Bijl nog niet ontvangen.

Kan nog niet oordelen.

Beste Marc, ik begrijp niet goed waarom ik maar een 6/10 krijg, je had ons gevraagd om de zaag in week 50 te bezorgen. Dit is deze week, gisteren werd hij voor je klaargemaakt en vandaag vertrekt hij zodat je je bestelling morgen kan ontvangen. Kan je na de ontvangst je score daarom nog aanpassen? Alvast bedankt.

Een eerste ervaring

100% tevreden professioneel materiaal (Zaag!)

Zeer deskundige verkoper.

Ik kreeg een heel goed persoonlijk advies over het gebruik van snoeischaren en werd hier zelfs speciaal voor teruggebeld!

betrouwbaar en correct

de specialisatie zit hem vooral in de kennis van bomen en plantsoenen en wat minder in het mechanische deel nodig voor dit onderhoud.

Perfect!

Februari 2019 Catalpa bomen bestelt met stamhoogte van 2 meter. 10 dagen later werden ze geleverd zoals bestelt samen met de boompalen, boomband en speciale potgrond voor bomen. Nu november 2019 en ben zeer fier op mijn bomen. Ze zijn mooi gegroeid. Perfect wat ik wenste. Service, materiaal en bomen zoals het hoort.

Gewoon goed

Zeer vlot en correct Zeer vlot en correct, en met de nodige uitleg

duidelijke website, goed advies en snelle response bij vragen

duidelijke website, goed advies en snelle response bij vragen

gewoon goed.

goed verder geholpen.

Zeer vlot en correct

Zeer vlot en correct, en met de nodige uitleg

Besteld wat uk nodig had. Gelijk een mail ter bevestiging. Alles goed ontvangen. Al 4 keer spullen besteld altijd goed

De Boomdokter super, UPS dramatisch

Service en opvolging van De Boomdokter was dik in orde, maar UPS als koerier is het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet : Geen enkele link tussen bestelling en levering (noch het adres, de firma of de goederen werden vermeld) ! ! ! , belofte van levering online en levering zelf met drie dagen verschil, zeer onduidelijke mails ivm de track & trace met opdringen van lidmaatschap enz. De Boomdokter is ok, nu nog een andere professionele koerier . . .

Adequaat, vriendelijk

De vraag om Wouter de Boomdokter te beoordelen kwam een paar uur voordat het bestelde geleverd werd. Toen ik per email berichtte dat het pakje niet gekomen was werd prompt geantwoord, vriendelijk dat het zou worden uitgezocht.

Prima service, snelle levering, persoonlijke groet in de doos.

De bevestigingsmail liet enige tijd op zich wachten. Daardoor enige onzekerheid of alles wel goed gegaan was.

goede service

keurig netjes verpakt met goeie beschrijving er bij

Snelle en correcte levering

Onze bestelling werd heel snel geleverd. Het persoonlijk briefje erbij was een leuke verrassing. Blij met deze leuke attentie!!

Zeer vlotte en professionele service

Opmerkelijk hoe gepassioneerd en klantvriendelijke jullie zijn! Heel fijn om bij jullie te bestellen en met een duidelijke en gericht advies. Ik kan geen minpuntje bedenken.

De perfecte partner voor online aankopen.

Een vlotte , snelle levering. Overzichtelijke bestelbon. Extra informatie over buxusmot een pluspunt.

Top service!

Advies met kennis van zake en geen moeite teveel.

Vlotte en snelle levering; vriendelijk antwoord op mijn mail.

Vlotte levering

Positieve ervaring.

Volmaakte service.

Alles verliep perfect. Maar de Belgen zijn echte zagemannen. Sommigen eisen volmaaktheid.

Zeker aan te raden👍

Zeer goede uitleg en en service na verkoop👍

heel goed

snelle levering, vakkundig

• Betrouwbaarheid
  • Kennis & Vakmanschap

Over De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/