zeer zeer positief

planken passen precies . keurige bezorging. geen beschadigingen. collega die hetzelfde had met stellingplanken te dun en vocht/schimmel. heeft ze ook besteld

Kwaliteit niet optimaal; goede klantenservice

Ben bezig met het opzetten van mijn eigen bedrijf in unieke meubels. Daarvoor ben ik op zoek naar bedrijven die kwaliteit kunnen leveren. Daarmee bedoel ik, tot de mm op maat, haaks en vooral recht plaatmateriaal. De afmetingen waren prima, maar Helaas waren de platen krom en zat er een breuk in 1 van de platen (foto’s beschikbaar) Het was allemaal te repareren, maar dat kost extra werk en dat is natuurlijk niet de bedoeling. OMZ heeft netjes contact opgenomen naar aanleiding van mijn eerste review. Ze hebben een deel van het bedrag terug gestort. Dat is alvast een voldoende waard. Na de volgende bestellen worden dit hopelijk 5 sterren.

precies op maat en snel geleverd

dik tevreden

Fijn bedrijf goede service

Alles klopte perfect en afspraken goed nagekomen

Alles exact op maat

De bestelling zag er gelikt uit en alles was perfect opmaat gemaakt. De producten waren snel verzonden en goed verpakt. Op twee planken zaten wel iets grotere beschadigingen, maar dat was voor mijn project geen probleem. Jammer dat er geen foto geplaatst kan worden van het resultaat.

Top kwaliteit, echt op maat en goede prijs

Voor een zelfbouw steigerbuis bureau diverse vurenhouten timmerpanelen besteld van 2,8 en 1,8cm. Super kwaliteit en tot op de mm nauwkeurig gezaagd. Zeer goed ingepakt en daardoor dus ook in goede orde ontvangen. Het bureau in elkaar zetten was geen enkel probleem door de maatvaste planken en de goede kwaliteit van het hout.

Mijn bestelling volgens plan geleverd. En zeer goed verpakt!! Exact op maat gezaagd! Top!!

Perfect op maat

Duidelijke website, ruime keuze aan materialen, makkelijk bestellen en zeer snelle levering. En last but not least: perfect op maat geleverd en zorgvuldig aan huis afgeleverd.

Top product!

Goede service en product exact zoals opgegeven en van uitstekende kwaliteit.

Weer perfect gezaagd en snel geleverd.

De website werkt echt super handig. Deze keer ook weer veel verschillende maten besteld. Alles weer keurig gezaagd en voorzien van sticker met eigen kenmerk. Dan is het een plezier om er mee aan de slag te gaan.

Zeer tevreden!

Een tweetal bestellingen gedaan bij OPMAATZAGEN. Één bestelling met vooral MDF latten. Helaas was er, ondanks de goeie verpakking, schade ontstaan bij transport maar dit werd keurig afgehandeld. De andere bestelling bestond uit grote OSB 3 platen welk keurig afgeleverd werden. Alles is keurig op maat.

super

Goed op maat, goed verpakt, en snel geleverd, ik heb niets verder te zeuren, 100% tevreden

Mooie vlakkenkast van goede kwaliteit. Achterwand is stevig. Montage is eenvoudig, erg tevreden met het resultaat

Bijna perfect

Heel gebruiksvriendelijke site, snelle levering: echt een mooi concept. Enige smetje was dat ik van één paneel een exemplaar te veel kreeg en van een ander één te weinig. Was met mijn handzaag gelukkig te verhelpen.

Top bedrijf! Super kwaliteit!

We hadden eerst een bezoekje gedaan in Veenendaal. Super vriendelijke werknemers. Rondleiding en het juiste plaatmateriaal advies gekregen. Perfecte bezorging. Kortom: Top!

Prima service en perfect op maat

MDF platen laten zagen met 45 graden zaagsnede. Perfect op maat voor onze omkadering voor de plafond wasemkap. Helaas 2 platen beschadigd bij transport doordat ze niet ingepakt waren. Gelukkig gratis en snel opnieuw geleverd.

Top product

Ons tv meubel is echt mooi geworden. Past echt perfekt in elkaar allemaal Wel zou ik als tip willen opmerken dat wij in de configurator het idee kregen dat de boven en onderkant ui twee delen zou bestaan en niet uit afzonderlijke elementen waardoor er wel veel meer naden zichtbaar zijn

Bijna tevreden

Alles kwam keurig verpakt aan. Bij uitpakken zaten de planken helaas met tape aan elkaar vast. Deze tape(geel) was moeilijk van de planken af te krijgen en helaas ging de grondverf daardoor er ook op sommige plekken vanaf. 1 plankje was aan de onderzijde beschadigd, maar heb het toch kunnen gebruiken.

Goed en prettig

Alle panelen volgens afspraak geleverd ook een klein tijdslot door gekregen wanneer ze zouden komen leveren. Verder waren alleen panelen maatvast zoals door gegeven en zonder beschadigingen geleverd.

Alles klopt

Alles overzichtelijk en duidelijk Zowel op de site en het bouwpakket bij levering Heel mooi systeem Dus zeer tevreden

Goed bedrijf

Alle spullen worden top geleverd. En als er iets tegen zit. Handelen ze adequaat en goed. Ook is de chat goed bereikbaar. Een voorbeeld voor veel bedrijven

Het is heel makkelijk om een vakkenkast (in mijn geval) op de juiste afmetingen te bestellen. Je kan deze helemaal naar eigen inzicht ontwerpen. Dat is super. Het contact is ook heel fijn, ze reageren heel snel en denken mee. Het in elkaar zetten is ook 'zo' gedaan. Wij hebben er nog geen twee uur over gedaan. Het zou handig zijn als ook wordt aangegeven wat de bovenkant van een plank is. Dan zou je nog sneller klaar zijn. Een andere tip: wij hebben de kast in wit gegrond besteld, maar dit was toch bij sommige planken echt grijs. Hierdoor ben je wel veel tijd kwijt aan het schilderen. Hier heb ik me wel op verkeken; dat kost veel tijd en geduld. Al met al heel tevreden!

Dik tevreden

Hele mooie plankjes die precies op maat waren en ook met hoeken van 90 graden. Ik heb wel eens anders meegemaakt, dus was ik dik tevreden toen het binnen kwam.

Bestellen gaat makkelijk en diversiteit van producten is groot

Bestellen van verschillende maten plaatwerk ging simpel, bezorging en verpakking was ok.

Alles volgens website prima geleverd!

Eenvoudige opgave van benodigde materialen en maatvoering. Levering volgens afspraak en in goede staat.

De Schutterij 26 3905 PL Veenendaal

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!