Top product en goed verpakt.

Een plaat zwart mdf besteld en toch wel spannend of zoiets zonder kleerscheuren aankomt. De hoeken waren goed beschermd en de plaat zo goed dubbel verpakt, dat er geen mogelijkheid tot beschadigen bestond. Top.

Helemaal top...

Enorme keuze aan plaatmateriaal en het wordt steeds meer lijkt wel. Wordt exact op maat gezaagd en volgens specs verder bewerkt, niets op aan te merken. Het is niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Plaatmateriaal is 1e klas kwaliteit. Zelf afgehaald en dan zie je de strak georganiseerde en nette werkplaats, getuigenis van serieuze instelling. Ga zo door...

Netjes op tijd geleverd

Zeer tevreden. Snelle levering. En goed produkt op de juiste maat.

Perfecte service

Alles perfect op maat en op tijd, binnen de mm zoals beloofd !

Super bedankt voor je top beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Jouw enthousiaste feedback geeft ons team een enorme boost, bedankt! Als je nog een keer iets nodig hebt of vragen hebt, we staan voor je klaar. We hopen je snel weer te zien.

Heel mooi en gemakkelijk

Mooie uitkomst voor mijn inbouwkast. Ik heb grenen planken op maat laten maken en thuis laten bezorgen. Ik had hier zelf geen gereedschap voor. Planken waren supermooi op maat gezaagd en ik kon ze zo in de inbouwkast bevestigen. Heel mooi dat dit zo kan!

Wow, wat een super review, bedankt! We zijn blij te horen dat je zo tevreden bent over de op maat gemaakte grenen planken en onze bezorgservice. Fijn dat alles precies paste en dat je meteen aan de slag kon met je inbouwkast. We doen ons best om het jou zo gemakkelijk mogelijk te maken, en het is fijn om te horen dat we daarin geslaagd zijn. Mocht je in de toekomst nog meer projecten hebben of iets anders nodig hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor je aanbeveling en dat je de tijd nam om ons te laten weten hoe alles is gegaan. We kijken uit naar je volgende project!

Snelle levering van een mooi product volgens afspraak

Opmaatzagen is zeker een aanrader hierin.

Heel erg bedankt voor je mooie review en de dikke 9! Super om te horen dat je blij bent met de snelle levering en het eindresultaat van je op maat gezaagde product. Dat alles volgens afspraak verliep, is precies waar we naar streven. Als je in de toekomst nog iets nodig hebt of vragen hebt, aarzel niet om contact op te nemen. We helpen je graag weer!

Goed en duidelijk

Mooie strakke zaagsnede en op de mm nauwkeurig.

Uitstekend gezaagd

Op het eerste gezicht was ik sceptisch, maar toen het gezaagde binnenkwam was ik erg blij. Alles prima gezaagd. Hier kan je zeker nog eens teruggaan om wat te laten zagen.

Top product en top gezaagd en geleverd

Duidelijke website met materiaal, kosten en zaag instructies ( lees die vooral goed! ) Ik had zelf de zaag instructie niet goed gelezen maar kreeg keurig alsnog het juiste deel snel nageleverd zonder kosten ( ging om kleine delen van een holle wand plank) Zeer tevreden over hele proces en service.

levering op tijd, nauwkeurigheid in metingen

Heel blij mee!!

Mooi hout en perfect op maat gezaagd! Superblij mee!! Snelle levering ook!

We komen zeker terug!

Duidelijke communicatie, goede instructies en netjes geleverd. De kast is erg mooi geworden! Het is fijn als je een beetje handig bent; mooi kunnen schilderen en het dichten van de kieren etc verbetert het resultaat! Maar dit was ook wel een groot project. Iedereen die bij ons komt is enthousiast en we raden opmaatzagen.nl aan iedereen aan.

Mooi resultaat, perfecte cirkel ontvangen!

Mooi afgewerkte cirkel, goed gegrond, dus makkelijk af te lakken. Levering was heel netjes en op de afgesproken tijd.

Mooie resultaat met een goede service

Enige tijd geleden een kast besteld in de showroom en na het ontvangst hebben we de kast vrij snel gemonteerd, dit is heel goed te doen. 2 kleine minpuntjes waarom ik geen maximale score heb gegeven: - ik mis een optie om sleuven te laten frezen voor verlichting. We hebben dit nu opgelost door het zelf te doen. - bij de levering ontbrak een plankje maar dit is direct opgelost (nagestuurd) nadat ik melding hiervan had gemaakt. Desalniettemin zeer tevreden met deze aankoop en ik zou hier zo weer een kast bestellen!

Ki ben zeer tevreden over hoe het zaagwerk is gedaan

Onze ervaring is zeer positief, het zaag werk is vakkundig gedaan een kleine opmerking is de levering de chauffeur die het kwam bezorgen had de instructie om tot de deur te bezorgen .Aangezien ik in een appartementen complex woon met lift , zou het in de hal geleverd worden , na een vriendelijk verzoek heeft hij het op de verdieping gebracht . Een zeer vriendelijke man

Snel klaar en perfect op maat!

Snel klaar en perfect op maat met een mooi gefreesd randje. Fijn ook dat je (sommige bladen) per m2 kunt afnemen voor een kleiner projectje! Helemaal top!

mooi materiaal, netjes gezaagd en vriendelijke bezorger

goed materiaal, netjes gezaagd en vriendelijke bezorger

Zeer tevreden en blij met het resultaat!

Al enige tijd geleden hebben wij een op maat gemaakt vakkenkast gekocht voor onze nieuwbouwwoning. Het in elkaar zetten was goed omschreven en dan ook goed te doen, de kast staat zeer stevig en is mooi! Wij hebben deze daarna geschilderd met matte lak in de kleur Sioux. We zijn erg blij met onze kast en gaan binnenkort weer een project starten en dan maken we weer gebruik van opmaatzagen.nl. Nog een pluim voor de klantenservice. Bij vragen reageren zij altijd snel en denken mee. Top!

Correct en snel levering ontvangen

Uitstekend geregeld en geleverd.

Makkelijk online te bestellen, en netjes afgeleverd.

hekaas 1 stuk toch 1 mm te groot wat de hele kast lelijk maakt....

ik hoop dat mijn volgende project preciezer wordt afgeleverd bij opmaatzagen.nl . Als proffesional kan ik het niet veroorloven om de stukken niet volgens opgave te ontvangen. Heb dit nu veel schuren moeten oplossen. .....Ik hoop dat de service hier naar kijkt... gr Paul

Zeer netjes, haaks en precies op maat.

Zeer goed, en zal dit zeker aanbevelen.

topbedrijf

heel pakket besteld voor keukenkastjes en badkamermeubel, alles keurig op maat en voorzien van stickers voor wat waar voor is. ga hier zeker vaker gebruik van maken. bedankt.

Weigeren om te bellen bij een klacht

Supermakkelijk, je besteld je hout op maat. Thuis geen gedoe met zagen, en altijd perfect hout. Of niet...de maat valt over te twisten, want 3 mm verschil kan je bij het maken van een kast wel wat werk bezorgen. Maar hout voor deurtjes wat echt beschadigd is, daar kun je niks mee. Gelukkig zijn ze zo vriendelijk om nieuw hout te bezorgen, alleen dat is nog veel erger beschadigd. Ik vraag nu 2 dagen of men mij kan bellen voor een oplossing, maar dat schijnt niet te kunnen. Betalen moet je direct, maar service is waardeloos. Update, na 2 dagen is er toch telefonisch contact opgenomen, waarna er deze week een bestelling met onbeschadigd hout is geleverd. Vandaag werd nogmaals gebeld om te verifiëren of de bestelling goed was geleverd. Achteraf werd het probleem netjes opgelost, maar ik denk niet dat we er nogmaals bestellen.

Hoi Ineke, hartelijk dank voor je feedback en het contact naar aanleiding van deze review. We balen er van dat het contact even niet soepeltjes verlopen is, dit is zeker niet onze standaard service. Soms slaat de wet van Murphy toe, helaas was dat hier het geval. Gelukkig hebben we kunnen ontdekken dat het een foutieve batch van onze leverancier was, waar het hout uit gezaagd werd. Naar aanleiding van ons contact samen hebben we deze batch uit de productie gehaald en hebben we de bestelling netjes af kunnen leveren. Excuses dat onze levering niet verlopen is zoals verwacht, we hopen in de toekomst toch nog een keer te mogen bewijzen dat we écht voor kwaliteit en service staan!

Top bestelling.

Wat een gemak zo’n op maat gezaagde plaat.Geen restant van een plaat die groter is dan nodig.Prima afgeleverd en snel.Volgende keer weer.

De Schutterij 26 3905 PL Veenendaal

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!