Filters

5

Not good!

The process to place the order when smooth. I Sent a email 7 weeks later for a delivery date. Was told there was a problem with their supplier and order would take longer. A week later email arrived to say order was ready for shipment. Parts arrived and were all painted. When we put the 6 doors on only two fitted correctly. 4 doors did not fit. Customer service sorted this out and shipped 4 new doors which was quick. Unfortunately we had to paint again 4 doors. One door isn't perfect. Would I order again from this company probably not.

  • Would you recommend us? No

Reactie van het bedrijf

Thank you for your review. We understand your frustration and hope we can improve your experience in the future. We do our best to make sure every customer is happy with their order, and we were sorry to hear that the panels weren't cut to size as they should have been. Thank you for contacting us, and giving us the opportunity to solve the issue. Please let us know if we can assist you with the last door. In the end, we were happy you could finish the project as hoped, and we hope that you will enjoy the project!

9

Prima product en levering

Goed product, betonplex 15mm, goed bewerkbaar. Omdat het gratis werd geleverd scheelde het me ook nog eens een rit op en neer en brandstof. Later 25€ als beloning omdat mijn project op hun site kwam.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima service en uitstekend maatwerk

Snelle levering, goede prijs, uitstekend maatwerk en prima service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met onze snelle levering, goede prijs, en het maatwerk. Mocht je in de toekomst nog vragen of nieuwe projecten hebben, neem gerust contact met ons op. We staan altijd klaar om je te helpen! Met vriendelijke groet, Het team van OPMAATZAGEN.nl

10

Nauwkeurig en snel

Inmiddels enkele malen gebruikt gemaakt van opmaatzagen.nl. Ik heb oa een vensterbankkast gemaakt, een zwevend TV meubeltje en een koof voor de afzuigkap. Mijn volgende project is een wandkast, deze ga ik snel bestellen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. We zijn erg benieuwd naar je volgende project en kunnen niet wachten om te zien hoe je wandkast eruit komt te zien. Succes met je nieuwe project en nogmaals bedankt voor je vertrouwen in ons! Met vriendelijke groet, Het team van OPMAATZAGEN.nl

10

Perfect op maat!

Maten doorgegeven, keurig bezorgd, prima!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw beoordeling! Het is fijn om te horen dat je het bestelproces zo positief hebt ervaren. Bedankt voor je vertrouwen en we hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn!

10

Prima en niet te duur voor wat je krijgt

Mijn project was een nogal ingewikkeld audiomeubel met ingebouwde TV lift zodat je die niet hoeft te zien als je niet kijkt, pianokeyboard lade, ruimte voor platen en CDs, versterker en audio componenten. Zelf zagen of bij een bouwmarkt zag ik niet zitten en zou niet de benodigde precisie gegeven hebben. Maar hier kon ik op minder dan een mm nauwkeurig een lange lijst rechthoeken opgeven die uit een CAD tekening kwamen. Je kunt ook nog uit een aantal andere vormen kiezen zoals cirkels, ellipsen, ruiten en meer. Maar eigen vormen kunnen alleen als het rechthoeken zijn, en het zou wel handig zijn geweest als dat ook nog kon. Nu moest ik toch nog wat zagen in sommige planken wat wel goed lukte maar veel tijd kostte. Maar dat is een wens van mij en niet kritiek op dit bedrijf. De prijs viel redelijk mee. Ik heb gekozen om het snijverlieshout ook te laten bezorgen en dat was nog behoorlijk veel. Dat hout betaal je sowieso en je kan het altijd nog voor iets anders gebruiken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je uitgebreide en positieve review! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met je ervaring bij Opmaatzagen.nl. Wat een groot project heb je uitgevoerd! We begrijpen dat precisie hierbij cruciaal is, en we vinden het fijn om te horen dat je dit bij ons hebt gevonden. Het is goed om te weten dat je onze mogelijkheid om nauwkeurige maten op te geven, direct uit je tekening, waardeerde. We bieden een aantal standaard vormen zoals cirkels, ellipsen en ruiten. We begrijpen dat het handig zou zijn om ook eigen vormen te kunnen laten zagen. Hoewel we deze optie nu nog niet aanbieden, waarderen we je feedback en wellicht in de toekomst kan dit wel! We zijn blij dat je het zelf alsnog hebt kunnen oplossen door sommige planken nog zelf te zagen. We waarderen je feedback en tijd voor het schrijven van deze review. Mocht je in de toekomst weer een project hebben of vragen, neem gerust contact met ons op. We ​helpen je graag! Nogmaals bedankt voor je positieve woorden en voor het kiezen van Opmaatzagen.nl!

10

Alles ok

Snelle levering, wbp-platen geheel naar wens.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hoi Hans! Bedankt voor je 10 en het delen van je positieve ervaring. Het door jou bestelde plaatmateriaal hebben we inderdaad op voorraad en dat maakt dat we deze snel kunnen leveren. Als je in de toekomst nog meer nodig hebt of als er iets is waarmee we je kunnen helpen, aarzel niet om contact op te nemen. We staan altijd klaar voor je! Veel klus plezier en we hopen je snel weer van dienst te mogen zijn.

10

Helemaal top

Mooie kwaliteit hout. Netjes gezaagd. Snelle bezorging

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je mooie review. We zijn blij terug te lezen dat je erg tevreden bent over de kwaliteit van het hout en zijn trots op het nette zaagwerk. Daar streven we elke dag opnieuw naar! Nogmaals bedankt voor het delen van je positieve ervaring. En mochten we je opnieuw kunnen helpen, zien we je nieuwe bestelling graag tegemoet.

9

Goede kwaliteit en levering

Het materiaal en zaagwerk van het geleverde materiaal was van goede kwaliteit. Ook de levering was erg goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met je ervaring! We zijn blij dat zowel de kwaliteit van het materiaal als het zaagwerk aan je verwachtingen voldeed. Het is altijd ons doel om de producten zo goed mogelijk te omschrijven en om een hoge kwaliteit te leveren, dus jouw positieve feedback waarderen we heel erg! We doen ons best om ervoor te zorgen dat alle bestellingen op tijd en zonder gedoe geleverd worden. We vinden het dan ook erg fijn om dit terug te lezen. Nogmaals bedankt voor je positieve woorden en voor het kiezen van onze producten. Graag tot een volgende bestelling!

10

Opmaatzagen.nl is geweldig!

Ik heb de vorige keer bij Opmaatzagen.nl een paar simpele betonplexplaten besteld. Dat ging prima, en ik kon met een kleine montage-reportage zelfs €25 terugkrijgen! Daarom heb ik nu een bed-board van 22 onderdelen samengesteld. En opmaatzagen.nl doet wat ze beloven: Goed materiaal, op de millimeter nauwkeurig, en netjes afgeleverd! De filmpjes met klustips zijn ook erg goed bruikbaar. Ik ga zeker weer een reportage maken van de montage, en opmaatzagen.nl heeft aan mij voortaan een vaste klant!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je enthousiaste review! We zijn blij om te horen dat je voor de 2de keer zulke goede ervaringen hebt gehad en dat we je een vaste klant mogen beschouwen. Daar worden we erg blij van! Daarnaast reageren we ook graag nog even op je enthousiasme over de DIY projecten: We realiseren ons dat niet al onze klanten ervaren klussers zijn, daarom zijn we extra blij met alle DIY projecten. Zowel om te inspireren als te ontvangen. We zijn dan ook erg dankbaar terug te lezen dat de filmpjes met klustips goed zijn bevallen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben bij een nieuw project, neem dan gerust contact met ons op. Nogmaals bedankt voor je complimenten en je vertrouwen in ons!

10

Perfect op maat, snel geleverd

Ik heb inmiddels al best wat bestellingen gedaan voor op.maat gezaagd materiaal, omdat ik thuis niet die mogelijkheden heb grote stukken zo precies te zagen. Wel jammer dat opties die een paar jaar terug wel mogelijk waren (bv driehoekige stukken, stroken smaller dan 50 mm) niet meer kunnen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor je topbeoordeling en dat je de tijd hebt genomen om je ervaringen met ons te delen! Het is super om te horen dat je tevreden bent met de nauwkeurigheid en snelheid van onze leveringen, vooral omdat je al meerdere bestellingen bij ons hebt geplaatst. We vinden het echter jammer te horen dat sommige opties die we voorheen aanboden, zoals driehoekige stukken en stroken smaller dan 50 mm, niet meer beschikbaar zijn. We zijn onze diensten voortdurend te verbeteren, in sommige gevallen werkt dit voor specifieke toepassingen de verkeerde kant op. Dan werken we efficiënter, alleen gaat het ten koste van opties die minder populair zijn. In dit geval helaas ook. Als er nog iets is waar we je mee kunnen helpen of als je specifieke wensen hebt, laat het ons weten. We werken namelijk elke dag aan het assortiment en de mogelijkheden, hoe meer vraag we naar een specifieke optie hebben, des te beter we hier op in kunnen spelen naar de toekomst toe. Nogmaals bedankt voor je trouwe klandizie en je waardevolle feedback. We kijken ernaar uit om je bij je volgende projecten weer van dienst te zijn!

10

Super

81 op maat gezaagde planken voor de modelbaan zijn keurig afgeleverd. Het klopte precies. Ik kom er terug.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de fantastische beoordeling en je enthousiaste feedback! Wat geweldig om te horen dat de 81 op maat gezaagde planken voor je modelbaan precies klopten en netjes afgeleverd zijn, daar doen we het voor! We kijken er naar uit om je weer van dienst te zijn. Laat het ons weten als je specifieke wensen hebt voor je volgende project, of als er iets anders is waarbij we kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring, en graag tot een volgende bestelling!

10

Perfecte ervaring

Ik ben netjes op de hoogte gehouden. Toen de levering niet door kon gaan moest deze verzet worden. Dat ik het naar een ander adres liet sturen was dat geen probleem. Fijn als een bedrijf zo meewerkt. De levering en niet geheel onbelangrijk het product zelf was perfect!!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartstikke bedankt voor je review en de perfecte score! Super om te horen dat je zo'n positieve ervaring hebt gehad met onze service. We vinden het belangrijk om flexibel en meewerkend te zijn binnen de mogelijkheden die we hebben, zeker als er onverwachte wijzigingen optreden zoals een adreswijziging of het verzetten van een levering. Fijn dat alles naar wens is verlopen! Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt dat je de tijd nam om je ervaring te delen en we hopen je snel weer te mogen helpen!

8

Maatvoering en afwerking perfect, staat van de panelen voldoende

Het is heel makkelijk om op maat gezaagd hout te bestellen. Je voert al je wensen eenvoudig in; het online formulier, inclusief alle opties van afwerkingen, werkt goed. Het hout werd ook perfect op maat geleverd. Ook de afwerking was volgens opgave. Helaas waren beide panelen wel licht beschadigd afgeleverd. Bij het ene paneel was de beschadiging makkelijk weg te schuren. Bij het andere paneel kostte het meer tijd en is het nagenoeg niet zichtbaar meer.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je feedback en de mooie score! Het is fijn om te horen dat je tevreden bent met de maatvoering, afwerking en het gemak van het bestellen via de webshop. We doen ons best om ervoor te zorgen dat alles naar wens is en eenvoudig verloopt. Het spijt ons echter te horen dat de panelen licht beschadigd waren bij levering. Hier hebben we ook even contact over gehad. Gelukkig heb je de beschadigingen weg kunnen werken, bedankt voor het meedenken! Toch is het niet de ervaring die we willen bieden en we gaan nakijken hoe we onze verpakking en transportprocessen kunnen verbeteren om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen. Foto's daarbij zijn voor ons erg waardevol, dus mocht je deze nog hebben, stuur deze vooral door. Dan kijken we aan de hand van de schade wat we kunnen verbeteren. Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. We waarderen je feedback en zien het resultaat van je project graag verschijnen via je persoonlijke uitnodiging om de foto's van je project te delen. Graag tot een volgende bestelling!

10

Prima

Netjes gezaagd en snel in huis. Bovendien 25 euro terug, als je foto's stuurt van het eindproduct

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je topbeoordeling en je positieve feedback! Super om te horen dat alles netjes gezaagd was en snel bij je thuis bezorgd. We zijn blij dat je ook enthousiast bent over onze actie om €25 terug te geven voor foto's van het eindproduct. Het is altijd geweldig om te zien wat onze klanten creëren met onze materialen! Nogmaals bedankt voor het delen van je ervaring. We hopen je snel weer te mogen helpen bij je volgende project!

6

Prima maar alles los geleverd en onverpakt

Alles prima tot levering. Alles los geleverd en hier daar wat schade. Allemaal niet verpakt tegen schade. Terwijl het peperduur exterieur okoume multiplex delen zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor je beoordeling en het delen van je ervaring. We zijn blij te horen dat alles tot aan de levering prima was, maar we balen dat we de verwachtingen niet hebben overtroffen bij de levering. Dat is zeker niet de standaard die we nastreven. Zoals mijn collega ook al via de mail heeft toegelicht: De transportkar is onze transportmethode, de planken worden vervolgens los en per item uitgeladen. ​Wellicht dat het daardoor leek alsof de bestelling niet was ingepakt, maar uiteraard doen we ons best om bestellingen zo goed mogelijk te beschermen. De beschadigingen zijn vanzelfsprekend niet de bedoeling, maar we waarderen het dat je deze hebt weg kunnen werken aan de niet-zichtbare kant. Deze keer kunnen we het niet meer oplossen, maar de volgende keer horen we het graag, zodat we meedenken naar een passende oplossing. Zoals we ook al per mail hebben uitgelegd, nemen we je feedback serieus en gaan kijken hoe we onze verpakkingsmethodes, en de verwachtingen hierover, kunnen verbeteren om ervoor te zorgen dat alle producten veilig en onbeschadigd aankomen. Jouw tevredenheid is voor ons cruciaal, en we willen graag toekomstig bewijzen dat dit écht zo is. Nogmaals bedankt voor je feedback. We hopen dat we je snel weer van dienst kunnen zijn en dan met een perfecte ervaring van begin tot eind!

10

Keurige levering

Je kon de levering live volgen. Op de dag van bezorging

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor je top beoordeling en de leuke feedback! Super om te horen dat de mogelijkheid om de levering live te volgen je goed is bevallen. We streven ernaar om onze service zo handig en transparant mogelijk te maken, en het is fijn om te weten dat dit gewaardeerd wordt. Nogmaals bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We kijken ernaar uit je weer van dienst te zijn!

10

Topbedrijf voor perfect op maat gezaagd hout.

Enkele multiplex en mdf platen besteld. Alles werd netjes voorzien van kenmerk-stickers zodat je weet welk stuk hout wat is en tot op de millimeter nauwkeurig gezaagd afgeleverd. De kenmerk-stickers laten trouwens geen lijmresten na; top! Levering vond plaats op hetafgesproken tijdstip en de transportmedewerker was behulpzaam en voorzichtig met de producten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super bedankt voor je beoordeling en de complimenten, ook over onze transporteur, daar doen we het voor! We zijn ontzettend blij om te horen dat alles met je bestelling van de multiplex en mdf platen zo vlekkeloos is verlopen en dat je direct aan de slag kon. Als je in de toekomst nog meer projecten hebt of iets nodig hebt, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het kiezen voor ons bedrijf en voor het delen van je ervaring. We kijken ernaar uit je weer te helpen!

10

zie je eigen idee werkelijkheid worden

Voordeel : ze zagen precies zoals je wilt Nadeel ? Ze zagen precies zoals je wilt ... Je zult toch echt op papier moeten uitwerken wat je precies wilt hebben, maar dan kun je via de website krijgen wat je nodig hebt. De mogelijkheid om het zaagplan te zien en resthout mee te bestellen nodigt uit om het maximale te halen uit een plaat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Wow, bedankt voor deze score en de leuke feedback! Wij zijn erg blij om te horen dat je enthousiast bent over de precisie van ons zaagwerk en hoe je ideeën werkelijkheid laat worden, met een klein beetje hulp ;) Het klopt inderdaad dat een goed uitgewerkt plan essentieel is om precies te krijgen wat je wilt, en we zijn blij dat onze website en de opties zoals het zaagplan en het bestellen van resthout je helpen om het maximale uit je projecten te halen. Nogmaals bedankt en we kijken ernaar uit om je weer te helpen bij je volgende project.

9

Formidabele levering op maat

Alles zat erg goed ingepakt en werd keurig afgeleverd. Een heldere gebruiksaanwijzing en het was een fluitje van een cent om alles in elkaar te zetten. Op naar de rest van het project.

  • Aanbevelen? Ja
7

Overall good service

The only thing that prevented me from putting 5 stars is because I have ordered 5 pieces (approx 119x59 cm) out of which there were 2 sheets with serious splintering - I had to cut these splinters which left me with less wood so I had to order another 2 sheets :((

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Thank you so much for sharing your feedback and giving us a solid score! We're glad to hear that you found our service overall good, but we're sorry about the issue with the splintering on a couple of your sheets. We always aim to deliver perfect products, so it's important for us to hear when things don't go as planned. We appreciate you bringing this to our attention, and we'll definitely look into how we can prevent this in future orders to ensure a smoother experience. Next time, please contact us when this happens. We'll find a proper solution together. If there’s anything else we can do to help, or if you have further feedback, please don't hesitate to reach out. Thanks again for choosing us, and we hope your next experience is nothing less than excellent!

10

Top product en goed verpakt.

Een plaat zwart mdf besteld en toch wel spannend of zoiets zonder kleerscheuren aankomt. De hoeken waren goed beschermd en de plaat zo goed dubbel verpakt, dat er geen mogelijkheid tot beschadigen bestond. Top.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor je enthousiaste review! Wat fijn om te horen dat de plaat zwart MDF in perfecte staat is aangekomen en dat je tevreden bent met hoe alles was verpakt. We doen ons best om ervoor te zorgen dat elk product veilig en zonder kleerscheuren bij onze klanten aankomt, dus jouw feedback betekent veel voor ons. Mocht je in de toekomst nog meer nodig hebben of vragen hebben, we staan altijd voor je klaar. Bedankt voor het vertrouwen in ons en we kijken ernaar uit je weer te helpen bij je volgende project!

10

Helemaal top...

Enorme keuze aan plaatmateriaal en het wordt steeds meer lijkt wel. Wordt exact op maat gezaagd en volgens specs verder bewerkt, niets op aan te merken. Het is niet goedkoop maar je krijgt wel waar voor je geld. Plaatmateriaal is 1e klas kwaliteit. Zelf afgehaald en dan zie je de strak georganiseerde en nette werkplaats, getuigenis van serieuze instelling. Ga zo door...

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super bedankt voor je geweldige beoordeling en de mooie woorden! We zijn écht blij om te horen dat je zo tevreden bent met de kwaliteit van ons plaatmateriaal en de precisie waarmee alles bewerkt wordt. Het is super om terug te lezen dat onze inspanningen om een breed assortiment te bieden en topkwaliteit te leveren, gewaardeerd worden. Hier werken we voortdurend aan, en je hebt het goed gezien: deze wordt nog elke dag uitgebreid. Bedankt voor je steun en de motiverende woorden, daar worden we blij van! We helpen je graag weer bij een volgend project!

10

Netjes op tijd geleverd

Zeer tevreden. Snelle levering. En goed produkt op de juiste maat.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Heel erg bedankt voor je topbeoordeling! Super om te horen dat alles netjes op tijd geleverd werd en dat je tevreden bent met de snelheid en de kwaliteit van het product. We doen ons best om ervoor te zorgen dat alles precies goed en op maat bij onze klanten aankomt, en jouw feedback bevestigt dat we daarin slagen. Mocht je in de toekomst nog iets nodig hebben of als er iets is waarbij we je kunnen helpen, aarzel dan niet om contact op te nemen. We staan altijd voor je klaar!

10

Perfecte service

Alles perfect op maat en op tijd, binnen de mm zoals beloofd !

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super bedankt voor je top beoordeling en dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. We zijn blij te horen dat alles naar wens was. Jouw enthousiaste feedback geeft ons team een enorme boost, bedankt! Als je nog een keer iets nodig hebt of vragen hebt, we staan voor je klaar. We hopen je snel weer te zien.

Bedrijfsgegevens

De Schutterij 26

3905 PL Veenendaal

085-8882955

[email protected]

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.