Prima keuze

Super materiaal en prima bezorging.

Scherp geprijsd en snel geleverd

Scherp geprijsd en snel geleverd

Hele goede service

Hebben mij goed geholpen met een aantal kleine delen MDF.

Enthousiast, leuk en netjes zowel in de showroom als werkplaats

Supergoede levering!

Product in perfecte staat ontvangen!

Top vak werk

Opleid geleverd precies aan de maat mooi stuk houd niet krom en haaks wat wil je nog meer

Goed opgelost

Meubelpanelen zijn netjes op de juiste afmetingen gezaagd. Echter alle panelen waren rondom beschadigd, waarschijnlijk door transport. Opmaatzagen heeft netjes contact met mij opgenomen om het op te lossen. Klantenservice is gewoon goed.

Via website eenvoudige te bestellen, producten lagen netjes klaar bij afhalen en zijn nauwkeurig en maatvast gezaagd. Voor herhaling vatbaar!

Super handig!

Blokken op maat laten maken; juiste maten, snel geleverd en niet duur!

Blij

Bezorgs op de vooraf bekend gemaakte datum. Exact op maat.

Handige website en perfect opmaat gezaagde stukken hout.

Beetje huiverig om hout online te bestellen. Laatste keer bij een bouwmarkt krengen vooral krommen balken en maten klopten soms niet helemaal. Na een tip van een kennis toch maar een opmaatzagen.nl geprobeerd. Hout was netjes gezaagd op de maten die ik in had gevoerd. Kwaliteit is was super. Voordeel was dat je alles kan voorzien van een referentie, dus bouwen gaat sneller. Verstek gezaagde hoeken waren zo netjes gemaakt dat het bouw werk perfect paste. Op naar de volgende bestelling.

precies geleverd wat er werd gevraagd

voor een klus moesten er 2 eiken houten planken op maat worden gemaakt. Was MM werk. Goed verpakt kwam het binnen en maten klopte precies.

On time, precise and excellent flexibility in service

After order I noticed the delivery time would be later then I expected, but after one phone call they changes the shipping date to accomodate my schedule! Excellent service! Also quality was as wxpected and cutt to my exact measurements. I’m a very happy customer!

Prima service en snel bezorgd

Nadat de 1e zending de nodige fouten bevatte is dit keurig en snel opgelost door opmaatzagen.nl. Ze hebben direct via de whatsapp de zaak opgepakt en een week later was de bestelling opnieuw geleverd. Ze deden nergens moeilijk over en dachten heel goed mee. Volgende keer bestel ik hier weer.

Perfect op maat en goed verpakt aangeleverd

Zie titel

Fijne (ver)bouwpartner

Ik heb er al een paar keer, voor diverse projecten gebruik van gemaakt. Nu weer bezig met een kledingkamer. Het liefst gebruik ik vochtbestendige MDF. Kan mooi variëren met diktes van het plaatmateriaal, ze hebben gewoon alles op voorraad. Het freeswerk doe ik graag zelf, maar een diagonale zaagsnede laat ik dan doen. Oh ja; tip voor de afwerking. Ik gebruik graag Anker Trappenverf. Blijft wit, snel droog en knoerthard. Mooi hoor, onze vensterbanken 😃

goede service!

~Binnen afgesproken tijd geleverd en product was precies zoals ik had aangegeven!

Ok!

Telefonisch goed op weg geholpen, snelle levering, prettig!

Gewoon uitstekend

Prima levering. Lekker dichtbij.

Top kwaliteit

Heel mooi hout, recht, goed afgewerkt en prima geleverd. Ik ben er heel blij mee

Precies op maat

Ik was benieuwd of het heel nauwkeurig was, maar het was uiterst nauwkeurig gezaagd. Goed beschermd verpakt en heel handig als je zelf geen goede machines hebt om het hout te zagen.

Zeer goede service en kwaliteit

Waar problemen opgelost kunnen worden doet dit bedrijf dat. MDF beschadigd tijdens transport werd zo snel mogelijk opnieuw verzonden en geleverd. Materiaal werd eerder verzonden omdat ik het op korte termijn nodig had. Accurate communicatie per mail. Een heel fijn bedrijf.

Snel geleverd en goed materiaal.

Goede service en vriendelijke mensen!

Fantastische

Wij zijn zeer tevreden over opmaatzagen.nl. Er is heel goed meegedacht over bepaalde punten. De kast is zeer makkelijk in elkaar te zetten door de duidelijke tekening die meegeleverd wordt. Ik kan het echt iedereen aanraden.

Goeie webshop, niet duur en snelle levering. Ik kom zeker terug!

Over OPMAATZAGEN

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!