Dik tevreden, klasse!

De twee lakdragende MDF platen waren keurig gezaagd en afgeschuind en werden goed verpakt netjes afgeleverd.

Prima.

Maatwerk. Verpakking perfect

Super service!!

Alleen maar postitieve ervaringen mee.

Perfect maatwerk en levering zoals afgesproken.

Zowel de producten, de opmaat gezaagde populieren houten panelen, als de afspraken zijn geleverd zonder enig probleem. Dit mag je ook verwachten voor de betaalde prijs, maar toch heel prettig. Handig vond ik de stickers met naam op ieder paneel. Kortom Top!

Minder kwaliteit populier 9mm multiplex

Ik heb populier 9mm multiplex besteld en de kwaliteit was niet zoals ik verwacht had. Tijdens de chat (met Mariëlle) hebben we naar een passende oplossing gezocht zodat we beiden tevreden waren. Ik kreeg ook nog advies voor een andere hout soort dus heb ik een sample aangevraagd en deze word naar mijn verzonden.

Ontvangen als besteld.

Levering duurde enkele dagen maar geleverd zoals besteld. Goede informatie over levering.

Top klantenservice

In een eerdere review heb ik aangegeven dat ik niet tevreden was over de kwaliteit van het MDF met lakdraagfolie en heb hierom een onvoldoende gegeven. Gelijk werd er gebeld door de klantenservice en na enig bellen en mailen kwamen ze tot een vergoeding voor het extra werk wat ik moest verrichten. Het extra werk is niet minder geworden, maar het verzacht de pijn. Ik wil vanaf deze kant vooral Laura bedanken voor het vastbijten in mijn probleem. Bij mijn volgende klus zal ik zeker weer bij Opmaatzagen mijn hout bestellen.

Ik ben goed geholpen door de service afdeling :)

prima produkt

het materiaal was prima maar wat mij opviel dat het produkt helemaal niet was ingepakt vond ik wat jammer zaten toch een paar krasjes op. heb ik wel kunnen oplossen maar toch.

Prachtig strak gezaagde populieren multiplex stroken.

Voor mijn modelbaan 3 bakken op maat laten zagen, hoef nu alleen nog als bouwpakket in elkaar te lijmen en schroeven. Zelf zagen niet meer nodig. Meerprijs t.ov. Praxis e.d. loont zich ivm serieus en maatvast zaagwerk! Erg tevreden en ga nu met plezier opbouwen.

Niks te klagen, niks te zagen!

Website werkt perfect en makkelijk. Hoit kwam binnen op juiste moment dus ik heb niks te klagen!

Kwaliteit aan de juiste prijs aan de afgesproken maat

Prima op tijd thuis geleverd

Fijne en kwalitatief heel goede service

Wij konden na een afspraak aangevraagd te hebben snel terecht. We kregen een hele goede service voor wat betreft het indelen en bepalen van de houtsoort. Een snelle levering is nu geregeld, 10 dagen, dus wij zijn erg blij. Een puntje wat wij als negatief ervaren is dat er telefonisch geen contact te leggen valt.

Zeer tevreden, snelle afhandeling en prima service

Het tv meubel Goof is op onze wensen aangepast. Vlotte levering en prima service. Alles is tot volle tevredenheid afgehandeld.

Initieel uitstekend, maar kwaliteit en mogelijkheden gaan achteruit

Mijn eerste aankoop was erg goed. Panelen van 18mm en 12mm waarvan een aantal in verstek gezaagd. Paste allemaal uitstekend. Eiken timmerpanelen van 19mm ook mooi afgerond. Bij volgende bestelling was afronding van de eiken panelen niet meer mogelijk. Bij de daarop volgende bestelling was het verstek zagen niet meer van goede kwaliteit. Resulteerde in afwijkende eindafmetingen en de hoek was niet zuiver 45 graden. Na twee correcties door opmaatzagen uiteindelijk een acceptabel product geleverd gekregen. Nu kijk ik op de webshop voor een nieuwe bestelling en is alleen nog verstek mogelijk bij 18mm panelen. De mogelijkheden en kwaliteit gaan achteruit. Jammer. Opmaatzagen wordt hiermee een stuk minder interessant voor vervolgprojecten, ik ga op zoek naar een alternatief.

Goede aankoop bij het juiste bedrijf

Eenvoudig te bestellen en binnen een mum van tijd onbeschadigd geleverd gekregen. Betreft aankoop van vijf Mdf panelen voor een inbouwkast. In de toekomst zal ik hier zeker weer een bestelling plaatsen.

naar regen komt zonneschijn

Hartstikke dure beuken houten timmerpanelen besteld maar de panelen schotelen zo erg dat ze niet te gebruiken zijn. Bij de klantenservice (die op zich heel vriendelijk en alert reageerde) alleen een sorry, hout kan nu eenmaal krom trekken. 500 euro uit het raam :( Uiteindelijk naar veel op en neer gemail (helaas telefonisch niet bereikbaar) de panelen vergoed gekregen. Eind goed, al goed maar jammer genoeg nog geen hout voor mijn klus.

Beste Ludwig, Dank voor je bestelling en review. Zoals altijd heeft een verhaal 2 kanten. Soms overkomt het ons helaas dat een klant niet tevreden gesteld wil worden. Met een 9,5 als klantcijfer lukt het gelukkig heel vaak wel! En voor die klanten blijven we ons iedere dag met 200% inzetten. Namens alle collega's van OPMAATZAGEN.nl Bauke

Geleverde beuken aanrechtbladen zijn van zeer hoge kwaliteit. Levering volgens afspraak was ook goed

Top geleverd, precies volgens specificatie

Duidelijke site, eenvoudig bestellen en snel geleverd, prima dus!

Heldere website, makkelijk afhalen, geleverd zoals besteld. Suggestie: nog meer bewerkingen kunnen bestellen: frezen, gaten.

Vriendelijke en geduldig in advies geven

Ze geven goed advies bij het ontwerpen van een kast en maakten er geen probleem van dat er meerdere keren een kleine aanpassing was.

zeer goed

heb hier meerdere keren besteld ondertussen. altijd schoon en onbeschadigd. en zuiver op maat.

perfect

voor het eerst gebruik gemaakt van dit bedrijf. Alles perfect op maat geleverd, top. Aanrader!

Perfect om IKEA kast te pimpen

Multiplex Berken Wit plank aangeschaft voor een IKEA PAX kast omdat de standaard spaanplaatplanken te snel doorbuigen bij iets zwaardere belasting. Ikea maten doorgegeven en de plank past perfect en is lekker stevig, zodat we er een fijner gevoel bij hebben om wat zwaardere dingen in de kast op te bergen. Met deze goedkope oplossing hoeven we niet aan een hele dure op maat gemaakte kast maar kunnen we wel de kastruimte indelen en gebruiken zoals we willen. De plank is mooi glad afgewerkt aan de boven- en onderkant met fineer, zodat het ook nog steeds lekker glad is als we er bijv. kleren op willen leggen. De zijkanten zijn zoals het plaatje aangeeft niet afgewerkt. Opmaatzagen.nl benoemt in een blog de mogelijkheden met ABS of kantelbanden, maar biedt het vervolgens niet aan bij de checkout bij de optionele afwerkmanieren en ook niet los te verkrijgen op de site. Dat vind ik toch wel een gemiste kans! Als ze dit doen, zou het helemaal perfect zijn. Verder helemaal tevreden over het hele proces, op aangegeven datum ontvangen, keurig netjes verpakt en kartonnen stootranden rondom en geen beschadigingen. Zou zeker weer bestellen!

Keurig op maat en supersnel geleverd

Moest een nieuw kruipluik hebben. Hier kun je de maten precies opgeven. Het luik was op de mm nauwkeurig. Chapeau. Aanrader dus

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!