Klantenservice staat centraal

Begin deze zomer een houthakselaar gekocht via de webshop De Boomdokter. Ik had reeds een positieve ervaring met deze shop bij de aanschaf van wat klein tuingereedschap in het verleden. Door de deskundige informatie van Wouter konden we snel een keuze maken welke hakselaar we precies nodig hadden. Toen na levering bleek dat de bijgeleverde cardan een 10 tal cm te kort was, werd in overleg zonder probleem een passend exemplaar nagestuurd. De machine is nu reeds enkele maanden tot volle tevredenheid in gebruik en we hopen op nog veel jaren snipperplezier.

Top product!

Veel last van emerlingen! Goed resultaat behaald, de grasmat is goed hersteld!

Resultaat afwachten

Correcte levering maar het resultaat moet ik nog afwachten.

Echt goed

Goede kwaliteitsartikelen, bereikbaar en informatieve site!

Topprodukt.

Geen enkele slak meer in mijn serre.

Uitstekende ervaring

Snelle levering Snel in het beantwoorden van vragen Kortom : een uitdtekend bedrijf

heel tevreden

Ik ben erg tevreden over de snelle service en de persoonlijke groet bij mijn pakje!

Slecht

Ik had mijn bestelling niet compleet gekregen. Achteraf een mail binnen gekregen met uitleg hoe dit kwam. Al snel de rest van de bestelling binnen gehad. Met een persoonlijk geschreven briefje. Dat vond ik zeer netjes. Bedankt.

Response from the business owner

Beste Petra, het spijt me om te horen dat je nog geen reactie van me kreeg. Door de drukte net voor het verlof had ik hier inderdaad de tijd nog niet voor gevonden. Ik moest even wachten op de productie van het insectenhotel waardoor je het 2de deel van je bestelling iets later mocht ontvangen. Het eerste deel mocht je wel direct ontvangen. Normaal breng ik onze klanten steeds op de hoogte als het wat langer duurt dan verwacht. Ik wens je nog een goede bestrijding en fijne vakantieperiode toe. Mvg, Mieke

perfect

Snelle levering, prima uitleg en de aaltjes werken prima.

Veel te lange levertijf

Bestelling geplaatst op 9/6, 10/6 mail ontvangen dat er eind juni zou geleverd worden. Op 4/7 nog steeds niets ontvangen

Response from the business owner

Hallo Lorenzo, Er zijn dit jaar inderdaad leveringsproblemen bij veel firma's, ook bij Fiskars. Bedankt voor het telefoontje zopas. Ondertussen na heel wat inspanning konden we je toch nog verder helpen met al een deel van de levering. Van zodra de rest binnen is, stuur ik je dit onmiddellijk op. Ik wens je alvast veel werkplezier! Mvg, Mieke

Duidelijke informatie en fijne service

Vriendelijke bediening en degelijke uitleg. Vlotte communicatie en levering.

Ik ben zéér tevreden over de adviezen die ik aangereikt kreeg.

We hadden last van een echte slakkenplaag en wilden advies hoe we dat het best konden aanpakken. Bij een eerste telefonisch contact kreeg ik het advies om aaltjes in te zetten. Deze konden redelijk snel worden geleverd en omdat we ze zelf wilden ophalen zou ik worden gebeld als de aaltjes binnen waren. Eenmaal in Maldegem werden onze vragen duidelijk uitgelegd en kregen we en passant ook nog advies over Engerlingen en Emelten en hoe het gevraat onschadelijk te maken. Kortom heel tevreden naar huis gereden en de adviezen uitgevoerd. Er zijn nog matig slakken in de tuin en bij de Engerlingen en Emelten moeten we nog wat geduld hebben. We zijn zeer tevreden en werden vriendelijk geholpen. Ik zal zeker nog eens gebruik maken van de adviezen en het assortiment van de Boomdokter.

Snelle levering en uitleg

Na levering van mijn pakket heb ik een mail geschreven die snel werd beantwoord waardoor ik niet met een vraag bleef zitten. Perfect!

Snelle, flexibele levering

Bij mijn online bestelling maakte ik een fout in adres. Ik stuurde een mailtje na met de correctie en dit werd onmiddellijk in orde gebracht. De bestelling kwam snel en perfect toe.

Correct en vriendelijk

Mijn bestelling werd snel en juist afgehandeld.

Larvetec werkt prima tegen junikevers !

Snelle levering na telefonische raadgevingen van verkoper. Herstel gazon is uiteraard nog af te wachten. Dankuwel !

Alle bestelde goederen waren prima in orde

De gekochte gereedschappen zijn in perfecte staat aangekomen.

Puike service met goede raad erbij!

De boomdokter heeft mij nooit ontgoocheld bij mijn bestellingen. Bovendien levert men er telkens alle nodige informatie erbij.

Prettige site en snelle levering!

Prettige site en snelle levering!

Vlotte levering & goede adviezen

Goed advies om mijn buxus te behoeden van de buxusmot.

Duidelijke website, tevreden!

Via Google op website van boomdokter terecht gekomen. Duidelijke uitleg bij de producten. Bestelling plaatsen ging vlot en was goed op te volgen. Leuke persoonlijke nota erbij. Kortom, zeer goed!

TOP

Ben tevreden met de artikel wat men gestuurd werd , en nogmaals bedankt voor de bijgeleverde steun . Twijfel, geen probleem, contacteer De Boomdokter. Groet

Prima uitleg betreffende de mogelijkheden, snelle levering, produkten doen ook wat er van gezegd wordt. Kortom zeer tevreden

Doeltreffend en betrouwbaar !

Na eerst telefonisch de nodige info gekregen de bestelling geplaatst.

Bestelling professioneel afgehandeld en tijdige levering

Goede productomschrijving Larvetec - bestelling gemakkellijk te plaatsen en levering te volgen.

About De Boomdokter

De Boomdokter onderzoekt, adviseert en verzorgt, bomen en tuinen. Wouter's uitstekende kennis en jarenlange ervaring zijn de motor van zijn expertise. Een stukje van die expertise deel ik op mijn blog https://deboomdokter.be/blog/ Mijn activiteiten omvatten onder andere: - gericht advies rond uw bomen (onderhoud, beheer en/ of behandelen) - onderzoek op bomen (gezondheid, stabiliteit, …) - uitvoeren van boomverzorgende werken - verkoop van getest gereedschap waar ik zelf mee werk - delen van kennis rond onderhoud en verzorging van bomen en tuin via facebook, youtube en blog https://deboomdokter.be/blog/