Zeer goed!

Goed op maat en vlot uitgevoerd. Wel zou het fijn zijn als er naast de koerier (best wel prijzig) een tweede optie zou zijn voor kleiner zaagwerk via bijvoorbeeld Postnl of DHL.

Supermaatvast

2x plaatmateriaal besteld. En inderdaad tot op de mm nauwkeurig. Rechte zaagranden zonder kartels. Mooi hout. Netjes verzonden en op tijd geleverd. Tweede levering een kleine beschadiging midden op een plaat door transport. Was geen belemmering voor ons.

Netjes gezaagd, met een glimlach bezorgd, prima product.

Prijs/kwaliteit en snelle levering

We hebben 2 houten planken op maat laten zagen bij hun. Het is zeer mooi hout, correct gesneden, en het was heel snel geleverd. Echt top service!!!

Inderdaad precies op maat

Je betaalt alleen voor het geleverde product. Als ik een standaardmaat plaat zelf had moeten zagen was ik een stuk duurder uit geweest.

Mooi materiaal, goed afgewerkt en snel geleverd

Ik heb een eiken- en een mdf-paneeltje besteld. Binnen drie werkdagen netjes verpakt ontvangen. Mooi afgewerkt materiaal.

Prachtig materiaal, keurig geleverd

Per ongeluk had ik eerst de verkeerde timmerpanelen besteld. Na contact via de website werd ik snel terug gebeld en hebben we de bestelling kunnen annuleren. Binnen een uur mijn geld weer terug ontvangen. Opnieuw besteld met de juiste afmetingen. De panelen zijn exact op de juiste datum afgeleverd en waren perfect op maat gezaagd. Precies zoals je het hebben wilt.

Perfect!

Als je doet wat je beloofd, heeft de klant niets te klagen. Keurig volgens afgesproken datum. Keurig volgens aangeleverde afmetingen. Keurig volgens beloofde kwaliteit. 5 dikverdiende sterren!!

Netjes en snel geleverd

Alles netjes op maar gezaagd en snelle levering. Behulpzame klantenservice

Tot op de mm nauwkeurig!

Alles was goed verpakt en tot op de mm nauwkeurig gezaagd. Top!

Simpel, snel en precies naar wens!

Het contact was geweldig, al mijn vragen werden goed beantwoord, de kast zelf was super simpel in elkaar te zetten en precies zoals ik hem wilde hebben!

Mooie en strakke afwerking

Heb betonplex platen laten zagen op maat. Netjes verpakt, strakke zaagsnedes, snelle levering en vooral mooi plaatmateriaal.

Goede service, dat snijd hout ;)

Mooi recht, strak en glad en keurig gezaagd hout. Netjes afgeleverd door de koerier. Als ik weer meubel/timmerpanelen nodig heb gaan ze mij niet meer bij de plaatselijke bouwmarkt zien maar bestel ik het bij opmaatzagen.nl

Tevreden, maar met een ernstige kanttekening

Recentelijk wat plaatwerk besteld voor de inrichting van mijn bedrijfswagen. Ik wilde enkele Betonplex platen monteren met een dikte van 12mm. Het bestellen via de website was duidelijk en ging snel, de levering was accuraat, netjes verpakt en volledig. Maar ....... de betonplex platen van 12mm zijn in werkelijkheid 12,46mm dik en dus passen ze niet in de door mij aangekochte aluminum u-profielen. Een behoorlijk minpuntje is dat als je maten opgeeft dan moet 12mm ook 12mm zijn en geen 12,46mm.

Beste Roel, dank voor je review! Fijn dat je tevreden bent met ons bestelproces, levering etcetera. Heel jammer dat de dikte niet helemaal aansluit. Wij krijgen ons plaatmateriaal geleverd en helaas is het zo dat er bij oa betonplex een kleine afwijking in de dikte kan zitten (dit is niet of veel minder het geval bij MDF-achtige plaatmaterialen). Hier hebben wij helaas geen invloed op! Neemt niet weg dat het natuurlijk erg vervelend is. Excuus. We hopen je ook bij een volgend project weer te mogen helpen! hartelijk groet, Bauke www.OPMAATZAGEN.nl

Netjes op maat gezaagd

Diverse afmetingen, diverse materialen. Alles netjes superstrak op maat gezaagd. Spullen goed verpakt verzonden. Kortom een aanrader als je snel netjes op maat gezaagd materiaal in huis wil hebben.

Keurig

Kastje in verstek laten zagen Past precies

Klantgerichte service voor een mooie prijs

Samenvatting: flexibele levering en goede kwaliteit voor lage prijs. Ik wilde een week van te voren hout bestellen voor de inbouw bankjes die ik in het weekend wilde maken. Eerst heb ik alle maten ingevoerd bij Gamma, maar toen bleek dat de eerste levertijd daar pas 14 dagen later was. Vervolgens ben ik naar deze website gegaan, waar de levertijd 5 á 6 werkdagen was èn mijn totaalprijs €100 minder (€340 vs €440). Ik was ook nog vergeten om latten toe te voegen aan mijn bestelling, maar dat kon achteraf nog worden toegevoegd en ik kon afstemmen dat mijn bestelling binnen 5 werkdagen zou arriveren (2 mailtjes voor nodig). Levering zelf was ook top. Dag van te voren een tijdvak van 3 uur, vervolgens op de dag zelf een tijdvak van een uur. 20 min van te voren werd ik gebeld dat ze er bijna waren.

Perfect resultaat

Duidelijke site, makkelijk bestellen en betalen. Afspraak wordt nagekomen en eindresultaat is perfect geworden. Wat ik nog miste is de mogelijkheid randafwerking te laten aanbrengen (kastplank) of eventueel dan een rol kantenband bij te bestellen.

Op maat zagen,Geweldig!

Ik werd erg blij toen ik deze site tegenkwam. Alles ging zo makkelijk. Bestelling kwam op tijd zonder beschadigingen. Zit weer aan een nieuwe klus te denken. Had mdf platen besteld. Ik ben een vrouw, maar ik ga me wel even verdiepen welk plaatmateriaal voor welke klus. Dankjewel opmaatzagen.nl

simpel hout bestellen, perfect op maat!!

Ik heb een tv kast gemaakt, en de benodigde onderdelen besteld. Verschillende diktes MDF gebruikt en alles was perfect op maat. Bestelling was uitstekend verpakt, dus geen beschadigingen.

precies afgewerkt zoals ik het wilde

het eikenhout met afgeronde hoeken en afgeschuinde zijde was precies zoals ik het hebben wilde voor een door mijzelf op maat gemaakte ombouw van een digitaal muziekinstrument. foto's van het resultaat, met de afwerkingen van het hout goed zichtbaar: https://twitter.com/wbolster/status/1353038145256882179?s=19

Goede service na verkeerde afmetingen

Alle zaagwerk zag er keurig uit. Geen beschadigingen of happen van het zaagblad te zien. Maatvoering klopte helaas niet. Als ik 286 mm opgeef dan moet het dat ook zijn en niet 284 mm. Na contact met Opmaatzagen kon ik kiezen uit een nieuw gezaagd pakket of gedeeltelijk geld terug. Voor het laatste gekozen omdat ik alles al had opgelost met diverse correcties. Prima opgelost door Opmaatzagen.

Alles precies op maat ik kon alles zo als een bouwpakketje in elkaar zetten

Super Service

Mijn bestelling ging niet vanzelf maar uiteindelijk heel goed opgelost door de vriendelijke mevrouw van de klantenservice.

Precies en als verwacht

Van bestellen tot bezorgen goed op de hoogte gehouden. Het hout was prima en de oppervlaktes netjes. Alles precies op maat.

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!