve kant ook prettig en duidelijk Ik ben erg blij met mijn nieuwe hout kachels .Ze doen het heerlijk. Het draaiplateau is ook erg leuk en bevalt goed. Kortom heerlijk

Flexibel en professioneel

Denken mee, flexibel en plaatsen de kachel en pijp vakkundig. Superblij met de houtkachel, makkelijk te stoken. En het systeem werkt dusdanig dat er een volledige verbranding is.

Goed vooroverleg, duidelijke afspraken, prima uitgevoerd.

Goed vooroverleg, duidelijke afspraken en een prima uitvoering bij het aanbrengen van een flexibele pijp in de bestaande schoorsteen.

keurige service, net werk geleverd, we zijn zeer tevreden

Kachel doet het fantastisch

aardige kundige mensen, denken actief me. keurige plaatsing vd kachel en nazorg. heb de heidesmid al aan diverse mensen aanbevolen.

Geweldig.

Fijne monteur, alles in overleg.

Top product(en) geleverd met een geweldige service!

Zeer goede ervaring met Heide Smid. Vanaf ontvangst toen we ons gingen oriënteren tot aan de de levering en montage van onze houthaard was ronduit top! Goede informatie in alle rust, oogevolgd door een uitgebreide offerte. Prijs / kwaliteit is erg goed.

zorgvuldig

goede adviezen, attent, meedenkend voortvarend

Halle Heideweg 16 7025 CL Halle

Over De Heide Smid B.V.

De Heide Smid is een bedrijf dat zich heeft gespecialiseerd in de verkoop en plaatsen van haarden en kachels, duurzame verwarming, rookkanalen en schouwen. Tevens leveren wij een groot assortiment tuinmachines en woonaccessoires. Met eigen werkplaats en magazijn. Alles wordt in eigen beheer geïnstalleerd en onderhouden.