Werkt, maar ontvingen te weinig larven tegenover onze bestelling

Jammer genoeg kregen we maar 70 tal larven, waarvan 5 dood. We hadden er 100 besteld. Graag zouden we er nog willen bestellen, omdat we wel merken dat het effect heeft.

Snelle levering en vriendelijke afhandeling

De bestelling is snel geleverd met een persoonlijk kaartje erbij. Erg vriendelijk!

Goede informatie.

Gemakkelijk goederen online besteld voor afhaling, dag nadien kreeg ik telefoontje met de vraag wanneer ik er juist om zou komen. Er is een prima afspraak gemaakt. Bij afhaling ook uitgebreide uitleg gekregen over het gebruik van het artikel.

Bedankt

Na het uitblijven van mijn pakket was ik niet blij. Na telefonisch contact met de Boomdokter was er blijkbaar een mis communicatie bij de leverancier . Dit is rap rechtgezet en ondertussen is het pakketje ook toegekomen. Bedankt voor de uitleg. Grt Rita

Vlug antwoord op gesteld probleem

Degelijk antwoord op de vraag naar een product tegen wolluis.

zeer goed

zeer goed

Snel,met goed advies

Ik ben erg tevreden over het gemak van bestellen, de informatie die ik heb gekregen, en de kosten en snelheid van verzending, omdat het pakketje toch naar Nederland moest! Hartelijk dank

Bestrijdingsmiddel

Bestrijdingsmiddel tegen emelten gekocht. Snelle levering.

Goede kwaliteit en goed advies

Snelle levering met bijgaand goed advies. Persoonlijk geschreven kaartje erbij. Klantvriendelijk

Nog geen ervaring.

Hallo, Tot op heden 14-05 19:48h heb ik nog steeds mijn pakje niet ontvangen, natuurlijk zal de drukte door de Corona problemen daar niet vreemd aan zijn. Ik stuur een bericht van zodra ik het ontvangen heb. Met vriendelijke groeten, Frans Vercaemer. Uiteindelijk is alles goed gekomen. Na de correcte tussenkomst van De Boomdokter werd de zending goed ontvangen.

Professioneel

Nuttige en professionele info. Steeds bereid tot verder helpen waar nodig. Goeie producten.

Snelle levering & goeie service

Ik kwam via een Google search op deze pagina terecht. De bestelling verliep vlot en was erg snel geleverd. Persoonlijke opvolging & advies over hoe het product te gebruiken. Heel erg tevreden!

Kwaliteit wint altijd !

Betrouwbare webshop, van mensen die weten waarover ze spreken. Snelle verzending, heldere communicatie en betrouwbaar. Webshop van een fysieke winkel !

TOP!!!

Snelle service en mooi verpakt aangekregen.

snelle service

goede ervaring

goede service en goed advies

Blij te zien dat er een Belgisch bedrijf is dat een goede, makkelijke website heeft, goed advies geeft en efficiënt werkt.

uitstekende service

Een uurtje nadat de goederen geleverd waren kreeg ik een mailtje met nog wat tips om het product correct te gebruiken en als er nog vragen waren mocht ik ze gerust stellen. Voor mij is dat een uitstekende service!

Mijn rozen zijn vrij van bladluizen!!!

mijn rozen hebben niet meer te lijden onder de aanval van bladluizen, zalig; ook een deel van de lieveheersbeestjes uitgezet op de bessen struiken, die nog een paar slechte blaadjes hebben, fijn product die beestjes!! Dank U wel. Indien ik een Adalia tweestipje spot zal ik bijzonder fier zijn!!

kwaliteitsproducten met een snelle levering aan huis

goede tips van de boomdokter himself

Duidelijke communicatie, snelle levering

Boomsdokter communiceert duidelijk, snelle levering. Goed verpakt, duidelijke handleiding. Het eindresultaat zal nog even op zich laten wachten. (Zoals alles in de tuin) :-)

de werking van de kersenvliegval en de priumenmotval zal moeten uitwijzen of deze producten even goed zijn als de snelheid van levering. Hoop doet leven.

Perfecte afhandeling bestelling

... met handgeschreven advies!

Zeer tevreden van de producten en service

Ik ben zeer tevreden over de service en de producten die de boomdokter aanbied. Met vragen kan je steeds terrecht en je krijgt een zeer duidelijk advies terug. Een aanrader dus.

Over De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/