Plaat op maat besteld met de wens om uitsparingen te laten maken

Dit bleek bij ophalen helaas niet mogelijk, maar werd achteraf goed opgelost.

Beste Marloes, wat vervelend hoe dit is gelopen! Mag ik je ordernummer zodat ik eea kan terugzoeken / lezen. Aan de hand van je emailadres kan ik geen bestelling terugvinden. Dan neem ik graag contact met je op om het te bespreken en op te lossen. Je kan me mailen op bauke@opmaatzagen.nl Bedankt en groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Plaat beschadigd

Een bestelling ontvangen die niet heel goed ingepakt was. Er zaten een aantal beschadigingen in de plaat, kan gebeuren. Ik heb via de Chat contact gehad met een medewerker en na het aanleveren van alle gegevens geen reactie meer vernomen. Daarna heb ik via de website via het contactformulier hetzelfde verhaal uitgelegd. Uiteindelijk telefonisch contact gehad en is het netjes opgelost.

Super goede service, ondanks de drukte, corona en de temperatuur

Zoals al gezegd is de service uitstekend, ondanks de drukte, corona en de temperatuur. Het bestelde hout wordt keurig verzorgd geleverd, en ook administratie is alles netjes op orde. Mijn complimenten!

Wat een gemak!

Absolute aanrader, pakket wordt keurig (en op maat!) aan huis geleverd. Zo wordt klussen véééél leuker!

Prima, geleverd wat gevraagd, voor een prima prijs.

Accurate delivery and convenient website for ordering

* Convenient website * Personal tagging possible * Accurate delivery of the cut parts

Zeer goede en snelle service

Zeer goede en snelle service

Ik ben zeer tevreden over de afgeleverde producten. Alles echt perfect aan de maat.

Nauwkeurig gezaagd.

Zeer nauwkeurig gezaagd. Paar platen hadden zaag schade en uitlevering liep vreemd. Maar dat hebben ze later netjes opgelost.

Excellent

Product oké Delivery oké

Past perfect

6 plankjes mdf voor speaker zelfbouw. Erg netjes allemaal! Past perfect

fantastische

duidelijke website en snelle levering voor de corona tijd

Je krijgt op de mm nauwkeurig wat je vraagt

Super duidelijke website, goed verpakt en keurig geprijsd. Voor herhaling vatbaar dus!!

Mooi materiaal strak en op maat

Breed aanbod Communicatie duidelijk En vooral ... Precies op maat

Bouwen ging nog nooit zo snel!

Hoe handig is het om met perfect op maat gezaagd hout (van uitstekende kwaliteit) meteen aan de slag te kunnen gaan? Bouwen ging nog nooit zo snel en makkelijk. En dankzij de labels op elk plaatje hout is dat ene onderdeel snel gevonden. Top dus!

Perfecte eerste ervaring!

Op wat bezorgvertraging door DPD na een bijzonder prettige ervaring met OpMaatZagen.nl. De bestelling was supergoed verpakt en het materiaal zelf was piekfijn verzorgd. Zodra m'n CO2 laser er is ga ik absoluut vaker bestellen!

Zeer nauwkeurige levering en snel

Prima snelle levering van zeer exact op maat gezaagde panelen. Zeer tevreden!

zo fijn!

Een makkelijke site, snel besteld, snel geleverd en perfect op maat gezaagd. Ik ga echt niet meer zelf hannessen. De volgende keer bestel ik alles lekker op maat bij opmaatzagen.nl Top!

Netjes gezaagd, verpakt, gelabeld en geleverd!

Door de netjes op maat gezaagde stukken hout was mijn project een stuk eenvoudiger en het resultaat mooier! Ik had redelijk wat kleinere stukken hout, die waren netjes gelabeld, in een doos gepakt en beschermd met piepschuim.

Prima prijs voor mooi gezaagde planken

Ik had een speciale order ingestuurd met een schets, waarop ik een prima prijs terug kreeg. De planken werden netjes bezorgd, in prima staat en precies zoals ik ze wou hebben.

Precies zoals bedoeld !

Bestelde gezaagde platen precies goed, geleverd op de toegezegde tijd. De door mij ontworpen maat kast is inmiddels klaar en geverfd en staat op zijn plaats.

Gewoon goed

Goed werk geleverd. Precies op maat. Ben zeer tevreden.

Prettige website, goed prijsniveau en erg goede kwaliteit

MDF op maat laten zagen voor een grote rolkist in onze garage. Perfect maatwerk en zorgvuldig verpakt. Geen gedoe met zelf naar de bouwmarkt gaan (die ook nog eens duurder is en mindere kwaliteit MDF levert).

Perfect op maat gezaagd.

Prima service. Men neemt de tijd om te luisteren naar je wensen. In mijn geval was dat heel nauwkeurig MDF panelen zagen voor zelfbouw luidsprekers. Het resultaat was binnen 0.1 mm tolerantie gezaagde panelen. Perfect voor de luidsprekerkasten.

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!