Perfecte aankoop

Net de boomschaar geprobeerd. Snijdt door de takken als boter. Snelle perfecte levering. Ik heb in het totaal wel 11 mails gekregen van De Boomdokter (meestal eentje in het Nederlands en eentje in het Engels) + nog 2 van DPD. Dat is misschien wel van het goede te veel. :-)

Goede service had een probleem met mijn kliever en binnen de week was het probleem opgelost

Steeds goeie raad en materialen voor bosbeheer.

Ik heb al verschillende materialen gekocht om (brand) hout te behandelen. Nog pas een groot kliefmachine aangeschaft. (Maar ik hou er eigenlijk niet van om telkens een mail van Kiyon te krijgen voor een beoordeling te geven.)

Dik tevreden

Eerste uren gekliefd met "onze Jansens" en die doet wat hij moet doen . Dus tevreden. Uw "nieuwsmails" zijn steeds verzorgd en worden door mij steeds doorkeken en bepaalde stukken gelezen . Als beroeps sierteler is voor mij niet alles nieuws natuurlijk, maar je gebruikt via mail en website de nieuwe media voortreffelijk . Vriendelijke groet,

bij de boomdokter heb je nog een persoonlijke aanpak

Ik ben prima verder geholpen ook een goede service toch niet onbelangrijk!

PAS NIEUWE KLANT

ZEER MOOIE SIDE

Vriendelijke man met kennis en iemand die zijn woord houdt , vlugge levering !

Bij aankoop van een oculeer mes = een slijpsteentje , wou ik nog enkele inlichtingen betreffende oculeren . Ik heb alleinlichtingen opeen deskundige manier gekregen. Een aanrader !!!!

Leerlijk ,interessant

Vooral de kinetische kliever was interessant goede uitleg hierover

Het was een heel intresante dag

Het was super intresant omdat we de machiene mochten uit proberen en dan de super goede informatie van de boomdokter. En dan het leuk ontvangst met koffie en de vriendelijke mensen was het een mooie zaterdag voormiddag.

vlot en goed

prima informatie en persoonlijke benadering. Keurig!

zoals het moet

Correcte werkwijze en levering

Snelle en correcte levering

Snoei- en takkenschaar besteld en die werden twee dagen later keurig verpakt thuis geleverd. Prima en snelle service !

vertrouwelijk

besteld, betaald en klaar bij ophalen

Goede ervaring.

Ondanks misverstand is toch alles onmiddellijk in orde gekomen. Zeer snelle reactie en communicatie.

Beste Marc, ik begrijp niet goed waarom ik maar een 6/10 krijg, je had ons gevraagd om de zaag in week 50 te bezorgen. Dit is deze week, gisteren werd hij voor je klaargemaakt en vandaag vertrekt hij zodat je je bestelling morgen kan ontvangen. Super bedankt Marc! :-)

Een eerste ervaring

100% tevreden professioneel materiaal (Zaag!)

Zeer deskundige verkoper.

Ik kreeg een heel goed persoonlijk advies over het gebruik van snoeischaren en werd hier zelfs speciaal voor teruggebeld!

betrouwbaar en correct

de specialisatie zit hem vooral in de kennis van bomen en plantsoenen en wat minder in het mechanische deel nodig voor dit onderhoud.

Perfect!

Februari 2019 Catalpa bomen bestelt met stamhoogte van 2 meter. 10 dagen later werden ze geleverd zoals bestelt samen met de boompalen, boomband en speciale potgrond voor bomen. Nu november 2019 en ben zeer fier op mijn bomen. Ze zijn mooi gegroeid. Perfect wat ik wenste. Service, materiaal en bomen zoals het hoort.

Gewoon goed

Zeer vlot en correct Zeer vlot en correct, en met de nodige uitleg

duidelijke website, goed advies en snelle response bij vragen

duidelijke website, goed advies en snelle response bij vragen

gewoon goed.

goed verder geholpen.

Zeer vlot en correct

Zeer vlot en correct, en met de nodige uitleg

Besteld wat uk nodig had. Gelijk een mail ter bevestiging. Alles goed ontvangen. Al 4 keer spullen besteld altijd goed

De Boomdokter super, UPS dramatisch

Service en opvolging van De Boomdokter was dik in orde, maar UPS als koerier is het schoolvoorbeeld van hoe het niet moet : Geen enkele link tussen bestelling en levering (noch het adres, de firma of de goederen werden vermeld) ! ! ! , belofte van levering online en levering zelf met drie dagen verschil, zeer onduidelijke mails ivm de track & trace met opdringen van lidmaatschap enz. De Boomdokter is ok, nu nog een andere professionele koerier . . .

Adequaat, vriendelijk

De vraag om Wouter de Boomdokter te beoordelen kwam een paar uur voordat het bestelde geleverd werd. Toen ik per email berichtte dat het pakje niet gekomen was werd prompt geantwoord, vriendelijk dat het zou worden uitgezocht.

Over De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/