goede service, goed behandeld

Bedankt Ference, Wij gaan zeker aan de slag met je feedback. Zou jij het leuk vinden om in ons test panel te komen. Zodat je mee kan proeven/beslissen in de smaak?

goede service, goed behandeld

Bedankt Didy, Het is altijd 40 gram, soms voelt het wel alsof het zakje meer heeft dan de andere. Choco coco is bijvoorbeeld een smaak waarbij je het gevoel kan hebben dat het zakje extra vol zit. Dit komt omdat er echte cacao is gebruikt, wat voller aan volume is. Vandaar dat soms het gevoel kan ontstaan, het ene zakje is voller dan de andere. Geniet van deze prachtige vrijdag!

perfect, zeker aan te bevelen

Hoi Nadia, Bestellingen kunnen via de PostNL afhaalpunten opgehaald worden! Zo heb je altijd je pakket in bereik.

voldoende, een redelijke ervaring

Hoi Didy, PostNL heeft met de kerst nogal wat problemen gehad. Wij zijn hier van op de hoogte. Hopelijk is alles goed gekomen, zo niet dan hoor ik het graag!

Pluspunten

Snelle levering. Goed contact.

goede service, goed behandeld

Hoi Pieter, Helaas heeft PostNL nogal wat problemen de laatste tijd. Zeker niet leuk en gewenst :-( Hopelijk is alles opgelost, zo niet dan hoor ik het graag en verzinnen wij een andere oplossing.

goede service, goed behandeld

1 kilo jars available in store!

One love!

Bedankt Rianne!

Pluspunten

Ik werd heel fijn geholpen in de chatfunctie toen ik een vraag had over mijn levering. Toen bleek dat mijn pakketje kwijt was geraakt bij post.nl kreeg ik per ommegaande mijn bestelling opnieuw opgestuurd met daarbij als tegemoet koming extra shakes en een beker. Tijdens dit proces werd ik dagelijks op de hoogte gehouden over de bestelling. Heel erg prettig!

Tip: PostNL is in mijn ervaring ( met meerdere bedrijven) niet zo’n betrouwbare partner. Andere vervoerder kiezen misschien?

Zeker Mary! Wij gaan er alles aan doen om betere partners te vinden :-)

Bedankt!

Gaan wij zeker doen!

perfect, zeker aan te bevelen

Bedankt Victorine ;-) Tot de volgende keer!

schlimmer als erwartet

• Würden Sie uns weiterempfehlen? Nein

goede service, goed behandeld

Hoi Sylvia, Bedankt voor je review! Ik ben erg benieuwd naar je ervaring met onze shakes, dat hoor dan nog graag van je.

Bedankt!

perfect, zeker aan te bevelen

Hi Jozef! Thx for the review. Enjoy :-)

perfect, zeker aan te bevelen

Super om te horen, ik hoop dat je genoten hebt van onze shakes!