Snelle en goede verkoopservice

Bestelde product werd snel geleverd en paste in de brievenbus! Zeer tevreden.

Zelfs ongevraagd advies en raad bekomen. Top service.

Betrouwbaar

Duidelijke website en goede producten

Kwaliteitsproducten

De boomdokter levert snel, zelfs als het niet op voorraad is (rechtstreeks van de producent). Prima service dus...

Snelle afhandeling,product !

snel geleverd, alles zoals het hoort !

alles perfect !

Alles is naar wens verlopen

Alles naar wens verlopen

Snelle levering, prima spullen

snelle en correcte levering

Ik heb het product nog niet gebruikt maar ik zeer tevreden over de snelle en correcte levering. Van zodra ik het product gebruik laat ik nog iets weten.

Kwalitatief en professioneel

Vlotte opvolging van bestelling (wel beetje veel updates van bestel- en leverstatus), pakket verzorgd geleverd en product correct gekoeld verpakt zonder overbodige zaken.

Uitstekend !

Een duidelijke website en een vlotte levering.

Mijn 1é aankoop is prima verlopen.

Ik ben voldoende geïnformeerd over de aankoop en levering zoals het moet zijn. Norbert

Larvetec doet niet wat het belooft.

Ik ben begonnen met aaltjes uit te zetten tegen de engerlingen. Hier moet je geduld mee hebben eer ze hun werk doen. Meer dan een maand geleden heb ik Larvetec samen met de Aquamix gekocht. Vol goede moed ben ik begonnen in de tuin. Na de eerste dag zag ik inderdaad dat de vogels wegbleven en dat er al een klein stukje gras groener werd. Ik heb toen nog telefonisch contact gehad met de boomdokter (vriendelijk en met uitleg). Ik was toen super tevreden. Maar na enkele dagen waren de vogels er al weer en maakten van onze tuin weer oorlogsgebied. Opnieuw heb ik Larvetec op het gras gedaan. Na enkele dagen alweer groot feest voor de vogels (kraaien, eksters en merels)in onze tuin. Op mijn laatste schriftelijke vraag naar de boomdokter heb ik zelfs geen antwoord meer gekregen... Ik heb ondertussen goedkope vogelnetten gekocht en gespannen over het gras. Nu kunnen er geen vogels meer op en zie je het gras wel herkomen! Nu nog wachten tot de aaltjes hun werk gaan doen en hopelijk binnenkort weer gezond gras... Jammer van het vele geld ...

• Would you recommend us? No

Beste Jan, Bedankt voor je mailtje, jammer te lezen dat je niet tevreden bent over de larvetec. We mochten je mailtje waarover je schrijft goed ontvangen op 14/9 deze werd 2 uur later beantwoord, waarschijnlijk heb je deze mail over het hoofd gezien. De larvetec zal (zoals ik in de mail schreef) er niet voor zorgen dat de vogels niet meer komen. Ze maken je gras sterker en vitaler waardoor het terug zal herstellen. De vogelnet kan je inderdaad gebruiken om de vogels weg te houden, dit is een prima idee van je. Ik lees ook dat je gras er terug begint door te komen, dit is uiteraard dankzij de larvetec. Ik wens je alvast een mooie, groen grasmat terug! Mvg, Wouter

Hoe kan ik jullie beoordelen? Ik heb anderhalve week geleden een bestelling gedaan én betaald maar n

Na telefonisch contact waarbij ik specificeerde dat bestelling niet meer nodig was werd de bestelling vlot geannuleerd en betaling teguggestort

Beste Luc, bedankt voor je mailtje. Ondertussen hadden we al telefonisch en via mail contact over de bestelling die inderdaad te lang op zich liet wachten. De kwekerij had ons hiervan helaas niet op de hoogte gebracht. Jammer dat ik je ondertussen niet meer kon verder helpen met het goede alternatief. Uiteraard werd je betaling reeds teruggestort. Ik hoop je volgend jaar alvast terug te kunnen helpen. Ik wens je alvast een mooie herfst en winter toe. Mvg, Wouter

snelle afhandeling van bestelling

snelle afhandeling van bestelling

Snelle levering en goede prijs

corect

goede omschijving producten en juiste afhandeling

Duidelijke info/advies & degelijke service

Nooit miserie !

Vriendelijke en bekwame service

Ik heb 3 maal een produkt on-line besteld.Makkelijke webside. Duidelijke communicatie. Als het produkt werkt zoals het beschreven wordt, weet ik nog niet. Het is larvetec: tegen de engerlingen in het gras en taxus kever. Dat zullen we pas volgend voorjaar te weten komen !

Levering volgens afsprak

Zeer goede website. Je wordt bij ieder aspect van bestelling op de hoogte gehouden. Indien er dingen vermeld dienen te worden,krijg je onmiddellijk een bericht. Zeer vriendelijk bij telefonische inlichtingen.

Zeer tevreden van bestelling en duidelijk communicatie

top-communicatie en levering

dinsdag het product Larvetec besteld samen met de sproeier, 4 dagen later mooi aan huis geleverd. Dit is normaal nog sneller, maar de sproeier moest nog even afkomen van de leverancier. Dit werd proper gecommuniceerd. Ook contact gehad met de after-sales (had per ongeluk een 'Maldegem'- levering afgerekend ipv een gewone levering in Belgie) en ook dit werd snel en accuraat behandeld. Tot nu toe een tevreden klant. Hopelijk doet de Larvetec nu ook zijn werk :-)

Zeer behulpzaam en correct

Goed materiaal, eerlijke prijs, makkelijk besteld en snel geleverd

Perfecte online shopping ervaring, aangevuld met degelijk advies op de website en de youtube channel.

Over De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/