Opmaatzagen.nl is geweldig!

Ik heb de vorige keer bij Opmaatzagen.nl een paar simpele betonplexplaten besteld. Dat ging prima, en ik kon met een kleine montage-reportage zelfs €25 terugkrijgen! Daarom heb ik nu een bed-board van 22 onderdelen samengesteld. En opmaatzagen.nl doet wat ze beloven: Goed materiaal, op de millimeter nauwkeurig, en netjes afgeleverd! De filmpjes met klustips zijn ook erg goed bruikbaar. Ik ga zeker weer een reportage maken van de montage, en opmaatzagen.nl heeft aan mij voortaan een vaste klant!

Perfect op maat, snel geleverd

Ik heb inmiddels al best wat bestellingen gedaan voor op.maat gezaagd materiaal, omdat ik thuis niet die mogelijkheden heb grote stukken zo precies te zagen. Wel jammer dat opties die een paar jaar terug wel mogelijk waren (bv driehoekige stukken, stroken smaller dan 50 mm) niet meer kunnen.

81 op maat gezaagde planken voor de modelbaan zijn keurig afgeleverd. Het klopte precies. Ik kom er terug.

Perfecte ervaring

Ik ben netjes op de hoogte gehouden. Toen de levering niet door kon gaan moest deze verzet worden. Dat ik het naar een ander adres liet sturen was dat geen probleem. Fijn als een bedrijf zo meewerkt. De levering en niet geheel onbelangrijk het product zelf was perfect!!

Maatvoering en afwerking perfect, staat van de panelen voldoende

Het is heel makkelijk om op maat gezaagd hout te bestellen. Je voert al je wensen eenvoudig in; het online formulier, inclusief alle opties van afwerkingen, werkt goed. Het hout werd ook perfect op maat geleverd. Ook de afwerking was volgens opgave. Helaas waren beide panelen wel licht beschadigd afgeleverd. Bij het ene paneel was de beschadiging makkelijk weg te schuren. Bij het andere paneel kostte het meer tijd en is het nagenoeg niet zichtbaar meer.

Netjes gezaagd en snel in huis. Bovendien 25 euro terug, als je foto's stuurt van het eindproduct

Prima maar alles los geleverd en onverpakt

Alles prima tot levering. Alles los geleverd en hier daar wat schade. Allemaal niet verpakt tegen schade. Terwijl het peperduur exterieur okoume multiplex delen zijn.

Keurige levering

Je kon de levering live volgen. Op de dag van bezorging

Hartelijk dank voor je top beoordeling en de leuke feedback! Super om te horen dat de mogelijkheid om de levering live te volgen je goed is bevallen. We streven ernaar om onze service zo handig en transparant mogelijk te maken, en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We kijken ernaar uit je weer van dienst te zijn!

Topbedrijf voor perfect op maat gezaagd hout.

Enkele multiplex en mdf platen besteld. Alles werd netjes voorzien van kenmerk-stickers zodat je weet welk stuk hout wat is en tot op de millimeter nauwkeurig gezaagd afgeleverd. De kenmerk-stickers laten trouwens geen lijmresten na; top! Levering vond plaats op hetafgesproken tijdstip en de transportmedewerker was behulpzaam en voorzichtig met de producten.

Super bedankt voor je beoordeling en de complimenten, ook over onze transporteur, daar doen we het voor! We zijn ontzettend blij om te horen dat alles met je bestelling van de multiplex en mdf platen zo vlekkeloos is verlopen en dat je direct aan de slag kon. Als je in de toekomst nog meer projecten hebt of iets nodig hebt, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het kiezen voor ons bedrijf en voor het delen van je ervaring. We kijken ernaar uit je weer te helpen!

zie je eigen idee werkelijkheid worden

Voordeel : ze zagen precies zoals je wilt Nadeel ? Ze zagen precies zoals je wilt ... Je zult toch echt op papier moeten uitwerken wat je precies wilt hebben, maar dan kun je via de website krijgen wat je nodig hebt. De mogelijkheid om het zaagplan te zien en resthout mee te bestellen nodigt uit om het maximale te halen uit een plaat.

Wow, bedankt voor deze score en de leuke feedback! Wij zijn erg blij om te horen dat je enthousiast bent over de precisie van ons zaagwerk en hoe je ideeën werkelijkheid laat worden, met een klein beetje hulp ;) Het klopt inderdaad dat een goed uitgewerkt plan essentieel is om precies te krijgen wat je wilt, en we zijn blij dat onze website en de opties zoals het zaagplan en het bestellen van resthout je helpen om het maximale uit je projecten te halen. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om je weer te helpen bij je volgende project.

Formidabele levering op maat

Alles zat erg goed ingepakt en werd keurig afgeleverd. Een heldere gebruiksaanwijzing en het was een fluitje van een cent om alles in elkaar te zetten. Op naar de rest van het project.

Overall good service

The only thing that prevented me from putting 5 stars is because I have ordered 5 pieces (approx 119x59 cm) out of which there were 2 sheets with serious splintering - I had to cut these splinters which left me with less wood so I had to order another 2 sheets :((

Thank you so much for sharing your feedback and giving us a solid score! We're glad to hear that you found our service overall good, but we're sorry about the issue with the splintering on a couple of your sheets. We always aim to deliver perfect products, so it's important for us to hear when things don't go as planned. We appreciate you bringing this to our attention, and we'll definitely look into how we can prevent this in future orders to ensure a smoother experience. Next time, please contact us when this happens. We'll find a proper solution together. If there’s anything else we can do to help, or if you have further feedback, please don't hesitate to reach out. Thanks again for choosing us, and we hope your next experience is nothing less than excellent!

Top product en goed verpakt.

Een plaat zwart mdf besteld en toch wel spannend of zoiets zonder kleerscheuren aankomt. De hoeken waren goed beschermd en de plaat zo goed dubbel verpakt, dat er geen mogelijkheid tot beschadigen bestond. Top.

Hartelijk dank voor je enthousiaste review! Wat fijn om te horen dat de plaat zwart MDF in perfecte staat is aangekomen en dat je tevreden bent met hoe alles was verpakt. We doen ons best om ervoor te zorgen dat elk product veilig en zonder kleerscheuren bij onze klanten aankomt, dus jouw feedback betekent veel voor ons. Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit je weer te helpen bij je volgende project!

Helemaal top...

Enorme keuze aan plaatmateriaal en het wordt steeds meer lijkt wel. Wordt exact op maat gezaagd en volgens specs verder bewerkt, niets op aan te merken. Het is niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Plaatmateriaal is 1e klas kwaliteit. Zelf afgehaald en dan zie je de strak georganiseerde en nette werkplaats, getuigenis van serieuze instelling. Ga zo door...

Super bedankt voor je geweldige beoordeling en de mooie woorden! We zijn écht blij om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van ons plaatmateriaal en de precisie waarmee alles bewerkt wordt. Het is super om terug te lezen dat onze inspanningen om een breed assortiment te bieden en topkwaliteit te leveren, gewaardeerd worden. Hier werken we voortdurend aan, en je hebt het goed gezien: deze wordt nog elke dag uitgebreid. Bedankt voor je steun en de motiverende woorden, daar worden we blij van! We helpen je graag weer bij een volgend project!

Netjes op tijd geleverd

Zeer tevreden. Snelle levering. En goed produkt op de juiste maat.

Heel erg bedankt voor je topbeoordeling! Super om te horen dat alles netjes op tijd geleverd werd en dat je tevreden bent met de snelheid en de kwaliteit van het product. We doen ons best om ervoor te zorgen dat alles precies goed en op maat bij onze klanten aankomt, en jouw feedback bevestigt dat we daarin slagen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

Perfecte service

Alles perfect op maat en op tijd, binnen de mm zoals beloofd !

Super bedankt voor je top beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Jouw enthousiaste feedback geeft ons team een enorme boost, bedankt! Als je nog een keer iets nodig hebt of vragen hebt, we staan voor je klaar. We hopen je snel weer te zien.

Heel mooi en gemakkelijk

Mooie uitkomst voor mijn inbouwkast. Ik heb grenen planken op maat laten maken en thuis laten bezorgen. Ik had hier zelf geen gereedschap voor. Planken waren supermooi op maat gezaagd en ik kon ze zo in de inbouwkast bevestigen. Heel mooi dat dit zo kan!

Wow, wat een super review, bedankt! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over de op maat gemaakte grenen planken en onze bezorgservice. Fijn dat alles precies paste en dat je meteen aan de slag kon met je inbouwkast. We doen ons best om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst nog meer projecten hebben of iets anders nodig hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor je aanbeveling en dat je de tijd nam om ons te laten weten hoe alles is gegaan. We kijken uit naar je volgende project!

Snelle levering van een mooi product volgens afspraak

Opmaatzagen is zeker een aanrader hierin.

Heel erg bedankt voor je mooie review en de dikke 9! Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en het eindresultaat van je op maat gezaagde product. Dat alles volgens afspraak verliep, is precies waar we naar streven. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel niet om contact op te nemen. We helpen je graag weer!

Goed en duidelijk

Mooie strakke zaagsnede en op de mm nauwkeurig.

Uitstekend gezaagd

Op het eerste gezicht was ik sceptisch, maar toen het gezaagde binnenkwam was ik erg blij. Alles prima gezaagd. Hier kan je zeker nog eens teruggaan om wat te laten zagen.

Top product en top gezaagd en geleverd

Duidelijke website met materiaal, kosten en zaag instructies ( lees die vooral goed! ) Ik had zelf de zaag instructie niet goed gelezen maar kreeg keurig alsnog het juiste deel snel nageleverd zonder kosten ( ging om kleine delen van een holle wand plank) Zeer tevreden over hele proces en service.

levering op tijd, nauwkeurigheid in metingen

Heel blij mee!!

Mooi hout en perfect op maat gezaagd! Superblij mee!! Snelle levering ook!

We komen zeker terug!

Duidelijke communicatie, goede instructies en netjes geleverd. De kast is erg mooi geworden! Het is fijn als je een beetje handig bent; mooi kunnen schilderen en het dichten van de kieren etc verbetert het resultaat! Maar dit was ook wel een groot project. Iedereen die bij ons komt is enthousiast en we raden opmaatzagen.nl aan iedereen aan.

Mooi resultaat, perfecte cirkel ontvangen!

Mooi afgewerkte cirkel, goed gegrond, dus makkelijk af te lakken. Levering was heel netjes en op de afgesproken tijd.

Bedrijfsgegevens

De Schutterij 26

3905 PL Veenendaal

085-8882955

[email protected]

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.