Volledige naar wens.

Super en precies wat je hoopt

Had een relatief kleine bestelling en geen zin om deze in de bouwmarkt te laten zagen. Dus online via opmaatzagen.nl. Goede website en planken kwamen mooi op tijd aan. Alles tot op de mm nauwkeurig.

Keurig op maat en zeer goede afwerking.

Geweldig!!!

Precies tot de millimeter op maat zoals aangegeven.

Uitstekend !

Wow, mijn complimenten! De bestelling ging vlekkeloos en jullie site werkt heel erg prettig, de bezorging keurig op tijd en een heel vriendelijke behulpzame meneer en het hout is keurig gezaagd . Op naar de volgende bestelling! :)

Netjes op maat, goed verpakt en snel geleverd. Maar 4 i.p.v. 5 sterren omdat elk stuk hout voorzien is van een kl*te sticker die moeilijk te verwijderen is. Jammer want mijn hout was al gegrond en zo gaat een deel van de gewonnen tijd weer verloren.

Beste Gijs, dank voor de 4 sterren review! En wat jammer dat je baalt van de stickers. We hebben juist zo ons best gedaan om stickers te vinden en te gebruiken die je makkelijk los kunt krijgen. Ik zie dat je multiplex okoume watervast wit gegrond hebt hebt besteld; blijkbaar valt het bij dit materiaal toch tegen. Daar gaan we nog eens naar kijken wat we er aan kunnen doen. Sorry voor het ongemak. Hartelijke groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Zeer goede service en perfecte producten

Goed verpakt en snel voordelig geleverd.

Bedankt voor deze mooie review! En veel succes met je klus. Tot een volgende keer. Hartelijke groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Alles netjes verpakt en perfect op maat geleverd gekregen.

Verschillende websites vergeleken qua prijs. Hier was het het meest interessant. Materiaal perfect op maat en netjes verpakt. Geen enkele beschadiging.

Hartelijk dank Nic voor deze hele mooie review. Daar doen we het voor! Hartelijke groet en wellicht tot een volgend project :) Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Zeer tevreden over dit bedrijf , reeds 2 x iets besteld en naar alle tevredenheid ontvangen

het bedrijf levert geode kwaliteit , en toch goedkoper dan de bouwmarkt. dus aanrader

top kwaliteit Multiplex op maat

Top kwaliteit plaatmateriaal, op de mm correct gezaagd. Ik heb multiplex besteld voor een bureau, bar/werktafel en een kastje. Alles was exact op maat gezaagd, en de kwaliteit van de platen was een verademing: nauwelijks inserts, ook niet op de B zijde. de platen worden onverpakt geleverd, (scheelt weer een hoop plastic wat anders het milieu in verdwijnt) en toch volledig schade vrij (dus ook goed werk van de transporteur waarmee samengewerkt wordt) top! qua prijs hoef je ook niet naar de bouwmarkt: ik heb hier beter materiaal voor dezelfde prijs gevonden.

Uitstekend!

Alles goed op maat en volgens bestelling geleverd. Ook duidelijk dat het even zou duren. Helemaal goed

Kwaliteitshout op maat

Voor het eerst hout besteld bij deze zagerij, maar voor herhaling vatbaar. Het spul komt onbeschadigd, volledig en precies op maat voor de deur aan. Zeer tevreden over mijn bestelling bij deze webshop.

22mm mdf panelen besteld

Prima ervaring, levering volgens planning en alles perfect op maat, van te voren een mail dat het klaar lag, enige nadeel dat men alleen kan afhalen tijdens kantooruren

Ik heb mijn bestelling bestaande uit twee eiken salontafels bladen ontvangen en ze zijn prachtig.

Bedankt voor deze mooie review! Veel plezier met de eiken salontafels :) Hartelijke groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Erg handige site, keurige levering, alleen nalevering moet m.i. sneller

Erg handig als je verschillende maten plaatsmateriaal nodig hebt. Na ong. 1 1/2 week komt het pakketje met de door jou bestelde plaatmaterialen keurig bij je thuis. Iedere plaat voorzien van een sticker waarop ook de event. door jou vermelde stuknrs. of benaming vermeld staat. Maakt het uitzoeken nog makkelijker. Alleen als Opmaatzagen een fout maakt (wat kan gebeuren) door een paneel verkeerd te zagen, duurt wat mij betreft de nalevering te lang. In het weekend ontdekte ik de fout, direct gemeld. Op maandagochtend kreeg ik een mailtje met excuus en dat het paneel opnieuw geleverd zal worden. Dat ik die levering pas donderdagmiddag in huis had, vind ik te lang duren. Het was niet mijn fout, ik ben van mening dat in zo'n geval de herlevering eigenlijk de volgende dag in huis moet zijn. Nu liep mijn planning volledig in de soep, en daar was ik behoorlijk ontstemd over (vandaar 'slechts' een 7). Hier naderhand telf. contact over gehad, verhaal van beide kanten toegelicht. Volgende keer bestel ik weer bij Opmaatzagen, en mocht er onverhoopt nog een keer iets mis gaan, hoop ik dat de herlevering met de grootst mogelijk spoed gedaan wordt. Zodat de vertraging in het geplande werk tot een minimum beperkt blijft.

Beste Eric, dank voor je review en terugkoppeling! We gaan je feedback meenemen en hopelijk lukt het ons om spoedig sneller te kunnen leveren als er bijvoorbeeld per ongeluk iets mis is gegaan. We begrijpen dat het erg vervelend is als je je klus niet direct kunt afmaken. Hartelijke groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Uitstekend!

1e bestelling gedaan en prima verlopen. Netjes en stevig verpakt, materiaal zoals beschreven.

Netjes

Alles op maat en netjes verpakt.

Alles perfect op maat en keurig verpakt geleverd!

Voor de eerste keer besteld bij opmaatzagen en zeker niet voor het laatst. Snel geleverd, keurig op maat en goede kwaliteit mdf. Binnen een week stond mijn eigen ontworpen tv meubel te stralen in de kamer. Al zei een enkele bezoeker wel: “Wat een mooi IKEA kastje!” Maar dat zag ik toch als compliment!

strakke afdekplank op keukenkast

ik heb de plank eerst even goed 'recht' moeten maken , en dat ging goed nadat ik hem andersom had gelegd met wat gewicht erop en hogere vochtigheid. mooi in de beits gelakt en gaten geboord aan de achterkant zodat de warmte van de stoomoven en combimagnetron weg kan al met al een puik resultaat!

Dik tevreden, klasse!

De twee lakdragende MDF platen waren keurig gezaagd en afgeschuind en werden goed verpakt netjes afgeleverd.

TOP! :) Hartelijke groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Prima.

Maatwerk. Verpakking perfect

Super service!!

Alleen maar postitieve ervaringen mee.

Perfect maatwerk en levering zoals afgesproken.

Zowel de producten, de opmaat gezaagde populieren houten panelen, als de afspraken zijn geleverd zonder enig probleem. Dit mag je ook verwachten voor de betaalde prijs, maar toch heel prettig. Handig vond ik de stickers met naam op ieder paneel. Kortom Top!

Minder kwaliteit populier 9mm multiplex

Ik heb populier 9mm multiplex besteld en de kwaliteit was niet zoals ik verwacht had. Tijdens de chat (met Mariëlle) hebben we naar een passende oplossing gezocht zodat we beiden tevreden waren. Ik kreeg ook nog advies voor een andere hout soort dus heb ik een sample aangevraagd en deze word naar mijn verzonden.

Beste Patrick, dank voor je review en je feedback. Je gaf aan dat onze betere kwaliteit (tav bouwmarkt) niet is wat je had verwacht; dat horen we voor het eerst! Ik begrijp dat het vervelend als je identieke kwaliteit verwacht. We gaan ons best doen nog beter te communiceren welke kwaliteit wij verkopen. Hartelijke groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Ontvangen als besteld.

Levering duurde enkele dagen maar geleverd zoals besteld. Goede informatie over levering.

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!