Ik vond direct wat ik nodig had . Met goede informatie en snelle service . Pakketje kwam goed aan . Goed en stevig verpakt met de nodige uitleg hoe je te werk gaat met het gekochte product. Dus kort gezegd “ uitstekende service”

Duidelijk en goed advies .

Vragen om advies worden meteen beantwoord. Je krijgt netjes antwoord en een behandelingadvies ( vaak biologisch). Dat vind ik erg prettig.

goede service

ik heb gebeld over het product en kreeg goede info. Levering ging vlot, dus prima!!

Levende larven verstuur je best niet vlak voor het weekend

Prijs en snelheid van verzending waren perfect, maar als je een product waarbij uitdrukkelijk vermeld wordt dat je het direct moet uitzetten of maximaal 1-2 dagen in de koelkast kan bewaren met de gewone post verstuurt, dan zorgt de minste vertraging ervoor dat de larven het weekend doorbrengen in niet-helemaal-ideale omstandigheden. Er zat nog leven in het doosje, maar ik durf er geen getal op plakken hoeveel van de 100 er nog hun ding gaan doen.

Snelle en prima service!

Snelle en prima service!

Service rapide

Service rapide Emballage parfait

Mijn bestelling is WEL ontvangen

Na de tweede poging (na de fout door de kourier) is mijn pakketje wel geleveerd, bedankt!

Beste Zhanna, wat jammer om te horen dat je bestelling nog niet aangekomen is. Hij is hier de dag na je bestelling vertrokken. En zit blijkbaar vast in een sorteercentrum in Nederland. Ik heb vandaag al een nieuwe doos naar je laten vertrekken. Die kan je dus normaal morgen ontvangen. Je mag me steeds bellen of mailen indien je langer dan normaal op je levering moet wachten, dan helpen we uitzoeken wat het probleem is. Mvg, Mieke

Bestelde goederen via online.

Mijn voor de 2de maal online, via webshop, bestelde goederen werden weer snel bezorgd. Spijtig de laatste maal werd het op een verkeerd huisnummer geleverd waar er heen en weer getelefoneerd werd en waar ik zeer vriendelijk en professioneel geholpen werd.

Kennis van zaken

Snelle levering bij online bestellingen.

Snelle en correcte levering. Super tevreden van alle info en opvolging. Top!!!

helaas werken zakjes met lieveheersbeestjeslarven niet

Het pakketje met lieveheersbeestjeslarven ontving ik in goede orde De bijgeleverde witte zakjes vulde ik met de larven en hing deze stevig met nagels in de boomstam dichtbij de plek waar ze het werk moeten gaan doen. Helaas waren bijna alle zakjes na 1 windvlaag eraf geschuurd. De nagels zitten nog in de boom, de zakjes met inhoud weg of half leeg. Geen succes helaas. De witte bijgeleverde zakjes zijn niet bestand tegen wind. Inmiddels een reactie gehad van de boomdokter op zich handige tips alleen had ik gehoopt op een tegemoetkoming in de kosten of een ander alternatief. Ik zit deze zomer helaas nog steeds met bladluis

Reactie 1: Beste Susanna, wat jammer om te horen dat de zakjes bij je afscheurden. We raden steeds aan om de zakjes vast te hangen aan de stam met duimspijkers, op deze manier geef je meer steun aan de zakjes, ofwel kan je ze tussen de blaadjes hangen met een wasspeld. Daar vangen ze dan ook minder wind. De beoordeling hier op kiyoh is gericht op de ervaring met ons als leverancier en niet zozeer op de inhoud van het product. Mvg, Mieke Reactie 2: Beste Susanna, Ik vind het jammer dat je verwacht dat wij tegemoetkomen in de kosten. Ik stuurde je (zoals ik naar iedereen doe) de mail met de track en trace door. Hierbij leg ik nog eens uit hoe je dit het best kan gebruiken voor het product dat je kocht. Daarin stond nog eens dat je punaises of wasspelden moet gebruiken. Het is dan aan jou natuurlijk om deze aanbeveling op te volgen of niet. Je kan dus zeker nog eens de adalia gebruiken om je te helpen in de strijd tegen de bladluizen, maar hang deze dan mooi in de boom bij de aantasting in de zakjes met wasspelden op. Ik hoop dat ik je zo nog kon veder helpen. Mvg, Mieke

Voor ons, tot hiertoe het beste product !

Het betreft een parking van 100 vierkante meter bedekt met Carrara split Toegepast 's morgens, 'avonds, alles uitgedroogd ! één week later, blijven "onkruid" en gras weg met uitzondering van paardebloem en distels, die terug opkomen, een tweede behandeling is nodig Het is het beste resultaat bekomen sinds de intrekking van Weedol

Snel en goed!

Zoals verwacht!

Prima en klantvriendelijk

Goede site, duidelijke uitleg en instructie. Prijs / kwaliteit is ook goed.

Persoonlijke support gecombineerd met een vlotte levering

Product werd heel snel geleverd. En toen bleek dat wij niet thuis waren, en het hier om levende algen gaat, kreeg ik er een persoonlijk mailtje bovenop om aan te geven wat er met mijn pakje gebeurd is en of dat een impact zou hebben op mijn product of niet. Aangezien het mijn eerste keer was dat ik bij de Boomdokter besteld heb, was ik aangenaam verrast door zulke service. Ik kom zeker terug!

Larvetec : weg met kale gazonplekken

Jarenlang last gehad van lelijke kale plekken in het gazon, dit is met het jaarlijks behandelen met Larvetec toch wel serieus verbeterd. ik gebruik ook de Birchmeier aquamix om het product te sproeien, gemakkelijk en de juiste dosering meteen. Het goedje stinkt wel hard.

Zeer klantvriendelijk

Goede en uitgebreide info gekregen Snelle reactie

Een snelle en correcte levering

UItstekend produkt

Snelle werking. Top Product

Des gevraagd prima advies, correcte aflevering en goede kwaliteit van de Hedra.

Des gevraagd prima advies, correcte aflevering en goede kwaliteit van de Hedra.

Snelle levering en goed advies

Wegens goed advies product gekocht bij de boomdoctor

Snelle reactie en levering. Prima tips! En “ nacheck” of alles oké is, en weer waardevolle informatie!

top!!

Nadat dat ik erachter was wat mij gazon aan het vernietigen was, met Google bij de Boomdokter uitgekomen. Advies gekregen, uitgevoerd en klein jaar later top gazon!!

Duidelijkheid over de levering, duidelijkheid over het product én het gebruik ervan, top!

Duidelijk, helder en toegankelijk. Ik krijg als klant het gevoel dat ik jullie, door de heldere communicatie, perfect zou kunnen bellen als er iets niet helemaal gewenst loopt met het product of ik extra vragen heb. Die toegankelijkheid zorgt voor veel vertrouwen!

Over De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/