Superdienst

Echt een topervaring. Alles netjes gelabeld, reststukken van de plaat meegeleverd, keurig verpakt en op pallet geleverd.

Het gevraagde werd op maat vlot bezorgd.

Minpuntje was dat de prijs die onderaan het scherm verschijnt na het invullen van het praktische scherm waarin je de gewenste keuzes maakt, daarna in de winkelmand hoger was. Verder was me niet duidelijk welke hoeken zouden worden afgerond - als je voor afgeronde hoeken zou kiezen. Een rechthoekige plaat heeft altijd 12 hoeklijnen (met elk twee zijden) en 8 punten (met 3 zijden).

prima gezaagd en goed verpakt

prima gezaagd en goed verpakt. Ook de stikkers zijn heel handig.

Mooi op maat

Mooi op maat gezaagd, goede informatie en snel geleverd

Gewoon goed - en het kleine foutje werd gelijk hersteld

Dit was mijn 3e project met OpMaatZagen en dit was de grootste met meer dan 40 verschillende stukken hout. De zelf ontworpen kast is heel soepel in elkaar gezet omdat alles perfect op maat gezaagd is. Dit keer had ik wel een klein probleem, er waren een paar stukken niet geleverd. Dit was binnen twee dagen - met excuses - opgelost. Als er iets niet helemaal goed gaat, dan komt de ware aard van een bedrijf naar voren, en het is perfect en snel opgelost. Vandaar 5 sterren.

Geweldig snel en betaalbaar

Laat al je doe het zelf projecten in no time op de millimeter nauwkeurig zagen. Handige website om je planken en platen te bestellen; mooie kwaliteit materiaal en snel geleverd.

Alles keurig op maat gezaagd. Veel keuze in allerlei soorten hout plaat materiaal. Snelle levering.

Flexibele en correcte service

Inmiddels diverse bestellingen gedaan en telkens geheel naar tevredenheid geholpen. Nette producten welke scherp aan de maat zijn en heel veel mogelijkheden. Heel fijn om samen te werken. Ook de flexibele instelling is waardevol. Op naar meer mooie projecten!!

Super. Alles perfect op maat geleverd

Zorgvuldig verpakt en snel verzonden/ ontvangen. Bedankt. Zeker een aanrader.

Netjes en snel!

Zeer netjes allemaal en lekker snel geleverd. Volgende keer weer!

Prima ervaring.

Veel mogelijkheden om ook op kleine schaal op maat te laten zagen. Dat is bij heel veel andere bedrijven niet mogelijk. Verder ook snelle levering. Wel dure levering vergeleken met andere. Ook duidelijker en sneller communiceren met de klant kunnen ze enorm verbeteren. Al om al prima tevreden met mijn bestelling.

goede kwaliteit en snel geleverd.

Ik heb nu een aantal keren hout besteld bij Opmaatzagen.nl en ik ben erg enthousiast en ga ze in de toekomst zeker weer gebruiken als ik hout nodig heb.

Het bestellen bij opmaatzagen gaat makkelijk en snel. Goed om te zien dat je én losse stukken en per plaat kan afnemen. Dat scheelt enorm. De gezaagde stukken waren allemaal precies op maat en hebben per stuk een sticker waarop je eigen referentie staat, dat werkt heel makkelijk. Ook de reststukken kan je laten meeleveren, en deze zijn ook als zodanig gestickerd. Het enige verbeterpunt dat ik kan bedenken is dat alles los werd geleverd, ook de kleine stukjes. Dat was bij het uitladen van de pakketdienst wat lastig, ik zou dat in een doos hebben gedaan of met plastic gewrapt, zodat er ook niets kwijt of losraakt.

Prachtig materiaal en zoals gezegd op de mail nauwkeurig gezaagd.

Een goede keus geweest. MDF platen doorendoor zwart en grijs Wij maken van dit plaatmateriaal een keuken en een wandmeubel. Van een plaat MDFvochtwerend doorendoor gekleurd maken we twee ombouwen voor badkamerlades. Dit bedrijf verstaat zijn vak!

Dik tevreden

Dik tevreden over opmaatzagen.nl. Houtsoort, bewerkingen en maten makkelijk op te geven tijdens het bestelproces. Afspraak maken voor levering en dit werd netjes nagekomen. Ik zou er zo weer bestellen!

Great service and the possibility to find exactly what you want

Recommend!

Mijn bestelling is vakkundig en op de afgesproken tijd verwerkt en geleverd.

Mijn bestelling is vakkundig en op de afgesproken tijd verwerkt en geleverd.

Precies zoals je het hebben wil

Goed assortiment, goede prijs, vlotte levering in een handige krat en een prima koerier

uitstekend bedrijf, goede en duidelijke webside, snelle afhandeling van bestelling

de webside deed exact wat ik verwachtte, alles goed en op maat snel afgeleverd

Top bedrijf

Uitstekende leverancier voor mijn hout materialen. Na bestelling al 2x kunnen corrigeren na opdracht. Dankzij de helpdeskmedewerkster via de app!

Goede kwaliteit

Netjes gezaagd

mooi product (okoume),perfect gezaagd, snel bezorgd.

mooi product (okoume), perfect gezaagd snel geleverd. Graag tot een volgende keer.

Volgende keer weer naar dit bedrijf !!

Vorige week osb3 platen besteld, maar deze moesten wel op maat gezaagd worden. Kreeg binnen een week alles netjes en op maat gezaagd aangeleverd door ook een vriendelijke chauffeur, welke het ook nog in de garage zetten. Qua prijs netjes en goede service, dat vindt je bijna nergens meer. SUPER !

Snel geleverd, netjes verpakt + reststukken mee

Afgelopen maand zelf een kast gemaakt en na wat googelen bij opmaatzagen.nl uitgekomen. Na vergelijking met opties bij andere sites en bouwmarkten hiervoor gekozen omwille van: snelle levertijd, meeleveren van de reststukken en concurrerende prijs. Bij ontvangst was alles goed en stevig ingepakt en alle planken (inclusief de reststukken) van een sticker voorzien. De bestelde stukken hadden referentienummer en maatvoering op de sticker staan. Bonus: de stickers blijven goed zitten, maar je kan ze er gemakkelijk vanaf halen zonder dat er sticker/lijmresten achterblijven. En uiteraard alle stukken precies (op de mm nauwkeurig) op maat!

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!