Prima !

Zoals gewenst, alles netjes op maat :-) Heel tevreden en vlotte levering naar België.

heel goed

dank voor gelegenheid voor uw review voor het eerst op deze manier board bij u besteld / simpel goede uitleg / bestelling is tiptop uitgevoerd als ik weer omhoog zit heb ik nu een goed adres. maten en berekening zijn goed te volgen. heel erg bedankt voor uw hulp en alle succes waar u mee bezig bent. mvrgr. cm 18.10.23 eelde

Geweldige ervaring

Al verschillende keren hier besteld, altijd keurig verzorgd verzonden en perfect gezaagd. De laatste keer bestelde ik op zaterdag terwijl ik erg moe was dus had een fout in de maten gemaakt. Gelukkig kon ik via de website nog een verandering opgeven waar ik op zondag!! netjes bevestiging van kreeg en op dinsdag mijn bestelling binnen was. Heel erg tevreden, ik ga zeker weer terug als ik hout op maat nodig heb.

Echt perfect op maat gezaagd en geleverd

Zeer eenvoudig bestellen en perfect geleverd, zeer klantvriendelijk en op tijd. Zeker de moeite waard als ik weer iets ga doen.

Snel en netjes geleverd. Zeer tevreden met de kwaliteit

Netjes en verzorgd

De bestelde MDF panelen werden erg netjes verpakt en op tijd bezorgd. Scherpe zaagsneden en exact op maat.

Netjes op maat

Alles was keurig op maat en netjes gelabeld. Bezorging verliep ook prima.

Precies wat ik wilde

Alles is precies geleverd zoals ik wilde, makkelijk te kiezen afleverdatum en alles is voor de deur afgeleverd. Echt top!

Makkelijk te bestellen en keurig thuis bezorgd.

Via internet besteld. Goede overzichtelijke site. Geleverd conform wat is aangegeven op web site.

Op maat gezaagd en thuis afgeleverd

Opmaatzagen heeft een groot aanbod aan hout en plaatmateriaal en zaagt alles voor jou op maat. Jouw op maat gezaagde bestelling wordt snel bij jou thuis afgeleverd. Ik heb nu 2x hier besteld en ben zeer tevreden. Geen gezaag met alle stof (en foutjes) meer thuis. De website biedt goede informatie over de materialen en welke je per hele plaat moet afnemen en welke je per m2 kunt afnemen. Op de website zijn ook veel mooie voorbeeldprojecten te vinden.

Geleverd en prima volgens de maten gezaagd voor een goede prijs

volgens de maten gezaagd voor een goede prijs

Precies op maat en snel geleverd

Precies op maat en binnen enkele dagen geleverd, Stevig verpakt en daardoor onbeschadigd per post aangekomen. Prima in orde!

Plaat material

Very bad quality, lost 130euro, and as an advice ( fix it yourself).

Heel handig dat je niet meer besteld dan nodig

En precies op maat en ook nog thuis bezorgd. Kost wel wat maar dan heb je wel precies wat je wilt.

Vakwerk en op tijd geleverd.

Gemaakte werk is netjes ,op maat en op tijd afgeleverd. Bedrijf komt belofte na.

Eenvoudig plaatmateriaal op maat laten zagen

Met de online tool is eenvoudig het juiste materiaal te kiezen, de zaagmaten en eventuele optionele afwerking op te geven.

Zeer goede service voor betaalbare prijs

Voor het vervangen van de boeidelen van mijn huis was ik op zoek naar voorgegrond 18mm mulitplex met een snelle levertijd. Na contact met de klantenservice waren mijn vragen goed en snel beantwoord waardoor ik de benodigde materialen netjes op maat gezaagd en op tijd beschikbaar had voor het uitvoeren van de werkzaamheden.

Perfect proces

Voor mij was het belangrijk dat de planken uit één stuk waren gezaagd. Dan loopt de nerf mooi door, in ons geval een hoekje om. Dat lukte ook! Daar waren we erg blij om, mooie bestelmodule en mooi hout, top!

Alles keurig op maat!

Keurig op maat maar verpakking op meedere plekken beschadigd. Gelukkig het hout niet. Vervoerder beter instrueren.

Op maat ‘-) Goede prijs, maar ook uitstekend contact

Alles was top, foto’s met het eind resultaat volgen nog! Dank voor het geleverde werk en de service!

Goede kwaliteit

Super netjes opmaat en degelijk verpakt.

super gave kast

Precies de kast gekregen waar we naar op zoek waren voor een prijs die beter bij ons paste dan die van concurrentie. Makkelijk te monteren en zelf schilderen gaf een persoonlijke touch.

Goed maar niet volledig

Niet alle grote reststukken werden geleverd zoals beloofd, maar de kwaliteit van wat werd geleverd was goed

Superdienst

Echt een topervaring. Alles netjes gelabeld, reststukken van de plaat meegeleverd, keurig verpakt en op pallet geleverd.

Het gevraagde werd op maat vlot bezorgd.

Minpuntje was dat de prijs die onderaan het scherm verschijnt na het invullen van het praktische scherm waarin je de gewenste keuzes maakt, daarna in de winkelmand hoger was. Verder was me niet duidelijk welke hoeken zouden worden afgerond - als je voor afgeronde hoeken zou kiezen. Een rechthoekige plaat heeft altijd 12 hoeklijnen (met elk twee zijden) en 8 punten (met 3 zijden).

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.