Super levering en kwaliteit die ik verwachtte

Kleine beschadigingen waarschijnlijk door transport.

Snel en nauwkeurig

Handige site. Hout perfect gezaagd en snel bezorgd.

Prima geregeld!!

Als je een kleinere klus moet doen is dit perfect , je hoeft nl. niet een hele plaat te kopen en je kan alle zijden af laten werken.Even bevestigen en klaar Top!!!

Snel, tijdig en betaalbaar!

Makkelijke manier van bestellen, snelle reactie, keurig verpakt en tijdig geleverd, uiterst tevreden!

Ideaal

Snel geleverd. Perfect op maat..prima kwaliteit. Goede handleiding. Kortom top product!

Makkelijk bestellen, op tijd geleverd

Geweldige service

Snel, precies, value for money

Duidelijke online manier om bestelling te plaatsen. Ook persoonlijk contact voor een toelichting erg vriendelijk.

Alle platen keurig op de millimeter precies ontvangen!

Erg fijn om geen rest hout te hebben en precies te betalen voor wat je gebruikt. Ook de klantenservice is erg vriendelijk en precies.

Super ervaring

Om betonbladen te maken heb ik veel planken met verschillende afmetingen besteld. Elk plankje is netjes voorzien van een stikker waardoor alles prima te verwerken was. De afgeronde hoeken bij een paar planken waren net als alle planken op de mm nauwkeurig. De levering was ook mooi op tijd. Ik had echt een super ervaring met jullie bedrijf.

Perfecte kwaliteit

Kan niet anders zeggen dan; perfecte kwaliteit!! Snelle levering en alles exact in de juiste maat. Het in verstek gezaagde hout is zo strak, dat je jezelf er gewoon aan snijdt Binnenkort weer bestellen voor mijn volgende project!

Prima communicatie, doen wat ze beloven

Op maat platen besteld, keurig afgeleverd

Geweldig, uiterst precies en super kwaliteit

Op Maat Zagen is echt super. De website maakt het heel eenvoudig om je zaagstukken in te voeren en een ruime keuze aan materiaal. Levering was netjes, heel erg goed verpakt en ieder stuk netjes voorzien van een label.

Service zoals je die verwacht

Had 3 platen trespa nodig Via mail met foto 's laten zien De maten doorgeven en de Kleur. 15 min voordat de chauffeur er was belde hij op .. Duidelijke mail contact en telefonisch goed bereikbaar.. Klus weer klaar

Precies op maat en op tijd

Levering op tijd en exact zoals is aangevraagd.

very good

the same: very good

Dit maakt een klus leuk en makkelijk!

Wat heerlijk om alle planken netjes op maat te kunnen afhalen. Ik heb binnen no time een passende kast kunnen maken voor onder ons schuine zolder-dak. Heel blij mee!

Helemaal top .. op tijd.. afspraak is afspraak

Great

Snelle levering! Goede oplossing van een gemelde klacht.

Precies wat ik besteld heb!

Keurig op maat, geen beschadigingen en goed verpakt!

Quick, great service.

The site Nice, delivery is quick. One board was cut wrong, adres a phone call they were quick to replace it.

Uitstekend geholpen

Zaagwensen doorgegeven: feilloos uitgevoerd. Ook mooie 'op maat' oplossing voor de levering

Perfecte maatvoering en kwaliteit !

Voor mijn oldtimer VW camper had ik een tafeltje nodig. Deze besteld met afgeronde hoeken. Afgehaald binnen een paar dagen. Prima kwaliteit, beetje bijschuren en jachtlak erop. Gewoon goed!

Great

Excelent

Snel en handig

Snel en handig

makkelijke bestelsite, snelle levering, goed product!

makkelijke bestelsite, snelle levering, goed product!

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!