Pluspunten

De shakes helpen mij om elke dag een goed ontbijt te geven. Ook zorgt het ervoor dat ik minder snack, want ik drink dat gewoon een shake. Geen andere (eiwit) shakes meer nodig, ook goed voor na het sporten!

Meer afzet punten, niet altijd zin om online te bestellen.

In Nederland zijn wij nu bezig om in elke stad een MOJO punt te realiseren.

Pluspunten

Shakes met pure extracten! Ik vind ze super lekker en fijn dat ik ze bij mijn club in Amsterdam kan kopen.

Misschien nog meer locaties in Amsterdam?

Bedankt voor je feedback! In Amsterdam kun je o.a. bij het Conservatorium hotel onze shakes kopen!

Pluspunten

Snelle levering met leuke extra’s

Boekje aanpassen. Staan nog steeds de sportshake’s in die niet meer verkocht worden.

Pluspunten

Lekkere shakes geen chemische smaak. Mooi verpakt en goede voedingsstoffen.

Mix and match groot verpakkingen. Zodat je een grote oplage ook met meerdere smaken ter afwisseling kunt bestellen.

Hoi Fleur! Bedankt voor je review. Wij zijn hard bezig met de nieuwe online store. Dan komt een eigen "mix je box" met alle producten die wij aanbieden.

Pluspunten

Snelle levering en het belangrijkst; de classic shakes zijn echt heel lekker! Ik heb nu 4 smaken geprobeerd en alle 4 lekker. Ik zit er goed vol van.

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke site.

Pluspunten

Zeeeeer snelle levering

Pluspunten

Snelle levering en afhandeling. Goede service en heel klantvriendelijk

Had verkeerde product gekregen de eerste keer, maar werd snel opgelost!

Pluspunten

Levenslange darm-ellende en deze shakes maken voor mij een enorm verschil. Ik kan niet altijd alles eten en deze shakes zorgen dan dat ik wel wat eet en goed gevoed blijf. Ik kijk altijd op tegen vakanties waar regelmatig slecht voedsel voorbij komt. Nu neem ik mijn beker mee, drink een shake, sla alle rommel over en blijf happy and healthy! Mijn dank is groot MOJO Nutrition!!

Pluspunten

Kwalitatief goede producten. Snelle levering en snelle antwoorden op vragen.

Hou Choco coco goed op voorraad! :-)

Pluspunten

Goede producten, duidelijke website. Gratis beker bij bestelling is heel erg fijn en klantvriendelijk!

Geen.

Pluspunten

Eerlijke informatie op website

Hoop dat de smaak cappuccino weer terug komt.

5 stars: perfect, definitely recommended

Positive

I called the company before ordering and got friendly fast reply where to find the info I wanted on the homepage, for the rest I received my order within 2-3 days, perfect.

Thx Lisa! Enjoy the MOJO shakes :-) If you have any further problems or questions, do not hesitate to contact us.

Pluspunten

I ♡ de MOJO fylosofie. (H)eerlijke producten van hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs. En het werkt echt! Lfs Aniek (van Niels ;-))

Ik moest wel een beetje lachen dat er op het doosje van de Vegan sachets geschreven staat “Schenk 300ml koude melk...”. Ik snap natuurlijk wel dat ik kan kiezen voor plantaardige melk, maar het viel me toch meteen op ;-))

Bedankt Aniek :-)

Bedankt Stefanie :-) Als er nog iets waar wij je kunnen helpen, dan hoor ik het graag!

Pluspunten

Snelle levering. Kreeg er gratis een schaker bij. Goede en snelle service bij vragen via Facebook of mail.

Bedankt Marielle! Als ik je nog ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag!

Pluspunten

Snelle levering en goede informatie voorziening. De vegan producten smaken goed en lijken te doen wat ze beloven.

Het is moeilijk om het product echt te testen zonder al bijvoorbeeld een fles met blenderbal te hebben.

Hoi Nikki, Bij elke bestelling krijg je een gratis shake beker! Behalve als je een proefpakket besteld. Als er nog vragen zijn hoor ik ze graag :)

Pluspunten

prima uitleg en servies

Pluspunten

Lekkere vegan shakes

Bedankt Isabelle, binnenkort komen er heel veel nieuwe smaken voor de vegans bij!

Pluspunten

Snelle verzending. Lekkere shakes

Pluspunten

Mooi product met helder uitleg en visie

leverings datum werd niet bekend gemaakt. Ik zou als ik jullie was voor 15:00 besteld morgen in huis doen. Dat helpt mensen bij de koop.

Hoi Aafka, bedankt voor je review. Bedankt voor je tip! Die ga ik zeker doorvoeren.

Pluspunten

2e keer dat ik bij Mojo Nutrition bestel! Ook koop ik af en toe bij mijn sportschool ' Sportsworld Amsterdam' na een een workout een shake van hun! Heerlijk zijn ze! Wat ik ook hartstikke leuk vind is dat ze veel interactie hebben met social media. Ik volg ze op instagram en ze geven onwijs goeie tips! John is ook een top gozer!

Geen verbeter punten, alles is goed georganiseerd en als je en mengsel van smaken wilt doen ze dat graag voor je als je het in de notitie toevoegd. Toffe bedrijf en lieve mensen!

Hoi Yasmine, bedankt voor je fijne review! Binnenkort doen wij weer een promo op de zaterdag bij Sports World Amsterdam. Zie je dan :-)

Pluspunten

Goede webshop; bestellen ging makkelijk

meer uitleg hoe het product te gebruiken

Hoi, bedankt voor je review. Wij hebben momenteel videos gemaakt, zoals bijvoorbeeld, hoe maak ik een shake: https://youtu.be/ZUBfLMOi0XA

Over MOJO Nutrition