Super Service

Mijn bestelling ging niet vanzelf maar uiteindelijk heel goed opgelost door de vriendelijke mevrouw van de klantenservice.

Precies en als verwacht

Van bestellen tot bezorgen goed op de hoogte gehouden. Het hout was prima en de oppervlaktes netjes. Alles precies op maat.

Snel geleverd en prima materiaal

Online besteld, snel geleverd, prima service

Echt op maat

Prima zaagwerk, recht, haaks en precies op de juiste maat. Uitstekend verpakt en keurig op tijd geleverd.

Goede kwaliteit en makkelijk besteld

Goede ervaring mee

Super mooi resultaat.

Bedankt voor het zeer goed geleverde werk.

Snel, mooi en betaalbaar

Makkelijk site om te bestellen. Snel en adequaat geleverd. Mooie houten plaat (240x55cm) met afgeronde hoeken. Meer dan tevreden!

Prima werk geleverd!

Ik heb opgegeven wat ik wilde hebben en op de millimeter nauwkeurig is het vlot en gied verpakt geleverd. Wat wil een mens nog meer.

Alle maten kloppen exact en alle randen zijn schoon (dwz geen rafels, geen splinters, en geen sporen van de zaag). Uitstekend verpakt en als kers op de taart, elke plank apart voorzien van een sticker ( die er ook nog eens makkelijk af gaat) met de maten.

Geleverd wat gevraagd werd.

Schappen op maat voor de kast in de berging.

Perfect gezaagd en op tijd geleverd.

Van bestellen tot leveren: een voorbeeld voor velen

Uitmuntend Het begint met een erg overzichtelijk aanbod en als je vervolgens een keuze gemaakt hebt een schitterende wijze van bestellen via ingetekende sjablonen. Levering erg vriendelijk Nogmaals; een voorbeeld voor velen!

Kon niet beter

De hele bestelling werd, ondanks de drukte voor de feestdagen, keurig op tijd geleverd. Zaagwerk tot op de millimeter goed en keurig uitgevoerd. Prima materiaal gebruikt dat in een op maat gemaakte verpakking, als was het een Ikea bouwpakket, toegestuurd werd.

Goede communicatie en top kwaliteit hout

Geen groot project, maar zeker een projectje waar het belangrijk is, dat de bestelde plaat hout goed op maat is, haaks en niet krom is. In verband met onze keukenrenovatie wilden we zelf graag een mooie bovenplaat voor een nieuwe keukenkast, die doorloopt in een plank. We kozen voor een rustiek eiken plank. We hebben de plank zelf in de olie gezet. De hoek hebben we er zelf uitgezaagd, wat goed ging met de decoupeerzaag met een fijn tandig zaagje. Schuren was bijna niet nodig. Van de hoek, die we eruit gezaagd hebben, maakten we een wandplankje met drie etages voor wat spulletjes, die we nog ergens kwijt moesten. Staat nog leuk ook. Blij met de kwaliteit, de nette bezorging en de duidelijke website! De volgende keer bestellen we zeker weer bij jullie!

Goede kwaliteit, prijs en snelle levering!

Mooi afgewerkte sierlijsten besteld, tegen een goede prijs. Levering anderhalve dag na de bestelling geplaatst te hebben, zeer snel dus! Erg tevreden.

Keurige en snelle service

Goede kwaliteit en snel geleverd, superfijn om njet zelf te hoeven zagen, schuren en grondverven!

Keurig en op tijd

Ik ga hier meer gebruik van maken. Het gemak van op maat gezaagd en de uitstekende kwaliteit dat ook nog eens perfect wordt afgeleverd maakt terugkomen zeer makkelijk.

Zorgvuldig en perfect...

Tijdens het bestellen, kreeg ik gelijk door wanneer de planken geleverd zou krijgen. Bij de levering waren de 4 planken stuk voor stuk zorgvuldig ingepakt en exact op maat geleverd. Kortom : volledig volgens verwachting.

Kwaliteit op maat, zeer fijne site!!

Aangezien ik niet de tools heb om planken te zagen, kan ik nu fijn hobieën op de mm nauwkeurig. Dankzij de klantvriendelijke en overzichtelijke site is alles zo besteld! Tot de volgende klus....

Professionele levering!

Ik had een aantal op maat gezaagde platen multiplex nodig. Via de website wordt bepaald hoe deze het meest efficient uit de standaard plaatafmetingen kunnen worden gezaagd. Ik ontving de platen nauwkeurig op maat gezaagd, gelabeld en keurig verpakt na ca. een week precies op de vooraf afgesproken dag. Ik kan “opmaatzagen.nl” aan iedereen aanbevelen!

Super goede service

Via Facebook hebben ze mij geholpen. Ik zocht een grote cirkel, maar nergens die diameter. Maar nooit aan 2 halve gedacht. Dankzij hun wel. Fijn Whatsapp contact voor vragen en snel geholpen.

Het maakt het klussen inderdaad weer leuk!

Omdat ik zelf geen zaagtafel heb kwam ik hier uit voor mijn project. Had veel kleine stukken MDF nodig in verschillende maten. Het was belangrijk dat het ook echt op de mm nauwkeurig gezaagd was en dat was het. Hierdoor paste alles precies en ben ik erg tevreden over het resultaat. Voordat ik bestelde had ik nog een vraag en daar kreeg ik snel een vriendelijk en duidelijk antwoord op, dus ook dat was perfect. Ga hier zeker weer bestellen als ik weer op maat gezaagd hout nodig heb voor een klus.

Super goede klantenservice!

Mooi hout, perfecte maten zoals aangegeven. Geen afwijkingen van de maten en alles waterpas. Ik heb wel 3 keer mijn bestellingen moeten wijzigen, ook al gaf ik zelf aan bij te willen betalen was dit alle keren niet nodig vanuit Op Maat Zagen. Ook was de bezorging top, chaffeur belde op tijd en kwam zijn tijden na!

Plaat op maat besteld met de wens om uitsparingen te laten maken

Dit bleek bij ophalen helaas niet mogelijk, maar werd achteraf goed opgelost.

Beste Marloes, wat vervelend hoe dit is gelopen! Mag ik je ordernummer zodat ik eea kan terugzoeken / lezen. Aan de hand van je emailadres kan ik geen bestelling terugvinden. Dan neem ik graag contact met je op om het te bespreken en op te lossen. Je kan me mailen op bauke@opmaatzagen.nl Bedankt en groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Plaat beschadigd

Een bestelling ontvangen die niet heel goed ingepakt was. Er zaten een aantal beschadigingen in de plaat, kan gebeuren. Ik heb via de Chat contact gehad met een medewerker en na het aanleveren van alle gegevens geen reactie meer vernomen. Daarna heb ik via de website via het contactformulier hetzelfde verhaal uitgelegd. Uiteindelijk telefonisch contact gehad en is het netjes opgelost.

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!