Vlotte levering!

Vandaag besteld en morgen in huis! Goed ingepakt en op de website een duidelijke beschrijving. Leuk om een persoonlijke note te ontvangen,dat zie je eigenlijk nergens meer! Nog geen idee of de Larvetec werkt. Net gisteren er op gegooid. (Stinkt erg! Mag best even vermeld worden op de website) Maar als dat ook niet werkt,nemen we volgend jaar kunstgras! ;)

alles klopt

Super eenvoudig opzoeken, bestellen, betalen. Snelle levering met keuze om bestelling op plek rondom huis te plaatsen. Goed geregeld.

Prima en snelle service

Fijne webwinkel. Goed en persoonlijk advies. Vaak een leuke notitie op het bestelde artikel.

Snel bezorgt .

Bestelde produkt reeds gebruikt volgens voorschrift, nu hopen dat het gras in een betere conditie raakt!

Snelle levering, zorgvuldige verpakking.

Zie boven.

Goed geholpen

Met prima uitleg,goed geholpen

Goede info en snel geleverd

Zeer tevreden, nu nog hopen dat profijt goed werkt

Netjes, snel en duidelijk.

Netjes en snel de aaltjes tegen de slakken ontvangen, speciaal ingepakt op ijs met duidelijke instructies. Of de aaltjes hun werk goed doen weet ik nog niet maar, ga ik van uit. :)

Goede ondersteuning

Verpakt met koelelelment om het product op de juiste temperatuur te bezorgen.

Alles in orde

Het zijn geen aliens, ze weten wat de planeet nodig heeft. Service is goed

zeer heldere en duidelijke informatie

praktische informatie

Ok, maar geleverde heeft beschadiging

Vanochtend het pakket opengemaakt. Waar het alimnium deel begint van de snoeiischaar zit een klein knikje <10 graden) , waardoor het eerste deel wat uit het lood hangt. De schaar werkt voor de rest prima, maar ik ga er van uit dat zo’n knikje biet hoort. Wanneer het ‘t aluminium bovendeel niet verzwakt is het mij best. Zo wel, dan gaarne reparatie of omruil. Verder was inline boeken ok, opvolging en bevestiging ok, snelle levering ok en de website met advies ook ok.

Beste Robert Jan, bedankt voor je berichtje. Is het mogelijk om mij een foto te bezorgen van de snoeischaar zodat ik kan zien wat je juist bedoelt? Ik weet niet juist welk stukje het is. Indien dit een fout is of een probleem door het transport, wordt deze uiteraard teruggenomen en ontvangt u een nieuwe. Mvg, Wouter

Zeer snel geleverd

Vriedelijk kaartje erbij!Dat doet plezier!

Ik heb zeer goede ervaring en als ze beloven terug te bellen ...... doe ze dat ook. - ook al hebben ze het daar soms heel druk

Zeer snelle levering

Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

Topadvies

Advies en oplossing voor het probleem telefonisch ook steeds bereikbaar of wordt binnen het uur teruggebeld indien afwezig

De levering/betaling van HumuForte-Larvetec is probleemloos verlopen.

Het resultaat moeten we nog afwachten, vandaar die 4 sterren.

Bestelling heel vlug geleverd !

Bestellen gaat vlot, levering snel, ben zeer tevreden ,mijne latere bestellingen zijn zeker voor herhaling vatbaar !

super verpakt!!

bestelling snel en goed ontvangen

het product larvetec en de sproeier moet ik nog voor de eerste maal gaan gebruiken. Al snel en goed ontvangen

topservice

snelle levering met een persoonlijke noot! Product (larvetec) lijkt vooralsnog goed te werken. Nog een dosering besteld kan nu dit jaar doorkomen en kijken hoe het er volgend jaar bij staat. Erg benieuwd maar resultaat op dit moment is een mooi groen gazon (dat was wel anders :-()

Alles netjes ontvangen. De aaltjes zaten niet in het eerste pakket, daar een mail over gestuurd. Reactie kwam heel snel. Aaltjes worden rechtstreeks vanuit de kwekerij verstuurd en waren onderweg. Volgende dag had ik ze in huis. Ook fijn dat er nog even wat extra tips in een mail werden gestuurd

Heel erg fijn en correct!

Het was een heel erg stinkend goedje maar het helpt fantastisch? Ik ben er heel erg blij mee dank jullie wel!

duidelijke online uitleg en snelle service

Tof dat er een persoonlijk kaartje bij zit. Je vergat er wel bij te zeggen dat larvetec verschrikkelijk stinkt en dat je dat dus niet moet sproeien vlak voor je bezoek krijgt ;-). Het is geen goedkoop product, dus ik hoop dat het ook echt werkt!

Over De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/