goede service!

~Binnen afgesproken tijd geleverd en product was precies zoals ik had aangegeven!

Ok!

Telefonisch goed op weg geholpen, snelle levering, prettig!

Gewoon uitstekend

Prima levering. Lekker dichtbij.

Top kwaliteit

Heel mooi hout, recht, goed afgewerkt en prima geleverd. Ik ben er heel blij mee

Precies op maat

Ik was benieuwd of het heel nauwkeurig was, maar het was uiterst nauwkeurig gezaagd. Goed beschermd verpakt en heel handig als je zelf geen goede machines hebt om het hout te zagen.

Zeer goede service en kwaliteit

Waar problemen opgelost kunnen worden doet dit bedrijf dat. MDF beschadigd tijdens transport werd zo snel mogelijk opnieuw verzonden en geleverd. Materiaal werd eerder verzonden omdat ik het op korte termijn nodig had. Accurate communicatie per mail. Een heel fijn bedrijf.

Snel geleverd en goed materiaal.

Goede service en vriendelijke mensen!

Fantastische

Wij zijn zeer tevreden over opmaatzagen.nl. Er is heel goed meegedacht over bepaalde punten. De kast is zeer makkelijk in elkaar te zetten door de duidelijke tekening die meegeleverd wordt. Ik kan het echt iedereen aanraden.

Goeie webshop, niet duur en snelle levering. Ik kom zeker terug!

Super goed geregeld!

Bij Op Maat Zagen Punt NL, bestelde ik m’n hout en kreeg het supersnel. Ik hoefde alleen maar te mailen of bellen en kon zo soepel mijn hout bestellen. Binnen no time stonden mijn spullen paraat en alles thuis, keurig gezaagd op maat. Ik vind Op Maat Zagen.nl ijzersterk, die leveren echt geen half werk. Al het hout is behoorlijk in prijs verlaagd en ook heel nauwkeurig voor de klant gezaagd.

Perfect op maat!!!

Perfect op maat!

Helemaal top

Bij de bouwmarkt konden ze me niet helpen, de afmetingen waren te smal om door hun gezaagd te worden, bij opmaatzagen was de klus snel geklaart. Ik had 52 stukjes nodig en op elk stuk stond de afmeting. Ideaal. Ook de bezorging verliep vlekkeloos kortom echt een aanrader.

perfecte zaag service

duidelijk met veel keuze

Goede snelle service

Goede snelle service perfect op maat

snel en goed

snel en goed

Prima service!

Goede en snelle levering.

Precies wat ik zocht!

Voor iemand die niet vaak klust en niet veel klusspullen heeft, was OPMAATZAGEN een uitkomst! Aflevering was ook prima.

Perfect product gekregen waar ik om gevraagd hadd

Multiplex laten zagen en deze werd erg goed verpakt en beschermd een aantal dagen later afgeleverd. De maten klopten precies. Prima ervaring met dit bedrijf.

Snelle levering.en een hele goede klantenservice.

geweldig

precies op maat

helemaal top

+- 15 platen op maat laten zagen en laten bezorgen, alles netjes thuis gehad geen beschadigingen of deuken o.i.d. complimenten ook aan de bezorger er was duidelijk te merken dat hij zijn baan leuk vond.

Materiaal en het zaagwerk, geheel volgens verwachting! Top

Snelle service en alles geheel volgens verwachting.

Goed hout , mindere service

de bestelling was niet helemaal goed gegaan. Maar ze hebben snel en service gericht gereageerd en opgelost . Complimenten daarvoor.

te laat geleverd

Levering duurde lang en doordat niet alle afmetingen on line staan pasten de lade geleiders ook niet. Na de eerste feedback werd alles netjes terugbetaald. Dus uiteindelijk toch een prima service

Good honest service

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!