Bestellen gaat makkelijk en diversiteit van producten is groot

Bestellen van verschillende maten plaatwerk ging simpel, bezorging en verpakking was ok.

Alles volgens website prima geleverd!

Eenvoudige opgave van benodigde materialen en maatvoering. Levering volgens afspraak en in goede staat.

Ze doen wat ze beloven

Mooi materiaal, alles netjes gezaagd, ik had een aantal stroken in verstek laten zagen, paste allemaal perfect. Drie delen waren op een verkeerde maat gezaagd. Keurig reactie op mijn contactformulier en binnen drie dagen had ik de correcte delen al in huis. Alles is verpakt alsof het om porselein gaat. Ik heb nu een hele mooie kast in huis.

Snel en perfect op maat

Goede kwaliteit, snelle levering

Heel blij met onze bestelling bij opmaatzagen. Onze nieuwe kast staat te pronken in de woonkamer! Snelle levering, goede kwaliteit, niets op aan te merken!!

Keurig op maat, keurig ingepakt

Enkele multiplex plankjes op maat laten zagen, super handig Bezorgkosten voor een klein projectje relatief hoog, hout kosten daarentegen relatief laag

Echt he-le-maal top, wij zijn FAN!

Een super mooi pakket, netjes afgeleverd. Kast staat nu een paar weken en we zijn er super blij mee, helemaal top. Hoogtepuntje: topkwaliteit communicatie - veel dank aan Ivonne die ons super leuk op de hoogte hield tijdens het proces en ervoor zorgde dat de leverdatum zelfs nog iets naar voren gehaald kon worden. Zeker niet voor het laatst een kast besteld hier :-).

Al tweemaal precies goed, geweldige oplossing als je iets wilt maken.

Eerder een grote wandkast gemaakt voor mijn zoon en nu thuis een aantal planken en bijpassend meubel met laden gemaakt. Beide keren snel en correct alles precies op de millimeter gekregen zoals aangevraagd. Het wordt ook door beleefde mensen bezorgd die het mee op de plek sjouwen en er voorzichtig mee omgaan. Er is veel keus, de website werkt erg handig en de communicatie is goed. De mogelijkheid labels aan te brengen is ook heel nuttig. Kortom, geweldige service. Ga hier vaker gebruik van maken.

Keurig gezaagd en verpakt!

Zie boven

perfect op maat

Ruime keuze aan hout soorten en altijd perfect op maat.

Zoals altijd, helemaal tevreden!

Hout precies gezaagd zoals besteld, bestellingen liggen altijd op tijd klaar en zijn makkelijk zelf op te halen bij opmaatzagen.nl met parkeerplek voor de deur, daarnaast is personeel altijd super vriendelijk en behulpzaam!

Snel geleverd en netjes gezaagd

Duidelijke site met een grote keuze uit hout in verschillende dikte tegen redelijke prijzen. De levering van het bestelde hout was snel. E.e.a. was netjes en accuraat gezaagd. Kortom als je hout nodig hebt is Opmaatzagen.nl een aanrader.

Netjes afgehandeld

De webshop is best handig. En het wordt keurig verwerkt. De mensen zijn erg vriendelijk als het komt ophalen.

uitstekende maatvoering en goede verpakking

Opnieuw een bestelling gedaan en ontvangen. Aandachtspunt blijft levering conform afspraak, omdat het om behoorlijk wat hout gaat is het fijn als je de levering kan begeleiden, hiervoor vrij genomen en dag later geleverd, gaat om verwachtingsmanagement. goed dat mag de pret niet drukken want hout wordt geleverd conform specificaties, maatvast, voorzien van stikker met benaming van het onderdeel en alle hoeken tegen beschadiging beschermd. Dat is toch wel een groot pluspunt van deze organisatie.

Nauwkeurig gezaagd en op afgesproken dag geleverd.

Betrouwbaar.

Goed bereikbaar, goed gezaagd, geboden oplossing top

Op maat kast als roomdevider, telefonisch gevraagd of afwerking aan achterkant mooi was, dit werd bevestigd. Helaas is elk onderdeel zichtbaar omdat afwerking niet 1 geheel is. Omdat ik niet helemaal tevreden was heeft opmaatzagen.nl gelijk telefonisch contact met mij opgenomen en ze hebben een goede oplossing bedacht en gaan dit ook leveren. Ik moet zeggen dat ik het bedrijf zeer professioneel vind en ben blij met de gedane geste en ook de snelheid van handelen. TOP!

Topsite

Zeer prettige website met duidelijke instructievideo's. Ik ben niet iemand die dagelijks klust, maar met hulp van de video's van Ivonne heb ik mijn klus van hout uitkiezen tot installeren en afwerken helemaal zelf uitgevoerd! Opmaatzagen.nl is een van mijn favoriete thuiswinkelwebsites geworden :)

Really great product, insane prices

Ordered for the convenience. Very happy with the product, just the prices are luxury level.

Alles klopte. Alles okay. Aan hen ligt het niet wanneer er iets fout gaat.

Prima product geleverd. Maten exact aangehouden. Een meer dan tevreden klant.

Perfect!

Het bestellen was makkelijk, de prijs was goed, verzending ging vlot en alles was goed verpakt. We zijn enorm tevreden over het resultaat. De foto's volgen snel!

Heel goed verpakt waardoor er geen schade kan ontstaan bij transport. Alles netjes op maat gezaagd, volledig naar wens!

Geweldige service, waanzinnige uitkomst

Samen met directeur Bauke een kast ontworpen. 5 meter breed en een 2x2 opbouw bovenop. Allerlei slimmigheden erin. Kostte me paar dagen om op te bouwen en de verf erop te krijgen, maar er staat nu toch een eyecatcher. Genieten. Proces ook geweldig. Order moest een week naar voren, bleek geen enkel probleem.

Perfect!

Goede service en perfecte maatvoering van de op maat gezaagde platen.

Correcte en snelle levering zonder gedoe.

Via een fijne en makkelijke bestelprocedure op de website volgde een snelle levering met bezorging in huis. De op maat gezaagde mdf panelen bleken precies zoals besteld.

Alles wat was besteld was op de millimeter exact binnen gekomen en zonder beschadigingen bezorgd

De Schutterij 26

3905 PL Veenendaal

Over OPMAATZAGEN.nl

OPMAATZAGEN.nl maakt klussen weer écht leuk! En een stuk makkelijker. We zagen precies op maat wat jij hebt bedacht; tot op de millimeter nauwkeurig. Geen gedoe meer met vervoer, reststukken en de zaagtafel van de buurman. We leveren A-kwaliteit hout- en plaatmateriaal, maatwerk meubels en we hebben een flink assortiment aan accessoires. Dat is écht handig!