Fantastische service, en snel geleverd!

Afgelopen dinsdag een scooter besteld, met snellere levering dan verwacht! Vrijdag werd hij al geleverd, deskundige mensen met verstand van zaken. De scooter werd netjes afgeleverd, en alles werd goed uitgelegd! Absoluut TOPbedrijf.

Makkelijk en duidelijk met aanvragen

Tot nu toe is de site en aanvraag duidelijk, hoop snel een scooter te kunnen leasen.!

Klantvriendelijk, goede service denkt mee. Ook als het even niet zo lekker loopt. Wij wilde een kleur die een lange levertijd had uiteindelijk een nieuwe kleur gekregen die zelfs duurder was zonder bijbetaling omdat we zo lang moesten wachten.

Lekker rijdt

Jammer dat mijn sloten niet gemonteerd en bij de aflevering zat.

Mijn ervaring met Bryan is/was goed. Jammer dat mijn hangslot er niet bij zat maar 1,5 uur later alsnog me slot geleverd!

Goede service en heel snelle levering. Binnen 1 week had ik mijn scooter!!

Goede duidelijk informatie en service. Perfect!

Goede en duidelijke informatie en verwerking van het gevraagde product alles geregeld binnen 2 dagen.

Netjes

Het aanmelden ging wat stroef. Maar daarna was het wachten tot de scooter er was.

Goeie service!!

👌🏼👌🏼

Alles goes geregeld

Alles is netjes geregeld

Erg goeie service

Denkt mee met de klant en doen wat ze beloven. Erg fijne ervaring. Kan het iedereen aanraden.

Klantvriendelijk

Klantvriendelijk en meedenkend medewerkers.

Goeie en snelle service..

Pluspunten

- Goede communicatie - Klantvriendelijke werknemers - Duidelijke uitleg

Voor mij ging alles goed. Dus Bij Deze geen verbeterpunten !!

Pluspunten

Houden zich aan de afspraken.. Een zeer goede service .. telefonisch contact ook super altijd ben ik keurig behandeld en alle vragen waren beantwoord .. ik raad het iedereen aan wat een TOP zaak !!!

Pluspunten

Snel en netjes..

Pluspunten

Snel en makkelijk geregeld en de service wat top. Ze hadden het gratis windscherm en slot vergeten. Maar toen ik daarvoor belde had ik het de volgende dag!

Dat zou ik niet weten.....

Pluspunten

Duidelijke regels je weet snel wat t kost en waar je aan toe bent. Ook weet binnen paar uur of je aanvraag goedgekeurd is.

Iets Duidelijkere communicatie vanuit bedrijf dat de scooter levert, maar ze leveren wel snel.

Pluspunten

Ik ben heel tevreden over dit bedrijf, ze hebben me van begin af aan goed geholpen en netjes behandeld. Als er iets was en ik nam contact op met ze werd ik netjes en correct behandeld. Ook werd alles duidelijk uitgelegd zodat het makkelijk te begrijpen was. Super service en hele vriendelijke mensen !

Pluspunten

Goede service, vriendelijk personeel en snelle levering.

Pluspunten

Snelle reactie

Pluspunten

- goed service - snel - kreeg goeie uitleg

geen helemaal top service

Pluspunten

Het contact is zeer positief verlopen. Afspraken goed nagekomen, snelle afhandeling en zeer tevreden met mijn scooter.

Zou het niet weten ben zeer tevreden.

Pluspunten

Goed contact. Prettig contact. Afspraken worden nagekomen Super vriendelijk en netjes. Helemaal top!

Pluspunten

Super goede service! :)