Pluspunten

Snelle en correcte levering. Heerlijke shakes die mij in combinatie met kickboksen,helpen fit te blijven

Misschien ook andere gezonde voeding in webshop zetten.

Pluspunten

Goed product. Smaakt goed. Goede verpakking.

Smaken veranderen te vaak. Wees constanter.

Bedankt Ference, Wij gaan zeker aan de slag met je feedback. Zou jij het leuk vinden om in ons test panel te komen. Zodat je mee kan proeven/beslissen in de smaak?

Pluspunten

de grote variatie smaken in shakes. snelle levering

heb een paar keer gehad dat er minder in het zakje zat, daar heb ik overigens nog een voorbeeld van. Dus verbeterpunt: controle op inhoud.

Bedankt Didy, Het is altijd 40 gram, soms voelt het wel alsof het zakje meer heeft dan de andere. Choco coco is bijvoorbeeld een smaak waarbij je het gevoel kan hebben dat het zakje extra vol zit. Dit komt omdat er echte cacao is gebruikt, wat voller aan volume is. Vandaar dat soms het gevoel kan ontstaan, het ene zakje is voller dan de andere. Geniet van deze prachtige vrijdag!

Pluspunten

Good products, responds quickly to questions and comments. On the one time they made a small accidental mistake on a shipment they got it fixed almos immediately: the additional product I had ordered and they had forgot to ship together with the rest, together with some additional apology extra product arrived at my door the day after I contacted them!

Poor advertisement and marketing. Despite being a costumer, and being subscribed to their mailing list for more than a year, I've never seen any advertisements or heard about special offers or sales if they have even taken place.

Pluspunten

Perfecte service. Reageren snel op mails.

Bestelling ophalen in Apeldoorn ;)

Hoi Nadia, Bestellingen kunnen via de PostNL afhaalpunten opgehaald worden! Zo heb je altijd je pakket in bereik.

Pluspunten

Heerlijke shakes met alle eiwitten en vitamines die je nodig hebt. Kan echt niet meer zonder.

Ga zo door!!

Pluspunten

goede uitleg, gratis shaker.

levertijd was te lang, 21 december besteld, 4 januari in huis.

Hoi Didy, PostNL heeft met de kerst nogal wat problemen gehad. Wij zijn hier van op de hoogte. Hopelijk is alles goed gekomen, zo niet dan hoor ik het graag!

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact.

Pluspunten

Snelle levering en heerlijke smaken

Misschien wat nieuwe smaken...

Pluspunten

Bestelling ging vlot. Ik heb nu één zakje opgedronken (praline) en de smaak viel me niet tegen.

Aflevering door PostNL verliep "moeizaam". Eerste ETA was zaterdag, daarna bericht dat het vanwege drukte een dag later zou worden (zondag???). Het pakket werd uiteindelijk zaterdagavond afgeleverd. Fijn dat het toc op tijd was natuurlijk.

Hoi Pieter, Helaas heeft PostNL nogal wat problemen de laatste tijd. Zeker niet leuk en gewenst :-( Hopelijk is alles opgelost, zo niet dan hoor ik het graag en verzinnen wij een andere oplossing.

Pluspunten

Best vegan shakes out there. With soya milk, the chocolate vegan shake tastes like real chocolate milk!

Make bigger packs instead of single use ones!

1 kilo jars available in store!

Pluspunten

Altijd prima, nette levering. Snel antwoord op vragen.

Jammer dat choco coco en cappucino al een tijd niet leverbaar is. Dat zijn de lekkerste smaken.

Pluspunten

Ik kan niet anders dan me lovend over dit bedrijf uit te laten. Altijd keurig op tijd, de heer Davies is zeer adequaat en correct bij de afhandeling van vragen en doet enorm zijn best om te voldoen aan vragen en stelt daar zelf heel gul in het oplossen!

One love!

Pluspunten

Snelle levering en echt lekkere shakes!

Bedankt Rianne!

Pluspunten

Ik werd heel fijn geholpen in de chatfunctie toen ik een vraag had over mijn levering. Toen bleek dat mijn pakketje kwijt was geraakt bij post.nl kreeg ik per ommegaande mijn bestelling opnieuw opgestuurd met daarbij als tegemoet koming extra shakes en een beker. Tijdens dit proces werd ik dagelijks op de hoogte gehouden over de bestelling. Heel erg prettig!

Tip: PostNL is in mijn ervaring ( met meerdere bedrijven) niet zo’n betrouwbare partner. Andere vervoerder kiezen misschien?

Zeker Mary! Wij gaan er alles aan doen om betere partners te vinden :-)

Pluspunten

Snelle levering!! Goede smaken.

Blijf vooral zo door gaan. Kan echt niet zonder jullie shakes.

Bedankt!

Pluspunten

Blij met shakes

Gratis verzenden doen

Gaan wij zeker doen!

Pluspunten

Ik sprak de oprichters tijdens een promo bij de club waar ik sport. Leuke mannen en hun producten zijn goed onderbouwd! Ga zo door

Kan niet wachten op meer van ze!

Bedankt Victorine ;-) Tot de volgende keer!

2 Sterne: schlechter als erwartet

Positive

Leckerer Geschmack

Verbesserungspunkte

Leider viel zu teuer.

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

Pluspunten

Vlotte bestelling Keurige afhandeling bij niet complete bestelling Goede bereikbaarheid

Hoi Sylvia, Bedankt voor je review! Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met onze shakes, dat hoor dan nog graag van je.

Bedankt!

Pluspunten

Good costumer service, Fast delivery, Good product

Hi Jozef! Thx for the review. Enjoy :-)

Pluspunten

Lekkere shakes, snel verzonden en mooi verpakt!

Super om te horen, ik hoop dat je genoten hebt van onze shakes!