Bestelde MDF plaat op maat en op tijd geleverd.

Voor mijn trap renovatie 2 kanten gegrond 12 mm MDF besteld. MDF en grondlaag van zeer goede kwaliteit. Een zeer gladde afwerking.

Alles snel en op maat geleverd.

Alles was via de website goed en makkelijk te bestellen. Planken waren netjes op maat. Levering via DPD was weer belabberd! En dat kost dan €20,-

zoals gebruikelijk prima!

Al vaker besteld, en ook deze keer weer: prima materiaal, echt tot op de millimeter nauwkeurig gezaagd en snel geleverd. Wat een verademing vergeleken met de 'zaagservice' van de grote bouwmarkten!

Perfect product, een prachtige kast!

Alles werd geleverd op 2 pellets. Na sorteren aan de slag. Duidelijke handleiding (wel even opletten natuurlijk) en na 1 dag deuvels plaatsen, lijmen, uitzoeken en opnieuw veeeel deuvels en lijmen stond onze prachtige kast. Echt heel mooi en precies passend. Wij zijn er erg blij mee.

Goed product en snelle levering

Producten waren beter dan verwacht, netjes afgeleverd en goede after service.

Mooi materiaal, maar kleine transportkrasjes.

Mooi materiaal, perfect op maat gezaagd. Ook handig dat de stickers voor de benoeming van de onderdelen aan de mooie kant zijn geplakt Alleen een beetje jammer dat er tijdens het transport hier en daar kleine krasjes op de planken zijn gekomen. Anders 5 sterren. Maar als we weer iets willen maken, komen we terug!

Het ontwerpen van de kast was een feestje, daarna krijg je een pakket hout [met zorg] geleverd, waarvan je denkt: 'gaat dit goed'. Maar geen zorgen, een fantastische handleiding en een bijzonder goed systeem om in elkaar te zetten. We zijn blij dat we de kast bij Opmaatzagen.nl hebben gekocht

makkelijk bestellen, goede aflevering

Weer eens hout op maat besteld bij OPMAATZAGEN. Moet wat ik wil maken nog bewerken (frezen) en in elkaar zetten, maar over OPMAATZAGEN tevreden. Makkelijk bestelproces, zaagschema zorgt voor voordeel wat prijs betreft. Veel beter op de aangegeven maat gezaagd dan bij de bouwmarkt, met een betere zaagsnede. Beetje lange levertijd, maar dat kwam ook doordat ik het deze keer zelf wilde halen. Bij zelf halen stond alles klaar op de kar en werd door een vriendelijke medewerkster afgeleverd. Samengevat: weer tevreden over OPMAATZAGEN!!

alles netje volgens afspraak geleverd

Alles netjes op maat geleverd

Perfect!

Correct en snel! Zo simpel is het. Dank je!

geweldig!

Mooie en intuïtieve website. Kan makkelijk een keuze gemaakt worden uit de houtsoort. Daarnaast eenvoudig de gewenste maten en afwerking invullen. Resthout wordt ook netjes meegeleverd. Daarnaast is de bezorging geweldig goed geregeld. Bezorgt met een lach en nette en fatsoenlijke medewerkers.

Zo handig dat dit bestaat en fantastische dienstverlening

We hadden drie plankjes nodig om thuis kleine reparaties te doen en we vonden dit bedrijf op internet. De dienstverlening verliep gesmeerd, snel geleverd en de herstelling thuis was sneller in orde dan we hadden kunnen denken.

Goed advies ven snelle levering. Cjauffeur geholpen met tillen dus die heeft mij heholpen met naar de 1e verdieping tillen tot in mijn huisksmer.

Prima ervaring!

onvoldoende

Bij het zagen van de platen wordt de ruwe eindkant van een plaat niet afgezaagd. Kan je alsnog zelf gaan zagen. En als je dan geen rekening met een overmaat hebt gehouden, is op maat gezaagd te klein...

voldoende

Als het grotere afmetingen betreft werkt het perfect, heel goede ervaringen. Ik had echter onlangs een aantal smallere strookjes van 5,1cm breed besteld en wat ik ontving varieerde in breedte van 5,0 tot bijna 5,3mm. De reactie van de klantenservice hierop was dat dit mogelijk ligt aan het meetlint...

Top bedrijf

Zeer tevreden alles goed geregeld duidelijke overzichtelijke site behulpzame klantenservice,had een foutje gemaakt in mijn bestelling was in korte tijd weer recht getrokken echt heel tevreden

Mooi product, maar helaas ontbrekende producten.

Product in prima staat geleverd. Op tijd en netjes verpakt. Helaas liep ons project vertraging op omdat er onderdelen niet werden geleverd. Tevens twee beschadigde planken. Het bestelproces verloopt soepel, de nazorg is ondermaats.

Fijn dat er zoveel maten te kiezen zijn :)

Wij waren op zoek naar een behoorlijk grote plank om een werkblad te maken voor mijn nieuwe atelier. In de reguliere bouwmarkten gaan die meestal niet verder dat 60cm diep en 2,5m. breed, dus zijn we verder gaan zoeken. Gelukkig vonden we opmaatzagen.nl en tot onze verrassing konden we een plank tot op de mm. laten zagen naar onze eigen wensen. Super! Ik heb nu een mooi groot werkblad waar ik lekker veel op kan doen/kwijt kan.

Op tijd en op maat

Prima service en alles conform afspraak en heel belangrijk, exact op maat.

super goed!

Hele goede hulp met het maken van de kast. Daarbij goede levering, goede instructies en een prachtige kast. Ze staan altijd klaar om overal mee te helpen!

Snelle service en makkelijk bestellen

Op een dinsdag hout besteld en 3 dagen later bezorgd. Ook de verzendkosten vallen mee. €20,- Op een order onder de €250,- ben ik nog niet tegen gekomen (en dan ook nog op maat gezaagd ;-) ).

Not good!

The process to place the order when smooth. I Sent a email 7 weeks later for a delivery date. Was told there was a problem with their supplier and order would take longer. A week later email arrived to say order was ready for shipment. Parts arrived and were all painted. When we put the 6 doors on only two fitted correctly. 4 doors did not fit. Customer service sorted this out and shipped 4 new doors which was quick. Unfortunately we had to paint again 4 doors. One door isn't perfect. Would I order again from this company probably not.

• Would you recommend us? No

Prima product en levering

Goed product, betonplex 15mm, goed bewerkbaar. Omdat het gratis werd geleverd scheelde het me ook nog eens een rit op en neer en brandstof. Later 25€ als beloning omdat mijn project op hun site kwam.

Prima service en uitstekend maatwerk

Snelle levering, goede prijs, uitstekend maatwerk en prima service

De Schutterij 26

3905 PL Veenendaal

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!