Super goed geregeld!

Bij Op Maat Zagen Punt NL, bestelde ik m’n hout en kreeg het supersnel. Ik hoefde alleen maar te mailen of bellen en kon zo soepel mijn hout bestellen. Binnen no time stonden mijn spullen paraat en alles thuis, keurig gezaagd op maat. Ik vind Op Maat Zagen.nl ijzersterk, die leveren echt geen half werk. Al het hout is behoorlijk in prijs verlaagd en ook heel nauwkeurig voor de klant gezaagd.

Perfect op maat!!!

Perfect op maat!

Helemaal top

Bij de bouwmarkt konden ze me niet helpen, de afmetingen waren te smal om door hun gezaagd te worden, bij opmaatzagen was de klus snel geklaart. Ik had 52 stukjes nodig en op elk stuk stond de afmeting. Ideaal. Ook de bezorging verliep vlekkeloos kortom echt een aanrader.

perfecte zaag service

duidelijk met veel keuze

Goede snelle service

Goede snelle service perfect op maat

snel en goed

snel en goed

Prima service!

Goede en snelle levering.

Precies wat ik zocht!

Voor iemand die niet vaak klust en niet veel klusspullen heeft, was OPMAATZAGEN een uitkomst! Aflevering was ook prima.

Perfect product gekregen waar ik om gevraagd hadd

Multiplex laten zagen en deze werd erg goed verpakt en beschermd een aantal dagen later afgeleverd. De maten klopten precies. Prima ervaring met dit bedrijf.

Snelle levering.en een hele goede klantenservice.

geweldig

precies op maat

helemaal top

+- 15 platen op maat laten zagen en laten bezorgen, alles netjes thuis gehad geen beschadigingen of deuken o.i.d. complimenten ook aan de bezorger er was duidelijk te merken dat hij zijn baan leuk vond.

Materiaal en het zaagwerk, geheel volgens verwachting! Top

Snelle service en alles geheel volgens verwachting.

Goed hout , mindere service

de bestelling was niet helemaal goed gegaan. Maar ze hebben snel en service gericht gereageerd en opgelost . Complimenten daarvoor.

te laat geleverd

Levering duurde lang en doordat niet alle afmetingen on line staan pasten de lade geleiders ook niet. Na de eerste feedback werd alles netjes terugbetaald. Dus uiteindelijk toch een prima service

Good honest service

Snel geregeld en uitstekende kwaliteit

Bestelling werd snel geleverd en was geheel volgens afgesproken specificaties. Plaatmateriaal is van uitstekende kwaliteit die niet bij de gangbare bouwmarkten te koop is.

Goed advies en snelle service

Goed advies en snelle service. Zeer tevredenl

Netjes op maat en op tijd geleverd volgens vooraf aangekondigde planning.

Prima bedrijf

Erg netjes gemaakt en precies op de maat die ik had opgegeven. Super tevreden.

Exact op maat, prijs marktconform

Exact op maat, prijs marktconform. Optie bestelling in de grondverf zou mooi zijn.

Uitstekende service, mooie kast.

Kast precies geleverd als op instructie video. Was een kleine aanpassing nodig, maar die is snel en gratis doorgevoerd. Zeer tevreden en ga zeker vaker hier bestellen.

Perfest

Mooi op maar met ook verstek erin.. zeer zorgvuldig verpakt.

Verrassend perfect!

Mijn "werkstuk" bestaat uit mm-werk, met veel hoeken, afschuinen, afronden en maatverschillen. Ik heb de opdrachten en verzoeken goed aangeleverd en deze werden erg vlot en perfect uitgevoerd, verpakt en afgeleverd. Dit is een bedrijf voor liefhebbers!

Bestellen en levering geweldig, afwerking geweldig en makkelijk in elkaar zetten.

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!